Feyenoord.quote:Op woensdag 25 mei 2016 01:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
Inso als het Southampton-Feyenoord is voor wie ben je dan?
Tijd voor de nieuwe Kuipquote:Op woensdag 25 mei 2016 01:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een van de redenen waarom kleinere clubs altijd klein zullen blijven.
En geld op Southamptonquote:
West Ham ook Europees tochquote:Op woensdag 25 mei 2016 01:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Oh, door man united gewoon groepsfase Southampton al.
Anders weer Midtjyllandt uit altijd lastig.
gingen er vorig jaar nog uit tegen een pauperclub volgens mijquote:
Net zoveel als ik dit seizoen van Ajaxquote:Op woensdag 25 mei 2016 01:37 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar dit seizoen ook maar 1 wedstrijd van Southampton live wezen kijken
Die kwamen gewoon met de jeugd aanzetten jaquote:Op woensdag 25 mei 2016 01:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
gingen er vorig jaar nog uit tegen een pauperclub volgens mij
maar Engelse clubs geven geen neuk om de EL. Alleen Liverpool dit jaar onder Kloppgod
Southampton had ook echt een genant elftal toenquote:Op woensdag 25 mei 2016 01:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die kwamen gewoon met de jeugd aanzetten ja
Vind ik altijd wel wat dom van die kleinere Engelse clubs. Als je zelden Europees speelt ga je daar toch gewoon voor.quote:Op woensdag 25 mei 2016 01:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die kwamen gewoon met de jeugd aanzetten ja
Financieel gezien simpelweg te duur als het je 1of 2 plaatsen kost door drukker schema.quote:Op woensdag 25 mei 2016 01:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vind ik altijd wel wat dom van die kleinere Engelse clubs. Als je zelden Europees speelt ga je daar toch gewoon voor.
En Vitesse was alsnog kansloosquote:Op woensdag 25 mei 2016 01:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Southampton had ook echt een genant elftal toen
Dat boeit die spelers toch niet perse.quote:Op woensdag 25 mei 2016 01:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Financieel gezien simpelweg te duur als het je 1of 2 plaatsen kost door drukker schema.
Financieel gezien? Dat betwijfel ik.quote:Op woensdag 25 mei 2016 01:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat boeit die spelers toch niet perse.
Je kan beter dan 10e worden ipv 8e en dan Europees zeer ver komen ipv er meteen uit.
Nederland moet gewoon maar 4 ploegen Europa in sturen.quote:Op woensdag 25 mei 2016 01:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En Vitesse was alsnog kansloos
Nog live gezien die wedstrijd
Allemaal joelen naar Stekelenburg
Wat beter is voor de club.quote:Op woensdag 25 mei 2016 01:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Financieel gezien? Dat betwijfel ik.
Heracles wordt ook niks nee.quote:Op woensdag 25 mei 2016 01:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nederland moet gewoon maar 4 ploegen Europa in sturen.
Dat is al genant genoeg
De EL leeft ook simpelweg niet onder de supporters.quote:Op woensdag 25 mei 2016 01:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat beter is voor de club.
Als speler streef je toch het sportief hoogste na, en dan is indruk maken in Europa wel van meer waarde opzich.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |