Leicester bood 15 miljoen volgens mij.quote:Op woensdag 25 mei 2016 01:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze hadden bod van Inter van 18 mil afgeslagen las ik, en Inter zou dan nog terugkomen met verbeterd aanbod
Milik heeft wel een lekker seizoen gedraaid.quote:
Tuurlijk, veel beterquote:Op woensdag 25 mei 2016 01:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Milik heeft wel een lekker seizoen gedraaid.
En is gewoon fysiek beter op papier.
En of je het daar nu over eens bent, daar kijken die clubs wel naar.
Aan?quote:Op woensdag 25 mei 2016 01:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Fischer voor 5 miljoen exclusief bonussen verkocht genot
En dan worden ze nog geen kampioen.quote:Op woensdag 25 mei 2016 01:19 schreef Insomnia_ het volgende:
Over 18 jaar kan mn broertje wel TOPSCHUTTER worden bij Feyenoord.
#nooitmeerkampioenquote:Op woensdag 25 mei 2016 01:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En dan worden ze nog geen kampioen.
Serieus? Jezusquote:
Ajax zal ook wel weer een paar jaar moeten wachten denk ik.quote:
Prima toch, premierleague clubje.quote:Op woensdag 25 mei 2016 01:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Serieus? Jezus
Die hd je toch ook wel wat hoger zien spelen paar jaar geleden
Na zijn blessure is het heel weinig.quote:Op woensdag 25 mei 2016 01:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Serieus? Jezus
Die hd je toch ook wel wat hoger zien spelen paar jaar geleden
Wij zijn geen fan van 4-4-2.quote:Op woensdag 25 mei 2016 01:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Na zijn blessure is het heel weinig.
Oogkleppen op en gaan. Is ook meer een 4-4-2 speler denk ik. Dus past niet bij Ajax.
4-4-2 is echt een kutsysteem.quote:
Feyenoord mag in zijn handjes knijpen met Steven Berghuis hoor.quote:Op woensdag 25 mei 2016 01:23 schreef Fok-it het volgende:
Ik vrees wel met grote vrezen wat er bij ons aankomt dit seizoen
Tot nu toe Steven fucking Berghuis en een of andere ouwe Chileen
Dat is niet veel
Zolang je budget louter lachwekkend is krijg je de grote vissen toch niet.quote:Op woensdag 25 mei 2016 01:23 schreef Fok-it het volgende:
Ik vrees wel met grote vrezen wat er bij ons aankomt dit seizoen
Tot nu toe Steven fucking Berghuis en een of andere ouwe Chileen
Dat is niet veel
Kan je net zo goed Bilal laten staanquote:Op woensdag 25 mei 2016 01:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Feyenoord mag in zijn handjes knijpen met Steven Berghuis hoor.
En daarna hoorde je na de transfer van Immers, dat er nog behoorlijk weinig te besteden was, dat was beetje tegenstrijdig allemaalquote:Op woensdag 25 mei 2016 01:24 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik vond het wel aandoenlijk hoe blij Feyenoord was met die miljoen directe EL plaatsing geld
Berghuis is wel beter.quote:
Is dat echt maar een miljoen ja?quote:Op woensdag 25 mei 2016 01:24 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik vond het wel aandoenlijk hoe blij Feyenoord was met die miljoen directe EL plaatsing geld
Nederlands Elftal gaat echt helemaal nergens meer over.quote:Op woensdag 25 mei 2016 01:25 schreef Insomnia_ het volgende:
Lol berghuis naar trainingskamp oranje.
Die is een handvol keer ingevallen bij Watford.
Lol..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |