Raarquote:Op dinsdag 24 mei 2016 16:52 schreef xcachet het volgende:
Mijn nichtje van 15 deelt dit op Facebook_!
https://www.facebook.com/iam.qim/videos/1805401203015891/
quote:Op dinsdag 24 mei 2016 16:45 schreef NoelGallagher het volgende:
ff snel PI gezet zodat ik kan zeggen dat het een grapje was
Leer het nou eens. Pedofiel en Efebofiel.quote:
Wel hypocriet. je doet best vaak denigrerend en lacherig over ICT'ers enzo maar nu op dit moment even niet omdat je hulp nodig hebt?quote:
That's life voor een ICT'er toch?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 16:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wel hypocriet. je doet best vaak denigrerend en lacherig over ICT'ers enzo maar nu op dit moment even niet omdat je hulp nodig hebt?
Wat is een efebofiel?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 16:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Leer het nou eens. Pedofiel en Efebofiel.
echt he. gewoon negeren die stimo dusquote:Op dinsdag 24 mei 2016 16:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wel hypocriet. je doet best vaak denigrerend en lacherig over ICT'ers enzo maar nu op dit moment even niet omdat je hulp nodig hebt?
Ik heb geen idee waar je het over hebt, maar hierbij mijn excuses danquote:Op dinsdag 24 mei 2016 16:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zou kunnen, was alleen benieuwd naar haar mening er overquote:
Dacht een persoon die op jonge mensen valt maar wel met secundaire geslachtskenmerken.quote:
Excuses aanvaard wat mij betreft.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 17:00 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar je het over hebt, maar hierbij mijn excuses dan
Efebofilie is de seksuele voorkeur van een volwassene voor pubers (kinderen vanaf ongeveer twaalf jaar oud; bij jongere kinderen heet het pedofilie). Het begrip efebofilie kan slaan op alleen postpubertaire jongens, terwijl het voor rijpende meisjes ook wel parthenofilie genoemd wordt, maar in zeer veel literatuur wordt dit onderscheid niet gemaakt. Voorwaarde is dat de oudere persoon met deze voorkeur zelf duidelijk de adolescentie ontstegen is.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 17:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dacht een persoon die op jonge mensen valt maar wel met secundaire geslachtskenmerken.
[..]
Excuses aanvaard wat mij betreft.
Vaarwelquote:
intel compute stick, dan heb ik geen ander advies dan daar van de intel site de laatste driver downloaden en die instaleren, kijk eerst of je de oude driver kan deinstaleren zo ja dat eerst doen; verder geen kennis van mini pc stick helaas.quote:
Maar hoe weet ik welke driver ik nodig hebquote:Op dinsdag 24 mei 2016 17:03 schreef PeZu het volgende:
[..]
intel compute stick, dan heb ik geen ander advies dan daar van de intel site de laatste driver downloaden en die instaleren, kijk eerst of je de oude driver kan deinstaleren zo ja dat eerst doen; verder geen kennis van mini pc stick helaas.
Hiquote:
Wat vind je van mijn UI?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 17:07 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb weer genoeg chocolade in huis.
Duitsland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |