quote:Op donderdag 26 mei 2016 19:31 schreef rubbereend het volgende:
woorden schieten tekort na het bijlezen van het vorige topic
heel, heel heel veel sterkte Againzender!
dank je, jij kan je er iets bij voorstellen wat een idiote wereld je terecht komt.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 11:45 schreef yvonne het volgende:
Mooi topic in GC Tong
Againzender, woorden schieten echt te kort, maar van wat ik hier zo zie zijn er veel FOK!vrienden die je alle sterkte wensen, en daar sluit ik me heel graag bij aan
de hele achtbaan gaat nu echt losquote:Op vrijdag 27 mei 2016 14:00 schreef Againzender het volgende:
O ja, dinsdag de eerste chemo, had ik dat al gemeld? En straks naar een maker van haarstukjes, vroeger heette dat een pruik dacht ik.
Vanmiddag in de tuin. Ik zie een klein tomatenplantje dat spontaan is opgekomen. Dus ik zeg tegen mijn vrouw: ik ga die uitgezaaide tomaat even verplanten. Zij: jezus, is het nu ook al in de tuin uitgezaaid?quote:Op vrijdag 27 mei 2016 14:16 schreef tong80 het volgende:
AZ eergisteren de zus aangesproken van de broer die aan K is overleden. Een bekende Bommelaar en voetbalman. Van allebei de verenigingen in Bommel. Heb over hem een stukje geschreven op 'Een echte Bommelaar.' Een FB site met 4000 vrienden. Samen gehuild, zij vol met tranen ik schielijk. Gisteren over een oud-café-baas en column geschreven, die 70 werd. Heel verhaal kan ik vertellen. Maar wat ik met de column duidelijk wilde maken dat je na al die jaren een vriendschap voelt, het voelt ook machteloos omdat je niks kunt doen. Irl kan ik ook niks doen, maar ik ben van het omhelzen. Ha ha ha. Je begrijpt wat ik bedoel denk ik. Zie ik je signature, en denk terug aan 5 jaar hools waar ik een gedicht voor je schreef. Dan krijg ik tranen in m'n ogen maat. Twee jaar geleden m'n beste vriend verloren. Gvd nu effe janken. Ha ha ha. Ik lach het weg.
we worden nu al geleefd.en misschien maar goed ook, nadenken lukt toch niet.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 16:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]
de hele achtbaan gaat nu echt losneem genoeg tijd voor jezelf en elkaar. De komende tijd word je echt geleefd
dat iedereen zo om je heen komt staan en jullie steunt mag je koesteren. Je koopt er even weinig voor nu maar het is zo verdomd waardevol!quote:Op vrijdag 27 mei 2016 22:13 schreef Againzender het volgende:
Ach Hools.... ik weet het ook niet op dit moment. Tot dinsdag maar gewoon doorgaan, geen afwijkende afspraken tot dan. Een bakfiets aan medicijnen ophalen bij de apotheek, dat is het wel.
Mijn vrouw is erg moe, niet zo gek na deze twee weken. Migraine steekt ook weer op, dat was te verwachten met de menstruatiecyclus en deze stress. Menstruatie is ze dan weer vanaf na de chemo. elk nadeel....
Vriend van ons is oncoloog, z'n nieuwe speelgoed was op TV vanavond trouwens, en die had ook zoiets van: samenwerking tussen het AvL en Slotervaart gaat prima, mocht je in mijn ziekenhuis komen (VU) en op problemen stuiten dan moet je even een seintje geven.
Iedereen wilt helpen.Maar je kan zo weinig.
I'm still standing. En The Show must go on.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 22:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat iedereen zo om je heen komt staan en jullie steunt mag je koesteren. Je koopt er even weinig voor nu maar het is zo verdomd waardevol!
Blijf overeind AZ!
rechtop in de windquote:Op vrijdag 27 mei 2016 22:21 schreef Againzender het volgende:
[..]
I'm still standing. En The Show must go on.
Om het bruggetje naar mijn andere passie muziek maar te maken
Dat is naar omstandigheden toch wel een geniale reactie.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 19:46 schreef Againzender het volgende:
[..]
Vanmiddag in de tuin. Ik zie een klein tomatenplantje dat spontaan is opgekomen. Dus ik zeg tegen mijn vrouw: ik ga die uitgezaaide tomaat even verplanten. Zij: jezus, is het nu ook al in de tuin uitgezaaid?
kan ook hooikoorts zijnquote:Op zaterdag 28 mei 2016 11:14 schreef Againzender het volgende:
Goedemorgen hools,
Dank voor alle lieve reacties
Vandaag een dag zonder ziekenhuis, pruikenmaker, dat soort kanker-gerelateerd gedoe. Enige wat moet gebeuren is medicijnen halen, dat is mijn vrouw nu aan het doen. Wordt een flinke tas
Verder, het zonnetje schijnt, tuindeuren staan open. Tot dinsdag is het gewoon met het gezin zijn. En maandag natuurlijk naar school. En Axel moet maandag ook naar de routine controle bij de arts van het weet-ik-veel-hoe-die-organisatie-tegenwoordig-heet. Denk dat hij een bril nodig heeft, loopt erg met z'n ogen te knijpen.
Nou ja, als dat alles is....
Heet dat niet meer de GGD tegenwoordig?quote:Op zaterdag 28 mei 2016 11:14 schreef Againzender het volgende:
Goedemorgen hools,
Dank voor alle lieve reacties
Vandaag een dag zonder ziekenhuis, pruikenmaker, dat soort kanker-gerelateerd gedoe. Enige wat moet gebeuren is medicijnen halen, dat is mijn vrouw nu aan het doen. Wordt een flinke tas
Verder, het zonnetje schijnt, tuindeuren staan open. Tot dinsdag is het gewoon met het gezin zijn. En maandag natuurlijk naar school. En Axel moet maandag ook naar de routine controle bij de arts van het weet-ik-veel-hoe-die-organisatie-tegenwoordig-heet. Denk dat hij een bril nodig heeft, loopt erg met z'n ogen te knijpen.
Nou ja, als dat alles is....
Allemaal Anti Real of valt dat wel mee...?quote:Op zaterdag 28 mei 2016 21:07 schreef Ole het volgende:
Even over voetbal als het mag..
grappig om in Spanje te zijn. Wel Catalunya maar de sportbarren zitten vol...
lijkt wel.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 21:12 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Allemaal Anti Real of valt dat wel mee...?
Ja. Griezmann schoot op het houtwerk/aluminium/ijzerquote:
heeft in ieder geval te maken met GGD iddquote:Op zaterdag 28 mei 2016 17:14 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Heet dat niet meer de GGD tegenwoordig?
dit is toch een voetbal topic? lekker over voetbal lullen hoorquote:Op zaterdag 28 mei 2016 21:07 schreef Ole het volgende:
Even over voetbal als het mag..
grappig om in Spanje te zijn. Wel Catalunya maar de sportbarren zitten vol...
bijzaak indeed. Dat Ronaldo mijn humeur niet verder kan verzieken zegt wel genoeg.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 23:38 schreef borisz het volgende:
[..]
En helaas schiet Ronaldo de laatste binnen
/bijzaak
vast aan het wandelenquote:Op zondag 29 mei 2016 11:20 schreef borisz het volgende:
Geen goede morgen uit Bommelestijn vanmorgen.
quote:Op maandag 30 mei 2016 20:09 schreef pascalheister het volgende:
@Againzender
Hoorde het vreselijke bericht net van tong80 op Fb.
Wil jou en je familie hierbij toch veel sterkte wensen in deze klote periode!
Groeten Pascal
Goeiemorgen mijn vriend en andere vriendjes.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 09:38 schreef borisz het volgende:
De 72u zitten erop. Tong wees lief voortaan
Welkom terug!quote:Op dinsdag 31 mei 2016 09:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Goeiemorgen mijn vriend en andere vriendjes.
Eerste topic al geplaatst.
Tuurlijk.quote:
dat hoor ik vaker van jequote:
Dat hoor je nooit.quote:
quote:Op woensdag 1 juni 2016 00:21 schreef yvonne het volgende:
Chemo is puur gif.
oh jongens wat een ellende
Ik kan m'n woede bijna niet bedwingen. Wat een shitzooi maat.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 22:10 schreef Againzender het volgende:
Vandaag de eerste chemo gestart. Raar, ik lig nu voor het eerste sinds 2009 in een leeg bed.
Vanmiddag wat bijverschijnselen, met wat atropine werd dat uiteindelijk weer teruggedrongen.
Heavy shit die chemo. Nou weten we er als chemici wel iets van, maar nu is het plots wel erg dichtbij.
Iedereen biedt hulp aan, maar iedereen voelt zich net zo machteloos als ik lijkt het.quote:Op woensdag 1 juni 2016 08:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik kan m'n woede bijna niet bedwingen. Wat een shitzooi maat.
Zo. Wat ik hoorde van MIchiel wat er binnen kwam. Ontploffing aan berichten die binnen kwamen. Eentje wilde hij mij even laten weten: app'je van Gerard, dat hij het klote vindt. Heel liefquote:Op woensdag 1 juni 2016 11:51 schreef borisz het volgende:
http://liveblog.3fm.nl/Ev(...)_2016/277571971?ss=1
![]()
*geeft AZ een virtuele knuffel
Ha ha ha Coolquote:Op woensdag 1 juni 2016 12:07 schreef Againzender het volgende:
[..]
Zo. Wat ik hoorde van MIchiel wat er binnen kwam. Ontploffing aan berichten die binnen kwamen. Eentje wilde hij mij even laten weten: app'je van Gerard, dat hij het klote vindt. Heel lief(en kennelijk luistert hij niet de hele dag Radio 2
)
Bjoroooooooooooooooquote:Op woensdag 1 juni 2016 12:33 schreef Bjoro het volgende:
Tering, AZ !
Krijg het gewoon helemaal koud van jullie bericht.
Wens jou, jullie kids en uiteraard jouw vrouw heel veel sterkte toe.
#staystrong #thisonegoesouttotheoneIlove
Was jij er bij in Utrecht ?quote:
nee, maar ik ken de verhalenquote:
Ik ook.quote:
ja. ik ben nooit bij een meeting geweest van Hools of FOK!. Dus eigenlijk nooit leden in het echt tegengekomen.quote:
Ha ha ha. Ik werd altijd gebeld tijdens FOK!/Hools meetings. 'Hallo met Lompehork.' Ha ha ha.quote:Op woensdag 1 juni 2016 18:06 schreef Againzender het volgende:
[..]
ja. ik ben nooit bij een meeting geweest van Hools of FOK!. Dus eigenlijk nooit leden in het echt tegengekomen.
Behalve Sanne, toen ik bij mijn huidige werk begon kwamen wij er binnen een paar uur achter dat we elkaar al van FOK! kenden
Lolquote:
Ligt in de ladenkast man. Big hug En vette kus.quote:Op woensdag 1 juni 2016 23:29 schreef Againzender het volgende:
Trusten hools, ik ga een leeg bed opzoeken.
Huilen is wel de leiddraad AZ. Lucht het op of is het de woede die er uit moet ?quote:Op donderdag 2 juni 2016 09:16 schreef Againzender het volgende:
Mogguh.
Op weg naar school kwam ik een oud collega tegen. Zijn vrouw is een manager op onze afdeling, dus hij wist het hele verhaal al. Ik zat op de fiets met Roel, anders hadden we even enorm lopen knuffelen en huilen.
geen idee eigenlijk. denk alle opgekropte emoties. het lucht wel op in ieder gevalquote:Op donderdag 2 juni 2016 10:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Huilen is wel de leiddraad AZ. Lucht het op of is het de woede die er uit moet ?
Bep van Klaveren: 'Ik gaf um een hoek. Hij hep nooit meer gebokst.'quote:Op donderdag 2 juni 2016 10:30 schreef Againzender het volgende:
[..]
geen idee eigenlijk. denk alle opgekropte emoties. het lucht wel op in ieder geval
Wow, zie het nu pas! Knap!quote:
Ja zag het. Het houdt niet op...quote:Op vrijdag 3 juni 2016 10:08 schreef borisz het volgende:
De groeten uit Bommelestijn. Er mag weer iemand heel vaak tot 100 tellen.
quote:
wat een achtbaan weer.quote:Op zondag 5 juni 2016 16:50 schreef Againzender het volgende:
Gisteravond had mijn vrouw opeens 38,8 graden koorts. Aangezien er in de instructies stond te bellen als de koorts hoger was dan 38,5, en ze zich helemaal niet fijn voelde maar naar de spoedeisende hulp gebeld, dat moet in het weekeinde.
Antwoord: kom maar even hier heen.
Dus zwager gebeld of hij even kon oppassen hier en naar de ehbo gegaan. Bloed afnemen, hele circus, wachten op uitslagen, torax gemaakt, urine ingeleverd.
Wij dachten al: dit wordt een nacht ziekenhuis, want wij kregen al te horen dat ze zich wat zorgen maakten.
Uiteindelijk kwam er een dokter die een verband legde met de astma medicijnen die mijn vrouw gebruikt en de chemo. Dan zijn de waardes wel verklaarbaar. Een shot cortisonen nog om te helpen, en naar huis.
Om 2:15 uur in bed, om 7 uur weer op voor de zwenmles van Roel
Laatste twee uur hadden wij weer onze fijne verpleegkundige Fred. Hij keek even een seconde, mar herkende ons toen.
Maar, vrouw voelt zich veel beter dan gisteren, maar dat is ook niet zo moeilijk.
Hier moest ik om lachen.quote:Op maandag 6 juni 2016 17:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wat een achtbaan weer.
Gaan de zwemlessen van Roel goed?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |