SPOILER: Veelgebruikte, awesome, gezonde receptenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sterkheidsbaas van alles.
Precies. Ik heb ook maar een beetje, om in te dippenquote:Op donderdag 26 mei 2016 14:16 schreef MutedFaith het volgende:
Satesaus![]()
En goed voor je. Want eigenlijk gewoon vloeibare pindakaas.
Als ik dat hanteerde kon ik nooit meer drinkenquote:Op donderdag 26 mei 2016 14:31 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ben een keer heel erg over mijn nek gegaan van een overdosis spekkoek, sindsdien is het minder aantrekkelijk. Net als Hemaworst.
ja, gek genoeg lijkt alcohol daar immuun voor iddquote:Op donderdag 26 mei 2016 14:32 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Als ik dat hanteerde kon ik nooit meer drinken
Ik drink NOOIT meer safari. Dat is een keer zo mal gegaan, als ik het ruik dan ga ik rennen.quote:Op donderdag 26 mei 2016 14:32 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Als ik dat hanteerde kon ik nooit meer drinken
Het klinkt een beetje vies en bevredigend tegelijk.quote:Op donderdag 26 mei 2016 14:29 schreef Myraela het volgende:
Ik sla de koeken ook nog even over. Dit weekend naar de Tong Tong Fair, dat gaat mijn 'koekje' van deze week worden.
oooh safariquote:Op donderdag 26 mei 2016 14:34 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Ik drink NOOIT meer safari. Dat is een keer zo mal gegaan, als ik het ruik dan ga ik rennen.
Dat heb ik met tequila. En zodra ik daar aan begin eindigt 't al-tijd verkeerd.quote:Op donderdag 26 mei 2016 14:34 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Ik drink NOOIT meer safari. Dat is een keer zo mal gegaan, als ik het ruik dan ga ik rennen.
Dat heb ik met Dropshot en Goldstrike.quote:Op donderdag 26 mei 2016 14:34 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Haha. Ik drink bijna nooit en zo wel dan zeker niet veel, dus ik kom nooit in de staat dat ik toch toegeef aan Safari.quote:Op donderdag 26 mei 2016 14:36 schreef MutedFaith het volgende:
[..]
Dat heb ik met tequila. En zodra ik daar aan begin eindigt 't al-tijd verkeerd.
Maar gek genoeg lijkt mijn dronken ik dat regelmatig te vergeten.
Oh god. Goldstrike. Die staat ook op dat lijstje ja.quote:Op donderdag 26 mei 2016 14:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat heb ik met Dropshot en Goldstrike.Nachtmerries.
Dat wil ik ook.quote:Op donderdag 26 mei 2016 14:42 schreef MutedFaith het volgende:
Ik heb een tijd geleden geteld. In mijn bar staan 80-ish flessen drank, waarvan 21 aangebroken
En dat is exclusief wijn en bier.
Ombouwen tot fitnessruimtequote:Op donderdag 26 mei 2016 15:23 schreef MutedFaith het volgende:
Je moet wat he, als je een bar in de kelder hebt.
Waarom is datquote:
Ze draagt zwartquote:Op donderdag 26 mei 2016 16:08 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Waarom is dat? Hebben jullie elkaar ontmoet?
Thanks, dan ga ik gewoon daar kijken zaterdagquote:Op donderdag 26 mei 2016 17:02 schreef DonnaRush het volgende:
Jumbo en Appie hebben beide wel. Sowieso heeft Appie heel veel apart spul!
Yep hier ookquote:Op donderdag 26 mei 2016 14:38 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Oh god. Goldstrike. Die staat ook op dat lijstje ja.
Ik heb het volgens mij nog nooit op.quote:Op donderdag 26 mei 2016 17:41 schreef Stormqueen het volgende:
Doen jullie nou echt net alsof quinoa net zo common is als rijst?
Dat is die 1600 kcal die je zou moeten eten?quote:Op donderdag 26 mei 2016 16:59 schreef Pizzapuntje het volgende:
Quinoa is toch gewoon zaad ? Hebben ze dat bij de Jumbo? Dat moet ik dus schijnbaar koken.
Cranberry's zullen ze ook wel hebben bij de jumbo of appie. En koolrabiknollen ook wel. En raapsteeltjes ook wel.
Waar zouden ze dat anders hebben, turkse winkel? Mochten ze het bij de jumbo of appie niet hebben.
Het is wel ff wennen hoor zo'n eetschema, kip pocheren enzo (nog nooit gedaan XD )
O: 300 ml alpro yoghurt met 1 gekookt ei
L: 80 gram sla, komkommer, tomaat en 2 gekookte eieren
T : 250 ml alpro yoghurt
D: 200 roerbakgroenten champignon en 300 gram kipfilet
Neuh, vrij duur en niet overal verkrijgbaar, maar het heeft in principe niet heel andere voedingswaarden dan andere hele granen zoals spelt of bulgur of tarwebes.quote:Op donderdag 26 mei 2016 17:41 schreef Stormqueen het volgende:
Doen jullie nou echt net alsof quinoa net zo common is als rijst?
Volgens mij vatten niet veel ditquote:
we hebben het roddelkliekje nog!quote:Op donderdag 26 mei 2016 18:17 schreef Stormqueen het volgende:
Verrek, moblo is zwart! Ons blauwe kliekje
ik ook, maar dat kwam vooral door de garnalen en de goddelijke dressingquote:Op donderdag 26 mei 2016 17:45 schreef Sarabi het volgende:
Ik heb het wel eens op in een salade, dat was goed te doen.
Niet helemaal. Na genoeg bessenjenever en pisang kots had ik dat lesje wel geleerdquote:Op donderdag 26 mei 2016 14:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, gek genoeg lijkt alcohol daar immuun voor idd
Jup.quote:Op donderdag 26 mei 2016 17:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat is die 1600 kcal die je zou moeten eten?
SPOILER: zwartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Prrrrr
O: 300 ml alpro yoghurt met 1 gekookt ei = 240quote:Op donderdag 26 mei 2016 16:59 schreef Pizzapuntje het volgende:
O: 300 ml alpro yoghurt met 1 gekookt ei
L: 80 gram sla, komkommer, tomaat en 2 gekookte eieren
T : 250 ml alpro yoghurt
D: 200 roerbakgroenten champignon en 300 gram kipfilet
Je hoeft niet eens te rekenen om te zien dat dat dieet onder de 1000 kcal gaat uitkomen. Fluttrainer die geen verstand van verstandig dieten bij overgewicht heeft. Ik zeg maar gewoon wat ik denk.quote:Op donderdag 26 mei 2016 20:30 schreef mrspoeZ het volgende:
O: 300 ml alpro yoghurt met 1 gekookt ei = 240
L: 80 gram sla, komkommer, tomaat en 2 gekookte eieren = 200
T : 250 ml alpro yoghurt = 125
D: 200 roerbakgroenten champignon en 300 gram kipfilet = 350
Ik kom, heel ruim gerekend op 1000. En jij?
Rare combi trouwens, yoghurt met ei. Is dat lekker?
\quote:Op donderdag 26 mei 2016 20:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je hoeft niet eens te rekenen om te zien dat dat dieet onder de 1000 kcal gaat uitkomen. Fluttrainer die geen verstand van verstandig dieten bij overgewicht heeft. Ik zeg maar gewoon wat ik denk.
[quote]
Ik probeerde het zachtjes te brengen.
[quote]
En ik heb een voetenbadje van vriendlief gekregen omdat mijn pootjes zeer deden
Er staat toch echt 1600 op het schema bovenaan. 1000 is wel heel weinig. Zie dat morgen en overmorgen er ook geen tussen door meer op staatquote:Op donderdag 26 mei 2016 20:27 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Volgens mij zit je nu op een 1000kcal dieet.. Of het moeten struisvogeleieren zijn geweest??
Haha dat waardeer ik, zeggen wat je denkt. Ik heb er echt geen verstand van, dus ik kan er weinig zinnigs over zeggen.quote:Op donderdag 26 mei 2016 20:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je hoeft niet eens te rekenen om te zien dat dat dieet onder de 1000 kcal gaat uitkomen. Fluttrainer die geen verstand van verstandig dieten bij overgewicht heeft. Ik zeg maar gewoon wat ik denk.
En ik heb een voetenbadje van vriendlief gekregen omdat mijn pootjes zeer deden
Voer het maar eens in in My Fitness Pal..quote:Op donderdag 26 mei 2016 20:44 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Er staat toch echt 1600 op het schema bovenaan. 1000 is wel heel weinig. Zie dat morgen en overmorgen er ook geen tussen door meer op staat
Je hoeft er geen verstand van te hebben. Maar je kunt op zoveel verschillende manieren je kcal berekenen. Niet blind staren op wat een ander zegt.quote:Op donderdag 26 mei 2016 20:44 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Haha dat waardeer ik, zeggen wat je denkt. Ik heb er echt geen verstand van, dus ik kan er weinig zinnigs over zeggen.
En daar dan ook nog flink bij te willen trainen. Die combinatie is al helemaal idioot. Je hebt voeding (en voedingsstoffen!!) nodig om te trainen.quote:Op donderdag 26 mei 2016 21:08 schreef Myraela het volgende:
Je hoeft er geen verstand van te hebben. Maar je kunt op zoveel verschillende manieren je kcal berekenen. Niet blind staren op wat een ander zegt.
Verder vind ik het ook een flut dieet qua voedingswaarden (heeft hij ook maar een klein beetje verstand van eten?) en heeft dit niets te maken met een gezonde leefstijl aanleren. Of ben jij van plan je kip voor de rest van je leven te pocheren? () En te leven van groenten en soja yoghurt.
Nee ik wist niet dat je een dieet met maaltijdvervangers doet. Waarom heb je daarvoor gekozen?quote:Op donderdag 26 mei 2016 07:55 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Zoals je misschien wel weet doe ik wel een dieet met maaltijdvervangers en het bevalt me super goed. Strenge begeleiding erbij van een coach en als ik straks weer normaal moet eten uiteraard diezelfde begeleiding. Ik heb wel een coach uitgezocht die verstand heeft van genoeg en gezond eten want een shake aanprijzen kan iedere gek wel natuurlijk. Het belangrijkste is het eten straks. En dan de discipline om niet terug te vallen in oude gewoontes.
Maar als je dat niet wilt is een gewone voedingscoach of diëtist niet een idee? Als je je al zo verkeek op calorieën kan wat extra inzicht geen kwaad toch?
Dat als je "biologisch" op iets zet, mensen ook automatisch aannemen dat het dan dus ook gezond eten is?quote:Op donderdag 26 mei 2016 21:25 schreef Myraela het volgende:
Nu trouwens wel een toffe documentaire op Nederland drie over hoe de voedselindustrie gebruik maakt van hoe naïef wij zijn.
Snel en makkelijk. Denk ik.quote:Op donderdag 26 mei 2016 21:25 schreef Elvi het volgende:
Nee ik wist niet dat je een dieet met maaltijdvervangers doet. Waarom heb je daarvoor gekozen?
Het gaat wel echt over obesitas, maar het komt ongeveer op hetzelfde neer. Kinderen die sporten en allemaal "gezondere" opties eten van hun eerdere chocolademelk, chips en ontbijtgranen en toch alleen maar sneller aankomen.quote:Op donderdag 26 mei 2016 21:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat als je "biologisch" op iets zet, mensen ook automatisch aannemen dat het dan dus ook gezond eten is?
Biologische chips: supergezondquote:Op donderdag 26 mei 2016 21:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat als je "biologisch" op iets zet, mensen ook automatisch aannemen dat het dan dus ook gezond eten is?
ga voor 21. Ik geloof in je. Ik ga ook nog een troostbier halen.quote:Op donderdag 26 mei 2016 22:55 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hoeveel is 19 wijn?
Zit nu op 11 denk ik. Twijfel nu te stoppen of door te gaan...
Cheers mate!quote:Op donderdag 26 mei 2016 22:55 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ga voor 21. Ik geloof in je. Ik ga ook nog een troostbier halen.
Omdat het op de gewone manier niet wilde lukken en ik het enorm zat wat. Nu boek ik tenminste resultaatquote:Op donderdag 26 mei 2016 21:25 schreef Elvi het volgende:
[..]
Nee ik wist niet dat je een dieet met maaltijdvervangers doet. Waarom heb je daarvoor gekozen?
heb je al bedacht hoe je het geboekte resultaat wil gaan handhaven?quote:Op donderdag 26 mei 2016 23:01 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Omdat het op de gewone manier niet wilde lukken en ik het enorm zat wat. Nu boek ik tenminste resultaat
hoe ben je dan te zwaar geworden?quote:Op donderdag 26 mei 2016 23:28 schreef DonnaRush het volgende:
Ja.
En ik heb een coach die daarbij helpt. Zal moeilijk worden want ik eet al jaren te weinig maar ik ga m'n best doen. Eerst nog 10 kilo eraf.
O: drie plakjes Fries roggebrood met smeerkaasquote:Op donderdag 26 mei 2016 14:33 schreef Stormqueen het volgende:
Vandaag:
O: drie plakjes Fries roggebrood met smeerkaas
T: banaan, 100 gram aardbeien
L: dubbele "oerboterham" (dont ask, lag bij mijn vader in de kast) met 30+ kaas
T: appel of peer
D: broccoli met gebakken aardappelen en biefstuk
0.7l binnen 10 minuten. Weddenschap waar ik nog 2 weken spijt van had.quote:Op donderdag 26 mei 2016 19:14 schreef Susie het volgende:
Apfelkorn of hoe schrijf je dat?Never nooit weer...
Ik weet niet hoe legday voelt want ik heb dergelijke schemas niet, maar ik heb gisteren eens gekeken hoe Bulgarian Split Squats mij af gingen, die voel ik wel een beetje in m'n hamstringsquote:
Die vind ik het op een na kutste. Na de duckwalkquote:Op vrijdag 27 mei 2016 07:53 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe legday voelt want ik heb dergelijke schemas niet, maar ik heb gisteren eens gekeken hoe Bulgarian Split Squats mij af gingen, die voel ik wel een beetje in m'n hamstrings.
Salades met quinoa/couscous? Stuk vis/kip met (gegrilde) groenten? Iets met linzen? Magere kwark met fruit?quote:Op vrijdag 27 mei 2016 07:52 schreef HarveySpecter het volgende:
Door blessures heb ik een tijdje niet kunnen sporten. Ik moet zeggen dat ik ook niet echt op mijn voeding gelet heb in die periode. Althans, minder dan ik altijd deed.
Nu merk ik dat mijn vetpercentage iets gestegen is. Dit is ook wel zichtbaar.
Het is niet veel, maar ik wil het er snel weer af trainen.
Dus momenteel doe ik veel cardio en pak ik m'n krachttraining weer op in de sportschool.
Echter ben ik ook een brood liefhebber. Ik eet zeker 8 snee (bruin)brood per dag. Nu las ik vanochtend een artikel waarin stond dat brood ook een killer is voor als je wat wil afvallen. Ik heb echter geen idee hoe ik die 8 snee brood ga opvangen met iets anders. Of in ieder geval 4 snee.
Ik geloof daar echt niet in, dat brood slecht zou zijn. Het gaat om kcal wat afvallen betreft en als jij geen dipjes of honger krijgt van brood en ze niet alle 8 belegd met hagelslag is er volgens mij niets aan de hand. Als je afvalt en je vetpercentage gaat weer omlaag mèt 8 sneeën brood: doen. Zo niet, dan eens 6 proberen.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 07:52 schreef HarveySpecter het volgende:
Door blessures heb ik een tijdje niet kunnen sporten. Ik moet zeggen dat ik ook niet echt op mijn voeding gelet heb in die periode. Althans, minder dan ik altijd deed.
Dus momenteel doe ik veel cardio en pak ik m'n krachttraining weer op in de sportschool.
Echter ben ik ook een brood liefhebber. Ik eet zeker 8 snee (bruin)brood per dag. Nu las ik vanochtend een artikel waarin stond dat brood ook een killer is voor als je wat wil afvallen. Ik heb echter geen idee hoe ik die 8 snee brood ga opvangen met iets anders. Of in ieder geval 4 snee.
Hoewel ik zelf maar ~2x in de week brood eet, zie ik niet waarom jij dat zou willen veranderen. Als je altijd je gewenste vetpercentage gehad hebt terwijl je brood gegeten zou je waarschijnlijk door gewoon hard te werken ook je gewenste resultaat wel weer halen.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 07:52 schreef HarveySpecter het volgende:
Ik vond ze wel tof, alleen wat branden je benen snel ervan, en het legt wel weer een zwakte bloot als ik m'n hamstrings nu voelquote:Op vrijdag 27 mei 2016 07:54 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Die vind ik het op een na kutste. Na de duckwalkIk kan vandaag niet gaan zitten, alleen maar ploffen.
You're welcome!quote:Op vrijdag 27 mei 2016 07:58 schreef Rauw. het volgende:
Ik vond ze wel tof, alleen wat branden je benen snel ervan, en het legt wel weer een zwakte bloot als ik m'n hamstrings nu voel(Bedankt Isa
)
Als hij het voelt branden lijkt mij dat wel. Misschien gaat hij zelfs te hard of hij voert z'n oefening niet goed uit.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 08:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
You're welcome!
Ik heb er nog steeds last vanVoel je je billen niet dan?
Ga je wel diep genoeg
Dat kan prima ja. Kijk wel uit met noten, voor je t weet doe je er zoveel noten in dat je qua kcal net zo goed brood had kunnen eten.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 07:58 schreef HarveySpecter het volgende:
Misschien kan ik beginnen met 2 snee brood te vervangen door een bakje SKYR met wat amandelen en/of fruit of zo.
Als je de ene kcal voor de ander gaat vervangen terwijl je er minder verzadigd van bent of het minder lekker vindt is het idd niet echt nuttig.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 08:05 schreef MutedFaith het volgende:
Dat kan prima ja. Kijk wel uit met noten, voor je t weet doe je er zoveel noten in dat je qua kcal net zo goed brood had kunnen eten.
In brood zit toch veel zetmeel? Ik heb begrepen dat zetmeel juist de reden is waardoor je minder snel vet verliest.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 08:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als je de ene kcal voor de ander gaat vervangen terwijl je er minder verzadigd van bent of het minder lekker vindt is het idd niet echt nuttig.
Brood is niet slecht. Voor de meeste mensen.
Heb de beschrijving gevolgd en maar 2 sets van 10 gedaan (en zonder gewicht), had maar kort gestrekt (omdat slaapkamer-workoutquote:Op vrijdag 27 mei 2016 08:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
You're welcome!
Ik heb er nog steeds last vanVoel je je billen niet dan?
Ga je wel diep genoeg
Koolhydraten slaan sneller op als vet.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 08:10 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
In brood zit toch veel zetmeel? Ik heb begrepen dat zetmeel juist de reden is waardoor je minder snel vet verliest.
Onzinquote:Op vrijdag 27 mei 2016 08:10 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
In brood zit toch veel zetmeel? Ik heb begrepen dat zetmeel juist de reden is waardoor je minder snel vet verliest.
Nee, lunges zijn bij mij ook al een punt waaraan ik werk. En zo'n split squat is net iets belastender (omdat "rustende" been een stretch krijgt).quote:Op vrijdag 27 mei 2016 08:04 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Als hij het voelt branden lijkt mij dat wel. Misschien gaat hij zelfs te hard of hij voert z'n oefening niet goed uit.
Pijn is een emotie, en emoties kun je uitschakelen.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 08:14 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Dat brandende gevoel is de zwakte die je lichaam verlaat.
Als je nog kunt klagen over de pijn had je ook nog wel een rep extra gekunt.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 08:16 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Pijn is een emotie, en emoties kun je uitschakelen.
Ik las het op men's health. Maar dat is volgens mij een beetje de Story onder de lifestyle bladenquote:
Zolang je nog kunt praten, kan je ook beter je best doen.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 08:17 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Als je nog kunt klagen over de pijn had je ook nog wel een rep extra gekunt.
Vind ik best een leuke site soms.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 08:17 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Ik las het op men's health. Maar dat is volgens mij een beetje de Story onder de lifestyle bladen
#nopainnogain #beastmode #fitdutchysquote:Op vrijdag 27 mei 2016 08:18 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Zolang je nog kunt praten, kan je ook beter je best doen.
Geinig, ik doe het wel aardig als ik dit zo lees.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 08:18 schreef HarveySpecter het volgende:
Dit artikel:
http://www.menshealth.nl/(...)-zonder-hongergevoel
Zo'n honingmeloen. Dat is het idee. Ik ben nog niet zo ver en ik zit eignelijk al vol.quote:
Zoveel heb ik niet gezopen gisteren.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 08:36 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Dan heb je in ieder geval ook je vochtbalans weer op peil gebracht![]()
Iedere nacht verlies je veel vocht, waardoor je - gezopen of niet - altijd je vochtbalans weer op peil moet brengen.quote:
Niks mis met fruitsuiker.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 08:37 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Iedere nacht verlies je veel vocht, waardoor je - gezopen of niet - altijd je vochtbalans weer op peil moet brengen.
Volgens mij is zo'n meloen wel een suikerbom trouwens
Ongeveer net zoveel als één glas cola dacht ik, ik weet wel wat ik liever neem.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 08:37 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Iedere nacht verlies je veel vocht, waardoor je - gezopen of niet - altijd je vochtbalans weer op peil moet brengen.
Volgens mij is zo'n meloen wel een suikerbom trouwens
Iets minder nog. en 7 gram suiker per 100 gram.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 08:43 schreef MutedFaith het volgende:
suiker=suiker
Niks mis met suiker trouwens. En wat doet honingmeloen. 40 kcal per 100 gram? Meer water dan suiker.
Tuurlijk wel, is gewoon fructose. Als ze dat toevoegen in andere dingen, of als dat het enige is wat ze gebruiken in sapjes, is dat net zo fout als andere suiker. Alleen zolang je het als fruit eet, is het prima.quote:
Dan is er toch niks mis met suiker uit fruit?quote:Op vrijdag 27 mei 2016 08:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Alleen zolang je het als fruit eet, is het prima.
Suiker is niet fout.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 08:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, is gewoon fructose. Als ze dat toevoegen in andere dingen, of als dat het enige is wat ze gebruiken in sapjes, is dat net zo fout als andere suiker. Alleen zolang je het als fruit eet, is het prima.
Het kan alleen je insulinespiegel danig verkloten.. waardoor honger en zo.. en andere nadelige dingen ook in de hersenen.quote:
Probeer je nou de "in moderatie" dooddoener te spelen?quote:
'We' werden ook pas dik toen overal vet voor suikers werd vervangen..quote:Op vrijdag 27 mei 2016 08:56 schreef Vanyel het volgende:
Het was ook het hoofdonderwerp van leuke docu gister.
Hoe allesallesalles nu suiker heeft en dat je hongergevoel en insulinepeil nogal in de war schopt.
Noem je mij dik!?quote:Op vrijdag 27 mei 2016 08:58 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
'We' werden ook pas dik toen overal vet voor suikers werd vervangen..![]()
Overigens ben ik niet anti-suiker hoor! Wel anti-anti-lobby's welke kant op dan ook
Ik probeer de 'suiker is de duivel' hype een tegengeluid te bieden.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 08:56 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Probeer je nou de "in moderatie" dooddoener te spelen?
Maar wat vind je er echt van? Genuanceerd enzo?quote:Op vrijdag 27 mei 2016 09:04 schreef MutedFaith het volgende:
[..]
Ik probeer de 'suiker is de duivel' hype een tegengeluid te bieden.
Dat doet suiker alleen toch ook al? Als ik alleen vet eet, heb ik dat veel minder dan als er ook nog suiker bij zit. Denk ik. Misschien komt dat ook door meer eiwit..quote:Op vrijdag 27 mei 2016 09:05 schreef Lonaa het volgende:
Wat ik uit alle onderzoeken/docu's enz. enz. heb geleerd is dat de combinatie suiker en vet maakt dat we MEER WILLEN ETEN.
Als ik het me goed herinneren, triggert de combi vet+suiker (zoals bijv. in taart en dingen) het verslavingsgedeelte in de hersenen meer dan alleen bij suiker.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 09:07 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dat doet suiker alleen toch ook al? Als ik alleen vet eet, heb ik dat veel minder dan als er ook nog suiker bij zit. Denk ik. Misschien komt dat ook door meer eiwit..
Er bestaat geen slecht of ongezond eten, alleen een ongezond eetpatroon.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 09:06 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Maar wat vind je er echt van? Genuanceerd enzo?
Even met fat secret gekeken en ik kwam uit op 1323.quote:Op donderdag 26 mei 2016 20:30 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
O: 300 ml alpro yoghurt met 1 gekookt ei = 240
L: 80 gram sla, komkommer, tomaat en 2 gekookte eieren = 200
T : 250 ml alpro yoghurt = 125
D: 200 roerbakgroenten champignon en 300 gram kipfilet = 350
Ik kom, heel ruim gerekend op 1000. En jij?
Rare combi trouwens, yoghurt met ei. Is dat lekker?
QFTquote:Op vrijdag 27 mei 2016 09:13 schreef MutedFaith het volgende:
Er bestaat geen slecht of ongezond eten, alleen een ongezond eetpatroon.
Nou, ik kan je zeggen dat 50 gram walnoten echt heel erg aantiktquote:
Ik heb het in mijn app ingevuld en kwam maar op 922. Zaten er nog dingen bij die niet op het lijstje stonden? En komkommer, wortel of appel mag je altijd eten. Waarom zou je dat moeten vragen.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 09:28 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Even met fat secret gekeken en ik kwam uit op 1323.
Het menu voor vandaag brengt me op 1117.
Vandaag even overleggen met trainer, dat ik denk dat ik dus niet aan die 1600 kom en of ik tussendoor nog wat mag hebben van komkommer, wortel of een appel.
En ik had de yoghurt en het ei natuurlijk apart gegeten haha![]()
Verder flinke spierpijn van gister, dus wordt beetje lastig trainen zometeen maar ik ga er voor.
Komkommer en wortel tikken niet aan qua Kcal. Daar moet je dan wel hele grote volumes van nemen.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 09:28 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Even met fat secret gekeken en ik kwam uit op 1323.
Het menu voor vandaag brengt me op 1117.
Vandaag even overleggen met trainer, dat ik denk dat ik dus niet aan die 1600 kom en of ik tussendoor nog wat mag hebben van komkommer, wortel of een appel.
En ik had de yoghurt en het ei natuurlijk apart gegeten haha![]()
Verder flinke spierpijn van gister, dus wordt beetje lastig trainen zometeen maar ik ga er voor.
quote:Op vrijdag 27 mei 2016 09:37 schreef Tink89 het volgende:
En iemand hierboven riep dat brood slecht voor je is, is onzin. Afvallen en een gezond eetpatroon aanleren en vasthouden gaat om een manier zoeken die voor jou werkt, waar je je voedingsstoffen mee binnenkrijgt en die vol te houden is. Ik ben zelf bijna 50 kilo kwijt en al jaaaren stabiel en eet makkelijk 7 boterhammen per dag. Het kan dus wel, als je dan de rest van je eetpatroon er maar wel op aanpast.
Nee, dit was het, ik kom in een andere app uit voor vandaag op 981, veel te weinig.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 09:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb het in mijn app ingevuld en kwam maar op 922. Zaten er nog dingen bij die niet op het lijstje stonden? En komkommer, wortel of appel mag je altijd eten. Waarom zou je dat moeten vragen.
Nee, ik voer de olie idd niet in, helemaal niet aan gedacht.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 09:37 schreef Tink89 het volgende:
Pizzapuntje, dat is wel heel weinig. Ik zou z.s.m. even met je trainer bespreken dat je meer gaat eten. Tussendoortjes zijn helemaal niet slecht voor je, zo lang je er maar iets gezonds van maakt. Eet een lekker gekookt eitje of een bakje fruit ofzo.
Voer je trouwens op FatSecret ook de olie in waarin je je groente wokt enzo? Ik vergeet dat nog wel eens en dat scheelt toch best wel wat![]()
En iemand hierboven riep dat brood slecht voor je is, is onzin. Afvallen en een gezond eetpatroon aanleren en vasthouden gaat om een manier zoeken die voor jou werkt, waar je je voedingsstoffen mee binnenkrijgt en die vol te houden is. Ik ben zelf bijna 50 kilo kwijt en al jaaaren stabiel en eet makkelijk 7 boterhammen per dag. Het kan dus wel, als je dan de rest van je eetpatroon er maar wel op aanpast.
Precies, maar die komkommer en wortel kunnen me misschien wel helpen bij de honger beetje afnemen.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 09:36 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Komkommer en wortel tikken niet aan qua Kcal. Daar moet je dan wel hele grote volumes van nemen.
Wel grappig om te zien dat je gisteren amper vetten gehad hebt en vandaag 3 maaltijden met vet krijgt. Beetje gebalanceerder had gekunt.
Misschien dat je PT nog even aftast wat voor jou werkt (bijv; Had je donderdag honger en Vrijdag niet? etc). Misschien doet hij het bewust zo omdat hij de ervaring heeft dat iedereen overeet de eerste weken of om een kickstart te maken.
Vind het allemaal wel karig en weinig gebalanceerd, ik mis sowieso 2 stuks fruit in je schema. Maar ik ga er maar vanuit dat die man niet helemaal achterlijk is en het beste met je voor heeft.
Sterkte met de training, mijn ervaring is dat de spierpijn er na de warming up wel weer af is
Dat moet je ook doen, want je bent met hem in zee gegaan en je hebt voor zijn methode gekozen.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 09:41 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Nee, ik voer de olie idd niet in, helemaal niet aan gedacht.
Ik heb om 11 uur trainen en dan zal ik het even bespreken.
Ik denk ook dat fruit wel mag, maar goed, zo autistisch als ik ben volg ik mijn schema strak, dus staat er geen fruit op eet ik geen fruit, tenzij ik goedkeuring heb van de trainer
Ja loop bij een diëtist, zal haar dinsdag mijn schema laten zien en kijken wat ze er van vindt.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 09:43 schreef Myraela het volgende:
Kun je niet een diëtist zoeken voor het dieet en alleen met die man sporten? Tot nu toe klinkt het niet alsof hij weet wat hij doet.
Oh top, dat wist ik niet. Daar ben ik dan wel echt benieuwd naar.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 09:45 schreef Pizzapuntje het volgende:
Ja loop bij een diëtist, zal haar dinsdag mijn schema laten zien en kijken wat ze er van vindt.
Ja precies, daarom volg ik zijn schema ook maar braaf, maar ga het straks wel even bespreken.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 09:44 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Dat moet je ook doen, want je bent met hem in zee gegaan en je hebt voor zijn methode gekozen.
Kunnen wij allemaal roepen wat we willen maar ieder heeft z'n eigen methodes.
Ja ik ook, had van haar al een heel ander schema gekregen, met brood erin enzo ook.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 09:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh top, dat wist ik niet. Daar ben ik dan wel echt benieuwd naar.
hoe lang ben je en wat weeg je nu? Dan kunnen we misschien nog even wat cijfers meegeven die kant opquote:Op vrijdag 27 mei 2016 09:45 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Ja precies, daarom volg ik zijn schema ook maar braaf, maar ga het straks wel even bespreken.
En ik ben van mening dat de meeste PT's geen kaas hebben gegeten van voedingquote:Op vrijdag 27 mei 2016 09:44 schreef Rauw. het volgende:
Dat moet je ook doen, want je bent met hem in zee gegaan en je hebt voor zijn methode gekozen.
Kunnen wij allemaal roepen wat we willen maar ieder heeft z'n eigen methodes.
176 cm en 112,3 KG hahaquote:Op vrijdag 27 mei 2016 09:46 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
hoe lang ben je en wat weeg je nu? Dan kunnen we misschien nog even wat cijfers meegeven die kant op
Tsja, ik heb er dus echt helemaal geen verstand van, het klinkt wel gezond allemaal, maar kom idd opgeteld op heel weinig kcal, niet de 1600 die hij zegt dat het zou moeten zijn.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 09:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En ik ben van mening dat de meeste PT's geen kaas hebben gegeten van voeding
En leeftijd?quote:
Mijn bmi was hoger dan dat van jou en ik ben met 1800-2000 kcal per dag 30+ kilo afgevallen.quote:
Netjes zeg, ja ik wil het wel zo snel mogelijk bereiken, maar wil niet crash dieeten iddquote:Op vrijdag 27 mei 2016 09:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mijn bmi was hoger dan dat van jou en ik ben met 1800-2000 kcal per dag 30+ kilo afgevallen.
Niet in 3 maanden, dat dan weer niet.
Ik ken er een aantal (train ook met(niet bij) een aantal), en over het algemeen weten ze het wel.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 09:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En ik ben van mening dat de meeste PT's geen kaas hebben gegeten van voeding
Bespreek dit eens met hem:quote:
Snel is onzin. Ik ben een keer héél snel afgevallen en je wilt niet weten hoe snel ik alles weer aankwam toen ik normaal (!!) ging eten.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 09:49 schreef Pizzapuntje het volgende:
Netjes zeg, ja ik wil het wel zo snel mogelijk bereiken, maar wil niet crash dieeten idd
Ik ben 1 keer heel snel afgevallen en heb dat er jarenlang grotendeels afgehoudenquote:Op vrijdag 27 mei 2016 09:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Snel is onzin. Ik ben een keer héél snel afgevallen en je wilt niet weten hoe snel ik alles weer aankwam toen ik normaal (!!) ging eten.
Ik zat denk ik op 500 kcal per dagquote:Op vrijdag 27 mei 2016 09:52 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik ben 1 keer heel snel afgevallen en heb dat er jarenlang grotendeels afgehouden
Ik had dagen met een boterham met pindakaas en een boterham met kaas per dag (die mn moeder min of meer door een trechter naar binnenpropte) . Soms dat en later op de dag een avocado.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 09:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zat denk ik op 500 kcal per dag(ik at niet)
Ja, da's ook niet veelquote:Op vrijdag 27 mei 2016 09:54 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik had dagen met een boterham met pindakaas en een boterham met kaas per dag. Soms dat en later op de dag een avocado.
Je had die appel niet moeten eten. Fruitsuikersquote:Op vrijdag 27 mei 2016 09:54 schreef Lonaa het volgende:
1 croissantje, caffeine, sigaretten en groene appels.
30 kg eraf in 3 maand. Vervolgens 50 kg eraan in de jaren erna.
Oh, vandaar.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 09:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je had die appel niet moeten eten. Fruitsuikers![]()
in principe ( zoals ik het begrijp) is het ook de bedoeling dat het schema 16-1700 kcal's is..quote:Op vrijdag 27 mei 2016 09:50 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Bespreek dit eens met hem:
Ik heb gekozen voor Gemiddeld actief (3 tot 5 maal sporten/week) en kom dan op:
BMR - calorieënverbranding in rust: 1939
AMR- calorieënverbranding volgens jouw activiteitsniveau: 3005
(http://www.bmi-bmr.com/bmr/)
Interessante vraag aan je PT: Waarom hij denkt dat een eetschema tussen de 900-1200 calorietjes goed voor jou is.
oh wow!quote:Op vrijdag 27 mei 2016 09:54 schreef Lonaa het volgende:
1 croissantje, caffeine, sigaretten en groene appels.
30 kg eraf in 3 maand. Vervolgens 50 kg eraan in de jaren erna.
Laten we zeggen dat het niet zo goed met me ging.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 09:57 schreef Barreltje het volgende:
[..]
oh wow!
ik zou echt dood gaan
ik kom liever te laat op werk dan dat ik mijn ontbijt niet heb.. geen bth 's ochtends en je kan me de rest van de dag wegdragen
dat dan weer welquote:Op vrijdag 27 mei 2016 09:56 schreef Lonaa het volgende:
Minder eten dan je BMR = gedoemd om te mislukken.
Give me tha picture.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 09:59 schreef Rauw. het volgende:
Ik heb trouwens sinds eergisteren een foto van mijzelf van 2 jaar geleden (wil ik op aanvraag best eens delen, maar niet plaatsen hier ivm privacy).
Dat en mijn motivatie om alleen maar fitter te worden is voor mij echt wel een drijfveer om m'n gewicht onder controle te houden.
Zou hem van't weekend thuis even top secret uploaden.quote:
Good.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 10:00 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Zou hem van't weekend thuis even top secret uploaden.
Ik heb ook geprobeerd normaal te eten na het grote crashen, maar mijn lijf riep Hiep Hoi! Eten, en de vetschuren weer vullenquote:Op vrijdag 27 mei 2016 09:57 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wat het voor mij was is dat ik echt, toen de storm was gaan liggen, besefte dat ik een heel groot voordeel bij het nadeel had gekregen. Ja, ik was door een kutperiode gekomen, maar ik kwam er wel een stuk fabber-looking uit dan ik er inging... Toen heb ik doorgepakt en volgehouden.
Ik zie niet in waarom dat gezien wordt als onmogelijk. Ik zag het toen echt als een soort cadeautje waar ik zelf mee aan de slag kon.
1 juli.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 10:10 schreef Isabeau het volgende:
Ik raak ook altijd wel geïnspireerd van voor en na foto's
Oi! Niet jezelf naar beneden pratenquote:Op vrijdag 27 mei 2016 10:37 schreef Elvi het volgende:
Ik wil ook nog steeds een 'voor' foto maken alleen ben ik bang dat er geen 'na' foto komt![]()
Ik wil trouwens ook wel de foto's in mn PM hebben
Gewoon doen, de meesten hier (ik ook) hebben juist het omgekeerde, dat ze nooit een echte 'voor' foto hebben gemaakt, op het ergste moment/waarop je besloot te beginnen. Dan is juist de vergelijking uiteindelijk het leukst!quote:Op vrijdag 27 mei 2016 10:37 schreef Elvi het volgende:
Ik wil ook nog steeds een 'voor' foto maken alleen ben ik bang dat er geen 'na' foto komt![]()
Ik wil trouwens ook wel de foto's in mn PM hebben
quote:Op vrijdag 27 mei 2016 11:00 schreef Tink89 het volgende:
Als ik trouwens ooit nog moet gaan sporten (anders dan paardrijden en af en toe zwemmen), zou ik dit serieus wel leuk vinden, denk ik..
https://www.facebook.com/(...)s/10154194227738908/
* Isabeau proest bijna haar koffie uit en legt snel haar Jodekoek wegquote:
Je ziet er daar wel heel gelukkig uitquote:
Oooh, dat kan ik ook wel doenquote:Op vrijdag 27 mei 2016 11:20 schreef Stormqueen het volgende:
Ik zie daar niks geks op, bodyshots willen we!
[ afbeelding ]
Nee! Dan hadden we op z'n minst een 3-dubbele onderkin gewild als je alleen je hoofd laat zien.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 11:21 schreef Stormqueen het volgende:
Oh dat wil ik best geloven, maar dat kan ik niet aan die foto zien zeg maar
Niet echt. M'n ogen staan niet 'goed'quote:
Als voor-foto is dat ook niet ergquote:Op vrijdag 27 mei 2016 11:29 schreef MutedFaith het volgende:
[ afbeelding ]
De FB van mijn vrouw had een voor-foto.
Dat dusquote:
Het is ook geen hoogtepunt-foto. Ik denk dat ik hier op 85 ofzo zat.quote:
quote:Op vrijdag 27 mei 2016 11:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat dusMaar niet slecht voor een zwangere vrouw
quote:Op vrijdag 27 mei 2016 11:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik zie daar niks geks op, bodyshots willen we!
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
quote:Op vrijdag 27 mei 2016 11:59 schreef Isabeau het volgende:
Hier, alvast een voorfoto. Doe ik daar 1 juli een nufoto bij
Ik vind hem echt afschuwelijk, wat een vre-se-lij-ke plofkop(oh, we kregen een one-size-fits-all shirtje van FOK, ik wilde even showen dat ik blijkbaar niet onder 'all' viel)
Peer!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toch oog je wel heel fit / gespierd hier. Je kunt zien dat je wel veel beweegt zeg maar!
(one size fits all is echt de walgelijkste uitvinding ooit. Dat is de belangrijkste reden dat ik me als puber héél dik ben gaan voelentoen was er nog geen supersuperstretch dus die OSFA shirtjes zaten om mijn maat 38-met-tieten echt als een sluitlaken
)
disclaimer
Meeste van mijn gewicht zat altijd in mijn benen en kont en dat zie je zo niet. Ik ben daar wel op mijn dikst (108 kg). En ja, heb altijd wel veel bewogen. Alleen ook heel veel gegetenquote:Op vrijdag 27 mei 2016 12:02 schreef Stormqueen het volgende:
Peer!
Toch oog je wel heel fit / gespierd hier. Je kunt zien dat je wel veel beweegt zeg maar!
(one size fits all is echt de walgelijkste uitvinding ooit. Dat is de belangrijkste reden dat ik me als puber héél dik ben gaan voelentoen was er nog geen supersuperstretch dus die OSFA shirtjes zaten om mijn maat 38-met-tieten echt als een sluitlaken
)
https://chriskresser.com/can-some-trans-fats-be-healthy/quote:Op vrijdag 27 mei 2016 12:04 schreef Sunnythesun het volgende:
Niet helemaal. Transvetten zijn per definitie wel slecht voor de gezondheid. Punt.
quote:Trans Fat Doesn’t Always Mean Bad Fat
“Milk is a good or excellent source of nine essential nutrients, and yes it does have some naturally occurring trans fats, but these don’t seem to be as harmful as manmade trans fats,” Baer says.
Trans fat is not necessarily a dirty word. “If you see trans fat in dairy products, it is not new or just added,” he says. “It has been around since we have been milking cows and there doesn’t seem to be, at typical levels of intake, a negative impact on risk factors.”
heb je er ook die witte broek bij?quote:Op vrijdag 27 mei 2016 12:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Meeste van mijn gewicht zat altijd in mijn benen en kont en dat zie je zo niet. Ik ben daar wel op mijn dikst (108 kg). En ja, heb altijd wel veel bewogen. Alleen ook heel veel gegeten
Ik heb dat ding nog wel ergens, kan ik 1 juli ook wel aan doen
Voor de leek: transvetten die aan producten (frituur) toegevoegd worden zijn per definitie wel slecht. Puntquote:
Ja, de chemisch geharde vettenquote:Op vrijdag 27 mei 2016 12:13 schreef Sunnythesun het volgende:
Voor de leek: transvetten die aan producten (frituur) toegevoegd worden zijn per definitie wel slecht. Punt
Dat bedoel ikquote:Op vrijdag 27 mei 2016 12:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, de chemisch geharde vettenBrrrrr, troep!
Ik vind hem echt afschuwelijk, wat een vre-se-lij-ke plofkop(oh, we kregen een one-size-fits-all shirtje van FOK, ik wilde even showen dat ik blijkbaar niet onder 'all' viel)
Wel jaloers op je peerfiguur.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat vind ik toch altijd een heel stuk mooier dan mijn appelfiguur.
<2 gram transvetten per dag geeft volgens onderzoek geen enkel nadelig effect voor de gezondheid.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 12:14 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dat bedoel iker zijn dus wél voedingsmiddelen die echt slecht zijn en in geen enkel patroon zouden moeten passen..
maar ja..
quote:Op vrijdag 27 mei 2016 12:30 schreef MutedFaith het volgende:
[..]
<2 gram transvetten per dag geeft volgens onderzoek geen enkel nadelig effect voor de gezondheid.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 27 mei 2016 12:47 schreef douche-eendje het volgende:
Oh wow, jij bent echt nog wel veel smaller geworden! TopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
Dat is een best verschil jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 27 mei 2016 13:15 schreef Rauw. het volgende:
Heet het Transpiratie in het transgender topic?
whehequote:Op vrijdag 27 mei 2016 13:15 schreef Rauw. het volgende:
Heet het Transpiratie in het transgender topic?
+1quote:Op vrijdag 27 mei 2016 12:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wel jaloers op je peerfiguur.Dat vind ik toch altijd een heel stuk mooier dan mijn appelfiguur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lijkt op die 1e foto of ik echt een hele dikke buik had, maar dat viel op zich wel mee. Flinke zwemband maar nog wel taille en zo.. Ik had daar dikke laagjes kleding aan
[ Bericht 12% gewijzigd door Sunnythesun op 27-05-2016 13:28:23 ]
44 daarquote:Op vrijdag 27 mei 2016 13:19 schreef Stormqueen het volgende:
ik vind je helemaal niet dik lijken Sun! Oogt mij als een doorsnee maat 42 zo
Haha, ik denk ook echt dat niemand goed zou uitkomen in dat shirtjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeker door een man bedacht?
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
Ik ben ook erg benieuwd! En MF doe er eens een na bij?quote:
Oh wow! Dat shirtje staat ook echt mooi nu als mini-jurk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
Niet?quote:Op vrijdag 27 mei 2016 13:51 schreef Stormqueen het volgende:
Op de tweede foto vind ik je ook niet dik trouwens. Maar je hebt gewoon erg goede verhoudingen
Plofkop? Enorme pens?quote:Op vrijdag 27 mei 2016 13:58 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Niet?met die plofkop en nekringen?
En enorme pens..
![]()
Verhoudingen redden de boel op het oog wel iets ja, klopt, maar ik woog daar dus wel zo'n 15 kilo meer dan nu, misschien zelfs wel 20 (ik durfde boven de 88 niet meer te wegen)
Ik weet dat het vergeleken met anderen hier mee valt, maar dit is dus wel echt behoorlijk overgewicht he..quote:Op vrijdag 27 mei 2016 14:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Plofkop? Enorme pens?
Lieverd, ik zou mijn bril eens goed schoonmaken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat scheelt ruim 20 kiloEn dan is mijn bmi nog aan de hoge kant dus..
![]()
zo zie ik er nu ook uit.. en ben best tevreden.. ( al moet er voor het mooie gewoon echt wel die 10 kilo er nog afquote:Op vrijdag 27 mei 2016 13:58 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Niet?met die plofkop en nekringen?
En enorme pens..
![]()
Verhoudingen redden de boel op het oog wel iets ja, klopt, maar ik woog daar dus wel zo'n 15 kilo meer dan nu, misschien zelfs wel 20 (ik durfde boven de 88 niet meer te wegen)
quote:Op vrijdag 27 mei 2016 14:07 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik weet dat het vergeleken met anderen hier mee valt, maar dit is dus wel echt behoorlijk overgewicht he..
Zo kan en hoor ik er uit te zien vind ik zelf:ik zeg niet dat je daar geen overgewicht hebt. Je oogt alleen niet DIK. En dat kan niemand me tegenspreken. Je hebt goede verhoudingen. Als je jezelf zo vreselijk negatief bekijkt doe je jezelf echt tekort hoor!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat scheelt ruim 20 kilo
(En wat is "BMI aan de hoge kant"? Heb je het dan over een BMI van 27? BMI is niet zaligmakendMaar op de slanke foto zie je er heel mooi uit!)
disclaimer
quote:Op vrijdag 27 mei 2016 14:08 schreef Barreltje het volgende:
[..]
zo zie ik er nu ook uit.. en ben best tevreden.. ( al moet er voor het mooie gewoon echt wel die 10 kilo er nog af)
ben je nu al wel tevreden met jezelf?
25, dus op het randje. Ofwel: er zou zelfs dan nog wat vanaf mogen mocht ik daar zin in hebben (niet nodig imo). Eerst moet ik wel weer daar naar terug hoor, ben er bijna maar nog niet helemaalquote:Op vrijdag 27 mei 2016 14:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik zeg niet dat je daar geen overgewicht hebt. Je oogt alleen niet DIK. En dat kan niemand me tegenspreken. Je hebt goede verhoudingen. Als je jezelf zo vreselijk negatief bekijkt doe je jezelf echt tekort hoor!!
(En wat is "BMI aan de hoge kant"? Heb je het dan over een BMI van 27? BMI is niet zaligmakendMaar op de slanke foto zie je er heel mooi uit!)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |