quote:
ohquote:
ik voel me niet chill als ik lange periodes dagelijks een drug gebruik. Met medicatieve shit, met wiet. Ik moet af en toe wel een een nuchtere periode inlassen van een halfjaar ofzo. net als de mindstates van drugs me helpen het leven te kennen en waarderen, doet de nuchtere staat dat met me.quote:Op maandag 23 mei 2016 21:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
dagelijks blowen is niet doorslaan, is gwn chill
Lekker boeiendquote:Op maandag 23 mei 2016 21:59 schreef Crip het volgende:
Wettefeck, buurman heeft me net gezien als een sloeber met mn joggingbroek en moeders oldpeople shoes terwijl ik de kliko buiten ging zetten. Wilde erin springen.
quote:Op maandag 23 mei 2016 21:59 schreef Crip het volgende:
Wettefeck, buurman heeft me net gezien als een sloeber met mn joggingbroek en moeders oldpeople shoes terwijl ik de kliko buiten ging zetten. Wilde erin springen.
Hmm oké. Nou ja, is sowieso ook alleen maar beter natuurlijk. Ik merk er zelf niet echt negatieve effecten van gelukkigquote:Op maandag 23 mei 2016 21:58 schreef Drug het volgende:
[..]
ik voel me niet chill als ik lange periodes dagelijks een drug gebruik. Met medicatieve shit, met wiet. Ik moet af en toe wel een een nuchtere periode inlassen van een halfjaar ofzo. net als de mindstates van drugs me helpen het leven te kennen en waarderen, doet de nuchtere staat dat met me.
Tenzij je een oogje hebt op je buurman is het allemaal verder niet zo heel interessant hoe jij je kleedt. Ze zien jou ook als je nette kleren hebtquote:
Ik zet vaak genoeg de kliko in m'n ochtendjas buiten of binnen. Meestal binnen, als ie naar de straat moet slaap ik nog.quote:Op maandag 23 mei 2016 21:59 schreef Crip het volgende:
Hij is sexy.quote:Op maandag 23 mei 2016 22:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Tenzij je een oogje hebt op je buurman is het allemaal verder niet zo heel interessant hoe jij je kleedt. Ze zien jou ook als je nette kleren hebt
Daar sta je dan met een vuilniszakquote:Op maandag 23 mei 2016 21:59 schreef Crip het volgende:
en dan nog boeit dat toch nietquote:Op maandag 23 mei 2016 22:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Tenzij je een oogje hebt op je buurman is het allemaal verder niet zo heel interessant hoe jij je kleedt. Ze zien jou ook als je nette kleren hebt
Ja ikweenie ben soms gewoon en wijf in dat opzichtquote:Op maandag 23 mei 2016 22:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
en dan nog boeit dat toch nietniemand verwacht neem ik aan dat je in je netste kleding het vuilnis buiten gaat zetten
gwn schijt aan hebbenquote:Op maandag 23 mei 2016 22:05 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja ikweenie ben soms gewoon en wijf in dat opzicht
home sweet home tochquote:Op maandag 23 mei 2016 21:59 schreef Crip het volgende:
Echt hè, wat denken mensen soms dat ze belangrijk zijnquote:Op maandag 23 mei 2016 22:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
gwn schijt aan hebben
wss heeft ie er echt geen seconde bij nagedacht
Waarschijnlijk zag hij jou en dacht ie; hee die Crip, dat is wel makkelijk zo, snel je broekje uit en gaanquote:Op maandag 23 mei 2016 22:05 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja ikweenie ben soms gewoon en wijf in dat opzicht
nou ja dat niet zozeer maar mensen denken soms gewoon te veel na over shit die anderen wss niet eens bewust opvaltquote:Op maandag 23 mei 2016 22:08 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Echt hè, wat denken mensen soms dat ze belangrijk zijn
ehhquote:Op maandag 23 mei 2016 22:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zag hij jou en dacht ie; hee die Crip, dat is wel makkelijk zo, snel je broekje uit en gaan
Ja, dat is een gevolg van wat ik net zei.quote:Op maandag 23 mei 2016 22:09 schreef deadprez het volgende:
[..]
nou ja dat niet zozeer maar mensen denken soms gewoon te veel na over shit die anderen wss niet eens bewust opvalt
Is wel zo, het blijft een man.quote:
Het is dat je het zelf zegt.quote:
Je bent de eerste die zegt dat het rustig is als ik er ben.quote:
Echt he die Dagoduck altijd weerquote:Op maandag 23 mei 2016 22:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
Rustig hier hoor, zal wel door Dagoduck komen
hij valt me ook lastig in het GoT-topic in TVquote:Op maandag 23 mei 2016 22:16 schreef deadprez het volgende:
Jongens valt het jullie ook op dat het hier zo rustig is sinds Dagoduck er is.
lkkr boeiequote:Op maandag 23 mei 2016 22:17 schreef NoelGallagher het volgende:
dago zat hier al toen jullie nog fokloos waren. ff respect ja dit dat zus zo
alsof dat iets is om tegen op te kijken lolquote:Op maandag 23 mei 2016 22:17 schreef NoelGallagher het volgende:
dago zat hier al toen jullie nog fokloos waren. ff respect ja dit dat zus zo
quote:
waarom denk je dat ik 4 jaar weg was? Dago kwam telkens in de sc. werd beetje zat tochquote:Op maandag 23 mei 2016 22:17 schreef Crip het volgende:
[..]
alsof dat iets is om tegen op te kijken lol
hahahquote:Op maandag 23 mei 2016 22:18 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
[..]
waarom denk je dat ik 4 jaar weg was? Dago kwam telkens in de sc. werd beetje zat toch
koop met alle ouders in de straat gewoon onsje pep. klaarquote:Op maandag 23 mei 2016 22:18 schreef deadprez het volgende:
Hehe nu ook al een topic in LIF over dexamphetamine
Iedereen helemaal in de stress omdat de voorgeschreven speed voor hun kinderen duurder wordt
Vroeger zeiden ze gewoon; Doe eens normaal, anders krijg je geen etenquote:Op maandag 23 mei 2016 22:18 schreef deadprez het volgende:
Hehe nu ook al een topic in LIF over dexamphetamine
Iedereen helemaal in de stress omdat de voorgeschreven speed voor hun kinderen duurder wordt
gouden markt wel eigenlijkquote:Op maandag 23 mei 2016 22:18 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
koop met alle ouders in de straat gewoon onsje pep. klaar
beter dan TWD?quote:Op maandag 23 mei 2016 22:18 schreef Remqo het volgende:
Sws moet iedereen Fear The Walking Dead kijken, doe het voor deadprez hij heeft de hoofdrol
dat kloptquote:
ja over arianaquote:Op maandag 23 mei 2016 22:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Heb je weer een leuk stukje geschreven daar?
nee ik postte gifje van de oplossing tegen adhd uit south parkquote:Op maandag 23 mei 2016 22:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Heb je weer een leuk stukje geschreven daar?
SHIT GOT REALquote:Op maandag 23 mei 2016 22:17 schreef Remqo het volgende:
[..]
hij valt me ook lastig in het GoT-topic in TV
dan moet je werken manquote:Op maandag 23 mei 2016 22:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
gouden markt wel eigenlijk
misschien moeten we handeltje beginnen
oh jaquote:
Alles is beter dan TWD.quote:
Op z'n minst net zo vermakelijk deadprez in de hoofdrol!quote:
Oh, excuus.quote:Op maandag 23 mei 2016 22:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het is pas na 5 minuten een toppakill
Vroeger was topickill gewoon na 1 minuut, maar FOK! is niet meer wat het geweest is, 1 minuut zonder posts is nu heel normaalquote:
wij hanteren andere regels dan de rest van FOK!quote:Op maandag 23 mei 2016 22:27 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Vroeger was topickill gewoon na 1 minuut, maar FOK! is niet meer wat het geweest is, 1 minuut zonder posts is nu heel normaal
Hans HPLC heeft er zijn beroep van gemaaktquote:Op maandag 23 mei 2016 22:27 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Vroeger was topickill gewoon na 1 minuut, maar FOK! is niet meer wat het geweest is, 1 minuut zonder posts is nu heel normaal
jepquote:Op maandag 23 mei 2016 22:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
Verder wel gelijk, best dood hier.
Ah oke, beetje meer van hetzelfde zeker. Seizoen 2 ben ik gelukkig allang voorbij.quote:Op maandag 23 mei 2016 22:22 schreef Remqo het volgende:
[..]
Op z'n minst net zo vermakelijk deadprez in de hoofdrol!
TWD seizoen 2 was een zure appel, FTWD valt in die zin best mee.
Het is nu wel half-seizoensfinale
Ken ik nietquote:Op maandag 23 mei 2016 22:28 schreef Remqo het volgende:
[..]
Hans HPLC heeft er zijn beroep van gemaakt
Zag dat ik alweer 7 afleveringen achterliepquote:Op maandag 23 mei 2016 22:18 schreef Remqo het volgende:
Sws moet iedereen Fear The Walking Dead kijken, doe het voor deadprez hij heeft de hoofdrol
Aberquote:Op maandag 23 mei 2016 22:40 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Wow oke geen hartjes enzo, duidelijk.
quote:Op maandag 23 mei 2016 22:18 schreef Remqo het volgende:
quote:Op maandag 23 mei 2016 22:40 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Wow oke geen hartjes enzo, duidelijk.
Ja echtquote:
je zegt het net alsof het iets slechts isquote:Op maandag 23 mei 2016 22:43 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
volgens mij ben jij echt een slechte acteur, veelte eerlijk
Hans weetquote:
nee hoor, maar lijkt me een belemmering bij acterenquote:Op maandag 23 mei 2016 22:44 schreef deadprez het volgende:
[..]
je zegt het net alsof het iets slechts is
komt goed uit dat ik die ambitie niet heb danquote:Op maandag 23 mei 2016 22:46 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
nee hoor, maar lijkt me een belemmering bij acteren
helemaal geen ambitie toch?quote:Op maandag 23 mei 2016 22:47 schreef deadprez het volgende:
[..]
komt goed uit dat ik die ambitie niet heb dan
doen ze in ftwd ook niet, acterenquote:Op maandag 23 mei 2016 22:46 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
nee hoor, maar lijkt me een belemmering bij acteren
uit respect benoem ik je niet bij je echte naamquote:
Ik denk van wel, zoiets schemert doorquote:Op maandag 23 mei 2016 22:47 schreef deadprez het volgende:
Denk trouwens dat het vrij weinig met elkaar te maken heeft.
HansPLCquote:
Morgen Krachtwijkquote:Op maandag 23 mei 2016 22:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik hans
Hij hanst
Zij hanst
Wij hansen
Het hanst
Jullie hansen
Ja, word je ontslagen, gaat Tong vervolgens ook nog een stukje over je schrijven.quote:
ghehequote:Op maandag 23 mei 2016 22:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja, word je ontslagen, gaat Tong vervolgens ook nog een stukje over je schrijven.
wat heb jij daar toch meequote:Op maandag 23 mei 2016 22:51 schreef Remqo het volgende:
[ afbeelding ]
Hier dp uit de serie.
Ik ga slapen vrinden
.... ik vind de laatste tijd steeds meer op possetje gaan lijken, schrijft ie ook zo?quote:Op maandag 23 mei 2016 22:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja, word je ontslagen, gaat Tong vervolgens ook nog een stukje over je schrijven.
Genieten weer. Iemand van Cannondale (Uran) heeft al topshow beloofd. Maar 132 km, vrij kort ook. Astana hopelijk full retard. Movistar zal wel niks doen want Piti is een uiterst laffe renner.quote:
Kortom.. WE WORDEN WERLDKAMPIOEN!!quote:Op maandag 23 mei 2016 22:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Genieten weer. Iemand van Cannondale (Uran) heeft al topshow beloofd. Maar 132 km, vrij kort ook. Astana hopelijk full retard. Movistar zal wel niks doen want Piti is een uiterst laffe renner.
#HALLOMEDAILLESPIEGELquote:Op maandag 23 mei 2016 22:52 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Kortom.. WE WORDEN WERLDKAMPIOEN!!
Tong?quote:Op maandag 23 mei 2016 22:52 schreef PeZu het volgende:
[..]
.... ik vind de laatste tijd steeds meer op possetje gaan lijken, schrijft ie ook zo?
Oké Remcoquote:Op maandag 23 mei 2016 22:48 schreef Remqo het volgende:
[..]
uit respect benoem ik je niet bij je echte naam
?quote:Op maandag 23 mei 2016 22:53 schreef deadprez het volgende:
zoals ik al eerder zei ziet die kerel er veel te gezond uit
de deadprez uit die seriequote:
ja hoe hij post somsquote:
om hem met possetje te vergelijken gaat misschien ook wel te ver hoorquote:
zegt me nog steeds niksquote:
En het weer verwijderenquote:Op maandag 23 mei 2016 22:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik zag het ook al ja.quote:
SHIT IS AANquote:Op maandag 23 mei 2016 22:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dit is mijn laatste post in VBL. Ben het negativisme zat. Doe m'n best en de negativelingen kunnen hun gang gaan. Als ik reageeer ben ik de pineut. Heb er geen zin meer in. Wel mooi dat m'n laatste post hier is met een kus voor Yvonne.
ik zie dat het een wielrenner isquote:
ja true die is nog grappigquote:Op maandag 23 mei 2016 22:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
om hem met possetje te vergelijken gaat misschien ook wel te ver hoor
Dagquote:Op maandag 23 mei 2016 22:59 schreef HPLC het volgende:
Dit is mijn laatste post in KLB. Ben het negativisme zat. Doe m'n best en de negatievelingen kunnen hun gang gaan. Als ik reageer ben ik de pineut. Heb er geen zin meer in. Wel mooi dat m'n laatste post hier is met een kus voor deadprez.
ja oke doeiquote:Op maandag 23 mei 2016 22:59 schreef HPLC het volgende:
Dit is mijn laatste post in KLB. Ben het negativisme zat. Doe m'n best en de negatievelingen kunnen hun gang gaan. Als ik reageer ben ik de pineut. Heb er geen zin meer in. Wel mooi dat m'n laatste post hier is met een kus voor deadprez.
Dhaaagggggggquote:Op maandag 23 mei 2016 22:59 schreef HPLC het volgende:
Ja leuk dat je hem hierheen lokt.quote:
shit, ben je er toch achtergekomen. einde gesprekquote:Op maandag 23 mei 2016 22:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik zie dat het een wielrenner is
wielrennen![]()
Bek dicht tegen hans, Aliquote:
Hij gaat hier toch niet posten.quote:
Maar het is wel negatief hier, ja toch?quote:
Volgens opso ben ik ginger dus kan best krachtwijk zijnquote:Op maandag 23 mei 2016 22:59 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Je zag er anders uit op die andere selfie
quote:
Vooruit, ga niet eerder weg voordat ik Skye C heb gezienquote:Op maandag 23 mei 2016 23:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hans
Blijf
Ik kan je niet missen bby
doe zelf luie buitenlanderquote:Op maandag 23 mei 2016 23:00 schreef defokkingfoker het volgende:
maar wie heeft er een stageverslag dan?
Valt wel meequote:Op maandag 23 mei 2016 23:00 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Maar het is wel negatief hier, ja toch?
Maar ik ben volwassenquote:Op maandag 23 mei 2016 23:01 schreef Crip het volgende:
zou hans wel missen ook al is hij een irritant kutkind
Als voorbeeld... heb al 364 paginas alleen aan bewijsstukkenquote:
Het moet morgen af?quote:Op maandag 23 mei 2016 23:02 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Als voorbeeld... heb al 364 paginas alleen aan bewijsstukken![]()
![]()
![]()
![]()
Nog amper een inleiding gamaakt![]()
![]()
Dat bepaal jij niet.quote:
ik zie dat je nog veel te leren hebtquote:
Ik vind je meer een gesinkquote:Op maandag 23 mei 2016 23:00 schreef HPLC het volgende:
[..]
Volgens opso ben ik ginger dus kan best krachtwijk zijn
Ik zie dat je niet snapt dat ik altijd gelijk heb.quote:
Gequoted voor nageslachtquote:Nu maar hopen dat Mourinho de coach wordt en het opbouwwerk van van Gaal teniet doet.
Kan ik Manchester United nog meer gaan haten. Ben een grote fan van Louis, overal waar ie de kans krijgt hebben ze succes, en profiteren ze jarenlang van de jonge spelers die hij door laat breken.
Dit seizoen een 18jarige debutant als international afgeleverd. FA cup gewonnen, dat is een mooie prijs hoor. De landstitel, of anders, zat er door blessures niet in. Ben zo'n beetje de enige die baalde dat Bayern München de CL-Finale in de laatste minuten verloor van Manchester United. Manchester United is het Heerenveen van het mondiale voetbal. Opgelegd pandoer. Ik maak zelf wel uit welke clubs ik mooi en aantrekkelijk vind.
Iedereen moet ze leuk en traditioneel vinden. Liverpool echter, is groter qua traditie, status en prestaties. Dan kun je zeggen dat Liverpool al zo lang geen landskampioen is geweest. Manchester United moest er in de jaren 70/80 30 jaar op wachten, ze degradeerden zelfs.
Manchester City is helaas in de handen van het gross kapital gevallen. Dat was het Sparta van Engeland. De echte club van de stad. Ik ben een Gunner, toch Chelsea altijd kunnen waarderen. Die sympathie verdwijnt door de munten. Trouwens over munten gesproken, in 1968 werd het EK gespeeld met vier landen en beslist door het opgooien van een muntje. Nu regeert het grote geld uit het Midden-Oosten. Speelt Nederland geen rol tussen 24 landen.
De Nederlandse ex topvoetballers gaan aan de hand van huichelende oud-bondscoaches afbouwen in de woestijn. Ze zoeken namelijk een nieuwe uitdaging. Zoek je zelf broeder. Zong het Simplistisch verbond. Ons Lowieke huichelt nooit. Die zegt waar het op staat. Geen blad voor de mond en geen truukjes. Louis kun je mogen of niet mogen. Je weet wel wat je aan hem hebt.
Wie sprong er hoger dan Dessayie ? Wie gleed er sierlijker over de grasmat ? Wie was er beter dan Rotterdam en Eindhoven ? Wie wilde ooit nog eens bondscoach zijn op een WK ?
Wie lag er Löffeltje löffeltje ? Wie oh wie, heeft er de laatste 20 jaar als coach meer geschiedenis geschreven dan ons Lowie ? In Steen gemetseld. Met de neus vooruit.
Wat is ditquote:Op zondag 22 mei 2016 13:34 schreef deadprez het volgende:
[..]
daar is hij net als mahl ook fan van, dus ja
Slaap lekker schatje, tot zoquote:Op maandag 23 mei 2016 23:05 schreef Crip het volgende:
Ik ga slapen, slaaplkkr feggits. Fijne dag Deadprez.
Truste cripquote:Op maandag 23 mei 2016 23:05 schreef Crip het volgende:
quote:Op maandag 23 mei 2016 23:05 schreef Crip het volgende:
Ja weenie dat loop je zelf altijd te verkondigenquote:
Je bent wel wat laat.quote:
Gastquote:Op maandag 23 mei 2016 23:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja weenie dat loop je zelf altijd te verkondigen
Gewoon adoratie voor Louis want blijkbaar zijn er in VBL veel die dolblij zijn dat hij weg isquote:Op maandag 23 mei 2016 23:07 schreef HPLC het volgende:
[..]
Op zich prima stuk, maar ik snap z'n punt niet helemaal.
"breivik en ik hebben zo veel gemeen blablabla"quote:
Eindelijk een beetje positivisme.quote:Op maandag 23 mei 2016 23:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gewoon adoratie voor Louis want blijkbaar zijn er in VBL veel die dolblij zijn dat hij weg is
Wat doe je in New York?quote:Op maandag 23 mei 2016 23:07 schreef HPLC het volgende:
[..]
Op zich prima stuk, maar ik snap z'n punt niet helemaal.
quote:
die watquote:Op maandag 23 mei 2016 23:17 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Beter dan die sjaitan muziek van jouw.
Ik hoop dat er nog een verdwaalde bedwants isquote:Op maandag 23 mei 2016 23:17 schreef Oberkullie het volgende:
Mijn huis is weer bedwantsvrij
Dat is positief toch
lijkt me wel jaquote:Op maandag 23 mei 2016 23:17 schreef Oberkullie het volgende:
Dat is positief toch
Ik hoop dat ze door jouw kieren naar binnen zijn gevluchtquote:Op maandag 23 mei 2016 23:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik hoop dat er nog een verdwaalde bedwants is
Ja, zeer positief.quote:Op maandag 23 mei 2016 23:17 schreef Oberkullie het volgende:
Dat is positief toch
madquote:Op maandag 23 mei 2016 23:20 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze door jouw kieren naar binnen zijn gevlucht
krijg ik de aivd op mijn dak als ik dat koopquote:Op maandag 23 mei 2016 23:19 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Lees eens wat boeken gast
[ afbeelding ]
Gatver, die dingen zijn teringnasty.quote:Op maandag 23 mei 2016 23:17 schreef Oberkullie het volgende:
Dat is positief toch
op hoink na verder allemaal wel terecht als ik het zo ziequote:
Vergeet Rozevla niet!!quote:Op maandag 23 mei 2016 23:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
op hoink na verder allemaal wel terecht als ik het zo zie
Trots op jequote:
goedkoop drank inslaanquote:
nee deed ik ook nietquote:
quote:
quote:De spellingcontrole op de computers was nog ingeschakeld, waardoor het examen opnieuw afgelegd moet worden.
quote:Op maandag 23 mei 2016 23:24 schreef deadprez het volgende:
Leerlingen Rotterdams VMBO moeten examen overdoen
[..]
Lekker allemaal vakantie uitstellenquote:Op maandag 23 mei 2016 23:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
quote:Op maandag 23 mei 2016 23:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
En? Wat wil je daarmee zeggen?quote:Op maandag 23 mei 2016 23:23 schreef defokkingfoker het volgende:
Wanneer ik een ban heb valt dat niemand op
Je bent famous bij mij bbyquote:
Mooie site van DaMart.quote:Op maandag 23 mei 2016 23:28 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik ga niet klikken.quote:
Arme boy.quote:
Sinds wanneer is Recep Tayyip Erdogan paars?quote:Op maandag 23 mei 2016 23:28 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Doe niet zo lullig johquote:
ik mag foker welquote:
Pippi Longstocking!quote:
Waar is die cup dan?quote:
Dat is FOK!ker getypt door een downer.quote:
2 girls, 1 man with his tongue sticking out and 1 cup?quote:
wat mij? ik heb die username niet gemaaktquote:Op maandag 23 mei 2016 23:34 schreef Dagoduck het volgende:
Ik noem deadprez een downer en hij reageert niet eens
dat was ikquote:Op maandag 23 mei 2016 23:34 schreef Dagoduck het volgende:
Ik noem deadprez een downer en hij reageert niet eens
ha ha haquote:Op maandag 23 mei 2016 23:33 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
2 girls, 1 man with his tongue sticking out and 1 cup?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |