Slechtquote:
Daar had jij toch koffers vol van op zolder staan?quote:
quote:Op maandag 23 mei 2016 22:13 schreef spijkerbroek het volgende:
* spijkerbroek gaat bed.
Morgen naar Drenthe voor een paar dagen
quote:Op maandag 23 mei 2016 22:13 schreef spijkerbroek het volgende:
* spijkerbroek gaat bed.
Laatst weggegeven aan iemand uit A'dam die dat zeer dringend nodig had.quote:Op maandag 23 mei 2016 22:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Daar had jij toch koffers vol van op zolder staan?
quote:Op maandag 23 mei 2016 22:14 schreef spijkerbroek het volgende:
Thanks ToT voor het draaien en kop op
Trusten en heel veel succes morgen!quote:Op maandag 23 mei 2016 22:13 schreef spijkerbroek het volgende:
* spijkerbroek gaat bed.
Owquote:Op maandag 23 mei 2016 22:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Laatst weggegeven aan iemand uit A'dam die dat zeer dringend nodig had.
Trustequote:Op maandag 23 mei 2016 22:13 schreef spijkerbroek het volgende:
* spijkerbroek gaat bed.
Naast de halve zak aarde op het balkon.quote:Op maandag 23 mei 2016 22:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow
* MaryMouse goed zoeken gaat waar Lucky de koffers dan verstopt heeft
Uh, de halve zak aarde ligt in de kuip in de keuken, en daar ligt Mickey tegenwoordig opquote:Op maandag 23 mei 2016 22:16 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Naast de halve zak aarde op het balkon.
Oh, dat ligt lekker zacht.quote:Op maandag 23 mei 2016 22:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Uh, de halve zak aarde ligt in de kuip in de keuken, en daar ligt Mickey tegenwoordig op
Ja,giftige paddenhuid en puntige botten klinkt best vrolijkquote:Op maandag 23 mei 2016 22:19 schreef ToT het volgende:
[..]
En dit nummer is gewoon lekker vrolijk leuk!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
quote:Op maandag 23 mei 2016 22:21 schreef Annagh het volgende:
[..]
Ja,giftige paddenhuid en puntige botten klinkt best vrolijk
quote:Op maandag 23 mei 2016 22:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Lijkt precies op FlorisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 23 mei 2016 22:21 schreef Annagh het volgende:
[..]
Ja,giftige paddenhuid en puntige botten klinkt best vrolijk
quote:Op maandag 23 mei 2016 22:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Ahw, daar heb je die dondersteen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
L2B's Mixcloud
Ik heb vanmiddag flink wat Deine Lakeien geluisterd. Wordt ook steeds beterquote:
Mickey valt wel mee hoorquote:Op maandag 23 mei 2016 22:25 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ahw, daar heb je die dondersteen.
Nou, geef maar wat thee.quote:Op maandag 23 mei 2016 22:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Mickey valt wel mee hoor
Maar het ging dus om de zak grond die onder de blauwe rugzak in de witte kuip ligt
quote:Op maandag 23 mei 2016 22:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag flink wat Deine Lakeien geluisterd. Wordt ook steeds beter
quote:
quote:
Dit is heel goed te doen hoorquote:Op maandag 23 mei 2016 22:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik durf weinig van Tristania te draaien omdat het merendeel van hen gewoon vrij heavy is, maar ik merk al dat die zorgen nergens voor nodig zijn!
quote:Op maandag 23 mei 2016 22:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het staat HARD hier, heul verschrikkelijk.![]()
Ik vind het prachtig man!quote:Op maandag 23 mei 2016 22:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik durf weinig van Tristania te draaien omdat het merendeel van hen gewoon vrij heavy is, maar ik merk al dat die zorgen nergens voor nodig zijn!
quote:
In combinatie met overige stem(men) én de hele compositie.quote:Op maandag 23 mei 2016 22:30 schreef ToT het volgende:
[..]WHAHAHAHA!!!!
Geniaal!!!!
Die zwaardere mannenstem.....![]()
![]()
En zo nonchalant dat hij het bij een optreden doet he. Telkens een hijs van z'n sigaret, en de rook in de microfoon zingen!
Ja sowieso!quote:Op maandag 23 mei 2016 22:32 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
In combinatie met overige stem(men) én de hele compositie.
Van Peter is net wat rokeriger/heser, dit is iets voller, maar ze passen wel verdomd goed bij elkaar!quote:Op maandag 23 mei 2016 22:34 schreef MaryMouse het volgende:
Ik vind deze zanger toch wel een beetje een stem hebben die lijkt op die van Peter Heppner
Dit is Alexander Veljanov?quote:Op maandag 23 mei 2016 22:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Van Peter is net wat rokeriger/heser, dit is iets voller, maar ze passen wel verdomd goed bij elkaar!
Het zijn zeer zeker geen nummers die ze even in een paar uur bedachten en opnamen.quote:Op maandag 23 mei 2016 22:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja sowieso!
Dat verbijsterde me ook zo toen ik met gothic muziek begon; ZO EXTREEM VEEL detail er in, en ZO harmonieus allemaal, ook al zaten er extreem contrasterende elementen in!
quote:
Voordeel dat Mixxx dat bijhoudt!quote:Op maandag 23 mei 2016 22:38 schreef MaryMouse het volgende:
Je draait nu toch wel veel wat je niet zo vaak draait ToT
HAHA!quote:Op maandag 23 mei 2016 22:38 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het zijn zeer zeker geen nummers die ze even in een paar uur bedachten en opnamen.Heb 'jouw' boxen vanavond wat verder uit elkaar geplaatst en lager gezet. Een verschil in stereobeeld en details joh!
Echt wel he!quote:Op maandag 23 mei 2016 22:39 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Het laag in dit nummer is fenomenaal.
OK, duidelijk dat ik op de minimalistische toer moet wat woonkamer inrichting betreft. Dat wordt de volgende keer op de grond zitten Luckyquote:Op maandag 23 mei 2016 22:38 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het zijn zeer zeker geen nummers die ze even in een paar uur bedachten en opnamen.Heb 'jouw' boxen vanavond wat verder uit elkaar geplaatst en lager gezet. Een verschil in stereobeeld en details joh!
Hehehe is goed joh, hee groetjes en thx voor het luisteren !quote:Op maandag 23 mei 2016 22:40 schreef tailfox het volgende:
maar ToT ik ga naar boven en mediteren. mijn slaap ritme is de verkeerde kant naar toe aan het gaan
quote:Op maandag 23 mei 2016 22:40 schreef tailfox het volgende:
maar ToT ik ga naar boven en mediteren. mijn slaap ritme is de verkeerde kant naar toe aan het gaan
Dat had ik gistermorgen ookquote:
Ja en nu heeft het ook een reden!quote:Op maandag 23 mei 2016 22:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat had ik gistermorgen ook
Valt wel mee hoor, soms wat bibbertjes
Dr bibber.quote:Op maandag 23 mei 2016 22:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat had ik gistermorgen ook
Valt wel mee hoor, soms wat bibbertjes
Ik ben benieuwdquote:Op maandag 23 mei 2016 22:42 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dr bibber.
Maar geloof me, het resultaat van dit gebibber is het echt waard!
Nee, verre van.quote:Op maandag 23 mei 2016 22:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd
* MaryMouse vast strepsils pakt
Ow, volume staat hier al maximaal, en het is mij nog niet gelukt om de stream via de versterker te laten lopenquote:
quote:Op maandag 23 mei 2016 22:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow, volume staat hier al maximaal, en het is mij nog niet gelukt om de stream via de versterker te laten lopen
Vanwege dit in combinatie met wat je eerder noemde hier in het topic?quote:Op maandag 23 mei 2016 22:45 schreef Fogel het volgende:
* Fogel zit nu al letterlijk met tranen in zijn ogen
Laat maar lekker even lopen.quote:Op maandag 23 mei 2016 22:45 schreef Fogel het volgende:
Ja.quote:Op maandag 23 mei 2016 22:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Vanwege dit in combinatie met wat je eerder noemde hier in het topic?
quote:Op maandag 23 mei 2016 22:45 schreef Fogel het volgende:
quote:
Proost dan maar weer, ToT.quote:Op maandag 23 mei 2016 22:52 schreef ToT het volgende:
Volgende biertje, OOK geen Jopen!
[ afbeelding ]
Goed bezigquote:
Echt, heerlijk!quote:
Hele fijne vakantie MadMaster, geniet van het eten, laat paardjes schrikken, en weet niet wat al wat je daar verder in Andalusië gaat doen, maar geniet ervanquote:
Gaat lukken, maar ik ben nog steeds niet weg.quote:Op maandag 23 mei 2016 22:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hele fijne vakantie MadMaster, geniet van het eten, laat paardjes schrikken, en weet niet wat al wat je daar verder in Andalusië gaat doen, maar geniet ervan
Ik wilde dit puur voor Fogel draaien omdat dit van hun nieuwere werk is en ik alles wat ik tot nu toe van hun nieuwe werk gehoord had maar matig vond, maar dit is ZEER ZEKER ECHT GOED!!!!!quote:
Slaap lekker danquote:Op maandag 23 mei 2016 22:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gaat lukken, maar ik ben nog steeds niet weg.
Ik moet nog heel even wachten...
Als ik kutnummers aanvraag zeg ik dat gewoon eerlijkquote:Op maandag 23 mei 2016 22:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik wilde dit puur voor Fogel draaien omdat dit van hun nieuwere werk is en ik alles wat ik tot nu toe van hun nieuwe werk gehoord had maar matig vond, maar dit is ZEER ZEKER ECHT GOED!!!!!![]()
![]()
Gup ook nietquote:
Feuerzug 1 & 2 vind ik extreem iel klinken, ik mis er echt veel aan kracht in.quote:Op maandag 23 mei 2016 22:57 schreef Fogel het volgende:
[..]
Als ik kutnummers aanvraag zeg ik dat gewoon eerlijk
Dit is geen kutnummer
Dat hurricane/rollercoaster gevoel kennen we denk ik allemaalquote:Op maandag 23 mei 2016 23:00 schreef Fogel het volgende:
Mijn leven is een hurricane, helemaal OK dit
Gup die eens voor de weinige keren wél met een toepasselijk nummer in kicktequote:
Ga anders lobbyen voor een glasvezel verbindingquote:Op maandag 23 mei 2016 23:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Met een stabiele verbinding nu, mag ik hopen!
quote:Op maandag 23 mei 2016 23:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ga anders lobbyen voor een glasvezel verbinding
In Drenthe (helaas niet het dorp waar mijn lieve 'boer' woont) is het gelukt
Je draait toch gewoon bekabeld?quote:Op maandag 23 mei 2016 23:06 schreef ToT het volgende:
[..]HAHA!
Ja ik denk dat het een combinatie van mijn pc en van Ziggo is wat mis gaat.
Ik wet wel dat het signaal hier erg zwak is, maar dan zou een reboot geen verschil uit moeten maken.
quote:
quote:Op maandag 23 mei 2016 23:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ga anders lobbyen voor een glasvezel verbinding
In Drenthe (helaas niet het dorp waar mijn lieve 'boer' woont) is het gelukt
Ow, HUN vereiste minimumquote:Op maandag 23 mei 2016 23:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Maar ik had de hele vorige week dat de verbinding er compleet uit klapte en toen heb ik ze gebeld. Het signaal fluctueerde enorm, maar het bleef continu onder hun vereiste minimum zitten.
Dus korting vragen of upgrade van de lijnquote:Op maandag 23 mei 2016 23:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Maar als je daar continu ONDER zit, is het dus wel HEEL erg!
Ow, dus ik hoef mij niet meer verder te verdiepen hoe het ook al weer zat met packet radio en zo voor een digitale verbindingquote:Op maandag 23 mei 2016 23:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Best stabiel dat ADSL-lijntje hier.
Oh nee, hierzoot hoor ik te typen.
Veel nummers op Aégis zijn toch zonder grunt?quote:Op maandag 23 mei 2016 23:11 schreef Fogel het volgende:
MM, het nummer dat ik als verzoekje indiende was een van de zeer weinige nummers van ToT zonder grunt
1200 baud, da's pas antiek.quote:Op maandag 23 mei 2016 23:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow, dus ik hoef mij niet meer verder te verdiepen hoe het ook al weer zat met packet radio en zo voor een digitale verbinding
ADSL is wel behoorlijk, ahum. antiek?
Weet ik, ik had de strepsils al weer opgeborgen, ToT volgde zelf met gruntquote:Op maandag 23 mei 2016 23:11 schreef Fogel het volgende:
MM, het nummer dat ik als verzoekje indiende was een van de zeer weinige nummers van ToT zonder grunt
Packet radio ookquote:
Ja ik ben ff niet helder meer, ik haalde 2 nummers door elkaar!quote:Op maandag 23 mei 2016 23:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Weet ik, ik had de strepsils al weer opgeborgen, ToT volgde zelf met grunt
Neuh, daar hoef je je niet in te verdiepen.quote:Op maandag 23 mei 2016 23:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow, dus ik hoef mij niet meer verder te verdiepen hoe het ook al weer zat met packet radio en zo voor een digitale verbinding
ADSL is wel behoorlijk, ahum. antiek?
Als ik tissues zou hebben had ik ze erbij gepakt, nu krijg ik gewoon een nat t-shirt.quote:Op maandag 23 mei 2016 23:16 schreef ToT het volgende:
Even op verzoek een zeer grote uitzondering hierna, maar wel heel begrijpelijk!
Jij ook veel sterkte Fogelquote:Op maandag 23 mei 2016 23:17 schreef Fogel het volgende:
[..]
Als ik tissues zou hebben had ik ze erbij gepakt, nu krijg ik gewoon een nat t-shirt.
Bedankt
Geen probleem man, ik begrijp het maar al te goed!quote:Op maandag 23 mei 2016 23:17 schreef Fogel het volgende:
[..]
Als ik tissues zou hebben had ik ze erbij gepakt, nu krijg ik gewoon een nat t-shirt.
Bedankt
Ik ga wel uien kauwen als ik in Drenthe benquote:Op maandag 23 mei 2016 23:15 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Neuh, daar hoef je je niet in te verdiepen.Overigens zelf gekozen om van kabel terug te gaan naar ADSL, omdat het behoorlijk in prijs scheelde en deze verbinding afdoende voor mij is. Telefoon gebruikte ik amper en TV keek ik ook al niet zo vaak meer.
Alleen internet via de kabel is hier niet mogelijk voor zover ik weet.
quote:Op maandag 23 mei 2016 23:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ga wel uien kauwen als ik in Drenthe ben
Mag toch niet meer? Hoogveen is toch beschermd gebied tegenwoordig?quote:
Het zit niet zo diep. Gaat prima in de tuin.quote:Op maandag 23 mei 2016 23:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Mag toch niet meer? Hoogveen is toch beschermd gebied tegenwoordig?
Heb je ook emo metal?quote:
quote:Op maandag 23 mei 2016 23:23 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het zit niet zo diep. Gaat prima in de tuin.
Laat hetquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |