Oh. Ben wel klaar met school. Geen zin in een herkansing als ik niet kom op dagen.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 16:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
lol. Dan was ik niet eens gegaan
Kerel van mn werk moest daar heen. Zit bij de brandweerquote:Op dinsdag 24 mei 2016 16:17 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wel ok.
Ik vroeg voor de toets begon of we gemiddeld een voldoende moesten staan of voor elke toets een voldoende moesten hebben. Zei die; "Gemiddeld. Misschien dat ik de slechtste toets wegstreep. Maar wil dat ongeveer 80% hun wiskunde certificaat haalt."
Helemaal met de auto naar school gehaast, omdat ik er op het station achter kwam dat er een aanrijding met een persoon wasSta dik voldoende dus deze toets was nogal onnodig
Hoorde de brandweer al aankomen ja. Was 't een verward iemand of echt met opzet?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 16:19 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Kerel van mn werk moest daar heen. Zit bij de brandweer
Truequote:Op dinsdag 24 mei 2016 16:19 schreef xcachet het volgende:
[..]
Oh. Ben wel klaar met school. Geen zin in een herkansing als ik niet kom op dagen.
soms hebben mensen er geen zin meer in hequote:Op dinsdag 24 mei 2016 16:20 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hoorde de brandweer al aankomen ja. Was 't een verward iemand of echt met opzet?
vast niet onder druk enzoquote:Badr Hari stond vandaag in Marokko voor de rechter vanwege de mishandeling van een ober in het Sofitel Hotel in Marrakech. In de rechtszaal kreeg hij te horen dat het slachtoffer hem vergiffenis schenkt en daarmee is hij, naar Marokkaans gebruik, vrijgesproken.
Badr Hari kan opgelucht ademhalen. Hij zal niet worden veroordeeld voor mishandeling van de horecamedewerker op 16 april van dit jaar. De man zou door zijn verwondingen drie weken niet hebben kunnen werken. Maar dat is Badr dus allemaal vergeven.
's heerenloo daar springen er een hoopquote:Op dinsdag 24 mei 2016 16:22 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
soms hebben mensen er geen zin meer in he
Vast ook zonder zakje geld toe. Verdomme.quote:
en lucht het op?quote:
wat naar voor je zegquote:
echt zo'n klein meisjequote:Op dinsdag 24 mei 2016 16:26 schreef Fylax het volgende:
fapfapfap
Schaars geklede Ariana Grande in sexy videoclip
Wat een nieuws. Zitten we echt op te wachten.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 16:26 schreef Fylax het volgende:
fapfapfap
Schaars geklede Ariana Grande in sexy videoclip
Is geen nieuws.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 16:28 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wat een nieuws. Zitten we echt op te wachten.
ik zou een poging kunnen wagenquote:Op dinsdag 24 mei 2016 16:29 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
weet jij hoe ik mijn videokaart driver moet updaten?
hee das tevallig, we zitten er ook niet op te wachtenquote:
http://frontpage.fok.nl/weblog/737092/1/1/100/schaars-geklede-ariana-grande-in-sexy-videoclip.htmlquote:
je bent ook niet verplicht om te klikken schatquote:Op dinsdag 24 mei 2016 16:30 schreef PeZu het volgende:
[..]
hee das tevallig, we zitten er ook niet op te wachten
Ga eens weg jij. Racist.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 16:30 schreef Fylax het volgende:
[..]
http://frontpage.fok.nl/weblog/737092/1/1/100/schaars-geklede-ariana-grande-in-sexy-videoclip.html
niet gedaan en ik claim ook niet dat dat wordt beweertquote:Op dinsdag 24 mei 2016 16:30 schreef Fylax het volgende:
[..]
je bent ook niet verplicht om te klikken schat
Ja, preciesquote:Op dinsdag 24 mei 2016 16:23 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Vast ook zonder zakje geld toe. Verdomme.![]()
okequote:Op dinsdag 24 mei 2016 16:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
niet gedaan en ik claim ook niet dat dat wordt beweert
En jij bent niet verplicht om te spannen.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 16:30 schreef Fylax het volgende:
[..]
je bent ook niet verplicht om te klikken schat
in de top 3 van meest geliefde celebrity's in marokkoquote:
klopt, maar doe het tochquote:Op dinsdag 24 mei 2016 16:33 schreef Chai het volgende:
[..]
En jij bent niet verplicht om te spannen.
*spammenquote:Op dinsdag 24 mei 2016 16:33 schreef Chai het volgende:
[..]
En jij bent niet verplicht om te spannen.
wat is het probleem dan?quote:
Zegt ook gewoon alles over dat volk tochquote:Op dinsdag 24 mei 2016 16:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
in de top 3 van meest geliefde celebrity's in marokko
samen met hun koning mohammed en erdogan
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |