ik zie dat het een wielrenner isquote:
ja true die is nog grappigquote:Op maandag 23 mei 2016 22:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
om hem met possetje te vergelijken gaat misschien ook wel te ver hoor
Dagquote:Op maandag 23 mei 2016 22:59 schreef HPLC het volgende:
Dit is mijn laatste post in KLB. Ben het negativisme zat. Doe m'n best en de negatievelingen kunnen hun gang gaan. Als ik reageer ben ik de pineut. Heb er geen zin meer in. Wel mooi dat m'n laatste post hier is met een kus voor deadprez.
ja oke doeiquote:Op maandag 23 mei 2016 22:59 schreef HPLC het volgende:
Dit is mijn laatste post in KLB. Ben het negativisme zat. Doe m'n best en de negatievelingen kunnen hun gang gaan. Als ik reageer ben ik de pineut. Heb er geen zin meer in. Wel mooi dat m'n laatste post hier is met een kus voor deadprez.
Dhaaagggggggquote:Op maandag 23 mei 2016 22:59 schreef HPLC het volgende:
Ja leuk dat je hem hierheen lokt.quote:
shit, ben je er toch achtergekomen. einde gesprekquote:Op maandag 23 mei 2016 22:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik zie dat het een wielrenner is
wielrennen![]()
Bek dicht tegen hans, Aliquote:
Hij gaat hier toch niet posten.quote:
Maar het is wel negatief hier, ja toch?quote:
Volgens opso ben ik ginger dus kan best krachtwijk zijnquote:Op maandag 23 mei 2016 22:59 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Je zag er anders uit op die andere selfie
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |