SPOILER: Wallpapers door SplodgenessaboundsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
LET OP: Verwijzingen naar de boeken mogen alleen geplaatst worden wanneer dit achtergrondinformatie is over gebeurtenissen die (vermoedelijk) al gebeurd zijn. Ook fake spoilers worden hier niet op prijs gesteld. Verpest dit topic dus niet voor anderen. Voor de rest geldt hetzelfde als voor heel het TV forum: zodra het is uitgezonden, mag er over gepraat worden.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
Zo dragen we allemaal ons steentje bij aan het overleven van FOK!quote:Op dinsdag 24 mei 2016 18:08 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Zit er over te denken om speciaal voor dit topic een abo aan te schaffen zodat ik individuele users kan blokkeren, waardoor dit topic weer een beetje leesbaar wordt.
Slayage met zn plaatjesdiarree zou wel fijn zijn ja. Waarom post ie niet gewoon 1 link naar de GoT Reddit Imgurpagina?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 18:08 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Zit er over te denken om speciaal voor dit topic een abo aan te schaffen zodat ik individuele users kan blokkeren, waardoor dit topic weer een beetje leesbaar wordt.
here you go lovequote:Op dinsdag 24 mei 2016 18:14 schreef Mike het volgende:
Kan het alsjeblieft een beetje normaal blijven in dit topic?
Ze heeft opvallend flexibele wenkbrouwen.quote:
fooking flexiblequote:Op dinsdag 24 mei 2016 18:32 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Ze heeft opvallend flexibele wenkbrouwen.
Wat is dit slecht zeg.quote:
Werken die ook op die zombies dan? Want nu zijn er nog maar 3 white walkersquote:Op dinsdag 24 mei 2016 18:46 schreef Joosie200 het volgende:
Wat nu als Gendry helemaal roeit naar Valerya om als enige smid in de wereld weer dragonglass wapens gaat smeden tussen al die stonemen in?Hij heeft van al dat roeien knoeperds van armen gekregen die wel van pas komen bij zulk werk. En hij heeft als smidse stagiair de knowhow. Iedereen buitelt in Westeros en Essos over elkaar heen maar Gendry saves the day with reinforcements of dragonglass
Wights: kill 'em with fire, burn baby burn.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 18:49 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Werken die ook op die zombies dan? Want nu zijn er nog maar 3 white walkers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
quote:Op dinsdag 24 mei 2016 18:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
True but no bad poosySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mag het weten
Dragonglass en Valerian Dragonsteel vinden ze niet zo fijn, die White Walkers.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 18:49 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Werken die ook op die zombies dan? Want nu zijn er nog maar 3 white walkers
En houden ze van vuur?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 19:00 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Dragonglass en Valerian Dragonsteel vinden ze niet zo fijn, die White Walkers.
Normaal vuur dooft direct. Maar drakenvuur? Moet zien hoe resistent ze daar tegen zijn. Toch een stukje heter geloof ikquote:
Stompzinnig rotjong dat 'ie is.quote:
quote:Through Bran's warging, young Wylis has experienced his own future death, destroying his mind. Hodor's entire purpose is revealed to be to hold the door at this point in time so that Bran may escape, even at the cost of his own life. While Bran and Meera escape, Hodor is torn to shreds by the wights that have broken through parts of the door, but despite everything he held the door.
Zij had ook zon ketting om :dquote:Op dinsdag 24 mei 2016 16:47 schreef LievePoetin het volgende:
Leuke aflevering, wat is het verhaal achter die heks met die rooie jurk, zijn er daar meer van of ging zij faken
Bran heeft geleerd dat hij invloed kan uitoefenen in het verleden.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 19:24 schreef zipcon het volgende:
Heeft Bran eigenlijk iets geleerd? Hij lijkt dezelfde weg op te gaan als Dany. Een paar duizend doden af en toe is een kleine prijs om bij te leren...
En ik snap de recasting naar Max von Sydow niet echt. Heeft hij het zoveel beter gedaan dan Struan Rodger? Of heeft de serie wat last van allerlei topacteurs die een cameo willen zoals Richard E Grant?
Ja als ze die af doet wordt ze ook zon ouwe heksquote:
Heeft hij ook 2 warts?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 19:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bran heeft geleerd dat hij invloed kan uitoefenen in het verleden.
Dat lijkt me dus wel wat
Allemaal aan de prep dan, in Westerosquote:
Je kunt Bran daarbij ook met bijna willekeurig welke Stark vervangen.quote:
4 staat nog aan kopquote:Op dinsdag 24 mei 2016 18:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
Die season 6 graveyard in vergelijking met andere seizoenen
Ned was ook naief, en niet vernuftig geoeg om de manier van doen in the capital te doorgronden. En zowel Ned als Robb als Bran hebben fouten gemaakt die anderen het leven hebben gekost. Maar de eerste twee waren tenminste eervol genoeg om zelf ook het hoekje om te gaan, in plaats van bewust anderen te dwingen zich voor hen op te offeren terwijl ze zelf wegjakkeren op een slee.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 20:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je kunt Bran daarbij ook met bijna willekeurig welke Stark vervangen.
Wat een familie. Mja, niet te snugger in t Noorden dus.
Zag je in dat toneelstuk ook. Werd Ned ook als een domme naieve boer afgeschilderd.
Maar was t heel bewust? Want hij reageerde op Meera. ZIJ was t die Hold the door riep. Zij was t die riep dat ie in Hodor moest wargen. Niet persee ons domkukeltje Bran.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 20:55 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Ned was ook naief. Zowel Ned als Robb als Bran hebben fouten gemaakt die anderen het leven hebben gekost. Maar de eerste twee waren tenminste eervol genoeg om zelf ook het hoekje om te gaan, in plaats van bewust anderen te dwingen zich voor hen op te offeren.
Hij wargte in Hodor. Toen Hodor de deur dicht hield deed hij dat dus op een bevel van Bran waaraan hij gedwongen moest gehoorzamen. Zelfs toen hij levend aan stukken werd geretenquote:Op dinsdag 24 mei 2016 20:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar was t heel bewust? Want hij reageerde op Meera. ZIJ was t die Hold the door riep. Zij was t die riep dat ie in Hodor moest wargen. Niet persee ons domkukeltje Bran.
Ok, met die hele tijdreiscirkel / there is only 1 Bran 1 3 eyed raven theorie lijkt t super bewust. Maar da's allemaal nog niet bewezen.
Tijdreizen heeft in fictie haar eigen regels, maar ik denk dat het een feedback is: Bran in het verleden stuurt naar Hodor in de toekomst en dat reflecteert naar Wylis. De clash is voor Wylis niet goed die tussen twee werelden zit.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 21:09 schreef maho_91 het volgende:
Wat veroorzaakt uiteindelijk de beroerte bij Wylis.
En Tyrion als de schurk die graag de macht wilde hebbenquote:Op dinsdag 24 mei 2016 20:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je kunt Bran daarbij ook met bijna willekeurig welke Stark vervangen.
Wat een familie. Mja, niet te snugger in t Noorden dus.
Zag je in dat toneelstuk ook. Werd Ned ook als een domme naieve boer afgeschilderd.
Daaromquote:Op dinsdag 24 mei 2016 20:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
4 staat nog aan kopmaar we zijn ook pas op de helft........
Laten we hopen op een Cercei of Ramsay. Er zijn al genoeg "good guys" omgekomen de laatste tijdquote:Op dinsdag 24 mei 2016 21:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
DaaromDe echte slachtafleveringen moeten nog komen (vaak aflevering 8-10)
Ramsay gaat sowieso dood tijdens Bastard Bowl, dat kan niet anders.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 21:18 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Laten we hopen op een Cercei of Ramsay. Er zijn al genoeg "good guys" omgekomen de laatste tijd
Dat zie ik dan wel weer gebeuren in de laatste episode van het seizoen.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 21:25 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Cersei zal eerst Tommen nog zien sterven voor ze zelf het hoekje om gaat.
Bastard Bowl.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 21:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ramsay gaat sowieso dood tijdens Bastard Bowl, dat kan niet anders.
Cersei zie ik nog niet dood gaan eigenlijk. Volgend seizoen pas.
Dat was haar toch ook voorspelt?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 21:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat zie ik dan wel weer gebeuren in de laatste episode van het seizoen.
Wel dat ze al haar kinderen ziet sterven waarschijnlijk, maar niet wanneer.quote:
Ik doelde meer op;quote:Op dinsdag 24 mei 2016 21:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel dat ze al haar kinderen ziet sterven waarschijnlijk, maar niet wanneer.
"And in season 6 episode 10 your last child will die, and then you will set everything on fire"
quote:Op dinsdag 24 mei 2016 21:25 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Cersei zal eerst Tommen nog zien sterven voor ze zelf het hoekje om gaat.
Dat klopt, het was ook echt een geweldige acteur.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 16:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij werd meesterlijk gespeeld, en genoot ervan om hem te zien![]()
Maar oké Neds dood vond ik ook wel schokkend opzich, en Red Wedding ook wel. De dood van Hodor zag ik al aankomen omdat ik per ongeluk de TT van het vorige topic zag met Suske en Wiske en houder van de deur, en ik zag op een random site ineens in de zijkant iets over Hodor staan en waar zijn naam vandaan kwam. En de theorie had ik al gelezen op reddit, dus de schok was niet zo groot.
Bij Joffrey zijn dood schreeuwde ik juist "NEEquote:Op dinsdag 24 mei 2016 21:38 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Dat klopt, het was ook echt een geweldige acteur.
Maar ik was het genieten van zijn doodscene, kreeg er een warm blij gevoel van.
Hopelijk komt Ramsey Snow dit seizoen ook aan zijn eind.
Valt in slaap en drukt zn flail mes in zn eigen nek.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 21:55 schreef Harmankardon het volgende:
Ramsay krijgt vast een zeker een cop out dood, stikt in een appel of struikelt over een boomstronk en valt op zijn slaap.
Wordt aangevallen door z'n eigen honden.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 21:55 schreef Harmankardon het volgende:
Ramsay krijgt vast een zeker een cop out dood, stikt in een appel of struikelt over een boomstronk en valt op zijn slaap.
quote:Op dinsdag 24 mei 2016 21:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bij Joffrey zijn dood schreeuwde ik juist "NEE"
En bij de dood van Catelyn en Robb zat ik zo![]()
![]()
Ik vind van niet. Erg hoge productie kwaliteit als je het mij vraagt. Je moet alleen door de jaren 80 beeldkwaliteit en cinematografie heen kunnen kijken.quote:
Ik vond Robb maar een saaie gozer en Catelyn een bloedirritant wijfquote:
Die loopt al de hele tijd de lord of light in het licht te zetten in de stad. Al een paar afleveringen dacht ik.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 22:30 schreef dj_ko het volgende:
Iemand enig idee waar die red woman bij tyrion nou ineens vandaan komt? En waar dat allemaal op slaat wat ze zegt?
Ze zullen wel telkens een missie doen met 4 WW, en dan blijft er nog een hele hoop achter op de thuisbasis.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 22:49 schreef Romanus het volgende:
Hoeveel White Walkers zijn er eigenlijk? Toen ze die baby blauwe ogen gaven zagen we er een stuk meer, maar de afgelopen tijd waren het er steeds maar 4 of 5, inclusief de Nights King. Maar geen van allen lijkt het erg te vinden dat er al een aantal dood zijn, dus het lijkt me niet dat ze maar met zijn 10-en zijn ofzo
Stiekem hoop ik dat Ramsay ontsnapt en dan in de bossen Nymeria en haar roedel tegenkomtquote:Op dinsdag 24 mei 2016 21:40 schreef Gruisman het volgende:
Ramsay mag levend opgegeten worden door Ghost
Misschien volgend jaar maar eens doen.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 22:46 schreef zipcon het volgende:
Wat leuk om een rewatch te doen, ben bezig met seizoen 4
O ja das dat vrouwtje die daar op de markt zat te preken over the Mother of dragonsquote:Op dinsdag 24 mei 2016 22:33 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Die loopt al de hele tijd de lord of light in het licht te zetten in de stad. Al een paar afleveringen dacht ik.
Dan ga ik dat sowieso doen ja.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 22:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Misschien volgend jaar maar eens doen.
Als ik al een 'rewatch' ga doen (gebeurt maar heel zelden dat ik daar zin in heb), doe ik dat pas als de serie afgelopen is. Misschien dat meneer Forbry dan eindelijk ook eens mee wil kijken, dat zou wel leuk zijn.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 22:46 schreef zipcon het volgende:
Wat leuk om een rewatch te doen, ben bezig met seizoen 4
Toen had Dany nog duizenden Unsullied, waren er 100.000 Wildlings en was die irritante Joffrey er nogEn terloops vermelden ze Arthur Dayne, Sword of the Morning (komt pas terug in seizoen 6) en Duncan the Tall. Die kleine verwijzingen zijn wel leuk.
Het lijkt allemaal zo lang geleden...
Ik snap werkelijk waar heel weinig van die hele Bran verhaal lijnquote:Op dinsdag 24 mei 2016 22:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan ga ik dat sowieso doen ja.
60 afleveringen kijken danDus een maandje van tevoren beginnen met die rewatch
Wat is er ingewikkeld aan dan?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 22:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik snap werkelijk waar heel weinig van die hele Bran verhaal lijn
De verhaallijn snap ik wel, maar als ik precies probeer te snappen hoe het nou ging tussen Bran, Hodor, Wylis dan raak ik wel even gemindfucked. Kijken of het helderder is als ik dit in het boek ga lezenquote:Op dinsdag 24 mei 2016 22:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik snap werkelijk waar heel weinig van die hele Bran verhaal lijn
Alleen vorig jaar rewatch gedaan, maar sommige scènes kijk ik nog wel terug op Youtube voor het seizoen begint.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 22:58 schreef lord_bono het volgende:
Vorige seizoenen heb ik wel steeds een rewatch gedaan, dit seizoen door tijdsgebrek alleen seizoen 5 terug gekeken
Die is toch gevraagd te komen?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 22:30 schreef dj_ko het volgende:
Iemand enig idee waar die red woman bij tyrion nou ineens vandaan komt? En waar dat allemaal op slaat wat ze zegt?
Geen idee of die zombie's in GoT ook iemand helemaal op gaan eten net als in TWDquote:Op dinsdag 24 mei 2016 23:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hoop dat Hodor niet terugkomt als Wight trouwens
Ja, dat zei Tyrion toch gewoon. Die priester moet overal gaan verkondigen dat Dany geweldig is.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 22:30 schreef dj_ko het volgende:
Sterkte!quote:Op dinsdag 24 mei 2016 23:31 schreef Rijst het volgende:
Vandaag de aflevering kunnen kijken. Jammer dat ik dan al gespoiled werd op FB.
Haha, ik snap gewoon niet hoe mensen Joffrey leuk kunnen vinden. Het was een wreed arrogant mannetje, en ook nog eens een lafaard.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 21:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bij Joffrey zijn dood schreeuwde ik juist "NEE"
En bij de dood van Catelyn en Robb zat ik zo![]()
![]()
Als hij maar dood gaat.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 21:55 schreef Harmankardon het volgende:
Ja dat was hij ook, maar er gebeurde altijd wat met hem in een scène. Vooral met Tyrion vond ik hem geweldig, dat hij zo de les werd gelezen. Love to hate dit dat.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 23:35 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Haha, ik snap gewoon niet hoe mensen Joffrey leuk kunnen vinden. Het was een wreed arrogant mannetje, en ook nog eens lafaard.
The Red Wedding vond ik schokkend, maar heel erg klote vond ik het niet, Robb Stark had it coming.
Daar heb je een punt ja.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 23:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dat was hij ook, maar er gebeurde altijd wat met hem in een scène. Vooral met Tyrion vond ik hem geweldig, dat hij zo de les werd gelezen. Love to hate dit dat.
Bij Ramsay heb ik dat wel een stuk minder eigenlijk. Word ook wel fantastisch gespeeld, maar hij is te psycho. Types als Joffrey ben je eerder tegengekomen in je leven dan types als Ramsay lijkt het.
Zijn vader was subtieler ja. En van zijn stem liepen de rillingen altijd over mijn rug.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 23:45 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Daar heb je een punt ja.
Ramsay is echt te gestoord voor woorden. Ik vond zijn vader trouwens veel interessanter.
Nou, Joffrey was toch ook wel behoorlijk psycho hoor.. vergeten hoe Ros dood is gegaan?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 23:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dat was hij ook, maar er gebeurde altijd wat met hem in een scène. Vooral met Tyrion vond ik hem geweldig, dat hij zo de les werd gelezen. Love to hate dit dat.
Bij Ramsay heb ik dat wel een stuk minder eigenlijk. Word ook wel fantastisch gespeeld, maar hij is te psycho. Types als Joffrey ben je eerder tegengekomen in je leven dan types als Ramsay lijkt het.
Dat was inderdaad een scene waar ik nog steeds rillingen van krijg.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 23:51 schreef Forbry het volgende:
[..]
Nou, Joffrey was toch ook wel behoorlijk psycho hoor.. vergeten hoe Ros dood is gegaan?
Wie is dan de grotere psycho, de gast die haar vermoord óf de gast die haar, wetend wat er gaat gebeuren, naar Joff stuurt?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 23:51 schreef Forbry het volgende:
[..]
Nou, Joffrey was toch ook wel behoorlijk psycho hoor.. vergeten hoe Ros dood is gegaan?
Baelish is niet echt een psycho vind ik. Hij heeft gewoon geen geweten.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 23:52 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wie is dan de grotere psycho, de gast die haar vermoord óf de gast die haar, wetend wat er gaat gebeuren, naar Joff stuurt?
Max von Sydow lijkt meer op een bejaarde Bran, zouden ze er in de serie dan toch voor kiezen hen tot een karakter te maken?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 19:24 schreef zipcon het volgende:
Heeft Bran eigenlijk iets geleerd? Hij lijkt dezelfde weg op te gaan als Dany. Een paar duizend doden af en toe is een kleine prijs om bij te leren...
En ik snap de recasting naar Max von Sydow niet echt. Heeft hij het zoveel beter gedaan dan Struan Rodger? Of heeft de serie wat last van allerlei topacteurs die een cameo willen zoals Richard E Grant?
Joffrey was gewoon een verwende sadist ja.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 23:51 schreef Forbry het volgende:
[..]
Groter weet ik niet, maar vanaf dat moment ben ik LF ook een enorme psycho/sadist gaan vinden (dat gedoe met Sansa was er in wezen een herhaling van, want hij wist heus wel hoe Ramsay was)...quote:Op dinsdag 24 mei 2016 23:52 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wie is dan de grotere psycho, de gast die haar vermoord óf de gast die haar, wetend wat er gaat gebeuren, naar Joff stuurt?
Die Ramsay is goed gek.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 23:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Joffrey was gewoon een verwende sadist ja.
Maar Ramsay is wel een paar treetjes erger hoor.
Ik begrijp je punt, maar totaal geen geweten hebben maakt je in principe al wel een psycho...quote:Op dinsdag 24 mei 2016 23:55 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Baelish is niet echt een psycho vind ik. Hij heeft gewoon geen geweten.
Joff was gewoon een verwende mafkees, die in z'n eigen wereldje leefde. Een echte ijdeltuit, die wilde gewoon koning zijn omdat het hem cool leek. Ramsey hakt onderdelen af van mensen, omdat het kan. En LF faciliteerde ze beiden.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 23:57 schreef Forbry het volgende:
[..]
Groter weet ik niet, maar vanaf dat moment ben ik LF ook een enorme psycho/sadist gaan vinden (dat gedoe met Sansa was er in wezen een herhaling van, want hij wist heus wel hoe Ramsay was)...
Maar LF is geen sadist, want hij geniet er niet van om het te aanschouwen. Hij is gewoon sociopaat en heeft er geen moeite mee om andere mensen te gebruiken voor zijn eigen gewin.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 23:57 schreef Forbry het volgende:
[..]
Groter weet ik niet, maar vanaf dat moment ben ik LF ook een enorme psycho/sadist gaan vinden (dat gedoe met Sansa was er in wezen een herhaling van, want hij wist heus wel hoe Ramsay was)...
Tommen the weak.quote:Op woensdag 25 mei 2016 00:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
Joffrey was in elk geval een stuk vermakelijker dan zijn doodsaaie broertje
Zijn broer was vermakelijk, en zijn zus lekker.quote:Op woensdag 25 mei 2016 00:03 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Tommen the weak.
Hoe naïef kan iemand zijn.
Weet je trouwens dat Tywinn Lannister hevig gebaseerd is op Eduard I van Engeland? Look it up!quote:Op woensdag 25 mei 2016 00:03 schreef DonRaja het volgende:
Joffrey is volgens mij gemodeleerd naar Louis XIV en Ramsey naar Idi Amin ofzo.
Nah, kijkend naar dat van Ros vind ik ze eigenlijk best vergelijkbaar. Alleen in het áantal 'incidenten' verschilt het wat we van beide te zien hebben gekregen...quote:Op dinsdag 24 mei 2016 23:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Joffrey was gewoon een verwende sadist ja.
Maar Ramsay is wel een paar treetjes erger hoor.
Ik had zoiets gelezen ja, GRRM heeft zich laten inspireren door de War of the Roses.quote:Op woensdag 25 mei 2016 00:05 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Weet je trouwens dat Tywinn Lannister hevig gebaseerd is op Eduard I van Engeland? Look it up!
Ik vind allemaal meiden door het bos laten rennen en laten achtervolgen door hongerige honden en ze levend laten opeten wel erger. Om het maar niet over het hele Theon/Reek verhaal te hebben. Dat zie ik Joffrey nog niet doen hoor, om iemand zo helemaal geestelijk en fysiek kapot te maken.quote:Op woensdag 25 mei 2016 00:06 schreef Forbry het volgende:
[..]
Nah, kijkend naar dat van Ros vind ik ze eigenlijk best vergelijkbaar. Alleen in het áantal 'incidenten' verschilt het wat we van beide te zien hebben gekregen...
Ja klopt, maar Eduard I leefde niet in de tijd van de War of the Roses.quote:Op woensdag 25 mei 2016 00:06 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik had zoiets gelezen ja, GRRM heeft zich laten inspireren door de War of the Roses.
Cool, thanksquote:Op woensdag 25 mei 2016 00:08 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ja klopt, maar Eduard I leefde niet in de tijd van de War of the Roses.
Hier een artikeltje:
http://history-behind-gam(...)-scotland/longshanks
Lees maar eens als je tijd hebt, het is erg interessant.
Joffrey kon je nog met een knipoog volgen, maar Ramsay is gewoon engquote:Op woensdag 25 mei 2016 00:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
Maar Ramsay is dan ook wel wat slimmer dan Joffrey
Je hebt gelijk. Een sadist is hij niet.quote:Op woensdag 25 mei 2016 00:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar LF is geen sadist, want hij geniet er niet van om het te aanschouwen. Hij is gewoon sociopaat en heeft er geen moeite mee om andere mensen te gebruiken voor zijn eigen gewin.
Al heb ik bij Ramsay ook wel gelachen hoor.quote:Op woensdag 25 mei 2016 00:11 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Joffrey kon je nog met een knipoog volgen, maar Ramsay is gewoon eng
En in de boeken deed hij nog meer extremere dingen, ook met Reek/Theon.quote:Op woensdag 25 mei 2016 00:11 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Joffrey kon je nog met een knipoog volgen, maar Ramsay is gewoon eng
Ik zag Joffrey op den duur ook wel zulke dingen doen. Althans, als hij daar de intelligentie en verdere mogelijkheden toe zou hebben gehad. Joffrey werd ook nog wel behoorlijk geremd in zijn acties door zijn familie/omgeving...quote:Op woensdag 25 mei 2016 00:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind allemaal meiden door het bos laten rennen en laten achtervolgen door hongerige honden en ze levend laten opeten wel erger. Om het maar niet over het hele Theon/Reek verhaal te hebben. Dat zie ik Joffrey nog niet doen hoor, om iemand zo helemaal geestelijk en fysiek kapot te maken.
Maar Ramsay is dan ook wel wat slimmer dan Joffrey
Ik ben benieuwd naar Sam's vader. Hoe zal hij reageren nu hij zoonlief weer ziet?quote:Op woensdag 25 mei 2016 00:16 schreef zipcon het volgende:
Zo te zien komen Sam en Gilly weer terug volgende aflevering. Verschrikkelijk! Hoe belangrijk is die baby eigenlijk? Ze zitten die duizenden kilometers mee te sleuren zonder dat hij opgroeit, maar ik wacht nog altijd op zijn "nut". Of is het een soort van MacGuffin om Sam naar de Citadel te brengen?
Sams vader is een klootzak naar het schijnt, dus dat word leuk.quote:Op woensdag 25 mei 2016 00:16 schreef zipcon het volgende:
Zo te zien komen Sam en Gilly weer terug volgende aflevering. Verschrikkelijk! Hoe belangrijk is die baby eigenlijk? Ze zitten die duizenden kilometers mee te sleuren zonder dat hij opgroeit, maar ik wacht nog altijd op zijn "nut". Of is het een soort van MacGuffin om Sam naar de Citadel te brengen?
Helemaal niet verschrikkelijk... Samquote:Op woensdag 25 mei 2016 00:16 schreef zipcon het volgende:
Reek had daar nauwelijks tanden en vingers meer over, en had wit haar van de stress en was helemaal uitgemergeldquote:Op woensdag 25 mei 2016 00:16 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
En in de boeken deed hij nog meer extremere dingen, ook met Reek/Theon.
Ik denk dat hij door zijn opgebouwde kennis een sleutelrol zal krijgenquote:Op woensdag 25 mei 2016 00:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sams vader is een klootzak naar het schijnt, dus dat word leuk.
En als Sam in Oldtown aankomt gaat hij belangrijk nieuws ontdekken denk ik.
Ik kon een lach op dat moment ook niet onderdrukkenquote:Op woensdag 25 mei 2016 00:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Al heb ik bij Ramsay ook wel gelachen hoor.
[ afbeelding ]
Sam uit GoT zal op het einde net zo'n grote held blijken als Sam uit LotRquote:Op woensdag 25 mei 2016 00:19 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij door zijn opgebouwde kennis een sleutelrol zal krijgen
Haha sowieso al die kapsels in die serie. Hadden alle mannen vroeger niet gewoon lang haar tot de schouders/rug ofzo? Behalve geestelijken natuurlijk.quote:Op woensdag 25 mei 2016 00:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Reek had daar nauwelijks tanden en vingers meer over, en had wit haar van de stress en was helemaal uitgemergeld
Theon in de serie heeft een kappertje gepakt en is weer helemaal het mannetje
Exact mijn gedachtequote:Op woensdag 25 mei 2016 00:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sam uit GoT zal op het einde net zo'n grote held blijken als Sam uit LotR
Vast niet allemaal.quote:Op woensdag 25 mei 2016 00:26 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Haha sowieso al die kapsels in die serie. Hadden alle mannen vroeger niet gewoon lang haar tot de schouders/rug ofzo? Behalve geestelijken natuurlijk.
Wie dan?quote:Op woensdag 25 mei 2016 00:30 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Exact mijn gedachte
Viel mij sowieso op dat een paar namen van de night's watch overeen kwamen met de LOTR.
Pyp/Pippinquote:
Denk je nog dat de ww goed zijn na vandaag?quote:Op woensdag 25 mei 2016 00:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Reek had daar nauwelijks tanden en vingers meer over, en had wit haar van de stress en was helemaal uitgemergeld
Theon in de serie heeft een kappertje gepakt en is weer helemaal het mannetje
Ze zijn gewoon gemaakt om de mensheid uit te roeien. Kunnen ze ook niks aan doen.quote:Op woensdag 25 mei 2016 01:20 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Denk je nog dat de ww goed zijn na vandaag?
Vrees het ook. Had liever een wat diepgaander verhaal gehad.quote:Op woensdag 25 mei 2016 01:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze zijn gewoon gemaakt om de mensheid uit te roeien. Kunnen ze ook niks aan doen.
Misschien zit er meer achter waarom ze zich gingen afscheiden van de CotF.quote:Op woensdag 25 mei 2016 01:27 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Vrees het ook. Had liever een wat diepgaander verhaal gehad.
Hoop het wel anders heb ik een beetje een orks gevoel. Alleen nu met WW.quote:Op woensdag 25 mei 2016 01:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien zit er meer achter waarom ze zich gingen afscheiden van de CotF.
Want als het alleen is dat de CotF de WW niet meer konden controleren is het wel matig ja.
Misschien is het in de boeken ook wel anders, maar hebben D&D gekozen voor de simpelere aanpak.quote:Op woensdag 25 mei 2016 01:33 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hoop het wel anders heb ik een beetje een orks gevoel. Alleen nu met WW.
<3quote:
Tja, dat is nog een beetje open. Ze had ook een kind van Robert en dat kind is ook overleden.quote:
quote:Op dinsdag 24 mei 2016 23:31 schreef Rijst het volgende:
Vandaag de aflevering kunnen kijken. Jammer dat ik dan al gespoiled werd op FB.
Ja, maar haar eerste valt blijkbaar niet onder de voorspelling. Dat was een echte Baratheon, met donker haar. Maggie the Frog had het over 3 blonde kinderen.quote:Dus feitelijk zijn er al 3 van haar kinderen dood.
quote:Op dinsdag 24 mei 2016 18:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
http://imgur.com/a/APn0n
En nog een recap
Die sand snakes zijn ook maar weer ene nutteloos bijverhaaltje geworden nu oberyn en zijn broer dood zijn. Hun redeeming factor is echter wel die ene met die bruine ogen en die tieten. Dus ik tolereer ze nog even.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
Mijn punt was ook een beetje is het nodig om een heel leger uit te rusten met speciale wapens terwijl er nog maar 3 white walkers over zijnquote:Op dinsdag 24 mei 2016 19:00 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Dragonglass en Valerian Dragonsteel vinden ze niet zo fijn, die White Walkers.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De vraag is of Bran hem dan nog kan besturenquote:Op woensdag 25 mei 2016 09:25 schreef Maanvis het volgende:
Over white walkers gesproken. Je kunt er natuurlijk donder op zeggen dat we Hold the Door nog terug gaan zien als zombie, of beter nog.. als über white walker die nog voor grote problemen gaat zorgen!
dat zou de plottwist der plottwists zijnquote:Op woensdag 25 mei 2016 09:50 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
De vraag is of Bran hem dan nog kan besturen
Het is niet een beetje vaag... Het is héél vaag.quote:Op woensdag 25 mei 2016 09:57 schreef Angelof9 het volgende:
Ik weet niet of het hier al ter sprake is gekomen, maar ik las een theorie ergens over de namen van de direwolfs en dat die niet toevallig zijn.
Jon - Ghost. Jon is in feite een ghost.
Sansa - Lady. De Lannisters die haar wolf hebben gedood, hebben ook de lady in Sansa gedood.
Bran - Summer. Summer kon niet overleven in het land van Winter
Robb - Grey Wind. Grey killed by Frey? Deze kan ik ook niet helemaal verklaren.
Rickon - Shaggydog. Wat kun je nou maken van Shaggydog? Ook ben ik nog niet 100% overtuigd dat dat Shaggydog was.
Arya - Nymeria. Nymeria was een Koningin in Dorne, waardor ik me afvraag of Arya daar een rol gaat spelen?
Het is een beetje vaag, maar belangrijkste punt is dat Arya naar Dorne gaat of zoiets. Het zou die twee verhaalllijnen in elk geval bij elkaar brengen.
https://en.wikipedia.org/wiki/Shaggy_dog_storyquote:Op woensdag 25 mei 2016 09:57 schreef Angelof9 het volgende:
Ik weet niet of het hier al ter sprake is gekomen, maar ik las een theorie ergens over de namen van de direwolfs en dat die niet toevallig zijn.
Jon - Ghost. Jon is in feite een ghost.
Sansa - Lady. De Lannisters die haar wolf hebben gedood, hebben ook de lady in Sansa gedood.
Bran - Summer. Summer kon niet overleven in het land van Winter
Robb - Grey Wind. Grey killed by Frey? Deze kan ik ook niet helemaal verklaren.
Rickon - Shaggydog. Wat kun je nou maken van Shaggydog? Ook ben ik nog niet 100% overtuigd dat dat Shaggydog was.
Arya - Nymeria. Nymeria was een Koningin in Dorne, waardor ik me afvraag of Arya daar een rol gaat spelen?
Het is een beetje vaag, maar belangrijkste punt is dat Arya naar Dorne gaat of zoiets. Het zou die twee verhaalllijnen in elk geval bij elkaar brengen.
Ik vind sowieso dat je goed kunt zien dat Harington echt beter is gaan acteren, door de seizoenen heen. Ik ergerde me in de eerste seizoenen een beetje aan hem, en dat lag niet alleen aan de verhaallijn die ik toen minder interessant vond.quote:Op woensdag 25 mei 2016 10:38 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Sowieso is Jon nog niet de oude, subtiel en goed geacteerd is dat.
Of niet.quote:Op woensdag 25 mei 2016 10:26 schreef Angelof9 het volgende:
Dus Rickon's verhaal is totaal zinloos? Ook interessant
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It ain't what you don't know that gets you into trouble. It's what you know for sure that just ain't so - Mark Twain
ik zou moeten opzoeken hoe oud hij daadwerkelijk is in het boek, maar mij staat bij dat hij echt nog maar een jaar of 4 was. En daarmee inderdaad niet heel relevant.quote:Op woensdag 25 mei 2016 10:26 schreef Angelof9 het volgende:
Dus Rickon's verhaal is totaal zinloos? Ook interessant
Op een bevel van Bran, die een suggestie van Meera volgde ja. Meera was degene die "Hold the door" riep. Niet Bran.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 21:03 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Hij wargte in Hodor. Toen Hodor de deur dicht hield deed hij dat dus op een bevel van Bran waaraan hij gedwongen moest gehoorzamen. Zelfs toen hij levend aan stukken werd gereten
O? je bent dit seizoen nog niet aan t kijken dan?quote:Op woensdag 25 mei 2016 11:38 schreef Maanvis het volgende:
laatste dat ik van rickon zag was een verkoold lijk.
En Tyrion maar zeggen at slaven afgeschaft waren. Hodor was dus gewoon een slaaf van Bran!quote:Op woensdag 25 mei 2016 11:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Op een bevel van Bran, die een suggestie van Meera volgde ja. Meera was degene die "Hold the door" riep. Niet Bran.
Wat zal Danny daar over te zeggen hebben?quote:Op woensdag 25 mei 2016 11:56 schreef Maanvis het volgende:
[..]
En Tyrion maar zeggen at slaven afgeschaft waren. Hodor was dus gewoon een slaaf van Bran!
Dat heb ik wel gezien maar ik ging er vanuit dat dat een face changer was.quote:Op woensdag 25 mei 2016 11:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O? je bent dit seizoen nog niet aan t kijken dan?
Daar was ie toch echt al weer te zien hoor.
Ramsay? Ring a bell?
Waarom?quote:Op woensdag 25 mei 2016 11:57 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dat heb ik wel gezien maar ik ging er vanuit dat dat een face changer was.
FREE HODOR, KILL THE MASTERS!quote:Op woensdag 25 mei 2016 11:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat zal Danny daar over te zeggen hebben?
omdat het anders helemaal niet leuk is als verhaallijn.quote:
quote:Op woensdag 25 mei 2016 11:57 schreef Maanvis het volgende:
[..]
A Man knows nothing.quote:Op woensdag 25 mei 2016 11:57 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dat zou wel een bijzondere twist zijnquote:Op woensdag 25 mei 2016 11:57 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Wtf. Hoe kom je erbijquote:Op woensdag 25 mei 2016 11:57 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Jon en Sansa die gaan bangen? Lijkt me niet dat ze dat bedoelen.quote:Op woensdag 25 mei 2016 10:37 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Lekker seizoen weer hoor, erg onderhoudend. De vrees dat GoT steeds slechter zou worden met het uitblijven van nieuwe boeken, is niet uitgekomen.
Ik vind de relatie tussen Jon en Sansa ook erg fascinerend. Je verwacht dat het volledig koek en ei zou zijn bij hun hereniging, maar ze zijn aan het hinten op iets anders.
Ze hinten erop dat hun relatie helemaal niet zo voorspoedig/liefdevol zal verlopen...quote:Op woensdag 25 mei 2016 12:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jon en Sansa die gaan bangen? Lijkt me niet dat ze dat bedoelen.
Dit dus. Niet alleen wat Joffrey betreft, ook wat Theon betreft. Ik zat met grote verbazing, dat van dat hij weer helemaal het mannetje zou zijn, te lezen. Iedere aanblik van hem, doet gewoon een beetje zeer aan mijn hart, zo getormenteerd als dat hij er uitziet en zich gedraagt... Heel knap idd.quote:Op woensdag 25 mei 2016 08:43 schreef Take_A_Picture het volgende:
Over Joffrey: het is dat hij dus geremd werd, hij wilde eigenlijk het hoofd van Robb aan Sansa geven op haar trouwdag. Hij was ook gewoon een sadist en had de macht om die dingen te doen, ware het niet dat hij door Tywin en in mindere mate z'n moeder geremd werd.
En Theon vind ik helemaal niet het mannetje, hij ziet er juist uitgemergeld uit en zoals de acteur hem neerzet is het maar een schim van hoe hij bijvoorbeeld in seizoen 1 was. En dat vind ik knap.
[..]
Ja, maar haar eerste valt blijkbaar niet onder de voorspelling. Dat was een echte Baratheon, met donker haar. Maggie the Frog had het over 3 blonde kinderen.
In seizoen 1 kwam hij haast arrogant over. Deed minachtend en uit de hoogte tegenover mensen die 'onder' hem stonden. Daar is helemaal niets meer van over inderdaad. Het is niet zo dat een knip-en scheerbeurt ervoor kan zorgen dat je je ballen (pun intended) weer terughebt, en dat wordt erg goed neergezet.quote:Op woensdag 25 mei 2016 13:06 schreef Forbry het volgende:
[..]
Dit dus. Niet alleen wat Joffrey betreft, ook wat Theon betreft. Ik zat met grote verbazing, dat van dat hij weer helemaal het mannetje zou zijn, te lezen. Iedere aanblik van hem, doet gewoon een beetje zeer aan mijn hart, zo getormenteerd als dat hij er uitziet en zich gedraagt... Heel knap idd.
Ik heb me nooit aan hem geërgerd. Daar vond/vind ik zijn personage veels te sympathiek voor en zijn verhaallijn veels te interessant.quote:Op woensdag 25 mei 2016 10:39 schreef svennyM het volgende:
[..]
Ik vind sowieso dat je goed kunt zien dat Harington echt beter is gaan acteren, door de seizoenen heen. Ik ergerde me in de eerste seizoenen een beetje aan hem, en dat lag niet alleen aan de verhaallijn die ik toen minder interessant vond.
Alleen omdat Sansa loog tegen Jon over LF?quote:Op woensdag 25 mei 2016 12:57 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ze hinten erop dat hun relatie helemaal niet zo voorspoedig/liefdevol zal verlopen...
Edit: waar dat idee van Jon en Sansa als stel vandaan komt is me echt een raadsel.
Als hij uitlegt aan iedereen waarom Yara heerser zou moeten zijn van the Iron Islands, spreekt hij dat met een zekere kracht uit. Maar zodra hij klaar is met praten zie je gewoon dat hij moeite doet om niet te breken. Wat nou 'hij is het mannetje', het is een gebroken jongen die elk moment z'n best doet zichzelf staande te houden. Althans, zo zie ik hem voor me.quote:Op woensdag 25 mei 2016 13:10 schreef svennyM het volgende:
[..]
In seizoen 1 kwam hij haast arrogant over. Deed minachtend en uit de hoogte tegenover mensen die 'onder' hem stonden. Daar is helemaal niets meer van over inderdaad. Het is niet zo dat een knip-en scheerbeurt ervoor kan zorgen dat je je ballen (pun intended) weer terughebt, en dat wordt erg goed neergezet.
Ik had het erover hoe hij eruitziet, dat is in het boek een stuk erger.quote:Op woensdag 25 mei 2016 13:18 schreef Take_A_Picture het volgende:
[..]
Als hij uitlegt aan iedereen waarom Yara heerser zou moeten zijn van the Iron Islands, spreekt hij dat met een zekere kracht uit. Maar zodra hij klaar is met praten zie je gewoon dat hij moeite doet om niet te breken. Wat nou 'hij is het mannetje', het is een gebroken jongen die elk moment z'n best doet zichzelf staande te houden. Althans, zo zie ik hem voor me.
Vooral bij dat iron volk, dat zijn taaie en harde knakkers, er is geen ruimte voor gevoel.
Helemaal mee eens. Elke reactie van anderen komt ook keihard binnen bij hem.quote:Op woensdag 25 mei 2016 13:18 schreef Take_A_Picture het volgende:
[..]
Als hij uitlegt aan iedereen waarom Yara heerser zou moeten zijn van the Iron Islands, spreekt hij dat met een zekere kracht uit. Maar zodra hij klaar is met praten zie je gewoon dat hij moeite doet om niet te breken. Wat nou 'hij is het mannetje', het is een gebroken jongen die elk moment z'n best doet zichzelf staande te houden. Althans, zo zie ik hem voor me.
Vooral bij dat iron volk, dat zijn taaie en harde knakkers, er is geen ruimte voor gevoel.
Okquote:Op woensdag 25 mei 2016 13:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik had het erover hoe hij eruitziet, dat is in het boek een stuk erger.
Daarom overdreef ik wat om het punt te maken, tjongejonge
Dat, maar misschien nog wel meer de opmerkingen van Baelish daaraan voorafgaand. Dat Jon maar een halfbroer van Sansa is en dat zij een eigen leger nodig heeft... Het kwam op mij over alsof ze tegen elkaar werden uitgespeeld en Sansa daar vervolgens nu al een beetje in mee ging door tegen Jon te liegen...quote:Op woensdag 25 mei 2016 13:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alleen omdat Sansa loog tegen Jon over LF?
Dat idee las ik ook op Reddit, het kan misschien zodra ze weten dat ze neef en nicht zijn. Want dan mag je trouwen met elkaar in de GoT wereld.
Dat idee kreeg ik ook.quote:Op woensdag 25 mei 2016 13:25 schreef Forbry het volgende:
[..]
Dat, maar misschien nog wel meer de opmerkingen van Baelish daaraan voorafgaand. Dat Jon maar een halfbroer van Sansa is en dat zij een eigen leger nodig heeft... Het kwam op mij over alsof ze tegen elkaar werden uitgespeeld en Sansa daar vervolgens nu al een beetje in mee ging door tegen Jon te liegen...
Het kwam op mij over alsof Sansa niet de waarheid wilde zeggen over LF, omdat ze dan moest bekennen dat ze een extra leger heeft afgewezen door haar persoonlijke gevoelens.quote:Op woensdag 25 mei 2016 13:25 schreef Forbry het volgende:
[..]
Dat, maar misschien nog wel meer de opmerkingen van Baelish daaraan voorafgaand. Dat Jon maar een halfbroer van Sansa is en dat zij een eigen leger nodig heeft... Het kwam op mij over alsof ze tegen elkaar werden uitgespeeld en Sansa daar vervolgens nu al een beetje in mee ging door tegen Jon te liegen...
Tja, ik vind dat er niets is waaruit blijkt dat er meer is dan 'broeder-/zusterliefde' tussen die 2. Eerder dat het zelfs daarmee niet zo goed zit of beter gezegd, misschien niet goed zal gaan...
Dit inderdaad. Volgens mij zien mensen gewoon wat ze willen zien bij die twee.quote:Op woensdag 25 mei 2016 13:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het kwam op mij over alsof Sansa niet de waarheid wilde zeggen over LF, omdat ze dan moest bekennen dat ze een extra leger heeft afgewezen door haar persoonlijke gevoelens.
Muah toen Sansa dat nieuwe pak had gemaakt voor Jon en hoe ze naar elkaar keken leek het soms wel daarop. Dat ze wat ongemakkelijk zijn naar elkaar lijkt me logisch. Voor alle gebeurtenissen waren ze al niet echt close, en nu hebben ze van alles meegemaakt en moeten ze wennen dat ze opeens een familielid weer hebben om rekening mee te houden.
Ik verwacht dat Sansa zichzelf in de komende afleveringen erg naar voren zal schuiven als het 'Stark-uithangbord' en ik verwacht ook niet dat Jon daar een probleem mee gaat hebben. De opmerking die in Jons richting gemaakt werd over het feit dat hij geen Stark is (vanuit Davos) pareerde ze wel vrij snel ('Jon is net zo veel een Stark als Ramsay een Bolton is'). Ook de outfit die ze voor Jon heeft gemaakt (met de wolven) doet mij geloven dat er niet zo snel een probleem zal ontstaan tussen Sansa en Jon.quote:Op woensdag 25 mei 2016 13:25 schreef Forbry het volgende:
[..]
Tja, ik vind dat er niets is waaruit blijkt dat er meer is dan 'broeder-/zusterliefde' tussen die 2. Eerder dat het zelfs daarmee niet zo goed zit of beter gezegd, misschien niet goed zal gaan...
Dit dacht ik ook, bij beide dingen. Het leger van the Vale zouden ze wel kunnen gebruiken. Al denk ik dat Baelish alsnog komt met dat leger.quote:Op woensdag 25 mei 2016 13:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het kwam op mij over alsof Sansa niet de waarheid wilde zeggen over LF, omdat ze dan moest bekennen dat ze een extra leger heeft afgewezen door haar persoonlijke gevoelens.
Muah toen Sansa dat nieuwe pak had gemaakt voor Jon en hoe ze naar elkaar keken leek het soms wel daarop. Dat ze wat ongemakkelijk zijn naar elkaar lijkt me logisch. Voor alle gebeurtenissen waren ze al niet echt close, en nu hebben ze van alles meegemaakt en moeten ze wennen dat ze opeens een familielid weer hebben om rekening mee te houden.
Dat van dat pak zag ik puur als iets om hun 'broederliefde' te benadrukken en misschien zelfs als een manier om wat extra drama te creëren rondom het 'misgaan' tussen die twee...quote:Op woensdag 25 mei 2016 13:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb je het nu over dingen m.b.t. Jon en Sansa als stel of dingen m.b.t. een mogelijke kloof tussen Jon en Sansa? Of beide?quote:Op woensdag 25 mei 2016 13:35 schreef Take_A_Picture het volgende:
[..]
Dit dacht ik ook, bij beide dingen. Het leger van the Vale zouden ze wel kunnen gebruiken. Al denk ik dat Baelish alsnog komt met dat leger.
En ik zag ook geen dingen tussen Sansa en Jon. Meer juist (on)gemak omdat ze uit dezelfde familie komen en dat heeft heeeel lang geduurd voordat ze weer bij een familielid waren.
O.k.quote:Op woensdag 25 mei 2016 13:40 schreef Take_A_Picture het volgende:
Beide, ik zag geen beginnende romance of beginnende kloof.
Nou ja, we zien wel hoe het loopt. Ik hoop eigenlijk dat het is zoals jij zegt, want nog meer ellende aan de kant van de Starks zou ik wel een beetje 'too much' vinden...quote:Op woensdag 25 mei 2016 13:31 schreef svennyM het volgende:
[..]
Ik verwacht dat Sansa zichzelf in de komende afleveringen erg naar voren zal schuiven als het 'Stark-uithangbord' en ik verwacht ook niet dat Jon daar een probleem mee gaat hebben. De opmerking die in Jons richting gemaakt werd over het feit dat hij geen Stark is (vanuit Davos) pareerde ze wel vrij snel ('Jon is net zo veel een Stark als Ramsay een Bolton is'). Ook de outfit die ze voor Jon heeft gemaakt (met de wolven) doet mij geloven dat er niet zo snel een probleem zal ontstaan tussen Sansa en Jon.
Nee dus (van mijn kant in ieder geval)quote:Op woensdag 25 mei 2016 13:31 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Volgens mij zien mensen gewoon wat ze willen zien bij die twee.
Vermoord (Jon) en verkracht (Sansa): het lijkt mij nu ook wel even genoeg.quote:Op woensdag 25 mei 2016 13:42 schreef Forbry het volgende:
[..]
O.k.
[..]
Nou ja, we zien wel hoe het loopt. Ik hoop eigenlijk dat het is zoals jij zegt, want nog meer ellende aan de kant van de Starks zou ik wel een beetje 'too much' vinden...
Ik verwacht dat hij nu eerst naar muur gaat. Winterfell heeft toch ook zo'n Weirwood-tree? Is dat niet die boom waar Ned tegenaan zit in de eerste aflevering, wanneer Catelyn hem verteld dat Jon Arryn dood is? Misschien zal Bran uiteindelijk daar terechtkomen?quote:Op woensdag 25 mei 2016 13:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat ik me afvraag is waar Bran nu eigenlijk gaat chillen. Want hij moet toch weer naar een weirwood toe lijkt me om die visions te kunnen hebben, en sowieso kan hij niet lopen dus heeft hij verder weinig te doen. Zal hij ook teruggaan naar Winterfell?
Ik denk dat de vraag bij Bran nu niet meer waar is, maar wanneer. Hij is een beetje de Dr. Who van Game of Thrones geworden. Kan best zijn dat ie over 100 jaar als 18 jarige om de hoek komt kijken, of dat ie dalijk ineens wargt in Rhaegar tijdens de tower of joy sessiequote:Op woensdag 25 mei 2016 13:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat ik me afvraag is waar Bran nu eigenlijk gaat chillen. Want hij moet toch weer naar een weirwood toe lijkt me om die visions te kunnen hebben, en sowieso kan hij niet lopen dus heeft hij verder weinig te doen. Zal hij ook teruggaan naar Winterfell?
Ja daar dacht ik wel aan ja, en dan een hereniging met Jon en Sansa. Dat alle Starks uiteindelijk alsnog bij elkaar terechtkomen vlak voor de battle met de WW.quote:Op woensdag 25 mei 2016 14:03 schreef svennyM het volgende:
[..]
Ik verwacht dat hij nu eerst naar muur gaat. Winterfell heeft toch ook zo'n Weirwood-tree? Is dat niet die boom waar Ned tegenaan zit in de eerste aflevering, wanneer Catelyn hem verteld dat Jon Arryn dood is? Misschien zal Bran uiteindelijk daar terechtkomen?
Hm, vreemd... Ik zie 'm wel gewoon.quote:
Komt van een sociaal medium, wellicht ligt het dus aan wel of geen profiel hebben... Ik ben helaas niet zo handig dat ik weet hoe ik het zelf download & waar ik 'm anders moet uploaden of zoiets.quote:
Daar hinten ze wel een beetje op ja. Denk niet dat ze echt tegenover elkaar komen te staan. Maar denk dat Sansa in de toekomst Jon een keer niet in vertrouwen neemt waar ze dat wel had moeten doen, met een dramatisch gevolg. Dat alles door het zaadje dat Baelish afgelopen aflevering gezaaid heeft (en misschien later nog verder gaat voeden).quote:Op woensdag 25 mei 2016 13:25 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ik zie Brienne nog wel haar eed breken en Sansa laten vallen, als blijkt dat die te veel een LF-adept wordt.quote:Op woensdag 25 mei 2016 14:42 schreef Forbry het volgende:
Nog even over die mogelijk ophanden zijnde kloof tussen Jon en Sansa: qua 'hints' kwam de scène met Brienne er nog bij. Was ik even vergeten. Sansa zei dat ze Jon vertrouwde. Brienne vroeg toen waarom ze dan tegen Jon gelogen had, waarna een 'opvallend' stilzwijgen van Sansa volgde...
Goed punt, maar dat zou ook kunnen komen doordat Sansa een heel leger geweigerd heeft omdat ze een persoonlijke vete met iemand heeft. Daarnaast weet niemand binnen de Jon/Sansa-groep dat zij in contact staat met Baelish én dus een flinke aanvulling aan hun leger kan fixen.quote:Op woensdag 25 mei 2016 14:42 schreef Forbry het volgende:
Nog even over die mogelijk ophanden zijnde kloof tussen Jon en Sansa: qua 'hints' kwam de scène met Brienne er nog bij. Was ik even vergeten. Sansa zei dat ze Jon vertrouwde. Brienne vroeg toen waarom ze dan tegen Jon gelogen had, waarna een 'opvallend' stilzwijgen van Sansa volgde...
Ja, zóiets zou ook heel goed kunnen.quote:Op woensdag 25 mei 2016 14:45 schreef Aristoteless het volgende:
[..]
Daar hinten ze wel een beetje op ja. Denk niet dat ze echt tegenover elkaar komen te staan. Maar denk dat Sansa in de toekomst Jon een keer niet in vertrouwen neemt waar ze dat wel had moeten doen, met een dramatisch gevolg. Dat alles door het zaadje dat Baelish afgelopen aflevering gezaaid heeft (en misschien later nog verder gaat voeden).
Ja, daar zat ik zelf ook al aan te denken. Dat mocht Sansa te veel mee gaan in de spelletjes van Baelish, dat Brienne dan misschien idd haar eed zou breken (wat voor iemand als Brienne natuurlijk een enorm dramatisch moment zou zijn).quote:Op woensdag 25 mei 2016 14:47 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik zie Brienne nog wel haar eed breken en Sansa laten vallen, als blijkt dat die te veel een LF-adept wordt.
Ja, kán, maar ik vind dat niet zo logisch. Zeker omdat Jon ook niet het type is wat daar helemaal geen begrip voor zou hebben en ik zou denken dat Sansa dat ook wel van hem weet.quote:Op woensdag 25 mei 2016 14:47 schreef svennyM het volgende:
[..]
Goed punt, maar dat zou ook kunnen komen doordat Sansa een heel leger geweigerd heeft omdat ze een persoonlijke vete met iemand heeft. Daarnaast weet niemand binnen de Jon/Sansa-groep dat zij in contact staat met Baelish én dus een flinke aanvulling aan hun leger kan fixen.
Toevallig niet, maar deze is zelfs leukerquote:
Welluk??? Wie wordt er een LF adept?quote:Op woensdag 25 mei 2016 14:47 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik zie Brienne nog wel haar eed breken en Sansa laten vallen, als blijkt dat die te veel een LF-adept wordt.
Tormundquote:Op woensdag 25 mei 2016 15:03 schreef Voszje het volgende:
[..]
Toevallig niet, maar deze is zelfs leukerHet was een gifje van Tormund & Brienne.
Hodor én Tormund in één seizoen is niet iets waar ik psychisch tegen bestand ben.quote:Op woensdag 25 mei 2016 15:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tormund![]()
Als hij maar niet dood gaat tijdens Snowbowl
Nee inderdaad, hij is echt een baas. Tormund moet blijven.quote:Op woensdag 25 mei 2016 15:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tormund![]()
Als hij maar niet dood gaat tijdens Snowbowl
Ik vind jou tof. Als jij hier post, voel ik mezelf minder raar/gestoord.quote:Op woensdag 25 mei 2016 15:49 schreef Maanvis het volgende:
kunnen we het gewoon Nederlands houden ipv alles superbowl te noemen? of desnoods Engels, want de FA cup begrijpen wij ook wel.
maar ze dragen veel minder armor dan bij american football. dus het klopt eigenlijk niet.quote:Op woensdag 25 mei 2016 16:06 schreef Angelof9 het volgende:
Ik denk bij Bastard Bowl altijd aan bowling. Rollende koppen enzo
superbowl toch?quote:Op woensdag 25 mei 2016 16:11 schreef Angelof9 het volgende:
Niemand heeft het over American football.
Nee oliebol, snowbowl. Niet dat ik dan weet wat het is.quote:
Ow ik weet ook (nog) niet wat Battle of The Bastards isquote:Op woensdag 25 mei 2016 16:14 schreef Angelof9 het volgende:
Bastardbowl. Gewoon een bijnaampje voor de Battle of the Bastards die eraan komt.
Geen enkele reden om het met sport te vergelijken.
De titel van aflevering 9quote:Op woensdag 25 mei 2016 16:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Ow ik weet ook (nog) niet wat Battle of The Bastards is![]()
De aflevering zal waarschijnlijk ook niet zo gaan heten, maar men heeft een vermoeden dat de negende aflevering van dit seizoen de strijd tussen Jon Snow en Ramsay Bolton (Snow) gaat worden. Is ook wel een vrij grote kans, overigens.quote:Op woensdag 25 mei 2016 16:17 schreef Karina het volgende:
[..]
OK tx. Moet de vorige nog kijken, dus zover was ik nog niet
ze noemen het toch bowl omdat het van superbowl komt? meen ik ooit gelezen te hebben.quote:Op woensdag 25 mei 2016 16:14 schreef Angelof9 het volgende:
Bastardbowl. Gewoon een bijnaampje voor de Battle of the Bastards die eraan komt.
Geen enkele reden om het met sport te vergelijken.
Ja tuurlijk johquote:Op woensdag 25 mei 2016 16:19 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ze noemen het toch bowl omdat het van superbowl komt?
Ben ik ondertussen achterquote:Op woensdag 25 mei 2016 16:19 schreef Angelof9 het volgende:
Zover zijn we nog geen van allen hoor. Het is allemaal speculatie.
Ach joh, dat is een naam die de GoT 'community' er aan gegeven heeft. Zo heb je ook Cleganebowl, de eventuele strijd tussen Sandor en Gregor Clegane, The Hound en The Mountain.quote:Op woensdag 25 mei 2016 16:19 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ze noemen het toch bowl omdat het van superbowl komt? meen ik ooit gelezen te hebben.
waarom noem je het dan niet gewoon battle ipv bowl?
Even gegoogled, was dus in de vorige topiques dat mensen ook alweer in de war raakten omdat men het elkens heeft over 'bowl dit, bowl dat' en dat dat dan dus met de superbowl te maken zou hebben. Ik snap het nu niet, waarom 'bowl'?quote:Op woensdag 25 mei 2016 16:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja tuurlijk johNou weten we het wel he.
Ik doe maar alsof je serieus bentquote:Op woensdag 25 mei 2016 16:23 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Even gegoogled, was dus in de vorige topiques dat mensen ook alweer in de war raakten omdat men het elkens heeft over 'bowl dit, bowl dat' en dat dat dan dus met de superbowl te maken zou hebben. Ik snap het nu niet, waarom 'bowl'?
Ja dat was de vorige, en nu is er in 1x de bastardbowl en snowbowl. maar dat kan dus ook dezelfde zijn?quote:Op woensdag 25 mei 2016 16:22 schreef svennyM het volgende:
[..]
Ach joh, dat is een naam die de GoT 'community' er aan gegeven heeft. Zo heb je ook Cleganebowl, de eventuele strijd tussen Sandor en Gregor Clegane, The Hound en The Mountain.
Bastardbowl en Snowbowl is inderdaad hetzelfde.quote:Op woensdag 25 mei 2016 16:24 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ja dat was de vorige, en nu is er in 1x de bastardbowl en snowbowl. maar dat kan dus ook dezelfde zijn?
Geen idee, Mike de mod kwam me vertellen dat bijnaampjes echt niet meer konden (de TT was oorspronkelijk ook anders en de vorige keer dat ik dany een disney prinses noemde was het ook niet goed en kreeg ie heeeeeel veel klachten).quote:Op woensdag 25 mei 2016 16:24 schreef Angelof9 het volgende:
Wat loop je nou toch druk te maken over een bijnaampje?
Duidelijkquote:Op woensdag 25 mei 2016 16:25 schreef svennyM het volgende:
[..]
Bastardbowl en Snowbowl is inderdaad hetzelfde.
Zover ik weet niet.quote:Op woensdag 25 mei 2016 16:26 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Duidelijk. Nog meer bowls waar we van af moeten weten?
Tormund op de Iron Throne met Brienne en dan krijgen ze een of andere giant warrior als kindquote:Op woensdag 25 mei 2016 15:47 schreef Voszje het volgende:
[..]
Nee inderdaad, hij is echt een baas. Tormund moet blijven.
quote:Op woensdag 25 mei 2016 16:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik doe maar alsof je serieus bentIk denk dat bowl zoiets betekent als wedstrijd, strijd? Snappie.
Dus het 'bowl' verhaal vertelt over de plaats waar de eerste wedstrijd gespeeld werdquote:A bowl game is a post-season college football game. The original "bowl game" was the Rose Bowl Game in Pasadena, California, which was first played in 1902 as the "Tournament East-West football game" as part of the Pasadena Tournament of Roses and moved to the new Rose Bowl Stadium in 1923. The stadium got its name from the fact that the game played there was part of the Tournament of Roses and that it was shaped like a bowl, much like the Yale Bowl in New Haven, Connecticut; the Tournament of Roses football game itself eventually came to be known as the Rose Bowl Game. Exploiting the Rose Bowl Game's popularity, post-season college football contests were created for Miami (the Orange Bowl), New Orleans (the Sugar Bowl), and El Paso, Texas (the Sun Bowl) in 1935, and for Dallas (the Cotton Bowl) in 1937. By the time the first Super Bowl was played, the term "bowl" for any major American football game was well established.
Lamar Hunt, owner of the AFL's Kansas City Chiefs, first used the term "Super Bowl"[11] to refer to the NFL-AFL championship game in the merger meetings. Hunt later said the name was likely in his head because his children had been playing with a Super Ball toy;[12] a vintage example of the ball is on display at the Pro Football Hall of Fame in Canton, Ohio. In a July 25, 1966, letter to NFL commissioner Pete Rozelle, Hunt wrote, "I have kiddingly called it the 'Super Bowl,' which obviously can be improved upon."
Misschien krijgen ze dan wel een soort rebirth van Hodor, dan is de cirkel rond.quote:Op woensdag 25 mei 2016 16:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tormund op de Iron Throne met Brienne en dan krijgen ze een of andere giant warrior als kind
Af en toe even rewatchen of lezen op Redditquote:Op woensdag 25 mei 2016 16:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Ben ik ondertussen achterIk moet bekennen dat ik wel kijk, maar, hoe zeg ik dat, ik 'volg' het niet allemaal.
Sausagebowl komt ook nog. Dat is de battle tussen Varys en Theon.quote:Op woensdag 25 mei 2016 16:26 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Duidelijk. Nog meer bowls waar we van af moeten weten?
Hoeveel onzin kan jij op een dag uitkramen zegquote:Op woensdag 25 mei 2016 16:29 schreef Maanvis het volgende:
[..]
[..]
Dus het 'bowl' verhaal vertelt over de plaats waar de eerste wedstrijd gespeeld werd. Dus als zo'n cleganebowl of bastardbowl plaatsvindt in een komvormige plaats dan is het wel terecht dat het zo heet
.
En die blijkt dan een greenseer te zijn en fucked het brein van Bran/Jon/een Stark telg zijn kind opquote:Op woensdag 25 mei 2016 16:30 schreef svennyM het volgende:
[..]
Misschien krijgen ze dan wel een soort rebirth van Hodor, dan is de cirkel rond.
Ik ga even vloeken in de kerk hier, ik volg het allemaal niet zo omdat ik het niet supergeweldig vindquote:Op woensdag 25 mei 2016 16:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Af en toe even rewatchen of lezen op Reddit
De laatste aflevering had gelukkig niet zoveel mindfucks
Ik wilde roepen, yeah blote mannen, maar hier heb ik niks aanquote:Op woensdag 25 mei 2016 16:30 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Sausagebowl komt ook nog. Dat is de battle tussen Varys en Theon.
Hoezo niet?quote:Op woensdag 25 mei 2016 16:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ga even vloeken in de kerk hier, ik volg het allemaal niet zo omdat ik het niet supergeweldig vind
Als je sausages wil zien kom je met de laatste aflevering ook wel aan je trekkenquote:Op woensdag 25 mei 2016 16:32 schreef Karina het volgende:
Ik wilde roepen, yeah blote mannen, maar hier heb ik niks aan
Mjah weet niet, ik wil weten hoe het afloopt maar op een of andere manier is het niet echt mijn ding. Had ik ook met TWDquote:
Ja zeg, jullie beginnen zelf met snowbowl ipv bastardbowl. Laat mij dan ook ff de baelorbowl verzinnen als plek waar de hond de berg verslaat?quote:Op woensdag 25 mei 2016 16:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoeveel onzin kan jij op een dag uitkramen zeg
Dat was trouwens wel een heeeeeel random moment. Leek wel een soort compensatie voor de mensen die aan het zeuren zijn dat er teveel vrouwelijk bloot is ten opzichte van mannelijk bloot.quote:Op woensdag 25 mei 2016 16:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als je sausages wil zien kom je met de laatste aflevering ook wel aan je trekken
Maar TWD is echt een vreselijke kutserie. Game of Thrones is gewoon de beste serie van het momentquote:Op woensdag 25 mei 2016 16:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Mjah weet niet, ik wil weten hoe het afloopt maar op een of andere manier is het niet echt mijn ding. Had ik ook met TWD
OK nu weten we het wel ja. Als ik gekeken heb van het weekend laat ik ff weten hoe ik de blote mannen kon waarderenquote:Op woensdag 25 mei 2016 16:33 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ja zeg, jullie beginnen zelf met snowbowl ipv bastardbowl. Laat mij dan ook ff de baelorbowl verzinnen als plek waar de hond de berg verslaat?
Ik schoot echt in de lach toen ik dat zagquote:Op woensdag 25 mei 2016 16:34 schreef svennyM het volgende:
[..]
Dat was trouwens wel een heeeeeel random moment. Leek wel een soort compensatie voor de mensen die aan het zeuren zijn dat er teveel vrouwelijk bloot is ten opzichte van mannelijk bloot.
Ik heb dat inderdaad ook met TWD: ik wil gewoon weten hoe het afloopt! Met GoT heb ik dat minder, dat vind ik gewoon echt verschrikkelijk goed. Maar smaken kunnen natuurlijk verschillen!quote:Op woensdag 25 mei 2016 16:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Mjah weet niet, ik wil weten hoe het afloopt maar op een of andere manier is het niet echt mijn ding. Had ik ook met TWD
De soupbowl komt ook nog, daar heeft Hot Pie een hoofdrol.quote:Op woensdag 25 mei 2016 16:35 schreef Karina het volgende:
[..]
OK nu weten we het wel ja. Als ik gekeken heb van het weekend laat ik ff weten hoe ik de blote mannen kon waarderenDe draken vind ik overigens wel altijd wel tof.
Niet. Dat kan ik je nu al garanderen.quote:Op woensdag 25 mei 2016 16:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Als ik gekeken heb van het weekend laat ik ff weten hoe ik de blote mannen kon waarderen
quote:Op woensdag 25 mei 2016 16:36 schreef DonRaja het volgende:
[..]
De soupbowl komt ook nog, daar heeft Hot Pie een hoofdrol.
Volgens mij leef jij echt helemaal in je eigen wereld en kijk jij ook helemaal je eigen versie van deze serie, heb ik zo na een paar dagen t ideequote:Op woensdag 25 mei 2016 11:58 schreef Maanvis het volgende:
[..]
omdat het anders helemaal niet leuk is als verhaallijn.
Gaf hij ze niet ook een koekje mee voor Arya ofzoquote:Op woensdag 25 mei 2016 16:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die scène dat hij bij Brienne en Pod de Clitorisgod ging zitten om te praten over hoe hij dat eten maakte
Blijft gaaf inderdaadquote:Op woensdag 25 mei 2016 16:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik schoot echt in de lach toen ik dat zag
En moest meteen aan Southpark denken. Wiener wiener wiener
In de vorm van een wolfquote:Op woensdag 25 mei 2016 16:40 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Gaf hij ze niet ook een koekje mee voor Arya ofzo
Ik vond GoT best saai worden de eerste 4 afleveringen (met als dieptepunt Dany's voorspelbare kunstje op het einde van E4), maar nu we die time warps krijgen vind ik het weer super tof. Ook omdat er nu gespeculeerd wordt dat Bran nog veel meer veroorzaakt heeft dan alleen Hodor... Dat wou idd wel een plottwist zijn veel beter dan het standaard einde waar iedereen naar toe werkt in zijn speculaties (R+L=J). Dus ik kijkk uit naar E6!quote:Op woensdag 25 mei 2016 16:36 schreef svennyM het volgende:
[..]
Ik heb dat inderdaad ook met TWD: ik wil gewoon weten hoe het afloopt! Met GoT heb ik dat minder, dat vind ik gewoon echt verschrikkelijk goed. Maar smaken kunnen natuurlijk verschillen!
quote:Op woensdag 25 mei 2016 16:40 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Gaf hij ze niet ook een koekje mee voor Arya ofzo
Da's toch het goede aan deze serie dat iedereen er zijn eigen interpretatie aan kan geven?quote:Op woensdag 25 mei 2016 16:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Volgens mij leef jij echt helemaal in je eigen wereld en kijk jij ook helemaal je eigen versie van deze serie, heb ik zo na een paar dagen t idee
Olenna's carrier berekenen ahv de leeftijd van de actrice en daarna in de serie zaken uitleggen daarmee, verhaallijnen in je hoofd aanpassen omdat ze zo leuker zijn....
Ik vond seizoen 5 erg tegenvallen, op Hardhome en de laatste aflevering na. Ik vind dit seizoen misschien wel, qua vaart, het beste seizoen tot nu toe: ik vond dit seizoen vanaf aflevering 1 meteen al erg goed. De hele verhaallijn van Bran vind ik ook erg gaaf én het is wel leuk om te zien dat de fanbase met de R+L=J-theorie toch wel redelijk goed lijkt te zitten.quote:Op woensdag 25 mei 2016 16:41 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik vond GoT best saai worden de eerste 4 afleveringen (met als dieptepunt Dany's voorspelbare kunstje op het einde van E4), maar nu we die time warps krijgen vind ik het weer super tof. Ook omdat er nu gespeculeerd wordt dat Bran nog veel meer veroorzaakt heeft dan alleen Hodor... Dat wou idd wel een plottwist zijn veel beter dan het standaard einde waar iedereen naar toe werkt in zijn speculaties (R+L=J). Dus ik kijkk uit naar E6!
Wat zal ik schaterlachen als R+L=J een 'red herring' blijkt te zijn!quote:Op woensdag 25 mei 2016 16:44 schreef svennyM het volgende:
[..]
Ik vond seizoen 5 erg tegenvallen, op Hardhome en de laatste aflevering na. Ik vind dit seizoen misschien wel, qua vaart, het beste seizoen tot nu toe: ik vond dit seizoen vanaf aflevering 1 meteen al erg goed. De hele verhaallijn van Bran vind ik ook erg gaaf én het is wel leuk om te zien dat de fanbase met de R+L=J-theorie toch wel redelijk goed lijkt te zitten.
Ik zie de makers er toe in staatquote:Op woensdag 25 mei 2016 16:45 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Wat zal ik schaterlachen als R+L=J een 'red herring' blijkt te zijn!
Als Jon Snow gewoon het kind is van Ned en de zus van Arthur Daynequote:Op woensdag 25 mei 2016 16:45 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Wat zal ik schaterlachen als R+L=J een 'red herring' blijkt te zijn!
Toen ik R+L=J voor het eerst hoorde vond ik het echt een mooi verhaal (was in een uitlegvideo van https://www.youtube.com/user/comicbookgirl19 ) , maar nu het verhaal er al naar toe geschreven wordt in de eerste paar episodes zonder er echt een plottwist/cliffhanger aan vast te hangen vind ik het eigenlijk maar vrij lame. Dus dan liever iets anders waardoor we dus geen dany/jon krijgen maar bran en xx?quote:
Dit gaat Tormund niet gebeurenquote:Op woensdag 25 mei 2016 16:50 schreef DonRaja het volgende:
GRRM heeft volgens mij iets tegen gingers. Die worden allemaal of gemarteld, of vermoord. Het begon al met Mycah...
Ik ben vooral benieuwd naar wat het voor gevolgen gaat hebben in de rest van de GoT-wereld. Hoe reageren de Lannisters op het nieuws? En Dany? Heel interessant om te zien wat voor impact het gaat hebben, verwacht ik.quote:Op woensdag 25 mei 2016 16:51 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Toen ik R+L=J voor het eerst hoorde vond ik het echt een mooi verhaal (was in een uitlegvideo van https://www.youtube.com/user/comicbookgirl19 ) , maar nu het verhaal er al naar toe geschreven wordt in de eerste paar episodes zonder er echt een plottwist/cliffhanger aan vast te hangen vind ik het eigenlijk maar vrij lame. Dus dan liever iets anders waardoor we dus geen dany/jon krijgen maar bran en xx?
Mycah - doodquote:Op woensdag 25 mei 2016 16:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit gaat Tormund niet gebeuren
Vind ik
Hij is bang voor ons gingers.quote:Op woensdag 25 mei 2016 16:50 schreef DonRaja het volgende:
GRRM heeft volgens mij iets tegen gingers. Die worden allemaal of gemarteld, of vermoord. Het begon al met Mycah...
Of juist niet. Zag Jaqen er heel anders uit en heeft hij het gezicht van een ginger gejat die hij vermoord heeft.quote:Op woensdag 25 mei 2016 16:55 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Mycah - dood
Rose - dood
Sansa - gemarteld
Ygritte - dood
De enige rosse die hem heeft overleefd is Jaq'n...
Ja die kans is groot.quote:Op woensdag 25 mei 2016 16:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Of juist niet. Zag Jaqen er heel anders uit en heeft hij het gezicht van een ginger gejat die hij vermoord heeft.
Is het wel echt nieuws voor de Lannisters? Bran kan het verleden veranderen dus hij kan alles wegvegen uit de gedachten van de Lannisters.quote:Op woensdag 25 mei 2016 16:54 schreef svennyM het volgende:
[..]
Ik ben vooral benieuwd naar wat het voor gevolgen gaat hebben in de rest van de GoT-wereld. Hoe reageren de Lannisters op het nieuws? En Dany? Heel interessant om te zien wat voor impact het gaat hebben, verwacht ik.
Zien we Melisandre nog als een ginger sinds de eerste aflevering van dit seizoen? Dan komt zij er nog wel redelijk vanaf.quote:Op woensdag 25 mei 2016 16:55 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Mycah - dood
Rose - dood
Sansa - gemarteld
Ygritte - dood
Alle walda's zijn toch ook roodharig?quote:Op woensdag 25 mei 2016 16:55 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Mycah - dood
Rose - dood
Sansa - gemarteld
Ygritte - dood
Die wordt al gemarteld met een crush op Brienne.quote:Op woensdag 25 mei 2016 16:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit gaat Tormund niet gebeuren
Vind ik
Dat lijkt me echt ontzettend suf, vermoeiend en vervelend als dat hele tijdreizen nu als een deus ex machine op de proppen komt om alles recht te zetten.quote:Op woensdag 25 mei 2016 16:57 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Is het wel echt nieuws voor de Lannisters? Bran kan het verleden veranderen dus hij kan alles wegvegen uit de gedachten van de Lannisters.
Dan wordt S7 echt zo'n butterfly effect verhaal. Ik smul er nu al van!
Die gingen er waarschijnlijk toch wel redelijk vanuit dat ze het Stark-probleem hadden opgelost tijdens de Red Wedding. Ik ben ook benieuwd wat er gaat komen!quote:Op woensdag 25 mei 2016 16:57 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Is het wel echt nieuws voor de Lannisters? Bran kan het verleden veranderen dus hij kan alles wegvegen uit de gedachten van de Lannisters.
Dan wordt S7 echt zo'n butterfly effect verhaal. Ik smul er nu al van!
Nee, die zijn dik. Dat is een andere risicogroep voor GRRM. Hot Pie en Varys leven nog, alle andere dikkertjes zijn dood.quote:Op woensdag 25 mei 2016 16:57 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Alle walda's zijn toch ook roodharig?
het alternatief is 1,5 seizoen vol voorspelbare disney blijheid met dany en jon.. dat wil ik ook niet echt..quote:Op woensdag 25 mei 2016 16:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt ontzettend suf, vermoeiend en vervelend als dat hele tijdreizen nu als een deus ex machine op de proppen komt om alles recht te zetten.
Dat zal ook niet gaan gebeuren. Zou teveel afbreuk doen aan de vorige seizoenen. Alhoewel, Lost...quote:Op woensdag 25 mei 2016 16:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt ontzettend suf, vermoeiend en vervelend als dat hele tijdreizen nu als een deus ex machine op de proppen komt om alles recht te zetten.
Volgens mij weten we niet eens of dit de Jaqen is die Arya eerder zagquote:Op woensdag 25 mei 2016 16:57 schreef Angelof9 het volgende:
Volgens mij weten we niet eens hoe Jaqen er werkelijk uitziet
Brienne is vooral nog een beetje verlegen, maar dat komt wel goed.quote:Op woensdag 25 mei 2016 16:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die wordt al gemarteld met een crush op Brienne.
Ze mogen best een beetje flirten: maar als er een 'kijk ons een policor zijn en ons niet schamen voor sex tussen reuzen' scene komt, dan ga ik wel skippen.quote:Op woensdag 25 mei 2016 17:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Brienne is vooral nog een beetje verlegen, maar dat komt wel goed.
Hun kennende gaat dat wel gepaard met een hoop ongemakkelijkheid en humorquote:Op woensdag 25 mei 2016 17:04 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ze mogen best een beetje flirten: maar als er een 'kijk ons een policor zijn en ons niet schamen voor sex tussen reuzen' scene komt, dan ga ik wel skippen.
Ik ben wel benieuwd hoe Tormund zo'n situatie zou aanpakken, dus laat die scène maar komen.quote:Op woensdag 25 mei 2016 17:04 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ze mogen best een beetje flirten: maar als er een 'kijk ons een policor zijn en ons niet schamen voor sex tussen reuzen' scene komt, dan ga ik wel skippen.
Ik heb de Lannisters idd al een tijdje niets meer over The Starks horen zeggen.quote:Op woensdag 25 mei 2016 16:58 schreef svennyM het volgende:
[..]
Die gingen er waarschijnlijk toch wel redelijk vanuit dat ze het Stark-probleem hadden opgelost tijdens de Red Wedding. Ik ben ook benieuwd wat er gaat komen!
Ik denk dat ie iedere andere vrouw uit elkaar zou trekken. Maar Brienne geef ik zeker een kans op survivalquote:Op woensdag 25 mei 2016 17:06 schreef svennyM het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd hoe Tormund zo'n situatie zou aanpakken, dus laat die scène maar komen.
en dan zeiken ze dat arya aseksueel is.. nee breinne, die is pas aseksueel!quote:Op woensdag 25 mei 2016 17:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Brienne is vooral nog een beetje verlegen, maar dat komt wel goed.
Supervivere!quote:Op woensdag 25 mei 2016 17:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik denk dat ie iedere andere vrouw uit elkaar zou trekken. Maar Brienne geef ik zeker een kans op survival
Ik ben voor.quote:Op woensdag 25 mei 2016 16:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tormund op de Iron Throne met Brienne en dan krijgen ze een of andere giant warrior als kind
lindybeigequote:Op woensdag 25 mei 2016 17:41 schreef OuwePers het volgende:
[..]
Ygritte was dan ook onmenselijk sterk en een bedreiging voor iedereen in het verhaal:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |