Nederland BESTE tennisland ooit.quote:Op woensdag 25 mei 2016 00:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
SOO
verslaat even nummer 3 van de ranking
Ja zei ik ook al vandaag op fokquote:Op woensdag 25 mei 2016 01:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nederland BESTE tennisland ooit.
Zul je zien, volgende ronde eruit. Al weet ik niet tegen wie ze moet.
Ik ga echt plat als ik al die memes van Walter jr ziequote:Op woensdag 25 mei 2016 00:55 schreef Kauai het volgende:
[..]
Zo hard gelachen om zijn minerals telkensZo droog
Mooiste vrouw ter wereldquote:
Hoezo? Kyrgios vond ze toch wel wat?quote:Op woensdag 25 mei 2016 01:01 schreef Insomnia_ het volgende:
Mijn vriendin JUICHT morgen voor Sijsling
Nederlandse tennissers komen nooit in de finale.quote:Op woensdag 25 mei 2016 01:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja zei ik ook al vandaag op fok
Nederlandse tennisers zijn de beste chokers ter wereld
Ja, maar toch geen echt goed tennisuiterlijk heeft ze geconcludeerd.quote:
Die heb ik niet eens gezien geloof ikquote:Op woensdag 25 mei 2016 01:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ga echt plat als ik al die memes van Walter jr zie
Met z`n ontbijt![]()
Dat is mijn vriendin.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
quote:Op woensdag 25 mei 2016 01:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ga echt plat als ik al die memes van Walter jr zie
Met z`n ontbijt![]()
Ik heb vandaag het nieuwe jeugdplan van de KNVB gelezen.quote:Op woensdag 25 mei 2016 01:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nederlandse tennissers komen nooit in de finale.
Kun je moeilijk choken.
Ze zijn gewoon niet zo goed.
bekertoernooi samen met de Belgen best een goed ideequote:Op woensdag 25 mei 2016 01:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb vandaag het nieuwe jeugdplan van de KNVB gelezen.
Dit kan niet mis gaan met het nederlands voetbal.
Dat ook.quote:Op woensdag 25 mei 2016 01:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nederlandse tennissers komen nooit in de finale.
Kun je moeilijk choken.
Ze zijn gewoon niet zo goed.
Gaan we nu niet meer verliezen van Differdange en Aberdeen?quote:Op woensdag 25 mei 2016 01:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb vandaag het nieuwe jeugdplan van de KNVB gelezen.
Dit kan niet mis gaan met het nederlands voetbal.
Zit toch niemand op te wachten op die schooierclubjes in een bekertoernooi.quote:Op woensdag 25 mei 2016 01:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
bekertoernooi samen met de Belgen best een goed idee
gewoon top 8 van beide landen in een toernooi laten uitkomen met heen en terugwedstrijden.quote:Op woensdag 25 mei 2016 01:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zit toch niemand op te wachten op die schooierclubjes in een bekertoernooi.
Die lui hadden bijna een club zonder licentie laten promoveren, en zonder fans, en zonder geld.
Feyenoord - Anderlechtquote:Op woensdag 25 mei 2016 01:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
gewoon top 8 van beide landen in een toernooi laten uitkomen met heen en terugwedstrijden.
Meer duels op weerstand is wel beter voor de spelers hier.
Of Tomic bedoel ikquote:
ze moeten hier fysiek veel sterker wordenquote:Op woensdag 25 mei 2016 01:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
gewoon top 8 van beide landen in een toernooi laten uitkomen met heen en terugwedstrijden.
Meer duels op weerstand is wel beter voor de spelers hier.
Toch weinig mis mee.quote:Op woensdag 25 mei 2016 01:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Feyenoord - Anderlecht
ohhh genot
nu al zin in dat robbetje vechten
Dat komt ook wel door de leeftijd natuurlijk. Ze spelen hier vaak als tieners en gaan dan weg en komen daar meer aan als ze volwassener worden.quote:Op woensdag 25 mei 2016 01:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ze moeten hier fysiek veel sterker worden
Iedere speler die naar buitenland vertrekt komt binnen half jaar 10 kg spier aan
Meer kansen op een prijsjequote:Op woensdag 25 mei 2016 01:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toch weinig mis mee.
Een Beneliga zie ik niet zitten, maar een bekertoernooi met de Belgen naast het gewone bekertoernooi is best prima. Meer wedstrijden voor die spelers hier.
Lukaku was al vroeg KAST.quote:Op woensdag 25 mei 2016 01:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat komt ook wel door de leeftijd natuurlijk. Ze spelen hier vaak als tieners en gaan dan weg en komen daar meer aan als ze volwassener worden.
Toch 4 prijzen in een jaar dan wat je kan winnen (JC schaal, KNVB beker, BeNe Beker, Eredivisie)quote:
Vies uit de hoogte man die Australische tennisers. Kyrgios vind ik nog wel vermakelijk maar die Tomic denkt echt dat hij god isquote:Op woensdag 25 mei 2016 01:10 schreef Insomnia_ het volgende:
Ja die had ik al gezien Fokkie.
Vind het wel een baas.
Ja nogal.quote:Op woensdag 25 mei 2016 01:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Al zullen ze in Nederland wel wat beter kunnen letten op de voeding etc.
Ben benieuwd volgend seizoenquote:Op woensdag 25 mei 2016 01:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toch 4 prijzen in een jaar dan wat je kan winnen (JC schaal, KNVB beker, BeNe Beker, Eredivisie)
En dan wat Europese potjes, mooi man.
Sowieso een stroef begin verwacht ik. Met de vCL om het seizoen te beginnen, en dan een hele nieuwe tactiek die erin moet komen. Misschien nog wat wisselingen in de basiself.quote:Op woensdag 25 mei 2016 01:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben benieuwd volgend seizoen
Bij Ajax kan het 2 kanten op: Of ze worden fluitend kampioen of ze beginnen heel stroef onder Bosz
Snap nooit dat je daar niet bovenop zit als Nederlandse club.quote:
Ik mag hopen dat ze eerst het EK afwachten voor ze hem verkopen.quote:
Begint toch ook al snel die vCL?quote:Op woensdag 25 mei 2016 01:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sowieso een stroef begin verwacht ik. Met de vCL om het seizoen te beginnen, en dan een hele nieuwe tactiek die erin moet komen. Misschien nog wat wisselingen in de basiself.
Ik verwacht een wisselvallige eerste seizoenshelft, en dat het in de tweede seizoenshelft gaat lopen.
Ze hadden bod van Inter van 18 mil afgeslagen las ik, en Inter zou dan nog terugkomen met verbeterd aanbodquote:
Poolse spitsgodenquote:Op woensdag 25 mei 2016 01:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze hadden bod van Inter van 18 mil afgeslagen las ik, en Inter zou dan nog terugkomen met verbeterd aanbod
Ja eind juli. En over een maandje begint de eerste training alweer.quote:Op woensdag 25 mei 2016 01:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Begint toch ook al snel die vCL?
Op dat punt zou je je selectie eigenlijk al rond moeten hebben
18 milquote:
Leicester bood 15 miljoen volgens mij.quote:Op woensdag 25 mei 2016 01:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze hadden bod van Inter van 18 mil afgeslagen las ik, en Inter zou dan nog terugkomen met verbeterd aanbod
Milik heeft wel een lekker seizoen gedraaid.quote:
Tuurlijk, veel beterquote:Op woensdag 25 mei 2016 01:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Milik heeft wel een lekker seizoen gedraaid.
En is gewoon fysiek beter op papier.
En of je het daar nu over eens bent, daar kijken die clubs wel naar.
Aan?quote:Op woensdag 25 mei 2016 01:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Fischer voor 5 miljoen exclusief bonussen verkocht genot
En dan worden ze nog geen kampioen.quote:Op woensdag 25 mei 2016 01:19 schreef Insomnia_ het volgende:
Over 18 jaar kan mn broertje wel TOPSCHUTTER worden bij Feyenoord.
#nooitmeerkampioenquote:Op woensdag 25 mei 2016 01:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En dan worden ze nog geen kampioen.
Serieus? Jezusquote:
Ajax zal ook wel weer een paar jaar moeten wachten denk ik.quote:
Prima toch, premierleague clubje.quote:Op woensdag 25 mei 2016 01:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Serieus? Jezus
Die hd je toch ook wel wat hoger zien spelen paar jaar geleden
Na zijn blessure is het heel weinig.quote:Op woensdag 25 mei 2016 01:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Serieus? Jezus
Die hd je toch ook wel wat hoger zien spelen paar jaar geleden
Wij zijn geen fan van 4-4-2.quote:Op woensdag 25 mei 2016 01:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Na zijn blessure is het heel weinig.
Oogkleppen op en gaan. Is ook meer een 4-4-2 speler denk ik. Dus past niet bij Ajax.
4-4-2 is echt een kutsysteem.quote:
Feyenoord mag in zijn handjes knijpen met Steven Berghuis hoor.quote:Op woensdag 25 mei 2016 01:23 schreef Fok-it het volgende:
Ik vrees wel met grote vrezen wat er bij ons aankomt dit seizoen
Tot nu toe Steven fucking Berghuis en een of andere ouwe Chileen
Dat is niet veel
Zolang je budget louter lachwekkend is krijg je de grote vissen toch niet.quote:Op woensdag 25 mei 2016 01:23 schreef Fok-it het volgende:
Ik vrees wel met grote vrezen wat er bij ons aankomt dit seizoen
Tot nu toe Steven fucking Berghuis en een of andere ouwe Chileen
Dat is niet veel
Kan je net zo goed Bilal laten staanquote:Op woensdag 25 mei 2016 01:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Feyenoord mag in zijn handjes knijpen met Steven Berghuis hoor.
En daarna hoorde je na de transfer van Immers, dat er nog behoorlijk weinig te besteden was, dat was beetje tegenstrijdig allemaalquote:Op woensdag 25 mei 2016 01:24 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik vond het wel aandoenlijk hoe blij Feyenoord was met die miljoen directe EL plaatsing geld
Berghuis is wel beter.quote:
Is dat echt maar een miljoen ja?quote:Op woensdag 25 mei 2016 01:24 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik vond het wel aandoenlijk hoe blij Feyenoord was met die miljoen directe EL plaatsing geld
Nederlands Elftal gaat echt helemaal nergens meer over.quote:Op woensdag 25 mei 2016 01:25 schreef Insomnia_ het volgende:
Lol berghuis naar trainingskamp oranje.
Die is een handvol keer ingevallen bij Watford.
Lol..
Ja dat is niets.quote:
Het bereiken van de groepsfase levert nu ¤ 2.4 miljoen op, dit was ¤ 1.3 miljoen.quote:Op woensdag 25 mei 2016 01:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja dat is niets.
Geloof dat Legia jaarlijks verlies maakt op EL
als je de EL wint pak je nog minder dan als je gewoon in poule CL startquote:Op woensdag 25 mei 2016 01:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja dat is niets.
Geloof dat Legia jaarlijks verlies maakt op EL
OH. bedragen hoor.quote:Op woensdag 25 mei 2016 01:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het bereiken van de groepsfase levert nu ¤ 2.4 miljoen op, dit was ¤ 1.3 miljoen.
Een winst of gelijkspel levert resp. ¤ 360.000 en ¤ 120.000 op, dit was ¤ 200.000 resp. ¤ 100.000 op.
Dat is wel iets meer
dat zeg ik niet. Maar een paar ton als je paar potjes wint klopt nietquote:
Legia een van de weinige clubs die Ajax kon verslaan in de EL de laatste jarenquote:Op woensdag 25 mei 2016 01:27 schreef Insomnia_ het volgende:
Never forget toen Legia 12 miljoen misliep door adminstratieve fout
Plus reisgeld, plus extra uit te betalen premies.quote:Op woensdag 25 mei 2016 01:28 schreef Insomnia_ het volgende:
Je krijgt als club toch wel paar ton boete.
Paar ton winst dan.quote:Op woensdag 25 mei 2016 01:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
dat zeg ik niet. Maar een paar ton als je paar potjes wint klopt niet
Correct. Tel uit je winst.quote:Op woensdag 25 mei 2016 01:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Plus reisgeld, plus extra uit te betalen premies.
Logisch toch. Wie kijkt er naar de ELquote:Op woensdag 25 mei 2016 01:30 schreef Fok-it het volgende:
Je krijgt als finalist evenveelgeld als het geld voor kwalificatie voor de groepsronde? Wtf?
Ik vond de EL dit jaar boeiender dan de CL.quote:Op woensdag 25 mei 2016 01:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Logisch toch. Wie kijkt er naar de EL
Een van de redenen waarom kleinere clubs altijd klein zullen blijven.quote:Op woensdag 25 mei 2016 01:30 schreef Fok-it het volgende:
Je krijgt als finalist evenveelgeld als het geld voor kwalificatie voor de groepsronde? Wtf?
Hopen dat Southampton fatsoenlijk groepje loot.quote:Op woensdag 25 mei 2016 01:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vond de EL dit jaar boeiender dan de CL.
Liverpool-Dortmund was echt genot.
Naar Almelo tochquote:Op woensdag 25 mei 2016 01:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hopen dat Southampton fatsoenlijk groepje loot.
Even away tripje met de lads toch.
welke?quote:Op woensdag 25 mei 2016 01:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
De CL finale boeit me ook echt geen reet dit jaar
Twee kutclubs
Oh, door man united gewoon groepsfase Southampton al.quote:
Feyenoord.quote:Op woensdag 25 mei 2016 01:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
Inso als het Southampton-Feyenoord is voor wie ben je dan?
Tijd voor de nieuwe Kuipquote:Op woensdag 25 mei 2016 01:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een van de redenen waarom kleinere clubs altijd klein zullen blijven.
En geld op Southamptonquote:
West Ham ook Europees tochquote:Op woensdag 25 mei 2016 01:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Oh, door man united gewoon groepsfase Southampton al.
Anders weer Midtjyllandt uit altijd lastig.
gingen er vorig jaar nog uit tegen een pauperclub volgens mijquote:
Net zoveel als ik dit seizoen van Ajaxquote:Op woensdag 25 mei 2016 01:37 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar dit seizoen ook maar 1 wedstrijd van Southampton live wezen kijken
Die kwamen gewoon met de jeugd aanzetten jaquote:Op woensdag 25 mei 2016 01:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
gingen er vorig jaar nog uit tegen een pauperclub volgens mij
maar Engelse clubs geven geen neuk om de EL. Alleen Liverpool dit jaar onder Kloppgod
Southampton had ook echt een genant elftal toenquote:Op woensdag 25 mei 2016 01:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die kwamen gewoon met de jeugd aanzetten ja
Vind ik altijd wel wat dom van die kleinere Engelse clubs. Als je zelden Europees speelt ga je daar toch gewoon voor.quote:Op woensdag 25 mei 2016 01:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die kwamen gewoon met de jeugd aanzetten ja
Financieel gezien simpelweg te duur als het je 1of 2 plaatsen kost door drukker schema.quote:Op woensdag 25 mei 2016 01:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vind ik altijd wel wat dom van die kleinere Engelse clubs. Als je zelden Europees speelt ga je daar toch gewoon voor.
En Vitesse was alsnog kansloosquote:Op woensdag 25 mei 2016 01:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Southampton had ook echt een genant elftal toen
Dat boeit die spelers toch niet perse.quote:Op woensdag 25 mei 2016 01:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Financieel gezien simpelweg te duur als het je 1of 2 plaatsen kost door drukker schema.
Financieel gezien? Dat betwijfel ik.quote:Op woensdag 25 mei 2016 01:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat boeit die spelers toch niet perse.
Je kan beter dan 10e worden ipv 8e en dan Europees zeer ver komen ipv er meteen uit.
Nederland moet gewoon maar 4 ploegen Europa in sturen.quote:Op woensdag 25 mei 2016 01:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En Vitesse was alsnog kansloos
Nog live gezien die wedstrijd
Allemaal joelen naar Stekelenburg
Wat beter is voor de club.quote:Op woensdag 25 mei 2016 01:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Financieel gezien? Dat betwijfel ik.
Heracles wordt ook niks nee.quote:Op woensdag 25 mei 2016 01:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nederland moet gewoon maar 4 ploegen Europa in sturen.
Dat is al genant genoeg
De EL leeft ook simpelweg niet onder de supporters.quote:Op woensdag 25 mei 2016 01:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat beter is voor de club.
Als speler streef je toch het sportief hoogste na, en dan is indruk maken in Europa wel van meer waarde opzich.
In dat opzicht vind ik het wel zonde dat Twente is weggevallen, had je toch meer aan in goede doen.quote:Op woensdag 25 mei 2016 01:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heracles wordt ook niks nee.
Ajax, PSV,Feyenoord en AZ.
Twente laatste elftal waar ik echt van heb genoten in de eredivisie.quote:Op woensdag 25 mei 2016 01:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In dat opzicht vind ik het wel zonde dat Twente is weggevallen, had je toch meer aan in goede doen.
Maarja die goede doen hebben ze ook maar verkregen door fraude
Dat is opzich wel logisch als je normaal tegen betere tegenstanders speelt in de competitie dan Europees.quote:Op woensdag 25 mei 2016 01:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
De EL leeft ook simpelweg niet onder de supporters.
Behalve als ze in de kwartfinale komen.
Dat seizoen dat Twente kampioen werd was Ajax ook genieten hoor.quote:Op woensdag 25 mei 2016 01:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Twente laatste elftal waar ik echt van heb genoten in de eredivisie.
Oh ik kijk nooit Ajax buiten de klassieker en heel soms Ajax-PSV.quote:Op woensdag 25 mei 2016 01:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat seizoen dat Twente kampioen werd was Ajax ook genieten hoor.
Lekker veel goals en Suarez en Pantelicgod in bloedvorm.
Heb dit seizoen ook echt bijzonder weinig clubs zien spelen qua samenvattingen enzo, vooral laatste wekenquote:Op woensdag 25 mei 2016 01:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Oh ik kijk nooit Ajax buiten de klassieker en heel soms Ajax-PSV.
Toen ook niet
Ik heb dit seizoen voor het eerst denk ik echt veel feyenoord wedstrijden overgeslagen zelfsquote:Op woensdag 25 mei 2016 01:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb dit seizoen ook echt bijzonder weinig clubs zien spelen qua samenvattingen enzo, vooral laatste weken
Ik kijk alleen Ajax echt geconcentreerd in de Eredivisie.quote:Op woensdag 25 mei 2016 01:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Oh ik kijk nooit Ajax buiten de klassieker en heel soms Ajax-PSV.
Toen ook niet
Nacompetitie keek ik meestal ook helemaal, maar nu had ik het alleen zondag aangezet.quote:Op woensdag 25 mei 2016 01:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb dit seizoen ook echt bijzonder weinig clubs zien spelen qua samenvattingen enzo, vooral laatste weken
Dit kan ik echt niet meer opbrengen bij Feyenoord als ik weer 90 minuten inspiratieloos voetbal zie zonder plan, en dan Kuyt zie draven en dat dan als hoogtepunt wordt gezien.quote:Op woensdag 25 mei 2016 01:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik kijk alleen Ajax echt geconcentreerd in de Eredivisie.
Het was bij Ajax ook vaak een hele opgave jaquote:Op woensdag 25 mei 2016 02:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dit kan ik echt niet meer opbrengen bij Feyenoord als ik weer 90 minuten inspiratieloos voetbal zie zonder plan, en dan Kuyt zie draven en dat dan als hoogtepunt wordt gezien.
Paar achter elkaar is wel wat anders dan slechtste reeks uit de geschiedenis hequote:Op woensdag 25 mei 2016 02:02 schreef Insomnia_ het volgende:
Zo inspiratieloos spelen en dan raar kijken als je er een paar achter elkaar verliest.
Dat vond ik wel zo vreemd, dat mensen daar van opkeken.
Ja, het kan gebeuren als je zo slecht speelt.quote:Op woensdag 25 mei 2016 02:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Paar achter elkaar is wel wat anders dan slechtste reeks uit de geschiedenis he
Dat was heel vreemd ja.quote:Op woensdag 25 mei 2016 02:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
dat had echt niks meer met voetbal te maken. Je beste spits eruit halen en Mike van der Hoorn in de spits zetten en lange halen gauw thuis
Wat ben ik blij dat die man weg is bij Ajax zeg.quote:Op woensdag 25 mei 2016 02:09 schreef Insomnia_ het volgende:
Wel smakelijk om gelachen verder.
Die Frank moet echt iets gesnoven hebben
Graag meer van zulke one-liners.quote:Op woensdag 25 mei 2016 02:09 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
als het werkt is het een briljante ingreep
Gegokt en verloren
vind je het gek dat je geen date hebtquote:Op woensdag 25 mei 2016 02:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik hoorde gisteren dat ik al vier jaar niet naar de tandarts ben geweest
Nee hoor dat vind ik helemaal niet gek.quote:
quote:Op woensdag 25 mei 2016 02:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee hoor dat vind ik helemaal niet gek.
Ik begon vandaag op Tinder met de openingszin "Hold the door" en toen kwam het eruit dat ze geen GoT keek terwijl ze wel serieliefhebber is. Match opgeheven.
Ik ben niet zo dorstigquote:Op woensdag 25 mei 2016 02:15 schreef Fok-it het volgende:
Vraag je ze niet om je warm te houden want Winter is coming?
had het er een paar maanden afgehaald, maar nu toch maar weer erop gezet om te kijken of ik nu wel genoeg matches kreeg.quote:Op woensdag 25 mei 2016 02:16 schreef Insomnia_ het volgende:
Tinder lijkt me echt vermoeiend om zo lang te doen
Dat is het meest vermoeiende ja. Je praat vooral tegen mensen die het alleen gebruiken alsego-boostquote:Op woensdag 25 mei 2016 02:18 schreef Insomnia_ het volgende:
Vooral omdat ik het idee heb dat veel mensen het niet serieus nemen
Zoals ik.quote:Op woensdag 25 mei 2016 02:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is het meest vermoeiende ja. Je praat vooral tegen mensen die het alleen gebruiken alsego-boost
Je moet het ook niet serieus nemen.quote:Op woensdag 25 mei 2016 02:18 schreef Insomnia_ het volgende:
Vooral omdat ik het idee heb dat veel mensen het niet serieus nemen
Eens wel.quote:Op woensdag 25 mei 2016 02:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je moet het ook niet serieus nemen.
wel leuk om sommige mensen te trollen en heel af en toe heb je nog wel eens een leuk gesprek.quote:
Als ik even een tinder run heb antwoord ik nooit op iemand.quote:Op woensdag 25 mei 2016 02:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
wel leuk om sommige mensen te trollen en heel af en toe heb je nog wel eens een leuk gesprek.
Maar ik verwacht daar niet de liefde van mijn leven tegen te komen
Had eergister weer eens match, maar heb gewoon totaal geen idee wat ik er mee moet dus laat hem gewoon maar gaan. Om dan maar geforceerd iets doms te zeggen heb ik dan ook niks meequote:Op woensdag 25 mei 2016 02:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
wel leuk om sommige mensen te trollen en heel af en toe heb je nog wel eens een leuk gesprek.
Maar ik verwacht daar niet de liefde van mijn leven tegen te komen
Ja dat is ook niks, al doe ik dat soms wel. En dan krijg ik een lachsmiley terug en laat ik het gaan.quote:Op woensdag 25 mei 2016 02:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Had eergister weer eens match, maar heb gewoon totaal geen idee wat ik er mee moet dus laat hem gewoon maar gaan. Om dan maar geforceerd iets doms te zeggen heb ik dan ook niks mee
Tenzij je met iemand een goed gesprek over Harry Potter kan hebben.quote:Op woensdag 25 mei 2016 02:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als ik even een tinder run heb antwoord ik nooit op iemand.
Wat voor soort fotos heb jij op je profiel?quote:Op woensdag 25 mei 2016 02:27 schreef Mortaxx het volgende:
Ik heb sinds afgelopen dagen echt goede matches terwijl het echt weken niets was
Heb jij al eens een date gefixt via Tinder dan?quote:Op woensdag 25 mei 2016 02:27 schreef Mortaxx het volgende:
Ik heb sinds afgelopen dagen echt goede matches terwijl het echt weken niets was
`Al eensquote:Op woensdag 25 mei 2016 02:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb jij al eens een date gefixt via Tinder dan?
aantal foto's van reizen, met diploma en Nice face picquote:Op woensdag 25 mei 2016 02:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat voor soort fotos heb jij op je profiel?
Je moet zo foto doen als ik had.quote:Op woensdag 25 mei 2016 02:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat voor soort fotos heb jij op je profiel?
ja af en toe 😇 maar tegenwoordig weinig. Twee weken terug 1 en dan het jaar ervoor 2 😂quote:Op woensdag 25 mei 2016 02:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb jij al eens een date gefixt via Tinder dan?
quote:
Dan kan je nog beter de brandstof van het vliegtuig opdrinkenquote:Op woensdag 25 mei 2016 02:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
Deze schenken ze bij malaysia airlines.
Die had opgekund in 1 vlucht.
hnnng.
Ik drink niets helaas.quote:Op woensdag 25 mei 2016 02:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan kan je nog beter de brandstof van het vliegtuig opdrinken
Whiskey bah bah bah
zitten nu heel veel neppe wijven op die ergens op universiteiten in Amerika zitten enzoquote:Op woensdag 25 mei 2016 02:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ja af en toe 😇 maar tegenwoordig weinig. Twee weken terug 1 en dan het jaar ervoor 2 😂
Twee jaar geleden was Tinder echt veel beter
ik drink speciaalbier op zijn tijd, maar meer ook niet.quote:Op woensdag 25 mei 2016 02:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik drink niets helaas.
Maar het was wel leuk geweest.
ja en dan hebben ze een virus op hun telefoon en moet je een andere app downloadenquote:Op woensdag 25 mei 2016 02:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
zitten nu heel veel neppe wijven op die ergens op universiteiten in Amerika zitten enzoTerwijl de afstand gewoon staat op binnen Nederland.
Tinder en ik zijn geen goed huwelijk wat dat betreftquote:
ik swipe ze altijd weg dus ik match niet meer.quote:Op woensdag 25 mei 2016 02:35 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ja en dan hebben ze een virus op hun telefoon en moet je een andere app downloaden
Maar dat waren er vroeger meer. Nu ook veel meer lelijkerds
als je account verwijderd en opnieuw begint heb je aan lopende band matchesquote:Op woensdag 25 mei 2016 02:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tinder en ik zijn geen goed huwelijk wat dat betreft
wel eens bijna gehad? Dat je wel al tijdje ging appen en het er misschien van zou komenquote:Op woensdag 25 mei 2016 02:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tinder en ik zijn geen goed huwelijk wat dat betreft
misschien kun je fb opzoeken en berichtje sturenquote:Op woensdag 25 mei 2016 02:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ik swipe ze altijd weg dus ik match niet meer.
Op Happn zitten meer knappe meiden, maar daar had ik in een halfjaar 2 matches dus dat schiet niet op.
Ja heb ik al aantal keer gedaan vroeger. Kan het nog wel eer keer proberen jaquote:Op woensdag 25 mei 2016 02:38 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
als je account verwijderd en opnieuw begint heb je aan lopende band matches
gelijk betere picas fixenquote:Op woensdag 25 mei 2016 02:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja heb ik al aantal keer gedaan vroeger. Kan het nog wel eer keer proberen ja
Meeste geven niet eens hun nummer johquote:Op woensdag 25 mei 2016 02:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
wel eens bijna gehad? Dat je wel al tijdje ging appen en het er misschien van zou komen
FB stalken van meisjes op tinder en dan gaan vragen hoe die camping in Italië beviel.quote:Op woensdag 25 mei 2016 02:39 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
misschien kun je fb opzoeken en berichtje sturen
gewoon interesse tochquote:Op woensdag 25 mei 2016 02:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
FB stalken van meisjes op tinder en dan gaan vragen hoe die camping in Italië beviel.
Of de ene klant wel om het bonnetje vroeg en de andere klant niet.quote:Op woensdag 25 mei 2016 02:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
gewoon interesse tochen dan vragen of ze nog iets leuks heeft meegemaakt in de supermarkt
was het voor mij wel. 30 dagen on arrivel. Gratisquote:Op woensdag 25 mei 2016 02:43 schreef Insomnia_ het volgende:
even iets heel anders
maleisie is toch wel visumvrij he
Al heb ik nog 10 jaar geen seks, ik verlaag me niet tot het neuken van goedkope zeehonden als ik daardoor wel iemand in bed kan krijgen. Dan maar niksquote:Op woensdag 25 mei 2016 02:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar zelfs Deezertje kan een date regelen via Tinderen wij dan niet
Jaaquote:Op woensdag 25 mei 2016 02:43 schreef Insomnia_ het volgende:
even iets heel anders
maleisie is toch wel visumvrij he
ik ga dit nu uitzoekenquote:Op woensdag 25 mei 2016 02:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
was het voor mij wel. 30 dagen on arrivel. Gratis
Ik moest hardop lachenquote:Op woensdag 25 mei 2016 02:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Al heb ik nog 10 jaar geen seks, ik verlaag me niet tot het neuken van goedkope zeehonden als ik daardoor wel iemand in bed kan krijgen. Dan maar niks
Daar maak ik me ook nooit druk om dat anderen wel dates kunnen krijgen
Hoe doen ze het danquote:Op woensdag 25 mei 2016 02:45 schreef Mortaxx het volgende:
Oh en het mooiste was. Ze hebben die arrivel/departure formuliertjes niet. Wat een gedoe is dat
Ik Sofquote:
die is te ver weg voor mijquote:
Lol die Fripselneukt ook alles wat los en vast zitquote:Op woensdag 25 mei 2016 02:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
die is te ver weg voor mij
En ik had een match met een fokster laatst. En fripsel wel eens gezien
pics van fripselquote:Op woensdag 25 mei 2016 02:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lol die Fripselneukt ook alles wat los en vast zit
ja zelfs weissmanquote:Op woensdag 25 mei 2016 02:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lol die Fripselneukt ook alles wat los en vast zit
Die heeft nooit seks volgens mij inderdaadquote:Op woensdag 25 mei 2016 02:48 schreef Mortaxx het volgende:
Mooi meisje wel. Vind het wel lullig voor haar vriend
hoe kennen jullie al die mensenquote:Op woensdag 25 mei 2016 02:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ach Strawberry is ontmaagd door een of andere gast die zichzelf de hele tijd een 1/10 noemt terwijl hij er gewoon uit ziet
faxie?quote:Op woensdag 25 mei 2016 02:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ach Strawberry is ontmaagd door een of andere gast die zichzelf de hele tijd een 1/10 noemt terwijl hij er gewoon uit ziet
Wat? Gaat ze de hele tijd vreemd en die vriend mag er niet overheen?quote:Op woensdag 25 mei 2016 02:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die heeft nooit seks volgens mij inderdaad
Vies wiijf bah
Nee open relatiequote:Op woensdag 25 mei 2016 02:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat? Gaat ze de hele tijd vreemd en die vriend mag er niet overheen?
R&P genotquote:
Nee een andere volgens mij.quote:
Daar zou ik echt nooit aan beginnen.quote:
Gewoon torren in de kopquote:Op woensdag 25 mei 2016 02:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
Had zo'n ziekte dat hij zichzelf ziet als een soort Gollum ofzo.
Nee.quote:Op woensdag 25 mei 2016 02:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
Heb jij de Deezertje topics niet gevolgd?
Voor de meid meestal jaquote:Op woensdag 25 mei 2016 02:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
zo'n raar concept
Open relaties zijn ook meestal maar voor 1 persoon open.
beetje langspeelplaat. wordt tijd voor een nieuwequote:Op woensdag 25 mei 2016 02:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb jij de Deezertje topics niet gevolgd?
Puur genot
Syndroom moet maar weer een topic openenquote:Op woensdag 25 mei 2016 02:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
beetje langspeelplaat. wordt tijd voor een nieuwe
of dima over treinmeisjequote:Op woensdag 25 mei 2016 02:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Syndroom moet maar weer een topic openen
Oh bij mij is ie er nogquote:Op woensdag 25 mei 2016 03:01 schreef Fok-it het volgende:
Ik had Tinder opnieuw aangemeld en nu is de super like-functie weg?
Maar waarom ben je nu terug dan, nu heb je geen leven meerquote:Op woensdag 25 mei 2016 09:54 schreef Nouri het volgende:
drie dagen niet op fok geweest #newrecord #proud #deleven
ik ben op stagequote:Op woensdag 25 mei 2016 09:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar waarom ben je nu terug dan, nu heb je geen leven meer
ik ben gisteren officieel vrienden geworden met sofje héquote:Op woensdag 25 mei 2016 09:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar waarom ben je nu terug dan, nu heb je geen leven meer
nou nou, ben je trots op jezelf?quote:Op woensdag 25 mei 2016 09:57 schreef Nouri het volgende:
[..]
ik ben gisteren officieel vrienden geworden met sofje hé
jaquote:Op woensdag 25 mei 2016 10:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
nou nou, ben je trots op jezelf?
hou je bek skedquote:Op woensdag 25 mei 2016 10:40 schreef Sked het volgende:
[..]
dat zou volgens mij juist een goed excuus zijn om niet op fok te zitten
Maar daar is stagelopen toch voor?quote:Op woensdag 25 mei 2016 10:40 schreef Sked het volgende:
[..]
dat zou volgens mij juist een goed excuus zijn om niet op fok te zitten
Nee, maar van hem welquote:Op woensdag 25 mei 2016 11:06 schreef Sked het volgende:
[..]
nou nou het was niet onaardig bedoeld hoor
iloveyouquote:Op woensdag 25 mei 2016 11:06 schreef Sked het volgende:
[..]
nou nou het was niet onaardig bedoeld hoor
ik baal ervan dat ik de kpd prijsvraag niet heb gewonnenquote:
kpd prijsvraag watquote:Op woensdag 25 mei 2016 11:09 schreef Nouri het volgende:
[..]
ik baal ervan dat ik de kpd prijsvraag niet heb gewonnen
tamashi had een prijsvraagquote:
Je kon tamashi niet winnen?quote:Op woensdag 25 mei 2016 11:10 schreef Nouri het volgende:
[..]
tamashi had een prijsvraag
maar ik heb hem niet gewonnen
je kon een butplug winnen
tepelklemmen
en nog meer
is zij lekker?quote:Op woensdag 25 mei 2016 11:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je kon tamashi niet winnen?
ik heb niks, dan moet je haar DM'enquote:
okequote:Op woensdag 25 mei 2016 11:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ik heb niks, dan moet je haar DM'en
Waterdicht planquote:Op woensdag 25 mei 2016 11:17 schreef Nouri het volgende:
[..]
oke
hoi ik hoorde dat je lekker was?
pics?
Drakequote:
hoi opsoquote:
ik heb gezegd dat wanneer ze weer thuis woont mij toch niet meer wilt zien (als grapje)quote:
Ik snap hier niets vanquote:Op woensdag 25 mei 2016 11:31 schreef Nouri het volgende:
[..]
ik heb gezegd dat wanneer ze weer thuis woont mij toch niet meer wilt zien (als grapje)
nu is ze boos dat ik zo over haar denk
vrouwenquote:Op woensdag 25 mei 2016 11:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wat er nou aan de hand is.
quote:Op woensdag 25 mei 2016 11:31 schreef Nouri het volgende:
[..]
ik heb gezegd dat wanneer ze weer thuis woont mij toch niet meer wilt zien (als grapje)
nu is ze boos dat ik zo over haar denk
ohquote:
neequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sometimes you make me cry, but my love for you will never die.
quote:Op woensdag 25 mei 2016 12:15 schreef Nouri het volgende:
ik heb een oogje op sof en mijn andere oog kijkt naar andere meidenhahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Baby darling doll face honey
ik heb nummer gehosseld van die tinderboyquote:
quote:Op woensdag 25 mei 2016 12:18 schreef supersof het volgende:
[..]
ik heb nummer gehosseld van die tinderboy![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |