Zijn die bij bedscenes met Renley niet als een voorbijgedribbeld?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 16:20 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Erg jammer, wil wel eens zien wat voor salamischijven zij heeft.
kan het mij niet heugen.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 16:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zijn die bij bedscenes met Renley niet als een voorbijgedribbeld?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Eens, hopelijk blijft zij wel leven.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 16:18 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Meera is gewoon een focking Baas!!!!
Zullen ze niet doen nee, omdat het teveel van hetzelfde is. En Margaery een stuk geliefder is in KL dus het zal al een stuk minder overkomen dan.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 16:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Margaery's walk of shame
Ain't gonna happen
quote:Op dinsdag 24 mei 2016 16:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]oooh das waar, welke ep is dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
zit op 108 dus kom dichterbijquote:
Ondanks de 'quote:Op dinsdag 24 mei 2016 16:14 schreef ems. het volgende:
Blackfish werd wel weer genoemd, dus dat is in ieder geval iets om naartoe te leven
Pas in de 2017 mag je huilenquote:Op dinsdag 24 mei 2016 16:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik besef me net.
We zijn alweer op de helft
Oh, zo bedoelde ik het niet hoor. Ik vind Blackfish gewoon een toffe dude en was al een beetje bang dat hij stilletjes eruit geschreven was.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 16:28 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ondanks de '' toch even happen/vragen: voor de rest vind je het niet zo?
Als seizoen 7 is afgelopenquote:
We krijgen nog twee seizoenen hè.quote:
Uh jawelquote:Op dinsdag 24 mei 2016 16:34 schreef Vjenne12345 het volgende:
Maar, we zien toch niet daadwerkelijk de dood van Hodor?
Hij is dood. Rol is ended.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 16:34 schreef Vjenne12345 het volgende:
Maar, we zien toch niet daadwerkelijk de dood van Hodor?
Nou ja, oké. Maar de aflevering stop met het zien van zijn kinderjaren en niet in het "nu".quote:Op dinsdag 24 mei 2016 16:36 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Hij is dood. Rol is ended.
http://gameofthrones.wikia.com/wiki/Hodor
Het liet beide gebeurtenissen zien, in zijn kinderjaren zag hij zijn eigen dood al toen hij in de toekomst-Hodor ging wargen en daardoor werd hij in het verleden krankzinnig en de echte Hodor.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 16:38 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Nou ja, oké. Maar de aflevering stop met het zien van zijn kinderjaren en niet in het "nu".
Ah zo.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 16:33 schreef ems. het volgende:
[..]
Oh, zo bedoelde ik het niet hoor. Ik vind Blackfish gewoon een toffe dude en was al een beetje bang dat hij stilletjes eruit geschreven was.
Echt weinig nog...quote:Op dinsdag 24 mei 2016 16:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
We krijgen nog twee seizoenen hè.
Wel met minder episodes maar toch. 13 episodes na dit seizoen dus nog
De aflevering stopte met het zien van Hodor zijn overlijden in het nu... in zijn kinderjaren zagen we hem de 'aanval' krijgen waarna hij alleen nog maar 'hodor' kan zeggen...quote:Op dinsdag 24 mei 2016 16:38 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Nou ja, oké. Maar de aflevering stop met het zien van zijn kinderjaren en niet in het "nu".
Zoek dan haar seks scenes uit The Tudors op.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 16:20 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Erg jammer, wil wel eens zien wat voor salamischijfjes zij heeft.
Klopt, Bran is niet verantwoordelijk voor de Mad King. Die werd gewoon steeds meer paranoia omdat de bevolking vond dat Tywin het meeste werk deed ipv hij zelf. En nadat hij gevangen werd door een paar lords werd hij nog gekker.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 16:40 schreef Mr.Major het volgende:
Wat een onzin met Bran is 3ER.
Bran en 3ER bestaan in dezelfde tijd, en kunnen niet fysiek tijdreizen, en dus kan oude Bran ook nieuwe Bran niet opzoeken. Ze wargen samen en hebben daarom contact met elkaar. Dit doet de NK ook in dezelfde tijdlijn waardoor hij Bran kan pakken.
De mad king is over de loop van de jaren steeds madder geworden, wat niks te maken heeft met Bran of 3ER. Bran donderde uit de toren omdat hij niet luisterde en geduwd werd door Jaime.
1 van de laatste frame van Hodor:quote:Op dinsdag 24 mei 2016 16:38 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Is dat niet vreselijk camp?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 08:37 schreef Tanin het volgende:
[..]
Als je dat soort series zoekt is Robin of sherwood ook een aanrader. Wel een klassieker, dus geen HD :p
Het spijt me, je bent ergens je ziel verloren denk ik.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 09:44 schreef Ang3l het volgende:
Het lijkt wel of ik 1 van de weinige ben die de dood van Hold-the-door niet zo emotioneel vond. Als je op internet rondkikt heft iedereen het over hartverscheurend, emotioneel einde, tranen met tuiten. Uhm. Neuh. Het deed me vrij weinig. Behalve dan dat ik t holdthedoor/hodor wel leuk gevonden vond.
Ik had ook niet heel veel met Hodor als karakter moet ik zeggen. En t feit dat ie een seizoen weg was en dit seizoen niet heel veel deed nog, hielp niet bij m'n emo factor. En ik jank gvd om alles normaliter!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |