Gup ook nietquote:
Feuerzug 1 & 2 vind ik extreem iel klinken, ik mis er echt veel aan kracht in.quote:Op maandag 23 mei 2016 22:57 schreef Fogel het volgende:
[..]
Als ik kutnummers aanvraag zeg ik dat gewoon eerlijk
Dit is geen kutnummer
Dat hurricane/rollercoaster gevoel kennen we denk ik allemaalquote:Op maandag 23 mei 2016 23:00 schreef Fogel het volgende:
Mijn leven is een hurricane, helemaal OK dit
Gup die eens voor de weinige keren wél met een toepasselijk nummer in kicktequote:
Ga anders lobbyen voor een glasvezel verbindingquote:Op maandag 23 mei 2016 23:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Met een stabiele verbinding nu, mag ik hopen!
quote:Op maandag 23 mei 2016 23:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ga anders lobbyen voor een glasvezel verbinding
In Drenthe (helaas niet het dorp waar mijn lieve 'boer' woont) is het gelukt
Je draait toch gewoon bekabeld?quote:Op maandag 23 mei 2016 23:06 schreef ToT het volgende:
[..]HAHA!
Ja ik denk dat het een combinatie van mijn pc en van Ziggo is wat mis gaat.
Ik wet wel dat het signaal hier erg zwak is, maar dan zou een reboot geen verschil uit moeten maken.
quote:
quote:Op maandag 23 mei 2016 23:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ga anders lobbyen voor een glasvezel verbinding
In Drenthe (helaas niet het dorp waar mijn lieve 'boer' woont) is het gelukt
Ow, HUN vereiste minimumquote:Op maandag 23 mei 2016 23:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Maar ik had de hele vorige week dat de verbinding er compleet uit klapte en toen heb ik ze gebeld. Het signaal fluctueerde enorm, maar het bleef continu onder hun vereiste minimum zitten.
Dus korting vragen of upgrade van de lijnquote:Op maandag 23 mei 2016 23:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Maar als je daar continu ONDER zit, is het dus wel HEEL erg!
Ow, dus ik hoef mij niet meer verder te verdiepen hoe het ook al weer zat met packet radio en zo voor een digitale verbindingquote:Op maandag 23 mei 2016 23:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Best stabiel dat ADSL-lijntje hier.
Oh nee, hierzoot hoor ik te typen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |