quote:Vincent Janssen koerst af op een basisplaats tegen Ierland.
De spits van AZ droeg woensdagochtend tijdens het partijspel op de besloten training van het Nederlands elftal een hesje van de basisploeg.
Oranje werkt donderdagochtend nog een laatste training af in Portugal, voordat de ploeg naar Dublin vliegt. Daar speelt het Nederlands elftal op vrijdagavond tegen Ierland, waarna het weer terug zal keren in Lagos.
Vandaag, tijdens de besloten training, werd er onder meer een groot partijspel afgewerkt. Daarin koos bondscoach Danny Blind voor een basisploeg met Jasper Cillessen in het doel en Joel Veltman, Jeffrey Bruma, Daley Blind en Jetro Willems (van rechts naar links) als verdediging. Op het middenveld lijkt Kevin Strootman zijn rentree in Oranje direct met een basisplaats te mogen bekrachtigen. Hij vormt het middenveld samen met Riechedly Bazoer en Georginio Wijnaldum. Op de vleugels voorin koersen Quincy Promes en Memphis Depay af op een basisplek, terwijl Janssen vooralsnog de felle strijd om de spitspositie lijkt te winnen.
quote:Kevin Strootman is vrijdagavond de aanvoerder van het Nederlands elftal in de oefenwedstrijd tegen Ierland.
De middenvelder vervangt Daley Blind die wegens een kuitblessure niet inzetbaar is.
De 26-jarige Strootman viert deze week zijn rentree bij de nationale ploeg, na een periode van twee jaar met veel blessureleed. In 2012, 2013 en 2014 droeg hij onder toenmalig bondscoach Louis van Gaal ook al enkele malen de aanvoerdersband.
"Het gaat misschien wat snel'', vertelde bondscoach Danny Blind donderdag na de training van Oranje in het Portugese Lagos.
"Normaal is Daley onze derde aanvoerder, na Arjen Robben en Wesley Sneijder. "Maar nu ze alle drie ontbreken, is het volgens mij logisch dat ik bij deze spelersgroep bij Kevin Strootman ben uitgekomen."
HahaHAAAAHAhahaquote:Op vrijdag 27 mei 2016 12:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
Leuk altijd die oefenpotjes vlak voor het EK begintKunnen ze een beetje op elkaar ingespeeld raken.
Het boeit mij ook wat minder dan normaal. Vind die opstelling weer bout, maar ja. Zou graag zien dat Van Ginkel en Pröpper de grote pootjes weer gaan spelen. In combinatie met Strootman heb je dan een prima elftal en kan je Wijnaldum, Bazoer en Klaassen nog inzetten. Blijft Sneijder nog over, die zou ik bij het gebrek aan een goede linksbuiten misschien wel op links zetten met een vrije rol.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 15:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
Grappig, het boeit ze niet maar toch hier komen reageren. En waarschijnlijk gewoon gaan kijken
Ben wel benieuwd naar het middenveld Strootman, Wijnaldum en Bazoer.
Leuk, maar niet hier.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 17:53 schreef Doublepain het volgende:
Dit topic kon wel in het 'dit boeit niemand topic' ipv apart topic
Leuk, maar ik zie je vanavond hier voor Strootgodquote:Op vrijdag 27 mei 2016 17:53 schreef Doublepain het volgende:
Dit topic kon wel in het 'dit boeit niemand topic' ipv apart topic
Je bent zelf leuk.quote:
Afgezien van Strootman en Depay boeit deze wedstrijd niemandquote:Op vrijdag 27 mei 2016 18:32 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Leuk, maar ik zie je vanavond hier voor Strootgod
[..]
Je bent zelf leuk.
Het wordt op SBS6 uitgezonden.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 18:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zenden ze dit uit op NPO 1 NPO2 of NPO3 kan maar die drie ontvangen in België
Word een 2-3 overwinning voor Oranje.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 18:32 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Grappig, maar ik zie je toch hier vanavondal was het alleen voor mij.
Bedanktquote:Op vrijdag 27 mei 2016 18:32 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Leuk, maar ik zie je vanavond hier voor Strootgod
[..]
Je bent zelf leuk.
Wat een godenteamquote:Op vrijdag 27 mei 2016 19:38 schreef Bolasie het volgende:
De Ieren vanavond:
[ afbeelding ]
Shane Long
Uh, okéquote:Op vrijdag 27 mei 2016 19:44 schreef Syntix het volgende:
[..]
Promes, Strooman, Wijnaldum, Willems en Bruma eruit. Dan ziet er al een stuk beter uit.
twitter:OptaJohan twitterde op vrijdag 27-05-2016 om 19:43:5812 - The starting line-up of the Dutch national team has scored 12 international goals between them, 3 fewer than Shane Long (15). Rookies. reageer retweet
ja kutquote:Op vrijdag 27 mei 2016 19:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
twitter:OptaJohan twitterde op vrijdag 27-05-2016 om 19:43:5812 - The starting line-up of the Dutch national team has scored 12 international goals between them, 3 fewer than Shane Long (15). Rookies. reageer retweet
Syntix zou dan opteren om Veltman door te schuiven naar het centrum als Tetegod er dan toch zo nodig in moet.quote:
Ja, ik zat al door de selectie heen te scrollen maar als er geen fatsoenlijke linksbuiten in de komende jaren doorbreekt, zijn we echt fucked.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 19:49 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Memphis ook, zou alleen niet weten wie er op die plek hoort dus voordeel van de twijfel.
Locadia natuurlijk!quote:Op vrijdag 27 mei 2016 19:49 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Memphis ook, zou alleen niet weten wie er op die plek hoort dus voordeel van de twijfel.
Alle hoop op Bergwijnquote:Op vrijdag 27 mei 2016 19:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, ik zat al door de selectie heen te scrollen maar als er geen fatsoenlijke linksbuiten in de komende jaren doorbreekt, zijn we echt fucked.
Vince Gino Dekkerquote:Op vrijdag 27 mei 2016 19:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, ik zat al door de selectie heen te scrollen maar als er geen fatsoenlijke linksbuiten in de komende jaren doorbreekt, zijn we echt fucked.
Mwaa, ik hoop het maar verwacht niet dat dat een wereldspeler wordt. Genottelijke voorzet uiteraard, dat welquote:
Veltman moet inderdaad centraal spelen ipv bruma en daarnaast Tete op rb natuurlijk. Ik mis overigens Riedewald ipv Van Dijk en Dijks ipv Willems.quote:
Leuk.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 19:54 schreef Syntix het volgende:
[..]
Veltman moet inderdaad centraal spelen ipv bruma en daarnaast Tete op rb natuurlijk. Ik mis overigens Riedewald ipv Van Dijk en Dijks ipv Willems.
Op zich zijn dit natuurlijk wel de beste wedstrijden om al die guppies uit te proberen. Kunnen ze wat minuten maken tegen fatsoenlijke tegenstanders. Hebben we vast baat bij voor september.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 19:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
Grapjas.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 19:54 schreef Syntix het volgende:
[..]
Veltman moet inderdaad centraal spelen ipv bruma en daarnaast Tete op rb natuurlijk. Ik mis overigens Riedewald ipv Van Dijk en Dijks ipv Willems.
Syntix wordt een parodie op zichzelf.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 19:54 schreef Syntix het volgende:
[..]
Ik geniet weer van enkele of zal ik zeggen heel veel users die het verkeerd zagen in het Strootman topic.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 20:18 schreef AFCNiels het volgende:
Ik hoop dat Strootman volgend jaar weer helemaal terug is, ik vond het toch wel heel erg lullig voor hem om zo geblesseerd te raken, net na zoveel beter bij Roma te zijn gestart als iedereen had verwacht.
Het zou mooi zijn als we weer wekelijks kunnen genieten.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 20:20 schreef Rabieluh het volgende:
De Stroot weer aan het werk zien, das lekker het weekend ingaan.
Dan nog liever met 10 man spelenquote:Op vrijdag 27 mei 2016 20:22 schreef Pleun2011 het volgende:
Depay verdient geen basisplaats.. had Elia wel weer eens in Oranje willen zien.
quote:Op vrijdag 27 mei 2016 20:22 schreef Pleun2011 het volgende:
Elia heeft wel een fantastisch seizoen achter de rug jaquote:Op vrijdag 27 mei 2016 20:22 schreef Pleun2011 het volgende:
Nee, die verdient het pas echt inderdaad. Ik werd er emotioneel van hoe hij de laatste wedstrijden voor Feyenoord speelde. Grootmeester onder de linksbuitens.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 20:22 schreef Pleun2011 het volgende:
We weten ook wie altijd in Strootman geloofde.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 20:20 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik geniet weer van enkele of zal ik zeggen heel veel users die het verkeerd zagen in het Strootman topic.
Ze weten wie ze zijn.
Ik ook wel, wat voetbal betreft zijn ze beiden niet in topvorm, maar de beleving van Elia vind ik tig keer mooier dan hoe Depay rondslentert over het veld.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 20:22 schreef Pleun2011 het volgende:
De actie waar hij de bekerfinale mee besliste deed me denken aan de Elia van 2010. Hij heeft inderdaad minder laten zien dan ik had verwacht, maar Depay.. tsja. Ik vind dat een bondscoach een verkeerd signaal afgeeft als je een speler die zo'n ongelofelijk beroerd seizoen heeft gehad in de basis zet.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 20:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, die verdient het pas echt inderdaad. Ik werd er emotioneel van hoe hij de laatste wedstrijden voor Feyenoord speelde. Grootmeester onder de linksbuitens.
Welke linksbuiten heeft wel een goed seizoen gehad dan?quote:Op vrijdag 27 mei 2016 20:27 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
De actie waar hij de bekerfinale mee besliste deed me denken aan de Elia van 2010. Hij heeft inderdaad minder laten zien dan ik had verwacht, maar Depay.. tsja. Ik vind dat een bondscoach een verkeerd signaal afgeeft als je een speler die zo'n ongelofelijk beroerd seizoen heeft gehad in de basis zet.
Vast wel eentje in de Jupiler League te vindenquote:Op vrijdag 27 mei 2016 20:28 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Welke linksbuiten heeft wel een goed seizoen gehad dan?
Misschien kunnen we Van Overbeek op links proberen, of Van Crooijquote:Op vrijdag 27 mei 2016 20:29 schreef Sked het volgende:
[..]
Vast wel eentje in de Jupiler League te vinden
Randy Wolters zomaar vergetenquote:Op vrijdag 27 mei 2016 20:31 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Misschien kunnen we Van Overbeek op links proberen, of Van Crooij
Mijn x is helemaal weggevaagd van het toetsenbordquote:Op vrijdag 27 mei 2016 20:34 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Hoe kun je dat langer dan 1 minuut spelen, vreselijk saai
Ik heb mijn pijltjestoets ermee gesloopt ooitquote:Op vrijdag 27 mei 2016 20:35 schreef tralalala het volgende:
[..]
Mijn x is helemaal weggevaagd van het toetsenbord
Weet ik niet, maar Depay vind ik in ieder geval 3x niks. 0 doelpunten en 0 assists tijdens de EK-kwalificatie. Die gozer is mede de oorzaak dat we er niet bij zijn.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 20:28 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Welke linksbuiten heeft wel een goed seizoen gehad dan?
En hoe is hij beter dan Elia?quote:Op vrijdag 27 mei 2016 20:37 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Weet ik niet, maar Depay vind ik in ieder geval 3x niks. 0 doelpunten en 0 assists tijdens de EK-kwalificatie. Die gozer is mede de oorzaak dat we er niet bij zijn.
En heb je daar ook nog een argument voor?quote:Op vrijdag 27 mei 2016 20:38 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Op dit moment is hij niet beter dan Elia
Neequote:Op vrijdag 27 mei 2016 20:39 schreef Brammess het volgende:
Stelling: Met een fitte stroot stonden wij over 2 weken op het EK.
quote:Op vrijdag 27 mei 2016 20:39 schreef Brammess het volgende:
Stelling: Met een fitte stroot wonnen wij het EK.
ja.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 20:39 schreef Brammess het volgende:
Ja hoor, Depay is een overschat, over het paard getild kutjong, hadd wel verwacht dat hij zou falen in Engeland. Elia is technisch beter, heeft een betere actie maar ook geen top.. maar in dit Oranje is bijna niemand dat dus tsjaquote:Op vrijdag 27 mei 2016 20:39 schreef Tagliano het volgende:
[..]
En heb je daar ook nog een argument voor?
Elia is net zo goed overschat en over het paard getild imoquote:Op vrijdag 27 mei 2016 20:41 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ja hoor, Depay is een overschat, over het paard getild kutjong, hadd wel verwacht dat hij zou falen in Engeland. Elia is technisch beter, heeft een betere actie maar ook geen top.. maar in dit Oranje is bijna niemand dat dus tsja
Bolasie en ik zijn het met deze stelling eens.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 20:39 schreef Brammess het volgende:
quote:Op vrijdag 27 mei 2016 20:43 schreef Brammess het volgende:
Ik ben trouwens niet zo'n complot denker maar is het jullie opgevallen dat sinds MaartenFR12 gestopt is met posten PSVCL is opgestaan?
quote:Op vrijdag 27 mei 2016 20:43 schreef Brammess het volgende:
Ik ben trouwens niet zo'n complot denker maar is het jullie opgevallen dat sinds MaartenFR12 gestopt is met posten PSVCL is opgestaan?
Je bent zelf een afvallerquote:Op vrijdag 27 mei 2016 20:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
Met al die afvallers toch nog 6 (ex) PSV'ers, jeweetzelluf
Ik zou maar op je taalgebruik letten, want PSVCL is nog steeds op zoek naar mensen die hem PSvCL hebben genoemd.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 20:43 schreef Brammess het volgende:
Ik hoop toch wel dat je naar Foxie zit te kijkenquote:Op vrijdag 27 mei 2016 20:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Mijn vraag is nu beantwoord door de commentator.
Nee. Heb Fox tijdelijk opgezegd. Voor maand of 3.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 20:44 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik hoop toch wel dat je naar Foxie zit te kijken
Dan wens ik je veel sterkte met het aanhoren van Leo Oldenburgerquote:Op vrijdag 27 mei 2016 20:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee. Heb Fox tijdelijk opgezegd. Voor maand of 3.
Ik was de eerste volgens mijquote:Op vrijdag 27 mei 2016 20:44 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik zou maar op je taalgebruik letten, want PSVCL is nog steeds op zoek naar mensen die hem PSvCL hebben genoemd.
quote:Op vrijdag 27 mei 2016 20:44 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Je bent zelf een afvaller
Oh nee toch niet
Nee, dat zijn van die nietszeggende users die ik meteen vergeet als ze niet postenquote:Op vrijdag 27 mei 2016 20:43 schreef Brammess het volgende:
Ach, er zijn slechtere.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 20:45 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dan wens ik je veel sterkte met het aanhoren van Leo Oldenburger
Tsja je moet toch wat als er verder niemand is.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 20:46 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zo lang ik hem zelf maar leuk vind toch
Ik ken mijn plekquote:Op vrijdag 27 mei 2016 20:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Tsja je moet toch wat als er verder niemand is.
Ierland (Iers: Éire, Engels: Ireland) is een Europees land dat ongeveer 80 procent van het gelijknamige eiland beslaat. De andere twintig procent van dit eiland bevat de staat Noord-Ierland, die tot het Verenigd Koninkrijk behoort.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 20:47 schreef KingRoland het volgende:
Sked, kan jij ons wat meer over dit Ierland vertellen?
Ok bedankt tongquote:Op vrijdag 27 mei 2016 20:47 schreef Sked het volgende:
[..]
Ierland (Iers: Éire, Engels: Ireland) is een Europees land dat ongeveer 80 procent van het gelijknamige eiland beslaat. De andere twintig procent van dit eiland bevat de staat Noord-Ierland, die tot het Verenigd Koninkrijk behoort.
Om het land van dat eiland te onderscheiden wordt het vaak aangeduid als de Republiek Ierland (Iers: Poblacht na hÉireann, Engels: Republic of Ireland). Deze aanduiding heeft sinds 1949 de status van officiële beschrijving van het land. De officiële, protocollaire naam is echter, sinds 1937, kortweg Ierland.
Het land telt 4.892.305 (2015) inwoners op een oppervlakte van 69.825 km². In het noordoosten grenst de republiek aan Noord-Ierland, een deel van het Verenigd Koninkrijk, in het westen aan de Atlantische Oceaan, in het oosten aan de Ierse Zee en in het zuiden en zuidoosten aan de Keltische Zee en het Sint-Georgekanaal.
Het nationale symbool van Ierland is een Keltische harp, die ook op de Ierse euromunten afgebeeld staat. Maar ook wordt vaak de klaver (shamrock) gebruikt als nationaal symbool, onder meer door het nationale rugbyteam
En Conangod komt oorspronkelijk van Ierland.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 20:47 schreef Sked het volgende:
[..]
Ierland (Iers: Éire, Engels: Ireland) is een Europees land dat ongeveer 80 procent van het gelijknamige eiland beslaat. De andere twintig procent van dit eiland bevat de staat Noord-Ierland, die tot het Verenigd Koninkrijk behoort.
Om het land van dat eiland te onderscheiden wordt het vaak aangeduid als de Republiek Ierland (Iers: Poblacht na hÉireann, Engels: Republic of Ireland). Deze aanduiding heeft sinds 1949 de status van officiële beschrijving van het land. De officiële, protocollaire naam is echter, sinds 1937, kortweg Ierland.
Het land telt 4.892.305 (2015) inwoners op een oppervlakte van 69.825 km². In het noordoosten grenst de republiek aan Noord-Ierland, een deel van het Verenigd Koninkrijk, in het westen aan de Atlantische Oceaan, in het oosten aan de Ierse Zee en in het zuiden en zuidoosten aan de Keltische Zee en het Sint-Georgekanaal.
Het nationale symbool van Ierland is een Keltische harp, die ook op de Ierse euromunten afgebeeld staat. Maar ook wordt vaak de klaver (shamrock) gebruikt als nationaal symbool, onder meer door het nationale rugbyteam
Ook niet. Geen oranje en geen donkerblauwquote:Op vrijdag 27 mei 2016 20:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
de broek had blauw moeten zijn en de sokken dan oranje.
Tarado zou het met mij eens zijn.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 20:48 schreef Sked het volgende:
[..]
Ook niet. Geen oranje en geen donkerblauw
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 27 mei 2016 20:50 schreef Brammess het volgende:
hypetrainSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een paar weken geleden tegen Spurs nogquote:Op vrijdag 27 mei 2016 20:50 schreef Brammess het volgende:
Wijnaldum, die heeft ook sinds Oktober geen goede wedstrijd gespeeld
Nieuwe KluivertSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RED ONS HENNIEGOD
Gelukkig realiseerde hij na die tackle wat de bedoeling ook alweer was, bal inleveren aan voetballers.quote:
Ze zullen er anders flink van balen dat Arsenal boven ze is geëindigd en ze een pak slaag kregen van een degradantquote:Op vrijdag 27 mei 2016 20:51 schreef Brammess het volgende:
[..]
Nietszeggende match tegen een uitgespeelde ploeg
OOOOH SHIT!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie had jij opgesteld?quote:Op vrijdag 27 mei 2016 20:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik snap nog steeds niets van de keuze voor Promes in dit elftal. Maar goed, wie ben ik.
Speler van het jaar in Ruslandquote:Op vrijdag 27 mei 2016 20:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik snap nog steeds niets van de keuze voor Promes in dit elftal. Maar goed, wie ben ik.
Onze beste vleugelspeler na Robbenquote:Op vrijdag 27 mei 2016 20:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zelfs Blind kan dat niet verneuken.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 20:54 schreef Brammess het volgende:
Strootman speelt tot dusverre wel genottelijk
Sinds wanneer ben jij zwart?quote:Op vrijdag 27 mei 2016 20:54 schreef speknek het volgende:
Ze laten zeg maar nog niet echt zien dat ze erbij hadden moeten zijn.
Ze moeten vanaf nu alles winnen.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 20:54 schreef speknek het volgende:
Ze laten zeg maar nog niet echt zien dat ze erbij hadden moeten zijn.
Als je naar zijn drugshoofd kijkt is het misschien beter als hij dat eens niet doet.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 20:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
Volgens mij kan Cillessen koffie gaan drinken
Letterlijkquote:Op vrijdag 27 mei 2016 20:57 schreef byah het volgende:
Onze nieuwe God in de spits heeft nog geen bal aangeraakt
vincant?quote:Op vrijdag 27 mei 2016 20:57 schreef byah het volgende:
Laat het hem maar eens bewijzen.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 20:57 schreef byah het volgende:
Ik denk dat ie meer geluk heeft bij Zwart Rusland.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 20:57 schreef Brammess het volgende:
Kunnen we Depay niet laten inburgeren bij Wit Rusland?
Ik bel NU Sylvanaquote:Op vrijdag 27 mei 2016 20:58 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ik denk dat ie meer geluk heeft bij Zwart Rusland.
Ha ha ha.
7/10quote:Op vrijdag 27 mei 2016 20:58 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ik denk dat ie meer geluk heeft bij Zwart Rusland.
Ha ha ha.
Vast met haar initialenquote:Op vrijdag 27 mei 2016 20:59 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Als die toch ooit nog een accountje aanmaakt hier
Dan heeft 90% van fok een ban.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 20:59 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Als die toch ooit nog een accountje aanmaakt hier
Nee hoor, tegenwoordig mag je alles postenquote:Op vrijdag 27 mei 2016 21:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan heeft 90% van fok een ban.
Ookal ben ik zwart als roet k meen het wel goed.quote:
quote:Op vrijdag 27 mei 2016 21:01 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Je mag alleen een mod er niet op wijzen dat hij voor de derde keer in vijf topics door het slotje aan het modden is
Oei daar zit wat mad in.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 21:01 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nee hoor, tegenwoordig mag je alles posten
Je mag alleen een mod er niet op wijzen dat hij voor de derde keer in vijf topics door het slotje aan het modden is
Ik geef Haags alleen even duidelijk aan wat de regels zijnquote:
Bedankt Sked!quote:Op vrijdag 27 mei 2016 21:03 schreef hhh38 het volgende:
Ik kijk nu ook.
Die blauwe sokken onder een oranje shirt & broek zijn echt raar.
Frankrijk uit in maart voor het WK (2-0)quote:Op vrijdag 27 mei 2016 21:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik kan mij de laatste wedstrijd van Strootman in NLD elftal niet herinneren. Wanneer en tegen wie was dat?
Ah okequote:Op vrijdag 27 mei 2016 21:03 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Frankrijk uit in maart voor het WK (2-0)
Ik zit echt te genieten.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 21:09 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik er geen reet aan.
De toeschouwers in het stadion ook, zelden zoveel sfeer en passie gezien/gehoord.quote:
Gelukkig kan ik nu bij het woord domineren denken aan verleden tijdquote:
Nou ja, hij speelde reeds tegen AC Milan, dat is denk ik nog erger dan dit Oranje.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 21:11 schreef byah het volgende:
Strootman zal ook wel gedacht hebben waarin hij in vredesnaam terecht is gekomen
Dat dacht ik gisteravond ook bij je moeder.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 21:11 schreef byah het volgende:
Strootman zal ook wel gedacht hebben waarin hij in vredesnaam terecht is gekomen
Voltooid verleden tijdquote:Op vrijdag 27 mei 2016 21:12 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Gelukkig kan ik nu bij het woord domineren denken aan verleden tijd
inkoppertje dezequote:Op vrijdag 27 mei 2016 21:12 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Gelukkig kan ik nu bij het woord domineren denken aan verleden tijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |