abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 23 mei 2016 @ 20:50:49 #201
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_162445047
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 20:49 schreef Crip het volgende:

[..]

know that feel als je computer opeens gaat updaten en je hebt geen tijd
Ja echt gvd zuur. Was ook bang dat ik alles kwijt zou zijn waar ik mee bezig was, maar dat gelukkig niet
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
pi_162445091
quote:
1s.gif Op maandag 23 mei 2016 20:50 schreef Chloroform het volgende:

[..]

Ja echt gvd zuur. Was ook bang dat ik alles kwijt zou zijn waar ik mee bezig was, maar dat gelukkig niet
Ik heb dat een keer meegemaakt met een verslag. Had 30 pagina's al getypt, toen opeens alles kwijt. Zet vanaf nu alles op dropbox en mail het mezelf door elke 15 min ofzo.
pi_162445112
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 20:49 schreef Crip het volgende:

[..]

know that feel als je computer opeens gaat updaten en je hebt geen tijd
Windows :')
  maandag 23 mei 2016 @ 20:53:29 #204
423984 defokkingfoker
Holy fucking shit
pi_162445124
quote:
1s.gif Op maandag 23 mei 2016 20:52 schreef Drug het volgende:

[..]

Windows :')
Nee gwn een poliopatiënt die windows gebruikt
Ik ben geil
pi_162445138
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 20:49 schreef NoelGallagher het volgende:

[..]

Dat is wel een voordeel ja. Neem je er ook elke dag 1 mee naar huis?
Ja krijg altijd de Stentor :r Geef ik maar aan mn ma
  maandag 23 mei 2016 @ 20:53:58 #206
395200 deadprez
One more rail
pi_162445144
windows fixt de updates hier altijd gwn als ik m'n pc afsluit, niet automatisch
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_162445227
quote:
9s.gif Op maandag 23 mei 2016 20:52 schreef Crip het volgende:

[..]

Ik heb dat een keer meegemaakt met een verslag. Had 30 pagina's al getypt, toen opeens alles kwijt. Zet vanaf nu alles op dropbox en mail het mezelf door elke 15 min ofzo.
Was op mijn opleiding verplicht om alle verslagen op minimaal 3 plaatsen op te slaan :').
Had het op de laptop, mail, dropbox en een USB-stick staan altijd.
pi_162445241
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 20:53 schreef deadprez het volgende:
windows fixt de updates hier altijd gwn als ik m'n pc afsluit, niet automatisch
Dat heb ik ook niet. Hoef niet alle updates. Helft is onzin of troep.
  maandag 23 mei 2016 @ 20:57:01 #209
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_162445249
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 20:53 schreef deadprez het volgende:
windows fixt de updates hier altijd gwn als ik m'n pc afsluit, niet automatisch
Bij mij ook maar die Windows 10-update niet
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
pi_162445297
Ik luister Beyoncé's album echt een paar keer per dag. Echt ziek. Nog nooit gehad met een album
pi_162445310
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 20:58 schreef Crip het volgende:
Ik luister Beyoncé's album echt een paar keer per dag. Echt ziek. Nog nooit gehad met een album
ziek
pi_162445321
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 20:58 schreef NoelGallagher het volgende:

[..]

ziek
Sick
pi_162445363
quote:
99s.gif Op maandag 23 mei 2016 20:53 schreef defokkingfoker het volgende:

[..]

Nee gwn een poliopatiënt die windows gebruikt
Mwah tenzij je een beetje tech Davy bent is Windows niet heel gebruiksvriendelijk
pi_162445459
quote:
International Lost & Wanted Database shared John Verduin's post.
16 hrs ·

De vermiste John Verduin uit Teuge schreef even geleden:

Ik zal jullie eens uitleggen waarom ik Opa genoemd wordt.Het is niet omdat sommigen van jullie denken dat ik op vroege leeftijd al een productief baasje was.Het is ook niet omdat ik zoals wellicht wat ouderen onder ons hebben,het probleem heb dat mijn neus loopt en mijn voeten ruiken.Nee niets van dat al, mij is iets anders overkomen.

Mijn vader en ik woonden samen en we bezaten een televisie en een radio.Hij was weduwnaar en ik ongetrouwd.
Onder ons woonden een prachtige weduwe en haar ietwat gezette dochter.Zij hadden geen tv of radio.
Ik werd verliefd op de weduwe en trouwde haar.Mijn vader ( U raadt het al ) werd verliefd op de dochter en trouwde haar.
Toen begon de ellende......
Daar mijn vader de dochter van mijn vrouw, dus ook mijn dochter, trouwde, is zij tevens mijn moeder.Verder werd mijn vader de schoonvader van mijn vrouw, omdat ik zijn zoon en haar echtgenoot ben.Mijn vader werd echter ook de schoonzoon van zijn schoonmoeder en ik ben dus zijn schoonvader aangezien ik met zijn schoonmoeder ben getrouwd.
Maar dat is nog niet alles......
Mijn vrouw krijgt een zoon en nu begint de ellende pas goed.
Mijn zoon is de broer van mijn schoonmoeder, mijn tante, want hij is tevens de zwager van mijn vader.Ik ben de neef van mijn zoon en daardoor ook de neef van mijn schoonmoeder, omdat die zijn zuster is.
Het wordt nog erger......
De jonge vrouw van mijn vader wordt moeder en haar zoon wordt dus mijn broer.Verder is mijn zoon de oom van mijn kleinkind, omdat hij de broer van mijn dochter is.
Mijn vrouw is zijn grootmoeder, want hij is een kind van haar dochter.Ik ben als man van mijn vrouw zijn grootvader, dus de grootvader van mijn broer en aangezien de grootvader van mijn broer ook de mijne is ben ik mijn eigen grootvader!!!
OPA dus!!!!
:D
Ben je me zat? Neem een FOK!-abonnement!
  maandag 23 mei 2016 @ 21:03:33 #215
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_162445462
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 20:59 schreef Crip het volgende:

[..]

Sick
hasta
  maandag 23 mei 2016 @ 21:04:15 #216
395200 deadprez
One more rail
pi_162445477
quote:
1s.gif Op maandag 23 mei 2016 20:57 schreef Chloroform het volgende:

[..]

Bij mij ook maar die Windows 10-update niet
nee die niet idd, ben ook steeds bang dat ik per ongeluk verkeerd klik als die opdringerige pop-up weer tevoorschijn komt :')
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
  maandag 23 mei 2016 @ 21:06:02 #217
395200 deadprez
One more rail
pi_162445550
vertrouw microsoft sws niet waarom willen ze mij die shit ook geven terwijl mn windows niet eens legaal is :s
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_162445712
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 21:06 schreef deadprez het volgende:
vertrouw microsoft sws niet waarom willen ze mij die shit ook geven terwijl mn windows niet eens legaal is :s
Duwen ze die 10 even door de strot om je daarna een rekening te sturen. :P
Ben je me zat? Neem een FOK!-abonnement!
pi_162445724
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 21:06 schreef deadprez het volgende:
vertrouw microsoft sws niet waarom willen ze mij die shit ook geven terwijl mn windows niet eens legaal is :s
Haha je computer is een gelukszoeker
pi_162445729
Dirty sprite O+
  maandag 23 mei 2016 @ 21:12:00 #221
324470 Chloroform
#sprayforzosk
pi_162445739
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 21:06 schreef deadprez het volgende:
vertrouw microsoft sws niet waarom willen ze mij die shit ook geven terwijl mn windows niet eens legaal is :s
Gwn lief toch ;s
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
pi_162445764
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 21:06 schreef deadprez het volgende:
vertrouw microsoft sws niet waarom willen ze mij die shit ook geven terwijl mn windows niet eens legaal is :s
Onbetaald of illegaal? Is nog een verschil.
  maandag 23 mei 2016 @ 21:15:46 #223
395200 deadprez
One more rail
pi_162445847
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 21:11 schreef Kurovski het volgende:

[..]

Duwen ze die 10 even door de strot om je daarna een rekening te sturen. :P
nja ze moeten er toch op een manier een voordeel uithalen lijkt me, vind het maar raar

quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 21:11 schreef Crip het volgende:

[..]

Haha je computer is een gelukszoeker
_O-

quote:
1s.gif Op maandag 23 mei 2016 21:12 schreef Chloroform het volgende:

[..]

Gwn lief toch ;s
dat willen ze je laten geloven ja

quote:
3s.gif Op maandag 23 mei 2016 21:13 schreef Germano het volgende:

[..]

Onbetaald of illegaal? Is nog een verschil.
illegaal, maar hijs wel geactiveerd met een crack ofzo
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_162446008
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 21:06 schreef deadprez het volgende:
vertrouw microsoft sws niet waarom willen ze mij die shit ook geven terwijl mn windows niet eens legaal is :s
Heb ook gewoon mijn illegale versie ge-update, prima toch.
Welkom op FOK!
pi_162446018
Aight eindelijk thuis. Tyme 2 blaze up da haze _O_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')