Daarom zie je duidelijk dat ze naar de endgame aan het toewerken zijn. Uiteindelijk zal Jon wel Bastardbowl gaan winnen en Winterfell innemen. En op dat moment komt Bran langs de Wall en valt die door zijn merk (al weet ik nog niet zeker of dat sterk genoeg zal zijn) en komen de WW Westeros binnen.quote:
Stond er dat toen niet ook bij Jon?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 16:36 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Hij is dood. Rol is ended.
http://gameofthrones.wikia.com/wiki/Hodor
En die van Arya, maar die slentert ergens rond in de Riverlandsquote:Op dinsdag 24 mei 2016 16:44 schreef Maanvis het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met die dire wolves? Nu leeft alleen die van Jon nog?
De vraag is vervolgens wel hoe zo'n wolf het er vanaf brengt als ie door een stel ondoden om het leven gebracht wordt. Kan dat beestje dan ook herrijzen en krijgen we een undead zombiewolf?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 16:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En die van Arya, maar die slentert ergens rond in de Riverlands
Je weet dat je met connect the dots niet letterlijk elk puntje aan elk ander puntje hoeft te verbinden?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 16:10 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
ik ga lekker toch weer herhalen.
Ik denk dat bran verantwoordelijk is voor bran die toch gaat klimmen.
Carice is er nog 1 hequote:Op dinsdag 24 mei 2016 16:47 schreef LievePoetin het volgende:
Leuke aflevering, wat is het verhaal achter die heks met die rooie jurk, zijn er daar meer van of ging zij faken
Er zijn meer Red Priestess ja.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 16:47 schreef LievePoetin het volgende:
Leuke aflevering, wat is het verhaal achter die heks met die rooie jurk, zijn er daar meer van of ging zij faken
Ik hoop er dan oom niet op.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 16:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Eens, hopelijk blijft zij wel leven.
Maar zal wel niet
[..]
Zullen ze niet doen nee, omdat het teveel van hetzelfde is. En Margaery een stuk geliefder is in KL dus het zal al een stuk minder overkomen dan.
Omdat het vechten tegen een leger ondoden is als vechten tegen de bierkaai. Als je als leger dan je manschappen verliest die doodgaan horen ze ineens bij de tegenpartij.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 16:47 schreef Maanvis het volgende:
[..]
De vraag is vervolgens wel hoe zo'n wolf het er vanaf brengt als ie door een stel ondoden om het leven gebracht wordt. Kan dat beestje dan ook herrijzen en krijgen we een undead zombiewolf?
Sowieso snap ik het verhaal achter die zombies niet. Waarom moeten die er bij gesleept worden? Waarom was dat een goed idee?
Arya's wolf is niks over bekend. In de boeken word er op gehint dat ze nog leeft.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 16:44 schreef Maanvis het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met die dire wolves? Nu leeft alleen die van Jon nog?
Hoe bedoel je? Waarom de Children de White Walkers gemaakt hebben? Dat was omdat ze uitgeroeid werden door de First Men en wanhopig waren.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 16:47 schreef Maanvis het volgende:
[..]
De vraag is vervolgens wel hoe zo'n wolf het er vanaf brengt als ie door een stel ondoden om het leven gebracht wordt. Kan dat beestje dan ook herrijzen en krijgen we een undead zombiewolf?
Sowieso snap ik het verhaal achter die zombies niet. Waarom moeten die er bij gesleept worden? Waarom was dat een goed idee?
Bran gebruikte de jongere Hodor toch juist om in de present Hodor te wargen? Daardoor zag de jongere Hodor zijn eigen dood al en werd hij krankzinnig (zou iedereen wel worden van zo'n moment denk ikquote:Op dinsdag 24 mei 2016 16:48 schreef Mr.Major het volgende:
Mijn interpretatie:
Bran wargde door de droom heen in de huidige Hodor, dus de volwassen Hodor. Dat moet ook want hij moest die deur dichthouden.
Echter omdat Bran greenseerdroomwandelde vlakbij Wylis (vroegere hodor) terwijl hij dit doet krijgt Wylis dit mee door een of andere feedback loop waardoor hij retarded werd.
My soul is dark. And also, quite full of terror.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 16:42 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Is dat niet vreselijk camp?
[..]
Het spijt me, je bent ergens je ziel verloren denk ik.
Dat snap ik maar hoe kwamen die ondoden daar dan ineens. Hebben die CoTFs dat bedacht of was dat iets van de white walkers? Daarnaast; wat was het gedoe met die baby's die aan de white walkers geofferd werden? Want ik heb nog steeds maar 5 of 6 white walkers gezien waarvan er nu dus een paar dood zijn.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 16:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat het vechten tegen een leger ondoden is als vechten tegen de bierkaai. Als je als leger dan je manschappen verliest die doodgaan horen ze ineens bij de tegenpartij.
Hebben zij ook de ondoden gemaakt?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 16:51 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Waarom de Children de White Walkers gemaakt hebben? Dat was omdat ze uitgeroeid werden door de First Men en wanhopig waren.
Ik moest wel wat traantjes laten, maar dat heb ik vrij snel... ik vond het niet het meest emotionele moment tot nu toe ofzo. Net als Ang3l heb ik ook nooit zo heel veel met het personage gehad. Ik vond vooral dat Hodor/'hold the door' wel heel erg verrassend en leuk/goed bedacht.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 16:42 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Is dat niet vreselijk camp?
[..]
Het spijt me, je bent ergens je ziel verloren denk ik.
Die worden door de White Walkers gemaakt. Dat was o.a. in Hardhome te zien.quote:
Godscrisis Poetin! What's in a namequote:Op dinsdag 24 mei 2016 16:47 schreef LievePoetin het volgende:
Ik denk dat het voor een groot deel komt doordat Hodor het enige onschuldige personage is in GoT.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 16:52 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ik moest wel wat traantjes laten, maar dat heb ik vrij snel... ik vond het niet het meest emotionele moment tot nu toe ofzo. Net als Ang3l heb ik ook nooit zo heel veel met het personage gehad. Ik vond vooral dat Hodor/'hold the door' wel heel erg verrassend en leuk/goed bedacht.
Ik vond de CGI daar erg ouderwets aandoen... beetje war of the worlds achtig ofzo.. alsof de schaduwen niet klopten met het licht ofzo.quote:
Ze leidt een hele roedel met normale wolven ja.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 16:50 schreef Mr.Major het volgende:
[..]
Arya's wolf is niks over bekend. In de boeken word er op gehint dat ze nog leeft.
Dat weet ik wel, maar hebben de White walkers het zelf bedacht dat ze ondoden gingen maken of hebben ze daarvoor instructies van de CoTFs gehad? En sowieso waarom kiezen de CoTFs nu ineens kant voor de mensen die ze zolang hebben onderdrukt!? Als ze de white walkers gewoon alles laten overlopen in de winter dan kunnen de CoTFs als het weer zomer wordt gewoon gezellig in de boompjes gaan leven toch?!?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 16:53 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Die worden door de White Walkers gemaakt. Dat was o.a. in Hardhome te zien.
White Walkers zullen die kracht wel gekregen hebben van de CotF's zodat ze altijd een goed leger bij zich zullen hebben.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 16:52 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dat snap ik maar hoe kwamen die ondoden daar dan ineens. Hebben die CoTFs dat bedacht of was dat iets van de white walkers? Daarnaast; wat was het gedoe met die baby's die aan de white walkers geofferd werden? Want ik heb nog steeds maar 5 of 6 white walkers gezien waarvan er nu dus een paar dood zijn.
Want die Thoros of Myr hield wel van een verzetje?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 16:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er zijn meer Red Priestess ja.
Die Thoros of Myr was een mannelijke versie ervan. Is ook niet zo gek dat er meerdere zijn.
Sterker nog. Bran moet continu greenseer skills gebruiken, om Bran te vertellen dat ie z'n broek naar beneden moet doen. Als hij dat niet doet schijt ie in z'n broek.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 16:10 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
ik ga lekker toch weer herhalen.
Ik denk dat bran verantwoordelijk is voor bran die toch gaat klimmen.
Hij hield in elk geval wel van een borrel.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 16:55 schreef LievePoetin het volgende:
[..]
Want die Thoros of Myr hield wel van een verzetje?
Ik heb eigenlijk nooit moeten huilen bij een dood in Game of Thrones of uberhaupt in een serie.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 16:52 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ik moest wel wat traantjes laten, maar dat heb ik vrij snel... ik vond het niet het meest emotionele moment tot nu toe ofzo. Net als Ang3l heb ik ook nooit zo heel veel met het personage gehad. Ik vond vooral dat Hodor/'hold the door' wel heel erg verrassend en leuk/goed bedacht.
De Children of the Forest maakten de White Walkers als wapen tegen de First Men.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 16:55 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dat weet ik wel, maar hebben de White walkers het zelf bedacht dat ze ondoden gingen maken of hebben ze daarvoor instructies van de CoTFs gehad? En sowieso waarom kiezen de CoTFs nu ineens kant voor de mensen die ze zolang hebben onderdrukt!? Als ze de white walkers gewoon alles laten overlopen in de winter dan kunnen de CoTFs als het weer zomer wordt gewoon gezellig in de boompjes gaan leven toch?!?
quote:
Dat lijkt altijd zo bij die scènes die obvious CGI zijn.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 16:53 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik vond de CGI daar erg ouderwets aandoen... beetje war of the worlds achtig ofzo.. alsof de schaduwen niet klopten met het licht ofzo.
Klein beetje bij Sansa meets Jon in de vorige.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 16:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk nooit moeten huilen bij een dood in Game of Thrones of uberhaupt in een serie.
Hodor heeft ervoor gezorgd dat bran hodor moest maken en daardoor is bran gewargd in jamie tijdens het neuken en heeft jamie bran uit de toren gegooid.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 16:53 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Ik denk dat het voor een groot deel komt doordat Hodor het enige onschuldige personage is in GoT.
Hij heeft zo'n beetje elke hoer in KL gehad zei hijquote:Op dinsdag 24 mei 2016 16:55 schreef LievePoetin het volgende:
[..]
Dead girls are easyquote:Op dinsdag 24 mei 2016 16:55 schreef LievePoetin het volgende:
[..]
Maakt niet veel uit. Verschil tussen de twee is dat bij mij Bran niet iemand uit het verleden kan wargen. De feedback loop zit dan meer in Hodor's hersenen dan in de warging.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 16:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bran gebruikte de jongere Hodor toch juist om in de present Hodor te wargen? Daardoor zag de jongere Hodor zijn eigen dood al en werd hij krankzinnig (zou iedereen wel worden van zo'n moment denk ik)
Ik hoop het ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The show must go on
Hij werd meesterlijk gespeeld, en genoot ervan om hem te zienquote:
jaja winter is coming, growing strong, hear me roar. we kennen de motieven van de houses wel.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 16:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De Children of the Forest maakten de White Walkers als wapen tegen de First Men.
De White Walkers maakten de "zombies" (wights) als wapen tegen de Children of the Forest wellicht? Wraak. Leger opbouwen. Etc. Winter is motherfucking coming?
quote:Op dinsdag 24 mei 2016 16:58 schreef Kokoswater het volgende:
[..]
Ik hoop het ookMaar dit is de serie, ik zou het wel gaaf vinden (alledrie de opties trouwens)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zijn vooral kippenvel momenten, die heb ik vaak genoeg.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 16:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Klein beetje bij Sansa meets Jon in de vorige.![]()
Tenzij die persoon uit het verleden, ook fysiek aanwezig is in de buurt van het heden van Bran. Misschien kan hij dan wel de connectie maken. Maar het is in elk geval heel ingewikkeldquote:Op dinsdag 24 mei 2016 16:58 schreef Mr.Major het volgende:
[..]
Maakt niet veel uit. Verschil tussen de twee is dat bij mij Bran niet iemand uit het verleden kan wargen. De feedback loop zit dan meer in Hodor's hersenen dan in de warging.
Wat een drukte hier trouwens
Ja, maar ik ben zo'n wijf dat kippenvel equals jankenquote:Op dinsdag 24 mei 2016 17:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat zijn vooral kippenvel momenten, die heb ik vaak genoeg.
Ohja ik vergat Oberyns dood. Dat vond ik echt kut, wat een baas was dat
quote:Op dinsdag 24 mei 2016 16:58 schreef Kokoswater het volgende:
[..]
Ik hoop het ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Ik denk dat de CotF er verantwoordelijk voor zijn dat de White Walkers die krachten hebben. Maar zover zijn ze er nog niet op in gegaan. Het enige wat we nu hebben gezien is dat zij ze gemaakt hebben en we hebben gehoord waarom ze die gemaakt hebben. De fijnere details weten we niet. En de CoTF hebben tijdens de vorige Long Night al voor de kant van de mensen gekozen, waarschijnlijk omdat zowel de CotF als de mensen banger waren voor de White Walkers dan voor elkaar.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 16:55 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dat weet ik wel, maar hebben de White walkers het zelf bedacht dat ze ondoden gingen maken of hebben ze daarvoor instructies van de CoTFs gehad? En sowieso waarom kiezen de CoTFs nu ineens kant voor de mensen die ze zolang hebben onderdrukt!? Als ze de white walkers gewoon alles laten overlopen in de winter dan kunnen de CoTFs als het weer zomer wordt gewoon gezellig in de boompjes gaan leven toch?!?
Hahaha ik kan alleen janken om de dood van echte mensen, bij personages heb ik dat niet zo.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 17:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben zo'n wijf dat kippenvel equals janken
En dat had ik dus bij ons Hodorke niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |