Ja iets te lang, maar gaat sowieso genomineerd worden voor Best Picture volgend jaarquote:Op woensdag 25 mei 2016 00:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Aardig goed filmpje op veel vlakken.
Vond hem wel een tikkeltje te lang doorkabbelen
soort Thea Beckman?quote:Op woensdag 25 mei 2016 00:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Fantasy serie in een soort van middeleeuws Europa waar feminisme hoogtij viert.
Gaat vooral om de personagesquote:Op woensdag 25 mei 2016 00:47 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
En dan op alle scheikundige dingen letten, hellll nah
Aaron Paulgodquote:
Toevallig gezien vandaag.quote:Op woensdag 25 mei 2016 00:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja iets te lang, maar gaat sowieso genomineerd worden voor Best Picture volgend jaar
Gewoon goed kiezenquote:Op woensdag 25 mei 2016 00:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Toevallig gezien vandaag.
Maar merk wel mn film moeheid enorm.
Denk even tijdje minder kijken.
Hij is echt een bazenacteur geworden, Bryan Cranston trouwens ook.quote:Op woensdag 25 mei 2016 00:52 schreef Kauai het volgende:
[..]
Wat een goed personage was dat zeg
De meesten wel trouwens
Marvel filmsquote:Op woensdag 25 mei 2016 00:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoon goed kiezen
En de Marvel-films ontwijken
Hank speelt echt in elke film als ik hem zie zo`n simpele dorpschefquote:Op woensdag 25 mei 2016 00:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is echt een baas.
Maar Hank vond ik ook geniaal gespeeld. En Gus
Ik ga niet naar de film van Ice Cube iigquote:Op woensdag 25 mei 2016 00:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoon goed kiezen
En de Marvel-films ontwijken
Welke bedoel je?quote:Op woensdag 25 mei 2016 00:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ga niet naar de film van Ice Cube iig
barbershop, wat schijnt die slecht te zijn zegquote:Op woensdag 25 mei 2016 00:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Welke bedoel je?
Je hebt er nuu ook eentje met Kevin Hart en Dwayne Johnson, godverdommeWat een kutduo
Ik zie hem niet snel in een andere rol neequote:Op woensdag 25 mei 2016 00:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hank speelt echt in elke film als ik hem zie zo`n simpele dorpschefEcht geniaal. Totaal voor gemaakt
quote:Op woensdag 25 mei 2016 00:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
barbershop, wat schijnt die slecht te zijn zeg
had je kiki bertens gezien vanmiddagquote:Op woensdag 25 mei 2016 00:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]Oh ja, met Nicki Minaj ook echt
man man
quote:Op woensdag 25 mei 2016 00:55 schreef Kauai het volgende:
[..]
Zo hard gelachen om zijn minerals telkensZo droog
gvdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |