quote:Op maandag 23 mei 2016 22:21 schreef Annagh het volgende:
[..]
Ja,giftige paddenhuid en puntige botten klinkt best vrolijk
quote:Op maandag 23 mei 2016 22:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Lijkt precies op FlorisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 23 mei 2016 22:21 schreef Annagh het volgende:
[..]
Ja,giftige paddenhuid en puntige botten klinkt best vrolijk
quote:Op maandag 23 mei 2016 22:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Ahw, daar heb je die dondersteen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
L2B's Mixcloud
Ik heb vanmiddag flink wat Deine Lakeien geluisterd. Wordt ook steeds beterquote:
Mickey valt wel mee hoorquote:Op maandag 23 mei 2016 22:25 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ahw, daar heb je die dondersteen.
Nou, geef maar wat thee.quote:Op maandag 23 mei 2016 22:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Mickey valt wel mee hoor
Maar het ging dus om de zak grond die onder de blauwe rugzak in de witte kuip ligt
quote:Op maandag 23 mei 2016 22:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag flink wat Deine Lakeien geluisterd. Wordt ook steeds beter
quote:
quote:
Dit is heel goed te doen hoorquote:Op maandag 23 mei 2016 22:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik durf weinig van Tristania te draaien omdat het merendeel van hen gewoon vrij heavy is, maar ik merk al dat die zorgen nergens voor nodig zijn!
quote:Op maandag 23 mei 2016 22:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het staat HARD hier, heul verschrikkelijk.![]()
Ik vind het prachtig man!quote:Op maandag 23 mei 2016 22:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik durf weinig van Tristania te draaien omdat het merendeel van hen gewoon vrij heavy is, maar ik merk al dat die zorgen nergens voor nodig zijn!
quote:
In combinatie met overige stem(men) én de hele compositie.quote:Op maandag 23 mei 2016 22:30 schreef ToT het volgende:
[..]WHAHAHAHA!!!!
Geniaal!!!!
Die zwaardere mannenstem.....![]()
![]()
En zo nonchalant dat hij het bij een optreden doet he. Telkens een hijs van z'n sigaret, en de rook in de microfoon zingen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |