Fentanyl schijnt wel leuk te zijn, was net bij spuiten en slikken op reis.quote:Op maandag 23 mei 2016 21:41 schreef Drug het volgende:
[..]
ah da's best wel sick. ik heb geen één drug die ik constant gebruik. in m'n jeugd wel wiet dependency gehad. maar tegenwoordig heb ik zo'n zelfregulerend mechanisme dat ervoor zorgt dat ik nergens in doorsla.
SBS presenteert: met je sterretje op het glasquote:
sow, 80 keer sterker dan morfine zie ikquote:Op maandag 23 mei 2016 21:48 schreef Zosk het volgende:
[..]
Fentanyl schijnt wel leuk te zijn, was net bij spuiten en slikken op reis.
merk jij niets vanquote:Op maandag 23 mei 2016 21:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
sow, 80 keer sterker dan morfine zie ik
1 keer gedaanquote:Op maandag 23 mei 2016 21:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
Gaan echt veel mensen aan dood in Canada blijkbaar.quote:Op maandag 23 mei 2016 21:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
lijkt me sowieso niet echt prettig om recreatief te gebruikenquote:
wat morfine? ja ik ook, toen ik blindedarmontsteking hadquote:
Dat doet de deur dichtquote:
tsja, op dat continent denken ze allemaal dat voorgeschreven meds geen kwaad kunnenquote:Op maandag 23 mei 2016 21:51 schreef Zosk het volgende:
[..]
Gaan echt veel mensen aan dood in Canada blijkbaar.
dat andere, moest 's nachts opstaan op te gaan pissen en kon niet meer lopenquote:Op maandag 23 mei 2016 21:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
wat morfine? ja ik ook, toen ik blindedarmontsteking had
HODOR?quote:
waarom had je dat dan?quote:Op maandag 23 mei 2016 21:53 schreef Yiha3 het volgende:
[..]
dat andere, moest 's nachts opstaan op te gaan pissen en kon niet meer lopen
Hold the door!quote:
nee waarom je dat spul hadquote:
Wordt wel allemaal zwaar illegaal verhandelt maar is echt heavy shit schijnbaar.quote:Op maandag 23 mei 2016 21:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
tsja, op dat continent denken ze allemaal dat voorgeschreven meds geen kwaad kunnen
HODOR HODOR HODOR HODOR HODOR HODOR HODORquote:
I am Grootquote:Op maandag 23 mei 2016 21:54 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
HODOR HODOR HODOR HODOR HODOR HODOR HODOR
Ja, mijn lul ook.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |