Volgende maand.quote:Op donderdag 26 mei 2016 23:02 schreef just me het volgende:
[..]
en wanneer ben je weer in Nederland ?
Heb altijd al gedacht dat je een knoflookjunk was.quote:Op donderdag 26 mei 2016 23:02 schreef MadMaster het volgende:
Morgen naar de markt voor kruiden en gedroogde knoflooksnippers. Kilo's gaan er mee naar Nederland...
quote:Op donderdag 26 mei 2016 23:01 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Dankjewel muis, voor het vermaak en het schijnbaar sneller laten verlopen van de tijd. .
quote:
Graag gedraaid weerquote:
Sharing is caringquote:Op donderdag 26 mei 2016 22:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er staan nog zo'n honderd flessen sterke drank ook, buiten de whisky om, die mag je ook allemaal proberen...
quote:Op donderdag 26 mei 2016 23:03 schreef Rafeiro het volgende:
Hmmm aan een stok hoort het in de vogelkooi
quote:Op donderdag 26 mei 2016 23:07 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Piet slingert de honing uit de raten.
quote:
quote:Op donderdag 26 mei 2016 23:04 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Heb altijd al gedacht dat je een knoflookjunk was.
Is Piet ook al imker?quote:Op donderdag 26 mei 2016 23:07 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Piet slingert de honing uit de raten.
hij deelt geen steken uit!quote:
Imker Marina?quote:
Geen knoflookjunk zijn.quote:Op donderdag 26 mei 2016 23:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]![]()
Ik vind het lekker, maar niet elke dag of week zelfs. Grootste deel is niet voor ons zelf, maar het kost hier bijna niks. Dus bevoorraden we vrienden en familie in NL
quote:Op donderdag 26 mei 2016 23:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik snuif of spuit het in ieder geval niet...
quote:Op donderdag 26 mei 2016 23:11 schreef MadMaster het volgende:
Ik taai af, zon zit in mijn hoofd en ik kak in.
Tot de volgende ronde!
Welterusten daar, Mad.quote:Op donderdag 26 mei 2016 23:11 schreef MadMaster het volgende:
Ik taai af, zon zit in mijn hoofd en ik kak in.
Tot de volgende ronde!
quote:Op donderdag 26 mei 2016 23:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]'t was vast de honing die naar je hoofd steeg
quote:Op donderdag 26 mei 2016 23:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
4 Juni ben ik in Den Helder, voor die verjaardags whisky proeverij...
Ahum, ja, ik sliep al bijna door Era, Clannad en andere rustige muziek, nu ben ik weer klaarwakkerquote:
De showtitel zegt genoeg toch?quote:Op donderdag 26 mei 2016 23:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ahum, ja, ik sliep al bijna door Era, Clannad en andere rustige muziek, nu ben ik weer klaarwakker
Hoelang duurt het nog voordat ie niet meer echt onder gaat daar? Avond- en ochtendschemer raken elkaar waar jij zit toch bijna in juni?quote:
quote:Op donderdag 26 mei 2016 23:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ahum, ja, ik sliep al bijna door Era, Clannad en andere rustige muziek, nu ben ik weer klaarwakker
Mijn foutquote:
Dit is heul geen herriequote:
Kan binnen no time overschakelen hoor.quote:Op donderdag 26 mei 2016 23:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Mijn fout
Ik had ook gewoon Piet muziekjes kunnen draaien
De zon is wel echt onder, maar het is gewoon licht. Mooi roze nu.quote:Op donderdag 26 mei 2016 23:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hoelang duurt het nog voordat ie niet meer echt onder gaat daar? Avond- en ochtendschemer raken elkaar waar jij zit toch bijna in juni?
Piet, thanks voor het bonkwerk, ik moet er vandoor.quote:Op donderdag 26 mei 2016 23:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Kan binnen no time overschakelen hoor.
quote:Op donderdag 26 mei 2016 23:26 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Piet, thanks voor het bonkwerk, ik moet er vandoor.Fijne avond allemaal nog.
Wat... nu al?quote:Op donderdag 26 mei 2016 23:26 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Piet, thanks voor het bonkwerk, ik moet er vandoor.Fijne avond allemaal nog.
Flessenmuziek erbij.quote:Op donderdag 26 mei 2016 23:28 schreef knokkels het volgende:
1/3 fles naar binnen en nog steeds congruent.
Slaap lekker just mequote:Op donderdag 26 mei 2016 23:32 schreef just me het volgende:
* just me gaat ook slapentrustuh allemaal
Dit klinkt wel erg gaafquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |