ik wil elke week nwe schoenen als er weer een nwe release isquote:Op dinsdag 24 mei 2016 15:59 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb jaren Quick's gedragen, beetje patriotischMijn dagelijkse schoenen zijn nu een paar Cruijffschoenen. Maar ik wil nog een paar nieuwe/nette schoenen hebben, al weet ik niet waarvoor.
net iets langer dan 2 meter, grote voeten, mensen zijn zo gevat, hee is het koud daar boven, ha je leeft zeker op grote voetquote:
zou je als bodyguard inhuren als het nodig wasquote:Op dinsdag 24 mei 2016 16:03 schreef PeZu het volgende:
[..]
net iets langer dan 2 meter, grote voeten, mensen zijn zo gevat, hee is het koud daar boven, ha je leeft zeker op grote voet
ook dat is een veel gehoordequote:Op dinsdag 24 mei 2016 16:03 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
zou je als bodyguard inhuren als het nodig was
Wist niet dat ik een oudere broer hadquote:Op dinsdag 24 mei 2016 16:03 schreef PeZu het volgende:
[..]
net iets langer dan 2 meter, grote voeten, mensen zijn zo gevat, hee is het koud daar boven, ha je leeft zeker op grote voet
ben je ook al zo massive ja? jezus manquote:Op dinsdag 24 mei 2016 16:04 schreef Germano het volgende:
[..]
Wist niet dat ik een oudere broer had.
Heb nog gezocht naar een foto, maar kan niets vinden.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 16:04 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ben je ook al zo massive ja? jezus man
geen foto van jezelf kunnen vindenquote:Op dinsdag 24 mei 2016 16:05 schreef Germano het volgende:
[..]
Heb nog gezocht naar een foto, maar kan niets vinden.
oh okequote:Op dinsdag 24 mei 2016 16:02 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
What u wanna do? ben import he, dus dan mag het
Ja, wel van mijn hoofd maar niet waar ik helemaal op sta.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 16:05 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
geen foto van jezelf kunnen vinden
ZIT JE OP BASKETBAL?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 16:03 schreef PeZu het volgende:
[..]
op een festival hoor je 100x hee jij bent echt groot/lang zegquote:Op dinsdag 24 mei 2016 16:04 schreef Germano het volgende:
[..]
Wist niet dat ik een oudere broer had.
Telefoon G.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 16:07 schreef Catkiller het volgende:
laatste bezoek: 2 uur, 8 minuten geleden.
Toch gek dat dat kan als je provider de site heeft geblokkeerd.
Mobiel, ja toch. Braddie kan niet zonder FOK!. Andersom wel.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 16:07 schreef Catkiller het volgende:
"Ja, en?"quote:Op dinsdag 24 mei 2016 16:07 schreef PeZu het volgende:
[..]
op een festival hoor je 100x hee jij bent echt groot/lang zeg
vaak doe ik heel verbaasd: ja echt, shit hee, ik denk al wat is iedereeen zo klein...
je moet bij ons komen rugbyen.quote:
Ze moeten wat om een gesprek aan te knopen op een kringverjaardag.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 16:08 schreef PeZu het volgende:
[..]
je moet bij ons komen rugbyen.
wil je geen uitsmijter worden
mensen en hun originele vragen
wie ik? werkt ook goedquote:
quote:
Whehe, oh ja.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 16:07 schreef xcachet het volgende:
[..]
Mobiel, ja toch. Braddie kan niet zonder FOK!. Andersom wel.
nee dan word je jihad baard genoemdquote:Op dinsdag 24 mei 2016 16:08 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ze moeten wat om een gesprek aan te knopen op een kringverjaardag.
Heb jij echt zo'n baardje?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 16:09 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee dan word je jihad baard genoemd![]()
want hahahaha baard hahaha
Via z'n phone abbo weet ik het.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 16:07 schreef Catkiller het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |