abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_162467385
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2016 16:08 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

http://www.geenstijl.nl/m(...)ritische_vragen.html

DENK haar eerste slachtoffer is een feit.
Uit de tekst kan ik niet opmaken dat het om DENK gaat.
pi_162467501
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 mei 2016 17:32 schreef polderturk het volgende:

[..]

Klopt, ik zag het ook niet, moet je op het linkje drukken.
I´m back.
  dinsdag 24 mei 2016 @ 17:39:37 #203
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_162467532
quote:

[..]

Klopt, maar het is toch echt Kuzu.

Vanavond komt er meer nieuws volgens Roos.
pi_162467542
quote:

[..]

Waar ik vooral nieuwsgierig naar ben, is of de pers welkom is in de fractiegangen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_162467557
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2016 16:08 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

http://www.geenstijl.nl/m(...)ritische_vragen.html

DENK haar eerste slachtoffer is een feit.
Dat mag ook gewoon niet. Alle journalisten weten dat en ze hebben zich er maar aan te houden.
pi_162467560
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2016 17:39 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Klopt, maar het is toch echt Kuzu.

Vanavond komt er meer nieuws volgens Roos.
Roosje gaat deze storm in een glas water dus flink uitmelken. Tsja, neem het hem eens kwalijk. Zijn publiek smult van dergelijke items.
pi_162467569
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 mei 2016 17:40 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Waar ik vooral nieuwsgierig naar ben, is of de pers welkom is in de fractiegangen.
Ja, ze hebben vrij toegang en lopen regelmatig langs. Alleen mogen ze daar niet filmen tenzij ze toestemming krijgen. Het is daar voornamelijk informeel contact.
  dinsdag 24 mei 2016 @ 17:44:33 #208
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_162467614
Ik begin toch te denken dat we de afschaffing van de slavernij verkeerd hebben aangepakt. In plaats van de ex-slaven en hun nakomelingen op te nemen in de maatschappij, Nederlandse nationaliteit te geven en ze alle kansen te bieden om mee te doen in de samenleving, hadden onze voorouders alle ex-slaven op een boot moeten zetten en terug moeten brengen naar Afrika onder de noemer 'Laten we het goedmaken en hen terugbrengen naar hun voorvaderlijke grond'. Dat had een enorme hoop ondankbaar geouwehoer gescheeld, vermoed ik.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  dinsdag 24 mei 2016 @ 17:44:43 #209
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_162467616
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 mei 2016 17:42 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Ja, ze hebben vrij toegang en lopen regelmatig langs. Alleen mogen ze daar niet filmen tenzij ze toestemming krijgen. Het is daar voornamelijk informeel contact.
Het is dan wellicht tegen de regels maar het gebeurt al jaren. Hoe vaak heb je geen beelden op bijvoorbeeld nieuwsuur gezien waarbij een kamerlid zwaait vanuit zijn/haar kamer.

Nooit is daar een probleem van gemaakt.

Een buitenlands staatshoofd mag je officieel ook niet beledigen.
pi_162467621
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 mei 2016 17:42 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Wat mij verder ook geen al te controversiële regel lijkt.
pi_162467632
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2016 17:44 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik begin toch te denken dat we de afschaffing van de slavernij verkeerd hebben aangepakt. In plaats van de ex-slaven en hun nakomelingen op te nemen in de maatschappij, Nederlandse nationaliteit te geven en ze alle kansen te bieden om mee te doen in de samenleving, hadden onze voorouders alle ex-slaven op een boot moeten zetten en terug moeten brengen naar Afrika onder de noemer 'Laten we het goedmaken en hen terugbrengen naar hun voorvaderlijke grond'. Dat had een enorme hoop ondankbaar geouwehoer gescheeld, vermoed ik.
Is dat een quote van zo'n FB-extremist?
I´m back.
pi_162467656
quote:
En dat vind jij omdat Sylvana de politiek in gaat en Gates tegen Zwarte Piet ageert?

Oké man.
pi_162467679
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2016 17:44 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Het is dan wellicht tegen de regels maar het gebeurt al jaren. Hoe vaak heb je geen beelden op bijvoorbeeld nieuwsuur gezien waarbij een kamerlid zwaait vanuit zijn/haar kamer.

Nooit is daar een probleem van gemaakt.

Een buitenlands staatshoofd mag je officieel ook niet beledigen.
Maar voor die beelden is toestemming gevraagd, ook al doen ze het zo dat het lijkt alsof het spontaan is. Je mag niet met rollende camera zonder toestemming die gangen over. Daar loopt ook al het ondersteundende personeel, griffie, lobbyisten etc. die ook niet allemaal zomaar gefilmd willen worden en het is domweg tegen de regels en ook terecht. Als Powned zich niet aan de regels wil houden kan dat consequenties hebben, big deal.
pi_162467703
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 mei 2016 17:45 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Wat mij verder ook geen al te controversiële regel lijkt.
En dat. Heb je als medewerker op een plek die prive hoort te zijn ineens een camera op je bakkes.
pi_162467727
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 mei 2016 17:46 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

En dat vind jij omdat Sylvana de politiek in gaat en Gates tegen Zwarte Piet ageert?

Oké man.
Joh, doe niet zo gek, je trapt erin, dit is een quote van een Facebook-extremist.
I´m back.
pi_162467731
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2016 14:46 schreef Eufonie het volgende:

[..]

Het 'probleem' met Sylvana is dat ze niet per se een onderlegd en belezen vrouw is, maar eerder een mediapersoonlijkheid welke zichzelf vooral binnen dit aspect geprofileerd heeft doorheen de vele jaren. Hierbinnen vervulde ze vooral vaak de rol van 'hippe en jonge zwarte vrouw met sterk karakter' waardoor ze net iets te vaak een mening of stelling kon verkondigden over onderwerpen welke in feite buiten haar vakgebied lagen maar waar men gemiddeld gezien wel waarde aan hechtte.
Wat hier bij komt is dat zij zich al een tijd laat leiden door delen van de vanuit de Verenigde Staten overgewaaide identiteitspolitiek waarbij het nuttige vraagstuk over discriminatie en racisme in de samenleving verzand tot een letterlijk zwart versus wit debat hetgeen niks oplost maar juist de spanning tussen groepen vergroot. Ofwel, het gaat niet over de oproep dat wij tegen racisme moeten strijden, maar dat een bepaalde groep mensen inherent racistisch is.

Het probleem hiermee is dat het a). iemand is wiens kwaliteiten overschat worden door het verleden als mediapersoonlijkheid, b). ze zichzelf meer kunde toekent dan nuttig is en c). laat leiden door een invalshoek welke louter nadelig is voor het debat op zichzelf.
Maar ach, andersom Sylvana Simons uitschelden voor het meest erge wat je maar kan bedenken is natuurlijk toegestaan dan en speelt geen mensen tegen elkaar uit? Ik heb er maar één woord voor: Stakker. S T A K K E R. Ja jij, ja. En dan hou ik het netjes. :')
  dinsdag 24 mei 2016 @ 17:49:39 #217
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_162467733
quote:
Beetje rasisties van je
Political correctness is tyranny with manners
- Charlton Heston
pi_162467774
Haha, van Tweede Kamerleden verwachten dat het intelligente en belezen personen zijn. Dat is echt maar de helft a driekwart hoor. Sylvana is kundiger dan 9 van de 12 PVV-Kamerleden.
pi_162467789
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2016 17:49 schreef NickRooz het volgende:

[..]

Maar ach, andersom Sylvana Simons uitschelden voor het meest erge wat je maar kan bedenken is natuurlijk toegestaan dan en speelt geen mensen tegen elkaar uit? Ik heb er maar één woord voor: Stakker. S T A K K E R. Ja jij, ja. En dan hou ik het netjes. :')
Waar scheldt-ie Simons uit voor het meest erge wat je kunt bedenken precies? :{.
I´m back.
pi_162467799
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2016 16:58 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Het is kenmerkend voor de tijd waarin we leven. Totaal idioot.

Ik zie op Facebook zelfs allemaal mensen waarvan ik het niet verwachtte de meest achterlijke uitspraken doen over Sylvana. Wat een kansloos gebeuren joh.
En dit idd. Het is dan wel Facebook, maar Nederland heeft toch iets meer tokkies dan me lief is. Tenminste, als je zou uitgaan van Facebook. Maar ja, zouden die mensen heel anders denken in het echte leven? Denk het niet, en dat is nog het meest trieste hier aan. Zoveel mensen met zoveel intense domheid.
pi_162467820
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2016 17:52 schreef NickRooz het volgende:

[..]

En dit idd. Het is dan wel Facebook, maar Nederland heeft toch iets meer tokkies dan me lief is. Tenminste, als je zou uitgaan van Facebook. Maar ja, zouden die mensen heel anders denken in het echte leven? Denk het niet, en dat is nog het meest trieste hier aan. Zoveel mensen met zoveel intense domheid.
Dat is de diversiteit hè.
I´m back.
  dinsdag 24 mei 2016 @ 17:54:18 #222
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_162467826
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 mei 2016 17:46 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Oké man.
Nee, dat vind ik omdat we dit soort discussies nu hebben over zaken die gewoon geworteld zijn in de Nederlandse cultuur. Alles wordt maar als 'racisme' benoemd en alle donkere mensen zijn vreselijk zielig. Ze vergeten alleen dat ze na de afschaffinf van de slavernij op vele manieren zijn gecompenseerd voor dat leed. Daarnaast word ik er een beetje moe van, dat wij in 2016 de schuld krijgen van zaken die onze voorouders in 1716 gedaan hebben of dat wij maar even goed moeten maken dat onze voorvaderen van x generaties geleden iets gedaan hebben bij de voorvaderen van x generaties geleden van types als mevrouw Simons.Rot toch op. Er is door Nederland al een godsvermogen gespendeerd aan en in de gebieden waar we ooit aan slavernij deden, alle nakomelingen van ex-slaven hebben eten, een dak boven hun hoofd en toegang tot alle voorzieningen die wij ook hebben.

Ik loop toch ook niet in Rome te zeiken, dat mijn verre voorouders ooit door de Romeinen als slaaf zijn gebruikt?
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_162467842
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2016 17:53 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Dat is de diversiteit hè.
De verkeerde diversiteit in mijn ogen. Man, die kunnen het woord diversiteit niet eens foutloos spellen. Of weten niet eens wat het betekent al hing hun leven er van af. _O-
  dinsdag 24 mei 2016 @ 17:55:07 #224
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_162467844
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 mei 2016 17:51 schreef Kaas- het volgende:
Haha, van Tweede Kamerleden verwachten dat het intelligente en belezen personen zijn. Dat is echt maar de helft a driekwart hoor. Sylvana is kundiger dan 9 van de 12 VV-Kamerleden.
Bedoel je VVD of PVV, is nu de vraag
Political correctness is tyranny with manners
- Charlton Heston
pi_162467864
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 mei 2016 17:55 schreef Lothiriel het volgende:

[..]

Bedoel je VVD of PVV, is nu de vraag
PVV want 12, maar ik zal de P even toevoegen inderdaad.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')