Ja sowieso!quote:Op maandag 23 mei 2016 22:32 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
In combinatie met overige stem(men) én de hele compositie.
Van Peter is net wat rokeriger/heser, dit is iets voller, maar ze passen wel verdomd goed bij elkaar!quote:Op maandag 23 mei 2016 22:34 schreef MaryMouse het volgende:
Ik vind deze zanger toch wel een beetje een stem hebben die lijkt op die van Peter Heppner
Dit is Alexander Veljanov?quote:Op maandag 23 mei 2016 22:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Van Peter is net wat rokeriger/heser, dit is iets voller, maar ze passen wel verdomd goed bij elkaar!
Het zijn zeer zeker geen nummers die ze even in een paar uur bedachten en opnamen.quote:Op maandag 23 mei 2016 22:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja sowieso!
Dat verbijsterde me ook zo toen ik met gothic muziek begon; ZO EXTREEM VEEL detail er in, en ZO harmonieus allemaal, ook al zaten er extreem contrasterende elementen in!
quote:
Voordeel dat Mixxx dat bijhoudt!quote:Op maandag 23 mei 2016 22:38 schreef MaryMouse het volgende:
Je draait nu toch wel veel wat je niet zo vaak draait ToT
HAHA!quote:Op maandag 23 mei 2016 22:38 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het zijn zeer zeker geen nummers die ze even in een paar uur bedachten en opnamen.Heb 'jouw' boxen vanavond wat verder uit elkaar geplaatst en lager gezet. Een verschil in stereobeeld en details joh!
Echt wel he!quote:Op maandag 23 mei 2016 22:39 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Het laag in dit nummer is fenomenaal.
OK, duidelijk dat ik op de minimalistische toer moet wat woonkamer inrichting betreft. Dat wordt de volgende keer op de grond zitten Luckyquote:Op maandag 23 mei 2016 22:38 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het zijn zeer zeker geen nummers die ze even in een paar uur bedachten en opnamen.Heb 'jouw' boxen vanavond wat verder uit elkaar geplaatst en lager gezet. Een verschil in stereobeeld en details joh!
Hehehe is goed joh, hee groetjes en thx voor het luisteren !quote:Op maandag 23 mei 2016 22:40 schreef tailfox het volgende:
maar ToT ik ga naar boven en mediteren. mijn slaap ritme is de verkeerde kant naar toe aan het gaan
quote:Op maandag 23 mei 2016 22:40 schreef tailfox het volgende:
maar ToT ik ga naar boven en mediteren. mijn slaap ritme is de verkeerde kant naar toe aan het gaan
Dat had ik gistermorgen ookquote:
Ja en nu heeft het ook een reden!quote:Op maandag 23 mei 2016 22:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat had ik gistermorgen ook
Valt wel mee hoor, soms wat bibbertjes
Dr bibber.quote:Op maandag 23 mei 2016 22:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat had ik gistermorgen ook
Valt wel mee hoor, soms wat bibbertjes
Ik ben benieuwdquote:Op maandag 23 mei 2016 22:42 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dr bibber.
Maar geloof me, het resultaat van dit gebibber is het echt waard!
Nee, verre van.quote:Op maandag 23 mei 2016 22:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd
* MaryMouse vast strepsils pakt
Ow, volume staat hier al maximaal, en het is mij nog niet gelukt om de stream via de versterker te laten lopenquote:
quote:Op maandag 23 mei 2016 22:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow, volume staat hier al maximaal, en het is mij nog niet gelukt om de stream via de versterker te laten lopen
Vanwege dit in combinatie met wat je eerder noemde hier in het topic?quote:Op maandag 23 mei 2016 22:45 schreef Fogel het volgende:
* Fogel zit nu al letterlijk met tranen in zijn ogen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |