quote:Op maandag 23 mei 2016 20:29 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik ga trouwens volgens mij doodwat is hier te zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
Oke RIPquote:Op maandag 23 mei 2016 20:31 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Viesvette contaminatie in een bloeduitstrijk
Maar dat is alles tegenwoordigquote:Op maandag 23 mei 2016 20:26 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik wil dat benzeen jouw bff wordt, lekker kankerverwekkend
Hoe komt dat?quote:Op maandag 23 mei 2016 20:31 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
ohquote:Op maandag 23 mei 2016 20:31 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Je moet dat ding aankleuren en probably wil iemand iedereens bloeduitstrijk manipuleren door de kleuring te vervuilenquote:
waarquote:Op maandag 23 mei 2016 20:33 schreef NoelGallagher het volgende:
die football culture daar fascineert me wel eigenlijk. vind die stijl ook wel vet
We vliegen wel even naar Vegas danquote:Op maandag 23 mei 2016 20:30 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Oke zou je misschien willen trouwen zodat ik een verblijfsvergunning krijg
anders zou ik ook wel komen hoor :$quote:Op maandag 23 mei 2016 20:34 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jou zou ik uitnodigen op m'n begrafenis, eerst even lokken door te zeggen dat er pep is.
aaaightquote:Op maandag 23 mei 2016 20:35 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik kijk het morgen terug. Heb op YT nog iets anders aanstaan.
Damn.quote:Op maandag 23 mei 2016 20:38 schreef xcachet het volgende:
Puber rukt in zwembad: 16 meisjes zwanger
Dit kan niet eensHeeft die Djeez wel voorlichting gehad op school?
Klinkt alsof iemand te veel tijd heeftquote:Op maandag 23 mei 2016 20:33 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Je moet dat ding aankleuren en probably wil iemand iedereens bloeduitstrijk manipuleren door de kleuring te vervuilen.
quote:Op maandag 23 mei 2016 20:40 schreef deadprez het volgende:
snap niet dat mensen berichten van de frontpage überhaupt aanklikken
de copypastes van ANP is niks mis mee als je niet naar de reacties scrolltquote:
quote:
quote:Op maandag 23 mei 2016 20:40 schreef deadprez het volgende:
snap niet dat mensen berichten van djeez überhaupt aanklikken
Ik ook niet. Kijk eigenlijk nooit op de FP. Wist niet hoe je dat zag.quote:Op maandag 23 mei 2016 20:40 schreef deadprez het volgende:
snap niet dat mensen berichten van djeez überhaupt aanklikken
Niet lang.quote:Op maandag 23 mei 2016 20:46 schreef Germano het volgende:
Hoe lang duurt dat upgraden naar Windows 10?
Neuh, heb 't vorig jaar al gedaan.quote:
Een uurtje ofzoquote:Op maandag 23 mei 2016 20:46 schreef Germano het volgende:
Ik zag het bovenin voorbij komenquote:Op maandag 23 mei 2016 20:45 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ook niet. Kijk eigenlijk nooit op de FP. Wist niet hoe je dat zag.
Ik zie de voorpagina's van alle kranten elke ochtend. Meer dan genoeg.quote:Op maandag 23 mei 2016 20:48 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik zag het bovenin voorbij komen
kom ook nooit op de fp
know that feel als je computer opeens gaat updaten en je hebt geen tijdquote:Op maandag 23 mei 2016 20:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Een uurtje ofzo
Ik had een deadline en was 's ochtends lekker aan het typen
Klikte ik blijkbaar verkeerd, ging ie updatengvd voelde aan als een halve dag
Dat is wel een voordeel ja. Neem je er ook elke dag 1 mee naar huis?quote:Op maandag 23 mei 2016 20:49 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik zie de voorpagina's van alle kranten elke ochtend. Meer dan genoeg.
Broodje aap. Niemand doet meer aan factchecken, gewoon klakkeloos berichten overnemen voor de clicksquote:Op maandag 23 mei 2016 20:38 schreef xcachet het volgende:
Puber rukt in zwembad: 16 meisjes zwanger
Dit kan niet eensHeeft die Djeez wel voorlichting gehad op school?
Mweh, denk dat ik hem maar op 7 houd. Teveel risico's en gedoe met drivers etc.quote:Op maandag 23 mei 2016 20:46 schreef Germano het volgende:
Oh, dan pleur ik het morgenvroeg wel erop.quote:Op maandag 23 mei 2016 20:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Een uurtje ofzo
Ik had een deadline en was 's ochtends lekker aan het typen
Klikte ik blijkbaar verkeerd, ging ie updatengvd voelde aan als een halve dag
Het is Djeez hè.quote:Op maandag 23 mei 2016 20:50 schreef MAHL het volgende:
Broodje aap. Niemand doet meer aan factchecken, gewoon klakkeloos berichten overnemen voor de clicksWaar is de journalistieke integriteit gebleven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |