In dat opzicht vind ik het wel zonde dat Twente is weggevallen, had je toch meer aan in goede doen.quote:Op woensdag 25 mei 2016 01:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heracles wordt ook niks nee.
Ajax, PSV,Feyenoord en AZ.
Twente laatste elftal waar ik echt van heb genoten in de eredivisie.quote:Op woensdag 25 mei 2016 01:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In dat opzicht vind ik het wel zonde dat Twente is weggevallen, had je toch meer aan in goede doen.
Maarja die goede doen hebben ze ook maar verkregen door fraude
Dat is opzich wel logisch als je normaal tegen betere tegenstanders speelt in de competitie dan Europees.quote:Op woensdag 25 mei 2016 01:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
De EL leeft ook simpelweg niet onder de supporters.
Behalve als ze in de kwartfinale komen.
Dat seizoen dat Twente kampioen werd was Ajax ook genieten hoor.quote:Op woensdag 25 mei 2016 01:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Twente laatste elftal waar ik echt van heb genoten in de eredivisie.
Oh ik kijk nooit Ajax buiten de klassieker en heel soms Ajax-PSV.quote:Op woensdag 25 mei 2016 01:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat seizoen dat Twente kampioen werd was Ajax ook genieten hoor.
Lekker veel goals en Suarez en Pantelicgod in bloedvorm.
Heb dit seizoen ook echt bijzonder weinig clubs zien spelen qua samenvattingen enzo, vooral laatste wekenquote:Op woensdag 25 mei 2016 01:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Oh ik kijk nooit Ajax buiten de klassieker en heel soms Ajax-PSV.
Toen ook niet
Ik heb dit seizoen voor het eerst denk ik echt veel feyenoord wedstrijden overgeslagen zelfsquote:Op woensdag 25 mei 2016 01:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb dit seizoen ook echt bijzonder weinig clubs zien spelen qua samenvattingen enzo, vooral laatste weken
Ik kijk alleen Ajax echt geconcentreerd in de Eredivisie.quote:Op woensdag 25 mei 2016 01:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Oh ik kijk nooit Ajax buiten de klassieker en heel soms Ajax-PSV.
Toen ook niet
Nacompetitie keek ik meestal ook helemaal, maar nu had ik het alleen zondag aangezet.quote:Op woensdag 25 mei 2016 01:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb dit seizoen ook echt bijzonder weinig clubs zien spelen qua samenvattingen enzo, vooral laatste weken
Dit kan ik echt niet meer opbrengen bij Feyenoord als ik weer 90 minuten inspiratieloos voetbal zie zonder plan, en dan Kuyt zie draven en dat dan als hoogtepunt wordt gezien.quote:Op woensdag 25 mei 2016 01:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik kijk alleen Ajax echt geconcentreerd in de Eredivisie.
Het was bij Ajax ook vaak een hele opgave jaquote:Op woensdag 25 mei 2016 02:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dit kan ik echt niet meer opbrengen bij Feyenoord als ik weer 90 minuten inspiratieloos voetbal zie zonder plan, en dan Kuyt zie draven en dat dan als hoogtepunt wordt gezien.
Paar achter elkaar is wel wat anders dan slechtste reeks uit de geschiedenis hequote:Op woensdag 25 mei 2016 02:02 schreef Insomnia_ het volgende:
Zo inspiratieloos spelen en dan raar kijken als je er een paar achter elkaar verliest.
Dat vond ik wel zo vreemd, dat mensen daar van opkeken.
Ja, het kan gebeuren als je zo slecht speelt.quote:Op woensdag 25 mei 2016 02:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Paar achter elkaar is wel wat anders dan slechtste reeks uit de geschiedenis he
Dat was heel vreemd ja.quote:Op woensdag 25 mei 2016 02:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
dat had echt niks meer met voetbal te maken. Je beste spits eruit halen en Mike van der Hoorn in de spits zetten en lange halen gauw thuis
Wat ben ik blij dat die man weg is bij Ajax zeg.quote:Op woensdag 25 mei 2016 02:09 schreef Insomnia_ het volgende:
Wel smakelijk om gelachen verder.
Die Frank moet echt iets gesnoven hebben
Graag meer van zulke one-liners.quote:Op woensdag 25 mei 2016 02:09 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
als het werkt is het een briljante ingreep
Gegokt en verloren
vind je het gek dat je geen date hebtquote:Op woensdag 25 mei 2016 02:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik hoorde gisteren dat ik al vier jaar niet naar de tandarts ben geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |