ah da's best wel sick. ik heb geen één drug die ik constant gebruik. in m'n jeugd wel wiet dependency gehad. maar tegenwoordig heb ik zo'n zelfregulerend mechanisme dat ervoor zorgt dat ik nergens in doorsla.quote:Op maandag 23 mei 2016 21:35 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
keer 8 dagen maar toen was ik op vakantie
goed verhaal lekker kort ookquote:Op maandag 23 mei 2016 21:42 schreef Working_Class_Hero het volgende:
gvd marktplaatstuig.. net een agressieve vlasbaard uit mijn huis gegooid.... man man
om een wifi extender van 10 euro
wat een volk
"jij mij mooi prijsje maken"
dagelijks blowen is niet doorslaan, is gwn chillquote:Op maandag 23 mei 2016 21:41 schreef Drug het volgende:
[..]
ah da's best wel sick. ik heb geen één drug die ik constant gebruik. in m'n jeugd wel wiet dependency gehad. maar tegenwoordig heb ik zo'n zelfregulerend mechanisme dat ervoor zorgt dat ik nergens in doorsla.
wat?quote:Op maandag 23 mei 2016 21:42 schreef Working_Class_Hero het volgende:
gvd marktplaatstuig.. net een agressieve vlasbaard uit mijn huis gegooid.... man man
om een wifi extender van 10 euro
wat een volk
"jij mij mooi prijsje maken"
ja die gast.. op slippers... komt binnen had 10 euro geboden, dus ik zeg prima... wil hij korting... altijdquote:
pas maar op dat je straks niet opeens opduikt in een of ander onthoofdingsfilmpjequote:Op maandag 23 mei 2016 21:43 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik dacht serieus dat ik IS in huis had... wat een tuig
Tijd niet gezien ouwe schedelquote:
begon hij met z'n slippers te gooien?quote:Op maandag 23 mei 2016 21:43 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja die gast.. op slippers... komt binnen had 10 euro geboden, dus ik zeg prima... wil hij korting... altijd
kan er alleen op vooruitgaan tochquote:Op maandag 23 mei 2016 21:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
pas maar op dat je straks niet opeens opduikt in een of ander onthoofdingsfilmpje
nee hij begon allemaal harry potter spreuken te lispelenquote:Op maandag 23 mei 2016 21:45 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
begon hij met z'n slippers te gooien?
ja dat is ook wel weer zoquote:Op maandag 23 mei 2016 21:45 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
kan er alleen op vooruitgaan toch
Dat is het al sinds 1940quote:
Ik zou er een hele grote skatebaan van makenquote:Op maandag 23 mei 2016 21:47 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
nee dat was juist een nieuwe kans, compleet verknald helaas
verglazenquote:Op maandag 23 mei 2016 21:47 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik zou er een hele grote skatebaan van maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |