Ja echt gvd zuur. Was ook bang dat ik alles kwijt zou zijn waar ik mee bezig was, maar dat gelukkig nietquote:Op maandag 23 mei 2016 20:49 schreef Crip het volgende:
[..]
know that feel als je computer opeens gaat updaten en je hebt geen tijd
Ik heb dat een keer meegemaakt met een verslag. Had 30 pagina's al getypt, toen opeens alles kwijt. Zet vanaf nu alles op dropbox en mail het mezelf door elke 15 min ofzo.quote:Op maandag 23 mei 2016 20:50 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja echt gvd zuur. Was ook bang dat ik alles kwijt zou zijn waar ik mee bezig was, maar dat gelukkig niet
Windowsquote:Op maandag 23 mei 2016 20:49 schreef Crip het volgende:
[..]
know that feel als je computer opeens gaat updaten en je hebt geen tijd
Ja krijg altijd de Stentorquote:Op maandag 23 mei 2016 20:49 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dat is wel een voordeel ja. Neem je er ook elke dag 1 mee naar huis?
Was op mijn opleiding verplicht om alle verslagen op minimaal 3 plaatsen op te slaanquote:Op maandag 23 mei 2016 20:52 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik heb dat een keer meegemaakt met een verslag. Had 30 pagina's al getypt, toen opeens alles kwijt. Zet vanaf nu alles op dropbox en mail het mezelf door elke 15 min ofzo.
Dat heb ik ook niet. Hoef niet alle updates. Helft is onzin of troep.quote:Op maandag 23 mei 2016 20:53 schreef deadprez het volgende:
windows fixt de updates hier altijd gwn als ik m'n pc afsluit, niet automatisch
Bij mij ook maar die Windows 10-update nietquote:Op maandag 23 mei 2016 20:53 schreef deadprez het volgende:
windows fixt de updates hier altijd gwn als ik m'n pc afsluit, niet automatisch
ziekquote:Op maandag 23 mei 2016 20:58 schreef Crip het volgende:
Ik luister Beyoncé's album echt een paar keer per dag. Echt ziek. Nog nooit gehad met een album
Mwah tenzij je een beetje tech Davy bent is Windows niet heel gebruiksvriendelijkquote:Op maandag 23 mei 2016 20:53 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Nee gwn een poliopatiënt die windows gebruikt
quote:International Lost & Wanted Database shared John Verduin's post.
16 hrs ·
De vermiste John Verduin uit Teuge schreef even geleden:
Ik zal jullie eens uitleggen waarom ik Opa genoemd wordt.Het is niet omdat sommigen van jullie denken dat ik op vroege leeftijd al een productief baasje was.Het is ook niet omdat ik zoals wellicht wat ouderen onder ons hebben,het probleem heb dat mijn neus loopt en mijn voeten ruiken.Nee niets van dat al, mij is iets anders overkomen.
Mijn vader en ik woonden samen en we bezaten een televisie en een radio.Hij was weduwnaar en ik ongetrouwd.
Onder ons woonden een prachtige weduwe en haar ietwat gezette dochter.Zij hadden geen tv of radio.
Ik werd verliefd op de weduwe en trouwde haar.Mijn vader ( U raadt het al ) werd verliefd op de dochter en trouwde haar.
Toen begon de ellende......
Daar mijn vader de dochter van mijn vrouw, dus ook mijn dochter, trouwde, is zij tevens mijn moeder.Verder werd mijn vader de schoonvader van mijn vrouw, omdat ik zijn zoon en haar echtgenoot ben.Mijn vader werd echter ook de schoonzoon van zijn schoonmoeder en ik ben dus zijn schoonvader aangezien ik met zijn schoonmoeder ben getrouwd.
Maar dat is nog niet alles......
Mijn vrouw krijgt een zoon en nu begint de ellende pas goed.
Mijn zoon is de broer van mijn schoonmoeder, mijn tante, want hij is tevens de zwager van mijn vader.Ik ben de neef van mijn zoon en daardoor ook de neef van mijn schoonmoeder, omdat die zijn zuster is.
Het wordt nog erger......
De jonge vrouw van mijn vader wordt moeder en haar zoon wordt dus mijn broer.Verder is mijn zoon de oom van mijn kleinkind, omdat hij de broer van mijn dochter is.
Mijn vrouw is zijn grootmoeder, want hij is een kind van haar dochter.Ik ben als man van mijn vrouw zijn grootvader, dus de grootvader van mijn broer en aangezien de grootvader van mijn broer ook de mijne is ben ik mijn eigen grootvader!!!
OPA dus!!!!
nee die niet idd, ben ook steeds bang dat ik per ongeluk verkeerd klik als die opdringerige pop-up weer tevoorschijn komtquote:Op maandag 23 mei 2016 20:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Bij mij ook maar die Windows 10-update niet
Duwen ze die 10 even door de strot om je daarna een rekening te sturen.quote:Op maandag 23 mei 2016 21:06 schreef deadprez het volgende:
vertrouw microsoft sws niet waarom willen ze mij die shit ook geven terwijl mn windows niet eens legaal is :s
Haha je computer is een gelukszoekerquote:Op maandag 23 mei 2016 21:06 schreef deadprez het volgende:
vertrouw microsoft sws niet waarom willen ze mij die shit ook geven terwijl mn windows niet eens legaal is :s
Gwn lief toch ;squote:Op maandag 23 mei 2016 21:06 schreef deadprez het volgende:
Onbetaald of illegaal? Is nog een verschil.quote:Op maandag 23 mei 2016 21:06 schreef deadprez het volgende:
nja ze moeten er toch op een manier een voordeel uithalen lijkt me, vind het maar raarquote:Op maandag 23 mei 2016 21:11 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Duwen ze die 10 even door de strot om je daarna een rekening te sturen.
quote:
dat willen ze je laten geloven jaquote:
illegaal, maar hijs wel geactiveerd met een crack ofzoquote:Op maandag 23 mei 2016 21:13 schreef Germano het volgende:
[..]
Onbetaald of illegaal? Is nog een verschil.
Heb ook gewoon mijn illegale versie ge-update, prima toch.quote:Op maandag 23 mei 2016 21:06 schreef deadprez het volgende:
heb nog niet gesmoked vandaag, blijft ook zoquote:Op maandag 23 mei 2016 21:20 schreef Drug het volgende:
Aight eindelijk thuis. Tyme 2 blaze up da haze
nou ja, nog los daarvan zit ik helemaal niet op windows 10 te wachten, maar ik vind het wel raarquote:Op maandag 23 mei 2016 21:20 schreef Zosk het volgende:
[..]
Heb ook gewoon mijn illegale versie ge-update, prima toch.
nicequote:Op maandag 23 mei 2016 21:20 schreef Drug het volgende:
Aight eindelijk thuis. Tyme 2 blaze up da haze
Lastig he, veranderingenquote:Op maandag 23 mei 2016 21:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
nou ja, nog los daarvan zit ik helemaal niet op windows 10 te wachten, maar ik vind het wel raar
ja ;squote:
heb je een link van die illegale versie?quote:Op maandag 23 mei 2016 21:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
nou ja, nog los daarvan zit ik helemaal niet op windows 10 te wachten, maar ik vind het wel raar
ja die ene site van die piraten uit zwedenquote:Op maandag 23 mei 2016 21:22 schreef Yiha3 het volgende:
[..]
heb je een link van die illegale versie?
ja, ok, maar ik vertrouw niet alles, ik wil een goeiequote:Op maandag 23 mei 2016 21:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja die ene site van die piraten uit zweden
Niets mis mee vind ik.quote:Op maandag 23 mei 2016 21:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
gewoon die met de meeste seeders pakkenquote:Op maandag 23 mei 2016 21:24 schreef Yiha3 het volgende:
[..]
ja, ok, maar ik vertrouw niet alles, ik wil een goeie
Waarom ga je niet op Linux zitten als je niet voor je OS wilt betalen?quote:Op maandag 23 mei 2016 21:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja die ene site van die piraten uit zweden
waarom wel, werkt zo toch ook primaquote:Op maandag 23 mei 2016 21:26 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Waarom ga je niet op Linux zitten als je niet voor je OS wilt betalen?
hoeft niet iedere dag, mag welquote:Op maandag 23 mei 2016 21:21 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
heb nog niet gesmoked vandaag, blijft ook zo
wil eens beginnen met doordeweeks niet smoken eigenlijkquote:Op maandag 23 mei 2016 21:28 schreef Drug het volgende:
[..]
hoeft niet iedere dag, mag welhoeft niet
why?quote:Op maandag 23 mei 2016 21:29 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
wil eens beginnen met doordeweeks niet smoken eigenlijk
heb je last van je wietgebruik?quote:Op maandag 23 mei 2016 21:30 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
omdat ik het wel eens minder zou willen doen
Heeft dat jong weer een psychosequote:Op maandag 23 mei 2016 21:30 schreef deadprez het volgende:
KLB / Heb je nu je zin Zwarte Doos ? ^%$%#$*^&%$
die tt...
haar naam wordt sowieso niet eens genoemd in het bericht dat ie post
nooit periodes zonder?quote:Op maandag 23 mei 2016 21:32 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
weet ik niet, doe het al vanaf m'n 18de
Daar zit hij tegenwoordig permanent in volgens mij.quote:
ah da's best wel sick. ik heb geen één drug die ik constant gebruik. in m'n jeugd wel wiet dependency gehad. maar tegenwoordig heb ik zo'n zelfregulerend mechanisme dat ervoor zorgt dat ik nergens in doorsla.quote:Op maandag 23 mei 2016 21:35 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
keer 8 dagen maar toen was ik op vakantie
goed verhaal lekker kort ookquote:Op maandag 23 mei 2016 21:42 schreef Working_Class_Hero het volgende:
gvd marktplaatstuig.. net een agressieve vlasbaard uit mijn huis gegooid.... man man
om een wifi extender van 10 euro
wat een volk
"jij mij mooi prijsje maken"
dagelijks blowen is niet doorslaan, is gwn chillquote:Op maandag 23 mei 2016 21:41 schreef Drug het volgende:
[..]
ah da's best wel sick. ik heb geen één drug die ik constant gebruik. in m'n jeugd wel wiet dependency gehad. maar tegenwoordig heb ik zo'n zelfregulerend mechanisme dat ervoor zorgt dat ik nergens in doorsla.
wat?quote:Op maandag 23 mei 2016 21:42 schreef Working_Class_Hero het volgende:
gvd marktplaatstuig.. net een agressieve vlasbaard uit mijn huis gegooid.... man man
om een wifi extender van 10 euro
wat een volk
"jij mij mooi prijsje maken"
ja die gast.. op slippers... komt binnen had 10 euro geboden, dus ik zeg prima... wil hij korting... altijdquote:
pas maar op dat je straks niet opeens opduikt in een of ander onthoofdingsfilmpjequote:Op maandag 23 mei 2016 21:43 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik dacht serieus dat ik IS in huis had... wat een tuig
Tijd niet gezien ouwe schedelquote:
begon hij met z'n slippers te gooien?quote:Op maandag 23 mei 2016 21:43 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja die gast.. op slippers... komt binnen had 10 euro geboden, dus ik zeg prima... wil hij korting... altijd
kan er alleen op vooruitgaan tochquote:Op maandag 23 mei 2016 21:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
pas maar op dat je straks niet opeens opduikt in een of ander onthoofdingsfilmpje
nee hij begon allemaal harry potter spreuken te lispelenquote:Op maandag 23 mei 2016 21:45 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
begon hij met z'n slippers te gooien?
ja dat is ook wel weer zoquote:Op maandag 23 mei 2016 21:45 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
kan er alleen op vooruitgaan toch
Dat is het al sinds 1940quote:
Ik zou er een hele grote skatebaan van makenquote:Op maandag 23 mei 2016 21:47 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
nee dat was juist een nieuwe kans, compleet verknald helaas
verglazenquote:Op maandag 23 mei 2016 21:47 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik zou er een hele grote skatebaan van maken
Fentanyl schijnt wel leuk te zijn, was net bij spuiten en slikken op reis.quote:Op maandag 23 mei 2016 21:41 schreef Drug het volgende:
[..]
ah da's best wel sick. ik heb geen één drug die ik constant gebruik. in m'n jeugd wel wiet dependency gehad. maar tegenwoordig heb ik zo'n zelfregulerend mechanisme dat ervoor zorgt dat ik nergens in doorsla.
SBS presenteert: met je sterretje op het glasquote:
sow, 80 keer sterker dan morfine zie ikquote:Op maandag 23 mei 2016 21:48 schreef Zosk het volgende:
[..]
Fentanyl schijnt wel leuk te zijn, was net bij spuiten en slikken op reis.
merk jij niets vanquote:Op maandag 23 mei 2016 21:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
sow, 80 keer sterker dan morfine zie ik
1 keer gedaanquote:Op maandag 23 mei 2016 21:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
Gaan echt veel mensen aan dood in Canada blijkbaar.quote:Op maandag 23 mei 2016 21:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
lijkt me sowieso niet echt prettig om recreatief te gebruikenquote:
wat morfine? ja ik ook, toen ik blindedarmontsteking hadquote:
Dat doet de deur dichtquote:
tsja, op dat continent denken ze allemaal dat voorgeschreven meds geen kwaad kunnenquote:Op maandag 23 mei 2016 21:51 schreef Zosk het volgende:
[..]
Gaan echt veel mensen aan dood in Canada blijkbaar.
dat andere, moest 's nachts opstaan op te gaan pissen en kon niet meer lopenquote:Op maandag 23 mei 2016 21:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
wat morfine? ja ik ook, toen ik blindedarmontsteking had
HODOR?quote:
waarom had je dat dan?quote:Op maandag 23 mei 2016 21:53 schreef Yiha3 het volgende:
[..]
dat andere, moest 's nachts opstaan op te gaan pissen en kon niet meer lopen
Hold the door!quote:
nee waarom je dat spul hadquote:
Wordt wel allemaal zwaar illegaal verhandelt maar is echt heavy shit schijnbaar.quote:Op maandag 23 mei 2016 21:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
tsja, op dat continent denken ze allemaal dat voorgeschreven meds geen kwaad kunnen
HODOR HODOR HODOR HODOR HODOR HODOR HODORquote:
I am Grootquote:Op maandag 23 mei 2016 21:54 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
HODOR HODOR HODOR HODOR HODOR HODOR HODOR
Ja, mijn lul ook.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |