Vrouwen tennis wel ja. Die Kasatkina(19 jaar) heeft haar ranking veel te danken aan ITF overwinningen zag ik al ff.quote:
NOS ookquote:Op donderdag 26 mei 2016 14:20 schreef Federer-fan het volgende:
Waarom schakelt Eurosport naar Nadal-Bagnis? Da's een gelopen race. Djokovic-Darcis gaat nog een beetje gelijk op.
Casuals willen Nadal zien.quote:Op donderdag 26 mei 2016 14:20 schreef Federer-fan het volgende:
Waarom schakelt Eurosport naar Nadal-Bagnis? Da's een gelopen race. Djokovic-Darcis gaat nog een beetje gelijk op.
Darcis won ook een x van Nadal in de 1e ronde Grand Slam dacht ik. Je weet t nooit, maar dat overkomt Djoko normaal niet.quote:Op donderdag 26 mei 2016 14:31 schreef Norrage het volgende:
Djoko Djoko
Lijkt zijn vorm verloren te hebben na Madrid...wel apart....
Wisselvallig jaar voor hem
Gaat hard zoquote:Op donderdag 26 mei 2016 14:35 schreef franklop het volgende:
Kiek nu 48e op de wereldranglijst. Winst in volgende ronde = 43/44e
Daarna nog 1 ronde winnen en dan is ze zeker van de OS geloof ik
Ja misschien, maar geen tegenstand.quote:Op donderdag 26 mei 2016 14:51 schreef BobW het volgende:
GSM Nadal 6-3 6-0 6-3
Meest overtuigende speler in het mannentoernooi tot nu toe?
Tegenstanders zijn echt helemaal niets. Groth heeft hele jaar nog 0 potten gewonnen en verliest zelfs early in challengers, en Bagnis is mwah...quote:
Dat zou leuk zijn, want we gunnen onze Raf nog wel een slampje toch?quote:Op donderdag 26 mei 2016 14:55 schreef Norrage het volgende:
[..]
Tegenstanders zijn echt helemaal niets. Groth heeft hele jaar nog 0 potten gewonnen en verliest zelfs early in challengers, en Bagnis is mwah...
Desalniettemin meest overtuigend. Djoko speelt alweer troep en wat Murray laat zien nog erger..wordt de 10e voor Rafa hoorY.
Bij Murray wel...die speelt zichzelf niet in de kaart met die lange potten, zelfs voor iemand met zijn conditiequote:Op donderdag 26 mei 2016 14:57 schreef Szura het volgende:
Alsof die eerste rondes ook maar iets zeggen over de evt topaffiches die zulke spelers vanaf de 1/4finales gaan spelen
Mwah tijdens de potten Djoko-Nadal had ik wel het gevoel dat het publiek meer pro-Djoko was. Al is Rafa sowieso niet heel erg geliefd in RG.. gek genoegquote:Op donderdag 26 mei 2016 15:01 schreef Norrage het volgende:
Marcella![]()
![]()
Zegt dat Djoko mateloos populair is in Frankrijk![]()
![]()
Wat een trieste verslaggeefster is ze ook.
Voor Murray niet.quote:Op donderdag 26 mei 2016 14:25 schreef Nober het volgende:
[..]
Ach die eerste vier rondes zijn een formaliteit.
quote:Op donderdag 26 mei 2016 14:57 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Dat zou leuk zijn, want we gunnen onze Raf nog wel een slampje toch?
Ja, Rafa is vreemd genoeg niet erg populair.....Fransen zijn onnavolgbaar....quote:Op donderdag 26 mei 2016 15:03 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Mwah tijdens de potten Djoko-Nadal had ik wel het gevoel dat het publiek meer pro-Djoko was. Al is Rafa sowieso niet heel erg geliefd in RG.. gek genoeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |