gewoon top 8 van beide landen in een toernooi laten uitkomen met heen en terugwedstrijden.quote:Op woensdag 25 mei 2016 01:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zit toch niemand op te wachten op die schooierclubjes in een bekertoernooi.
Die lui hadden bijna een club zonder licentie laten promoveren, en zonder fans, en zonder geld.
Feyenoord - Anderlechtquote:Op woensdag 25 mei 2016 01:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
gewoon top 8 van beide landen in een toernooi laten uitkomen met heen en terugwedstrijden.
Meer duels op weerstand is wel beter voor de spelers hier.
Of Tomic bedoel ikquote:
ze moeten hier fysiek veel sterker wordenquote:Op woensdag 25 mei 2016 01:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
gewoon top 8 van beide landen in een toernooi laten uitkomen met heen en terugwedstrijden.
Meer duels op weerstand is wel beter voor de spelers hier.
Toch weinig mis mee.quote:Op woensdag 25 mei 2016 01:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Feyenoord - Anderlecht
ohhh genot
nu al zin in dat robbetje vechten
Dat komt ook wel door de leeftijd natuurlijk. Ze spelen hier vaak als tieners en gaan dan weg en komen daar meer aan als ze volwassener worden.quote:Op woensdag 25 mei 2016 01:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ze moeten hier fysiek veel sterker worden
Iedere speler die naar buitenland vertrekt komt binnen half jaar 10 kg spier aan
Meer kansen op een prijsjequote:Op woensdag 25 mei 2016 01:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toch weinig mis mee.
Een Beneliga zie ik niet zitten, maar een bekertoernooi met de Belgen naast het gewone bekertoernooi is best prima. Meer wedstrijden voor die spelers hier.
Lukaku was al vroeg KAST.quote:Op woensdag 25 mei 2016 01:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat komt ook wel door de leeftijd natuurlijk. Ze spelen hier vaak als tieners en gaan dan weg en komen daar meer aan als ze volwassener worden.
Toch 4 prijzen in een jaar dan wat je kan winnen (JC schaal, KNVB beker, BeNe Beker, Eredivisie)quote:
Vies uit de hoogte man die Australische tennisers. Kyrgios vind ik nog wel vermakelijk maar die Tomic denkt echt dat hij god isquote:Op woensdag 25 mei 2016 01:10 schreef Insomnia_ het volgende:
Ja die had ik al gezien Fokkie.
Vind het wel een baas.
Ja nogal.quote:Op woensdag 25 mei 2016 01:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Al zullen ze in Nederland wel wat beter kunnen letten op de voeding etc.
Ben benieuwd volgend seizoenquote:Op woensdag 25 mei 2016 01:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toch 4 prijzen in een jaar dan wat je kan winnen (JC schaal, KNVB beker, BeNe Beker, Eredivisie)
En dan wat Europese potjes, mooi man.
Sowieso een stroef begin verwacht ik. Met de vCL om het seizoen te beginnen, en dan een hele nieuwe tactiek die erin moet komen. Misschien nog wat wisselingen in de basiself.quote:Op woensdag 25 mei 2016 01:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben benieuwd volgend seizoen
Bij Ajax kan het 2 kanten op: Of ze worden fluitend kampioen of ze beginnen heel stroef onder Bosz
Snap nooit dat je daar niet bovenop zit als Nederlandse club.quote:
Ik mag hopen dat ze eerst het EK afwachten voor ze hem verkopen.quote:
Begint toch ook al snel die vCL?quote:Op woensdag 25 mei 2016 01:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sowieso een stroef begin verwacht ik. Met de vCL om het seizoen te beginnen, en dan een hele nieuwe tactiek die erin moet komen. Misschien nog wat wisselingen in de basiself.
Ik verwacht een wisselvallige eerste seizoenshelft, en dat het in de tweede seizoenshelft gaat lopen.
Ze hadden bod van Inter van 18 mil afgeslagen las ik, en Inter zou dan nog terugkomen met verbeterd aanbodquote:
Poolse spitsgodenquote:Op woensdag 25 mei 2016 01:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze hadden bod van Inter van 18 mil afgeslagen las ik, en Inter zou dan nog terugkomen met verbeterd aanbod
Ja eind juli. En over een maandje begint de eerste training alweer.quote:Op woensdag 25 mei 2016 01:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Begint toch ook al snel die vCL?
Op dat punt zou je je selectie eigenlijk al rond moeten hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |