quote:Op dinsdag 24 mei 2016 15:52 schreef xcachet het volgende:
Ik heb deze:Jammer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yes. Ook nog gehadquote:Op dinsdag 24 mei 2016 15:51 schreef PeZu het volgende:
kent hier iemand nog taft schoen , die gevlochten dingen?
hybride
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 24 mei 2016 15:52 schreef xcachet het volgende:
Ik heb deze:jou staat allesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alsof ik zo nodig op youtube moet laten zien wat ik doe. Kun je me beter gewoon in het echie zien. Ik vind het ook best wel snobbistisch om een drone te kopen.quote:
en dat neem je allemaal waar als je iemand op zijn schoen beoordeelt? ok manquote:Op dinsdag 24 mei 2016 15:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Gedrag, normen en waarden dat soort dingen.
Ik zoek ff die vid.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 15:52 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat achter je aan laten vliegen is wel raar. Een kopen is baas.
Nog nooit gedaan.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 15:52 schreef PeZu het volgende:
[..]
invito dan lik je lullen als je daar schoenen koopt_!
ook met maatje 48.5/49.5? het leken mij dope zomerschoenenquote:Op dinsdag 24 mei 2016 15:52 schreef Germano het volgende:
[..]
Die zag ik ook, maar zien er te vrouwelijk uit.
Ik vind dat model gewoon niets. Ieder z'n eigen hè.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 15:53 schreef xcachet het volgende:
[..]
Eigenlijk alleen voor hardlopen. Vind ze niet netjes genoeg.
Ja stop nu maarquote:Op dinsdag 24 mei 2016 15:53 schreef PeZu het volgende:
[..]
en dat neem je allemaal waar als je iemand op zijn schoen beoordeelt? ok man
ik heb 2 paar nette van bommels voor als er een keer iemand sterft en er is een strikte dresscode, vd rest rock ik vrijwel eke dag air force I, voor mijn voet de schoenquote:Op dinsdag 24 mei 2016 15:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nog nooit gedaan.
Daar haal ik mijn nette schoenen.
Als het je niet bevalt log je maar uit.quote:
heb jij zulke grote poten? nee tochquote:Op dinsdag 24 mei 2016 15:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
ook met maatje 48.5/49.5? het leken mij dope zomerschoenen
Ik ben gewoon jaloers.quote:
Daar heb ik ook een paar van. Voor bruiloften, zakelijke netwerken en shit.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 15:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb 2 paar nette van bommels voor als er een keer iemand sterft en er is een strikte dresscode, vd rest rock ik vrijwel eke dag air force I, voor mijn voet de schoen
Ja, precies voor dat soort dingen. van Bommels vind ik iets te, maar wellicht omdat mijn pa daar 10 paar van heeft en niets anders draagtquote:Op dinsdag 24 mei 2016 15:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb 2 paar nette van bommels voor als er een keer iemand sterft en er is een strikte dresscode, vd rest rock ik vrijwel eke dag air force I, voor mijn voet de schoen
jij draagt clarks of ecco'squote:
hey blauwe tijgerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |