AM1 best 1quote:Op dinsdag 24 mei 2016 15:32 schreef Germano het volgende:
[..]
150 ongeveer. Haal waarschijnlijk toch AM1 erbij.
Twijfel tot nu toe tussen helemaal zwart en zwart/grijs/wit.
mijn jakka was 450quote:
die was maar 40 euroquote:
je wat?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 15:34 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
AM1 best 1
maatje van me heeft dikke am1's in camo groen
[..]
mijn jakka was 450
AM90 is ook nice vind ik hoor. Alleen moet net de goede kleurencombinatie tussen zitten.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 15:34 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
AM1 best 1
maatje van me heeft dikke am1's in camo groen
precies. vind spierwitte am1 ook wel dik, maarja spierwit hequote:Op dinsdag 24 mei 2016 15:36 schreef Germano het volgende:
[..]
AM90 is ook nice vind ik hoor. Alleen moet net de goede kleurencombinatie tussen zitten.
cachie kon er wel om lachenquote:
Die sowieso niet. Heb andere sneakers al wit. Moet wel diversiteit hebben.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 15:36 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
precies. vind spierwitte am1 ook wel dik, maarja spierwit he
Alleen onder de 25.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 15:36 schreef Germano het volgende:
Gianni ook alleen maar de meisjes altijd quoten hier. Vieze pedo.
in dit topic heb ik tot nu toe alleen jou en noel gequote..quote:Op dinsdag 24 mei 2016 15:36 schreef Germano het volgende:
jack?quote:
Nee, bitches.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 15:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
in dit topic heb ik tot nu toe alleen jou en noel gequote..
zijn jullie transgender?
wowquote:Op dinsdag 24 mei 2016 15:36 schreef Germano het volgende:
[..]
AM90 is ook nice vind ik hoor. Alleen moet net de goede kleurencombinatie tussen zitten.
SC beste maxquote:Op dinsdag 24 mei 2016 15:36 schreef Germano het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 24 mei 2016 15:36 schreef Germano het volgende:
terechtquote:
Yessirquote:Op dinsdag 24 mei 2016 15:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
in dit topic heb ik tot nu toe alleen jou en noel gequote..
zijn jullie transgender?
[..]
jack?
Herken er wel iets in. Had paar jaar geleden zo'n fucking dure wollen jas van L&S. Na 2 weken al gestolenquote:Op dinsdag 24 mei 2016 15:39 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
haha kicken is groot woord maar heb wel paar merken waar ik hitsig van kan worden ja
Lyle & scott toch? zonde jaquote:Op dinsdag 24 mei 2016 15:40 schreef Germano het volgende:
[..]
Herken er wel iets in. Had paar jaar geleden zo'n fucking dure wollen jas van L&S. Na 2 weken al gestolen.
Ik ook. Hier kunnen we de conclusie wel uit trekken.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 15:42 schreef 2NutZ het volgende:
Zie eigenlijk altijd alleen tokkies op air max lopen.
Inderdaad. Zo klaar als een klontje.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 15:42 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ook. Hier kunnen we de conclusie wel uit trekken.
quote:Op dinsdag 24 mei 2016 15:42 schreef 2NutZ het volgende:
Zie eigenlijk altijd alleen tokkies op air max lopen.
conclusie is dat jullie veel met tokkies omgaan blijkbaarquote:Op dinsdag 24 mei 2016 15:42 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja, ik normaliter ook niet. Toen was er zo'n run op jassen of zo.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 15:42 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Lyle & scott toch? zonde ja![]()
daarom doe ik zulke shit ook niet aan als ik naar gelegenheid ga
quote:Op dinsdag 24 mei 2016 15:42 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja, want je ziet alleen tokkies als je er mee omgaatquote:Op dinsdag 24 mei 2016 15:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
[..]
conclusie is dat jullie veel met tokkies omgaan blijkbaar
Toen ik 11 was had ik dit ookquote:Op dinsdag 24 mei 2016 15:44 schreef xcachet het volgende:
Vies veel honger.
Maar ik woon bij m'n ouders. En mag niet meer 2 uur voordat we gaan eten nog wat eten, want dan eet ik straks niets meer.
De gene die nu een maccie langs komt brengen krijgt 100 euro.
ouders^ 12389137891
Tokkies lopen ook gewoon in 't wild over straat hoor.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 15:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
[..]
quote:Op dinsdag 24 mei 2016 15:44 schreef xcachet het volgende:
Vies veel honger.
Maar ik woon bij m'n ouders. En mag niet meer 2 uur voordat we gaan eten nog wat eten, want dan eet ik straks niets meer.
ouders^ 12389137891
echt?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 15:44 schreef xcachet het volgende:
[..]
Tokkies lopen ook gewoon in 't wild over straat hoor.
nee dat ze vol vooroordelen zitten net zoals jij nuquote:Op dinsdag 24 mei 2016 15:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
[..]
moet nog 1 uur en kwartier werkenquote:Op dinsdag 24 mei 2016 15:44 schreef xcachet het volgende:
Vies veel honger.
ouders^ 12389137891
Is toch gewoon AM1.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 15:44 schreef PeZu het volgende:
[..]
heb 1 paar deze
[ afbeelding ]
vd rest alleen maar air forcjes
kloptquote:Op dinsdag 24 mei 2016 15:45 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee dat ze vol vooroordelen zitten net zoals jij nu
Wanneer doe je een GoPro op je hoofd? Kunnen wij ook eens meegenieten.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 15:43 schreef Kurovski het volgende:
1 van de trucks een beetje losgeraakt. Stuurde iets te goed zegmaar.
Ik laat deze post aan m'n moeder zien. Ben geen 11 meerquote:
Ik zie eigenlijk alleen air max bij tokkie uitziende mensen. Zo danquote:Op dinsdag 24 mei 2016 15:45 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee dat ze vol vooroordelen zitten net zoals jij nu
SC is de correcte benaming dacht ikquote:
Zou ik ook doen. En laat maar weten hoe ik gevormd ben tot de man dat ik nu ben. Dan is ze helemaal zo overstag.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 15:46 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wanneer doe je een GoPro op je hoofd? Kunnen wij ook eens meegenieten.
[..]
Ik laat deze post aan m'n moeder zien. Ben geen 11 meer
en nu?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 15:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik zie eigenlijk alleen air max bij tokkie uitziende mensen. Zo dan
kan je niet meer mierenneuken.quote:
wat voor schoenen draag jij?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 15:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik zie eigenlijk alleen air max bij tokkie uitziende mensen. Zo dan
Pics ter visualisatiequote:Op dinsdag 24 mei 2016 15:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zou ik ook doen. En laat maar weten hoe ik gevormd ben tot de man dat ik nu ben. Dan is ze helemaal zo overstag.
quote:Op dinsdag 24 mei 2016 15:44 schreef xcachet het volgende:
Vies veel honger.
ouders^ 12389137891
kan altijd, want wat is het verschil dan tussen tokkie uitziend en tokkies??quote:
wou net postenquote:
Ja maar deze post blijft je wel voor eeuwig achtervolgen.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 15:48 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik schaam mij ervoor. Gelukkig is dit FOK! maar.
ja stylisch, beter dan die hyperfuse shizzlequote:Op dinsdag 24 mei 2016 15:49 schreef Germano het volgende:
Deze zijn in ieder geval al on point.
[ afbeelding ]
Ik had laatst een vid gepost met een drone die dan achter je aan vliegt. ook wel vet, maar ik vind het een beetje Tokkie om zo'n ding aan te schaffen.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 15:48 schreef xcachet het volgende:
[..]
Is leuk hoor. Deed ik een keer met paardrijden
Ik vind de donkergroene hiervan nog toffer, maar dat staat niet snel ergens onder.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 15:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja stylisch, beter dan die hyperfuse shizzle
best nice.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 15:49 schreef Germano het volgende:
[ afbeelding ]
haha die heb ikquote:Op dinsdag 24 mei 2016 15:49 schreef Germano het volgende:
[ afbeelding ]
Oh dus daar trek jij de grens.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 15:50 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik had laatst een vid gepost met een drone die dan achter je aan vliegt. ook wel vet, maar ik vind het een beetje Tokkie om zo'n ding aan te schaffen.
Weet ik.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 15:49 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja maar deze post blijft je wel voor eeuwig achtervolgen.
Van invito tot all stars tot PME.quote:
Dat doet je argument geen goed.quote:
op zulke dingen lopen die sneakerheads toch te fappen? Kijk soms wel eens in dat topic, maar wat daar voorbij komt somsquote:Op dinsdag 24 mei 2016 15:51 schreef PeZu het volgende:
kent hier iemand nog taft schoen , die gevlochten dingen?
hybride
[ afbeelding ]
Dat achter je aan laten vliegen is wel raar. Een kopen is baas.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 15:50 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik had laatst een vid gepost met een drone die dan achter je aan vliegt. ook wel vet, maar ik vind het een beetje Tokkie om zo'n ding aan te schaffen.
okquote:Op dinsdag 24 mei 2016 15:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Van invito tot all stars tot PME.
Dus barst maar los
Gedrag, normen en waarden dat soort dingen.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 15:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
kan altijd, want wat is het verschil dan tussen tokkie uitziend en tokkies??
invito dan lik je lullen als je daar schoenen kooptquote:Op dinsdag 24 mei 2016 15:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Van invito tot all stars tot PME.
Dus barst maar los
Die zag ik ook, maar zien er te vrouwelijk uit.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 15:51 schreef PeZu het volgende:
hybride
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op dinsdag 24 mei 2016 15:52 schreef xcachet het volgende:
Ik heb deze:Jammer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yes. Ook nog gehadquote:Op dinsdag 24 mei 2016 15:51 schreef PeZu het volgende:
hybride
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 24 mei 2016 15:52 schreef xcachet het volgende:
Ik heb deze:jou staat allesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alsof ik zo nodig op youtube moet laten zien wat ik doe. Kun je me beter gewoon in het echie zien. Ik vind het ook best wel snobbistisch om een drone te kopen.quote:
en dat neem je allemaal waar als je iemand op zijn schoen beoordeelt? ok manquote:Op dinsdag 24 mei 2016 15:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gedrag, normen en waarden dat soort dingen.
Ik zoek ff die vid.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 15:52 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat achter je aan laten vliegen is wel raar. Een kopen is baas.
Nog nooit gedaan.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 15:52 schreef PeZu het volgende:
[..]
invito dan lik je lullen als je daar schoenen koopt_!
ook met maatje 48.5/49.5? het leken mij dope zomerschoenenquote:Op dinsdag 24 mei 2016 15:52 schreef Germano het volgende:
[..]
Die zag ik ook, maar zien er te vrouwelijk uit.
Ik vind dat model gewoon niets. Ieder z'n eigen hè.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 15:53 schreef xcachet het volgende:
[..]
Eigenlijk alleen voor hardlopen. Vind ze niet netjes genoeg.
Ja stop nu maarquote:Op dinsdag 24 mei 2016 15:53 schreef PeZu het volgende:
[..]
en dat neem je allemaal waar als je iemand op zijn schoen beoordeelt? ok man
ik heb 2 paar nette van bommels voor als er een keer iemand sterft en er is een strikte dresscode, vd rest rock ik vrijwel eke dag air force I, voor mijn voet de schoenquote:Op dinsdag 24 mei 2016 15:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nog nooit gedaan.
Daar haal ik mijn nette schoenen.
Als het je niet bevalt log je maar uit.quote:
heb jij zulke grote poten? nee tochquote:Op dinsdag 24 mei 2016 15:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
ook met maatje 48.5/49.5? het leken mij dope zomerschoenen
Ik ben gewoon jaloers.quote:
Daar heb ik ook een paar van. Voor bruiloften, zakelijke netwerken en shit.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 15:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb 2 paar nette van bommels voor als er een keer iemand sterft en er is een strikte dresscode, vd rest rock ik vrijwel eke dag air force I, voor mijn voet de schoen
Ja, precies voor dat soort dingen. van Bommels vind ik iets te, maar wellicht omdat mijn pa daar 10 paar van heeft en niets anders draagtquote:Op dinsdag 24 mei 2016 15:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb 2 paar nette van bommels voor als er een keer iemand sterft en er is een strikte dresscode, vd rest rock ik vrijwel eke dag air force I, voor mijn voet de schoen
jij draagt clarks of ecco'squote:
hey blauwe tijgerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zonder die ranzige opgerolde pijpen dan he ;squote:
Waarom?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 15:56 schreef Germano het volgende:
[..]
Heb ik 2 weken terug in de container gegooid. Had serieus precies deze.
Don't know, kwam ze tegen op Nike-site.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 15:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
ook met maatje 48.5/49.5? het leken mij dope zomerschoenen
"Als het je niet bevalt blokkeer je deze site maar via je provider"quote:Op dinsdag 24 mei 2016 15:56 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Jezelf blokkeren via je provider is helemaal baas.
Ja hallo mag ik FOK! blokkeren?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 15:56 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Jezelf blokkeren via je provider is helemaal baas.
Oh dacht alquote:Op dinsdag 24 mei 2016 15:57 schreef Gridlok het volgende:
[..]
zonder die ranzige opgerolde pijpen dan he ;s
[..]
Waarom?
quote:Op dinsdag 24 mei 2016 15:56 schreef xcachet het volgende:
En deze dan?mooie kwasten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
En deze dan?Leuk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En deze dan?zou niet dragen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, maar leuk. Wat draag je er voor de rest bij dan?
toevalligquote:Op dinsdag 24 mei 2016 15:56 schreef Germano het volgende:
[..]
Daar heb ik ook een paar van. Voor bruiloften, zakelijke netwerken en shit.
ook van bommel is er sportief , ik heb ook geen echte klassieke nette schoen met zon gaatjes patroonquote:Op dinsdag 24 mei 2016 15:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, precies voor dat soort dingen. van Bommels vind ik iets te, maar wellicht omdat mijn pa daar 10 paar van heeft en niets anders draagt
Ieder zijn ding
rochi run ofzo toch? Had ik ook voor gewoon normaal maar mehhh, veel te dun die stof man. Gebruik ze nu beetje met squashenquote:Op dinsdag 24 mei 2016 15:56 schreef Germano het volgende:
[..]
Heb ik 2 weken terug in de container gegooid. Had serieus precies deze.
ja manquote:Op dinsdag 24 mei 2016 15:56 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
heb jij zulke grote poten? nee toch
Ah, in dat stadium zit ik ook.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 15:58 schreef Germano het volgende:
[..]
Kapot, heb ze ongeveer een jaar lang elke dag zowat gedragen.
Zijn niet precies dezelfde maar lijken er wel aardig op.quote:
Oh, jammer.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 15:58 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
zou niet dragen.
Nee, maar leuk. Wat draag je er voor de rest bij dan?
Ik heb jaren Quick's gedragen, beetje patriotischquote:
Ja, i know. Bijna altijd van die fel gekleurde zolen.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 15:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
toevallig
[..]
ook van bommel is er sportief , ik heb ook geen echte klassieke nette schoen met zon gaatjes patroon
approved by NG©quote:Op dinsdag 24 mei 2016 15:59 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zijn niet precies dezelfde maar lijken er wel aardig op.
[..]
Oh, jammer.
Gewoon, jeans en blouse of t-shirt
Ik vind enkellaarsjes en sneakers het leukste wat een meisje kan dragenquote:Op dinsdag 24 mei 2016 15:59 schreef xcachet het volgende:
[..]
Zijn niet precies dezelfde maar lijken er wel aardig op.
heb dezequote:Op dinsdag 24 mei 2016 15:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, i know. Bijna altijd van die fel gekleurde zolen.
ik wil elke week nwe schoenen als er weer een nwe release isquote:Op dinsdag 24 mei 2016 15:59 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb jaren Quick's gedragen, beetje patriotischMijn dagelijkse schoenen zijn nu een paar Cruijffschoenen. Maar ik wil nog een paar nieuwe/nette schoenen hebben, al weet ik niet waarvoor.
net iets langer dan 2 meter, grote voeten, mensen zijn zo gevat, hee is het koud daar boven, ha je leeft zeker op grote voetquote:
zou je als bodyguard inhuren als het nodig wasquote:Op dinsdag 24 mei 2016 16:03 schreef PeZu het volgende:
[..]
net iets langer dan 2 meter, grote voeten, mensen zijn zo gevat, hee is het koud daar boven, ha je leeft zeker op grote voet
ook dat is een veel gehoordequote:Op dinsdag 24 mei 2016 16:03 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
zou je als bodyguard inhuren als het nodig was
Wist niet dat ik een oudere broer hadquote:Op dinsdag 24 mei 2016 16:03 schreef PeZu het volgende:
[..]
net iets langer dan 2 meter, grote voeten, mensen zijn zo gevat, hee is het koud daar boven, ha je leeft zeker op grote voet
ben je ook al zo massive ja? jezus manquote:Op dinsdag 24 mei 2016 16:04 schreef Germano het volgende:
[..]
Wist niet dat ik een oudere broer had.
Heb nog gezocht naar een foto, maar kan niets vinden.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 16:04 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ben je ook al zo massive ja? jezus man
geen foto van jezelf kunnen vindenquote:Op dinsdag 24 mei 2016 16:05 schreef Germano het volgende:
[..]
Heb nog gezocht naar een foto, maar kan niets vinden.
oh okequote:Op dinsdag 24 mei 2016 16:02 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
What u wanna do? ben import he, dus dan mag het
Ja, wel van mijn hoofd maar niet waar ik helemaal op sta.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 16:05 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
geen foto van jezelf kunnen vinden
ZIT JE OP BASKETBAL?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 16:03 schreef PeZu het volgende:
[..]
op een festival hoor je 100x hee jij bent echt groot/lang zegquote:Op dinsdag 24 mei 2016 16:04 schreef Germano het volgende:
[..]
Wist niet dat ik een oudere broer had.
Telefoon G.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 16:07 schreef Catkiller het volgende:
laatste bezoek: 2 uur, 8 minuten geleden.
Toch gek dat dat kan als je provider de site heeft geblokkeerd.
Mobiel, ja toch. Braddie kan niet zonder FOK!. Andersom wel.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 16:07 schreef Catkiller het volgende:
"Ja, en?"quote:Op dinsdag 24 mei 2016 16:07 schreef PeZu het volgende:
[..]
op een festival hoor je 100x hee jij bent echt groot/lang zeg
vaak doe ik heel verbaasd: ja echt, shit hee, ik denk al wat is iedereeen zo klein...
je moet bij ons komen rugbyen.quote:
Ze moeten wat om een gesprek aan te knopen op een kringverjaardag.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 16:08 schreef PeZu het volgende:
[..]
je moet bij ons komen rugbyen.
wil je geen uitsmijter worden
mensen en hun originele vragen
wie ik? werkt ook goedquote:
quote:
Whehe, oh ja.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 16:07 schreef xcachet het volgende:
[..]
Mobiel, ja toch. Braddie kan niet zonder FOK!. Andersom wel.
nee dan word je jihad baard genoemdquote:Op dinsdag 24 mei 2016 16:08 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ze moeten wat om een gesprek aan te knopen op een kringverjaardag.
Heb jij echt zo'n baardje?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 16:09 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee dan word je jihad baard genoemd![]()
want hahahaha baard hahaha
Via z'n phone abbo weet ik het.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 16:07 schreef Catkiller het volgende:
zo'n baardjequote:
Doet me denken aan Lieutenant Barclay met z'n holodeck addiction.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 16:07 schreef xcachet het volgende:
[..]
Mobiel, ja toch. Braddie kan niet zonder FOK!. Andersom wel.
ze hebben toch niet allemaal dezelfde baardquote:
Best saai voor van Bommels idd.quote:
Thanksquote:Op dinsdag 24 mei 2016 16:03 schreef NoelGallagher het volgende:
wat een godverdomme leuke mensen al de hele dag in de sc zeg
Jawel, zo:quote:Op dinsdag 24 mei 2016 16:11 schreef PeZu het volgende:
[..]
ze hebben toch niet allemaal dezelfde baard
allemaal? okquote:
quote:Op dinsdag 24 mei 2016 16:15 schreef Germano het volgende:
Waarom kom ik dit plaatje tegen als ik iets probeer op te zoeken?
[ afbeelding ]
Wat zocht jequote:Op dinsdag 24 mei 2016 16:15 schreef Germano het volgende:
[ afbeelding ]
Oh wowquote:
Wel ok.quote:
Zoek je niet gewoon altijd op negervis?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 16:15 schreef Germano het volgende:
[ afbeelding ]
watquote:Op dinsdag 24 mei 2016 16:15 schreef Germano het volgende:
[ afbeelding ]
Nou ja, niets wat erop lijkt. Dit kom ik ook al tegenquote:Op dinsdag 24 mei 2016 16:16 schreef PeZu het volgende:
waar in de naam van zoete here baby jezus zoek je op?
lol. Dan was ik niet eens gegaanquote:Op dinsdag 24 mei 2016 16:17 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wel ok.
Ik vroeg voor de toets begon of we gemiddeld een voldoende moesten staan of voor elke toets een voldoende moesten hebben. Zei die; "Gemiddeld. Misschien dat ik de slechtste toets wegstreep. Maar wil dat ongeveer 80% hun wiskunde certificaat haalt."
Helemaal met de auto naar school gehaast, omdat ik er op het station achter kwam dat er een aanrijding met een persoon wasSta dik voldoende dus deze toets was nogal onnodig
Oh. Ben wel klaar met school. Geen zin in een herkansing als ik niet kom op dagen.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 16:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
lol. Dan was ik niet eens gegaan
Kerel van mn werk moest daar heen. Zit bij de brandweerquote:Op dinsdag 24 mei 2016 16:17 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wel ok.
Ik vroeg voor de toets begon of we gemiddeld een voldoende moesten staan of voor elke toets een voldoende moesten hebben. Zei die; "Gemiddeld. Misschien dat ik de slechtste toets wegstreep. Maar wil dat ongeveer 80% hun wiskunde certificaat haalt."
Helemaal met de auto naar school gehaast, omdat ik er op het station achter kwam dat er een aanrijding met een persoon wasSta dik voldoende dus deze toets was nogal onnodig
Hoorde de brandweer al aankomen ja. Was 't een verward iemand of echt met opzet?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 16:19 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Kerel van mn werk moest daar heen. Zit bij de brandweer
Truequote:Op dinsdag 24 mei 2016 16:19 schreef xcachet het volgende:
[..]
Oh. Ben wel klaar met school. Geen zin in een herkansing als ik niet kom op dagen.
soms hebben mensen er geen zin meer in hequote:Op dinsdag 24 mei 2016 16:20 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hoorde de brandweer al aankomen ja. Was 't een verward iemand of echt met opzet?
vast niet onder druk enzoquote:Badr Hari stond vandaag in Marokko voor de rechter vanwege de mishandeling van een ober in het Sofitel Hotel in Marrakech. In de rechtszaal kreeg hij te horen dat het slachtoffer hem vergiffenis schenkt en daarmee is hij, naar Marokkaans gebruik, vrijgesproken.
Badr Hari kan opgelucht ademhalen. Hij zal niet worden veroordeeld voor mishandeling van de horecamedewerker op 16 april van dit jaar. De man zou door zijn verwondingen drie weken niet hebben kunnen werken. Maar dat is Badr dus allemaal vergeven.
's heerenloo daar springen er een hoopquote:Op dinsdag 24 mei 2016 16:22 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
soms hebben mensen er geen zin meer in he
Vast ook zonder zakje geld toe. Verdomme.quote:
en lucht het op?quote:
wat naar voor je zegquote:
echt zo'n klein meisjequote:Op dinsdag 24 mei 2016 16:26 schreef Fylax het volgende:
fapfapfap
Schaars geklede Ariana Grande in sexy videoclip
Wat een nieuws. Zitten we echt op te wachten.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 16:26 schreef Fylax het volgende:
fapfapfap
Is geen nieuws.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 16:28 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wat een nieuws. Zitten we echt op te wachten.
ik zou een poging kunnen wagenquote:Op dinsdag 24 mei 2016 16:29 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
weet jij hoe ik mijn videokaart driver moet updaten?
hee das tevallig, we zitten er ook niet op te wachtenquote:
http://frontpage.fok.nl/weblog/737092/1/1/100/schaars-geklede-ariana-grande-in-sexy-videoclip.htmlquote:
je bent ook niet verplicht om te klikken schatquote:Op dinsdag 24 mei 2016 16:30 schreef PeZu het volgende:
[..]
hee das tevallig, we zitten er ook niet op te wachten
Ga eens weg jij. Racist.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 16:30 schreef Fylax het volgende:
[..]
http://frontpage.fok.nl/weblog/737092/1/1/100/schaars-geklede-ariana-grande-in-sexy-videoclip.html
niet gedaan en ik claim ook niet dat dat wordt beweertquote:Op dinsdag 24 mei 2016 16:30 schreef Fylax het volgende:
[..]
je bent ook niet verplicht om te klikken schat
Ja, preciesquote:Op dinsdag 24 mei 2016 16:23 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Vast ook zonder zakje geld toe. Verdomme.![]()
okequote:Op dinsdag 24 mei 2016 16:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
niet gedaan en ik claim ook niet dat dat wordt beweert
En jij bent niet verplicht om te spannen.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 16:30 schreef Fylax het volgende:
[..]
je bent ook niet verplicht om te klikken schat
in de top 3 van meest geliefde celebrity's in marokkoquote:
klopt, maar doe het tochquote:Op dinsdag 24 mei 2016 16:33 schreef Chai het volgende:
[..]
En jij bent niet verplicht om te spannen.
*spammenquote:Op dinsdag 24 mei 2016 16:33 schreef Chai het volgende:
[..]
En jij bent niet verplicht om te spannen.
wat is het probleem dan?quote:
Zegt ook gewoon alles over dat volk tochquote:Op dinsdag 24 mei 2016 16:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
in de top 3 van meest geliefde celebrity's in marokko
samen met hun koning mohammed en erdogan
quote:
wielrenners, kutjunks, ja zo kan k het ookquote:Op dinsdag 24 mei 2016 16:37 schreef NoelGallagher het volgende:
wielrennen
ik ben collega geweest van het neefje van bauke mollema
Sletquote:Op dinsdag 24 mei 2016 16:26 schreef Fylax het volgende:
fapfapfap
ze krijgt dik betaald, hoer eerderquote:
Waarom?quote:
denk die post van net daarbovenquote:
Ariana Grande bashen.quote:
eens isquote:Op dinsdag 24 mei 2016 16:37 schreef PeZu het volgende:
[..]
wielrenners, kutjunks, ja zo kan k het ook
waar noem ik jouquote:Op dinsdag 24 mei 2016 16:42 schreef Fylax het volgende:
[..]
Hoe kom je hierbij? Ik heb geen TR gezet hoor.
Over junks?quote:
quote:
ik denk het nietquote:Op dinsdag 24 mei 2016 16:42 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik weet ook wel wat je met die post probeerde te zeggen.
Wel goeie tactiek van fylax om niet als schuldige te worden aangezienquote:
het was overduidelijk niet serieus van mij. want hoe kan ik dat nu zien? zo rap ook nog, dan zou dus een mod mij moeten verwittigen van terwijl hij ene tr leest en note zetquote:Op dinsdag 24 mei 2016 16:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wel goeie tactiek van fylax om niet als schuldige te worden aangezien
Gelukkig weet men beter
Wie de schoen past trekke hem aan.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 16:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wel goeie tactiek van fylax om niet als schuldige te worden aangezien
Gelukkig weet men beter
quote:Op dinsdag 24 mei 2016 16:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
het was overduidelijk niet serieus van mij. want hoe kan ik dat nu zien? zo rap ook nog, dan zou dus een mod mij moeten verwittigen van terwijl hij ene tr leest en note zet
notes lopen ook nog achter
dat weet fyfy ook, nu probeert hij het zo te brengen dat ik hem een loer draai ja ja![]()
Glashelder allemaal idd. Walgelijk gedrag.quote:
ik logde uut toen ik dit zag om vervolgens mijn foon te pakken om verder te gaab...quote:
Raarquote:Op dinsdag 24 mei 2016 16:52 schreef xcachet het volgende:
Mijn nichtje van 15 deelt dit op Facebook_!
https://www.facebook.com/iam.qim/videos/1805401203015891/
quote:Op dinsdag 24 mei 2016 16:45 schreef NoelGallagher het volgende:
ff snel PI gezet zodat ik kan zeggen dat het een grapje was
Leer het nou eens. Pedofiel en Efebofiel.quote:
Wel hypocriet. je doet best vaak denigrerend en lacherig over ICT'ers enzo maar nu op dit moment even niet omdat je hulp nodig hebt?quote:
That's life voor een ICT'er toch?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 16:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wel hypocriet. je doet best vaak denigrerend en lacherig over ICT'ers enzo maar nu op dit moment even niet omdat je hulp nodig hebt?
Wat is een efebofiel?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 16:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Leer het nou eens. Pedofiel en Efebofiel.
echt he. gewoon negeren die stimo dusquote:Op dinsdag 24 mei 2016 16:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wel hypocriet. je doet best vaak denigrerend en lacherig over ICT'ers enzo maar nu op dit moment even niet omdat je hulp nodig hebt?
Ik heb geen idee waar je het over hebt, maar hierbij mijn excuses danquote:Op dinsdag 24 mei 2016 16:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zou kunnen, was alleen benieuwd naar haar mening er overquote:
Dacht een persoon die op jonge mensen valt maar wel met secundaire geslachtskenmerken.quote:
Excuses aanvaard wat mij betreft.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 17:00 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar je het over hebt, maar hierbij mijn excuses dan
Efebofilie is de seksuele voorkeur van een volwassene voor pubers (kinderen vanaf ongeveer twaalf jaar oud; bij jongere kinderen heet het pedofilie). Het begrip efebofilie kan slaan op alleen postpubertaire jongens, terwijl het voor rijpende meisjes ook wel parthenofilie genoemd wordt, maar in zeer veel literatuur wordt dit onderscheid niet gemaakt. Voorwaarde is dat de oudere persoon met deze voorkeur zelf duidelijk de adolescentie ontstegen is.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 17:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dacht een persoon die op jonge mensen valt maar wel met secundaire geslachtskenmerken.
[..]
Excuses aanvaard wat mij betreft.
Vaarwelquote:
intel compute stick, dan heb ik geen ander advies dan daar van de intel site de laatste driver downloaden en die instaleren, kijk eerst of je de oude driver kan deinstaleren zo ja dat eerst doen; verder geen kennis van mini pc stick helaas.quote:
Maar hoe weet ik welke driver ik nodig hebquote:Op dinsdag 24 mei 2016 17:03 schreef PeZu het volgende:
[..]
intel compute stick, dan heb ik geen ander advies dan daar van de intel site de laatste driver downloaden en die instaleren, kijk eerst of je de oude driver kan deinstaleren zo ja dat eerst doen; verder geen kennis van mini pc stick helaas.
Hiquote:
Wat vind je van mijn UI?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 17:07 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb weer genoeg chocolade in huis.
Duitsland
Ik denk pasta met ik denk tonijnsausje en dan sperziebonen/tomaatjes/olijven/pijnboompitjes en spulquote:Op dinsdag 24 mei 2016 17:07 schreef Kurovski het volgende:
Wat gaan jullie eten? Ik maak duivelse penne.
Penne pasta, madame jeanette, ui, ham, trostomaatjes en verse peterselie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |