nou ja dat niet zozeer maar mensen denken soms gewoon te veel na over shit die anderen wss niet eens bewust opvaltquote:Op maandag 23 mei 2016 22:08 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Echt hè, wat denken mensen soms dat ze belangrijk zijn
ehhquote:Op maandag 23 mei 2016 22:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zag hij jou en dacht ie; hee die Crip, dat is wel makkelijk zo, snel je broekje uit en gaan
Ja, dat is een gevolg van wat ik net zei.quote:Op maandag 23 mei 2016 22:09 schreef deadprez het volgende:
[..]
nou ja dat niet zozeer maar mensen denken soms gewoon te veel na over shit die anderen wss niet eens bewust opvalt
Is wel zo, het blijft een man.quote:
Het is dat je het zelf zegt.quote:
Je bent de eerste die zegt dat het rustig is als ik er ben.quote:
Echt he die Dagoduck altijd weerquote:Op maandag 23 mei 2016 22:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
Rustig hier hoor, zal wel door Dagoduck komen
hij valt me ook lastig in het GoT-topic in TVquote:Op maandag 23 mei 2016 22:16 schreef deadprez het volgende:
Jongens valt het jullie ook op dat het hier zo rustig is sinds Dagoduck er is.
lkkr boeiequote:Op maandag 23 mei 2016 22:17 schreef NoelGallagher het volgende:
dago zat hier al toen jullie nog fokloos waren. ff respect ja dit dat zus zo
alsof dat iets is om tegen op te kijken lolquote:Op maandag 23 mei 2016 22:17 schreef NoelGallagher het volgende:
dago zat hier al toen jullie nog fokloos waren. ff respect ja dit dat zus zo
quote:
waarom denk je dat ik 4 jaar weg was? Dago kwam telkens in de sc. werd beetje zat tochquote:Op maandag 23 mei 2016 22:17 schreef Crip het volgende:
[..]
alsof dat iets is om tegen op te kijken lol
hahahquote:Op maandag 23 mei 2016 22:18 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
[..]
waarom denk je dat ik 4 jaar weg was? Dago kwam telkens in de sc. werd beetje zat toch
koop met alle ouders in de straat gewoon onsje pep. klaarquote:Op maandag 23 mei 2016 22:18 schreef deadprez het volgende:
Hehe nu ook al een topic in LIF over dexamphetamine
Iedereen helemaal in de stress omdat de voorgeschreven speed voor hun kinderen duurder wordt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |