abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_162442436
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 19:25 schreef Crip het volgende:
mijn ass is het grootst met 869 meter.
En zonder haar?
pi_162442444
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 19:25 schreef Germano het volgende:

[..]

En zonder haar?
869
pi_162442450
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 19:24 schreef Kurovski het volgende:

[..]

De Khalifa Tower is nog steeds hoger met 830m.
is die toren van wiz khalifa?
pi_162442451
quote:
Ik reageer 3 dagen niet, en ik zie dat er 4-5 pagina's zijn volgeluld over dat ik professionele hulp nodig moet hebben, over dat ik 1,500 euro uitk, ik heb dan ook dat topic van FOK! waar ik dat in had gemeld gereport en als het goed is zijn die berichten weggehaald (Want dat kan wel degelijk op FOK!) En mijn taalgebruik is inderdaad op FOK! anders. Maar, dat komt omdat ze mij daar heel erg graag uit m`n tent lokken en als ik eenmaal pissig ben heb ik geen filter dan scheld ik met de meest achterlijke woorden en pas achteraf denk ik oh kut..

Iedereen doet domme dingen, ik doe ze alleen iets té vaak, dat is helemaal waar. Ik mis dan ook die zelfreflectie, maar ik vind het van de mensen hier dan ook niet echt fijn om er berichten van het FOK! forum bij te gaan halen, het is een openbaar forum, maar dit topic ging in eerste instantie gewoon nog fijn over de Twingo, en ik reageer een paar dagen niet en het gaat weer over mijn problemen, vind ik erg jammer om te lezen ondanks dat ik ze zelf heb aangehaald.

Het is dan ook voor mij eerder enorm de-motiverend om te lezen dat ik door iedereen hier zo afgezeken word dan dat ik denk, jaaaaaa ik ga echt weer even fijn posten op het AW forum over hoe ik een dagje mee mag draaien met dat poetsbedrijf van een maatje (Wat ik dus mag, bij deze)

Het maakt mij behoorlijk depressief mogen jullie best weten, om te lezen dat er zo over mij gepraat word... Alsof ik een soort geestelijk gehandicapte ben, want dat is niet zo. Ik mis alleen een heleboel zelfreflectie.

En ik heb met m`n internetprovider gebeld en heb FOK! laten blokkeren (Dat kunnen ze op een of andere manier) daar zal ik nooit meer te vinden zijn, na die laatste uitspatting van mij richting andere users ben ik zó erg geschrokken van mezelf dat ik er wel klaar mee ben, want dat is het enige wat ze daar willen.. Mij uit m`n tent lokken, kwaad maken etc.

Ik loop hier namelijk no matter what nooit zo op andere te schelden, waarom niet? Omdat ondanks dat ik bij de meeste het bloed onder de nagels vandaan haal er hier nog wel normaal en respectvol tegen mij gedaan word, want ondanks dat ik mijzelf vaker wel dan niet voor lul zet word daar hier geen misbruik van gemaakt en op FOK! wel.

Ik kan wel weer zeggen "Zullen we het maar weer over de Twingo gaan hebben?" Maar dat gaat dan 2 pagina's goed, dan begint er weer iemand over geld of autorijden / leven in het algemeen, en dan ontspoort het weer, iets wat ik heel erg jammer vind..

Dus, ik zeg we laten het hier bij, en als er weer iets met de Twingo gebeurd komt er wel een update maar verder zal ik het vrij stil houden.. Want ik vind het erg jammer dat er zo over mij gepraat/gedacht word, ondanks dat het grootendeels door mijzelf komt verdien ik dit absoluut NIET.
Rip
pi_162442458
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 19:24 schreef Crip het volgende:

[..]

omfg :')
ja wat?
pi_162442470
quote:
1s.gif Op maandag 23 mei 2016 19:26 schreef Chai het volgende:
[quote=braadslee]
Ik reageer 3 dagen niet, en ik zie dat er 4-5 pagina's zijn volgeluld over dat ik professionele hulp nodig moet hebben, over dat ik 1,500 euro uitk, ik heb dan ook dat topic van FOK! waar ik dat in had gemeld gereport en als het goed is zijn die berichten weggehaald (Want dat kan wel degelijk op FOK!) En mijn taalgebruik is inderdaad op FOK! anders. Maar, dat komt omdat ze mij daar heel erg graag uit m`n tent lokken en als ik eenmaal pissig ben heb ik geen filter dan scheld ik met de meest achterlijke woorden en pas achteraf denk ik oh kut..

Iedereen doet domme dingen, ik doe ze alleen iets té vaak, dat is helemaal waar. Ik mis dan ook die zelfreflectie, maar ik vind het van de mensen hier dan ook niet echt fijn om er berichten van het FOK! forum bij te gaan halen, het is een openbaar forum, maar dit topic ging in eerste instantie gewoon nog fijn over de Twingo, en ik reageer een paar dagen niet en het gaat weer over mijn problemen, vind ik erg jammer om te lezen ondanks dat ik ze zelf heb aangehaald.

Het is dan ook voor mij eerder enorm de-motiverend om te lezen dat ik door iedereen hier zo afgezeken word dan dat ik denk, jaaaaaa ik ga echt weer even fijn posten op het AW forum over hoe ik een dagje mee mag draaien met dat poetsbedrijf van een maatje (Wat ik dus mag, bij deze)

Het maakt mij behoorlijk depressief mogen jullie best weten, om te lezen dat er zo over mij gepraat word... Alsof ik een soort geestelijk gehandicapte ben, want dat is niet zo. Ik mis alleen een heleboel zelfreflectie.

En ik heb met m`n internetprovider gebeld en heb FOK! laten blokkeren (Dat kunnen ze op een of andere manier) daar zal ik nooit meer te vinden zijn, na die laatste uitspatting van mij richting andere users ben ik zó erg geschrokken van mezelf dat ik er wel klaar mee ben, want dat is het enige wat ze daar willen.. Mij uit m`n tent lokken, kwaad maken etc.

Ik loop hier namelijk no matter what nooit zo op andere te schelden, waarom niet? Omdat ondanks dat ik bij de meeste het bloed onder de nagels vandaan haal er hier nog wel normaal en respectvol tegen mij gedaan word, want ondanks dat ik mijzelf vaker wel dan niet voor lul zet word daar hier geen misbruik van gemaakt en op FOK! wel.

Ik kan wel weer zeggen "Zullen we het maar weer over de Twingo gaan hebben?" Maar dat gaat dan 2 pagina's goed, dan begint er weer iemand over geld of autorijden / leven in het algemeen, en dan ontspoort het weer, iets wat ik heel erg jammer vind..

Dus, ik zeg we laten het hier bij, en als er weer iets met de Twingo gebeurd komt er wel een update maar verder zal ik het vrij stil houden.. Want ik vind het erg jammer dat er zo over mij gepraat/gedacht word, ondanks dat het grootendeels door mijzelf komt verdien ik dit absoluut NIET.
Rip
[/quote]
wow wat is dit en waar staat dit?

ga nu lezen
pi_162442474
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 19:25 schreef NoelGallagher het volgende:

[..]

wij zouden een goed politiekoppel zijn :7
pi_162442476
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 19:26 schreef NoelGallagher het volgende:

[..]

ja wat?
klonk echt kneuzig.
pi_162442484
quote:
[quote=braadslee]

Rip
[/quote]

doe aub samenvatting
pi_162442486
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 19:26 schreef NoelGallagher het volgende:

[..]

is die toren van wiz khalifa?
Dit ding.
Ben je me zat? Neem een FOK!-abonnement!
pi_162442499
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 19:25 schreef NoelGallagher het volgende:

[..]

haags kwartiertje
Ik ben IRL een hele lieve jongen. :)
Zonder wrijving geen glans
  maandag 23 mei 2016 @ 19:27:42 #212
395200 deadprez
One more rail
pi_162442501
quote:
10s.gif Op maandag 23 mei 2016 19:24 schreef Germano het volgende:

[..]

Wat? In Wegmisbruikers pakken ze wel vaker iemand op.
huh

iemand oppakken is niet per definitie je niet normaal gedragen als agent
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_162442502
oh gaat het over braddie dan ga ik wel ff lezen
pi_162442533
quote:
6s.gif Op maandag 23 mei 2016 19:26 schreef Germano het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
mclovin _O_
pi_162442534
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 19:23 schreef deadprez het volgende:

[..]

dat doet er toch ook niet toe

je zult nooit ook maar een fout vanuit de politie of whatever zien in zo'n programma, agenten houden zich opeens keurig rustig ook al trekt iemand een grote bek in iets als wegmisbruikers of zo

ik snap het ook wel, maar laten we niet doen alsof dat soort programma's er zijn omdat de politie ons zo graag entertaint op televisie
Keurig rustig houden als iemand een grote bek heeft lijkt me wel een belangrijke vaardigheid als agent.

Maar ben nooit onderdeel van illegale activiteiten, dus heb ook geen praktijkervaring waarin het tegendeel bewezen werd.
pi_162442555
mja, wel beetje sneu voor bradster hoor. hoe sommige van jullie tegen hem deden, kktriest.
  † In Memoriam † maandag 23 mei 2016 @ 19:30:00 #217
88815 The_Emotion
98.3
pi_162442565
quote:
[quote=braadslee]

Rip
[/quote]

Jammer, ik vond Braddie wel koddig.
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
  maandag 23 mei 2016 @ 19:30:14 #218
395200 deadprez
One more rail
pi_162442573
quote:
1s.gif Op maandag 23 mei 2016 19:28 schreef Chai het volgende:

[..]

Keurig rustig houden als iemand een grote bek heeft lijkt me wel een belangrijke vaardigheid als agent.

Maar ben nooit onderdeel van illegale activiteiten, dus heb ook geen praktijkervaring waarin het tegendeel bewezen werd.
Ik zeg ook niet dat als de camera's er niet zijn ze opeens als beesten losgaan of zo, maar ik vind het een beetje naïef om te denken dat dat soort programma's er niet mede toe dienen om een bepaald beeld van de politie neer te zetten.
Stop the violence
Down with the hate
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_162442576
Beter voor braddie
pi_162442587
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 19:29 schreef NoelGallagher het volgende:
mja, wel beetje sneu voor bradster hoor. hoe sommige van jullie tegen hem deden, kktriest.
Ik vind zijn taalgebruik veel te ver gaan.
pi_162442597
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 19:27 schreef deadprez het volgende:

[..]

huh

iemand oppakken is niet per definitie je niet normaal gedragen als agent
Laat maar zitten joh. Je bent er zo eentje die zijn mening bij iedereen erin moet stampen :').
pi_162442598
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 19:29 schreef NoelGallagher het volgende:
Doe niet zo hypocriet, ja het is sneu maar iedereen kkrt hier wel eens op elkaar.
pi_162442627
Wat zei hij dan wat extreem is? Ik heb hem geen kleuters zien bedreigen.
pi_162442667
quote:
13s.gif Op maandag 23 mei 2016 19:31 schreef Germano het volgende:
Wat zei hij dan wat extreem is? Ik heb hem geen kleuters zien bedreigen.
Mmg is toch de enige die dat deed? Of aan wie refereer je nu?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-05-2016 19:34:02 ]
pi_162442683
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 19:30 schreef Crip het volgende:

[..]

Doe niet zo hypocriet, ja het is sneu maar iedereen kkrt hier wel eens op elkaar.
'jaaaa maaar iedereen kkrt hier wel eens op elkaar'

kind
  maandag 23 mei 2016 @ 19:34:06 #226
395200 deadprez
One more rail
pi_162442689
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 19:30 schreef Germano het volgende:

[..]

Laat maar zitten joh. Je bent er zo eentje die zijn mening bij iedereen erin moet stampen :').
nee hoor
Stop the violence
Down with the hate
pi_162442691
Die gaat gewoon mobiel FOK!en ja toch
pi_162442697
quote:
1s.gif Op maandag 23 mei 2016 19:33 schreef Chai het volgende:

[..]

Mmg is toch de enige die dat deed? Of naar wie refereer je nu?
Het was een vergelijking waarmee ik wilde aangeven dat Braddie toch niet heel erg flipte.

Toch?
pi_162442709
Ik ga er even tussenuit en daarna slapen.

Doeg lieverds.
pi_162442715
quote:
10s.gif Op maandag 23 mei 2016 19:34 schreef deadprez het volgende:

[..]

nee hoor
Dan mag ik toch hopen dat je snapt wat ik bedoel. Hoef je het niet mee eens te zijn, als je het maar snapt.
pi_162442716
quote:
17s.gif Op maandag 23 mei 2016 19:34 schreef xcachet het volgende:

Doeg lieverds.
Toedeledokie
  maandag 23 mei 2016 @ 19:35:31 #232
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_162442725
quote:
17s.gif Op maandag 23 mei 2016 19:34 schreef xcachet het volgende:

Doeg lieverds.
Groetjes.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_162442733
quote:
7s.gif Op maandag 23 mei 2016 19:35 schreef NoelGallagher het volgende:

[..]

Toedeledokie
Is dat doei zoals jullie dat zeggen in dat dorp van je?
pi_162442736
Ik moet even mijn velletje naar achteren trekken en zo.
pi_162442747
quote:
7s.gif Op maandag 23 mei 2016 19:35 schreef xcachet het volgende:

[..]

Is dat doei zoals jullie dat zeggen in dat dorp van je?
come and find out
pi_162442756
quote:
14s.gif Op maandag 23 mei 2016 19:35 schreef Germano het volgende:
Ik moet even mijn velletje naar achteren trekken en zo.
doe ik wel voor je, vriend.
  maandag 23 mei 2016 @ 19:36:51 #237
395200 deadprez
One more rail
pi_162442762
quote:
10s.gif Op maandag 23 mei 2016 19:35 schreef Germano het volgende:

[..]

Dan mag ik toch hopen dat je snapt wat ik bedoel. Hoef je het niet mee eens te zijn, als je het maar snapt.
Maar jij snapt dan neem ik aan ook wel wat ik bedoel. Zoals ik al zei, de politie werkt niet (enkel) mee aan dat soort programma's omdat ze graag voor entertainment op tv zorgen.
Stop the violence
Down with the hate
  maandag 23 mei 2016 @ 19:37:15 #238
395200 deadprez
One more rail
pi_162442773
doei cachie
Stop the violence
Down with the hate
pi_162442781
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 19:33 schreef NoelGallagher het volgende:

[..]

'jaaaa maaar iedereen kkrt hier wel eens op elkaar'

kind
Wat is je argument nu? Gister was jij nog kinderlijk aan het schelden met kkdoek en weet ik veel wat voro een religie opmerkingen, heb ik nu een braddie gepullt en hele forum geblokt? En vind jij dat dan niet triest? Als jij aangeeft anderen triest te vinden door te kkren op een ander moet jij die rol ook niet aannemen. Dat is hypocriet.

En ik had het een tijd ook heel erg opgenomen voor Braddie, maar na zoveel voornemens die hij heeft gemaakt had ik er eigenlijk ook genoeg van. Hij deelt die shit en dan krijg je ook raar commentaar.

Dus voel je niet verheven als een 27 jarige die doekgrapjes en bomgordel grapjes maakt naar een 20 jarig meisje. Want je bent dan net zo kkr zielig als de rest van ons.
pi_162442796
quote:
10s.gif Op maandag 23 mei 2016 19:34 schreef Germano het volgende:

[..]

Het was een vergelijking waarmee ik wilde aangeven dat Braddie toch niet heel erg flipte.

Toch?
Nou eigenlijk wel. Dat vindt hij zelf ook in die quote.
pi_162442803
quote:
10s.gif Op maandag 23 mei 2016 19:37 schreef Crip het volgende:

[..]

Wat is je argument nu? Gister was jij nog kinderlijk aan het schelden met kkdoek en weet ik veel wat voro een religie opmerkingen, heb ik nu een braddie gepullt en hele forum geblokt? En vind jij dat dan niet triest? Als jij aangeeft anderen triest te vinden door te kkren op een ander moet jij die rol ook niet aannemen. Dat is hypocriet.

En ik had het een tijd ook heel erg opgenomen voor Braddie, maar na zoveel voornemens die hij heeft gemaakt had ik er eigenlijk ook genoeg van. Hij deelt die shit en dan krijg je ook raar commentaar.

Dus voel je niet verheven als een 27 jarige die doekgrapjes en bomgordel grapjes maakt naar een 20 jarig meisje. Want je bent dan net zo kkr zielig als de rest van ons.
niet gelezen
pi_162442819
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 19:38 schreef NoelGallagher het volgende:

[..]

niet gelezen
Ik weet dat je het wel hebt gedaan. *;

Weer een discussie gewonnen.
  maandag 23 mei 2016 @ 19:39:05 #243
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_162442821
quote:
10s.gif Op maandag 23 mei 2016 19:37 schreef Crip het volgende:

[..]

Pff, wat een lap tekst.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_162442839
quote:
10s.gif Op maandag 23 mei 2016 19:38 schreef Crip het volgende:

[..]

Ik weet dat je het wel hebt gedaan. *;

Weer een discussie gewonnen.
Ja, klopt ;(

nee maar ff srs. iedereen weet hier volgens mij dat bradster autistisch is en weet ik wat nog meer. vind best dat daar rekening mee gehouden kan worden...
pi_162442843
quote:
10s.gif Op maandag 23 mei 2016 19:39 schreef Dagoduck het volgende:

[..]

Pff, wat een lap tekst.
Was even vergeten dat het not done is om meer dan twee zinnen te typen op het internet. ;(

k ga weer afkorten
  maandag 23 mei 2016 @ 19:40:35 #246
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_162442860
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 19:39 schreef Crip het volgende:

[..]

Was even vergeten dat het not done is om meer dan twee zinnen te typen op het internet. ;(

k ga weer afkorten
Ging je maar afvallen ahaha
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
  maandag 23 mei 2016 @ 19:41:07 #247
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_162442874
quote:
1s.gif Op maandag 23 mei 2016 19:40 schreef Catkiller het volgende:

[..]

Ahahahaha.
  maandag 23 mei 2016 @ 19:43:05 #248
395200 deadprez
One more rail
pi_162442917
hele topic meteen stil is iedereen doodgegaan van het lachen door die fantastische grap van catkiller
Stop the violence
Down with the hate
pi_162442926
Hallo vriendjes.
  maandag 23 mei 2016 @ 19:43:30 #250
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_162442927
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 19:43 schreef deadprez het volgende:
hele topic meteen stil is iedereen doodgegaan van het lachen door die fantastische grap van catkiller
Man, kom niet meer bij.
  maandag 23 mei 2016 @ 19:43:56 #251
395200 deadprez
One more rail
pi_162442943
hallo tardis
Stop the violence
Down with the hate
  maandag 23 mei 2016 @ 19:44:05 #252
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_162442948
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 19:43 schreef TARDIS. het volgende:
Hallo vriendjes.
Hallo mede-user.
  maandag 23 mei 2016 @ 19:44:15 #253
436335 pinman
Ik haat Transformers
pi_162442953
quote:
Hallo vriendjes.
Hallo :)
pi_162442955
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 19:43 schreef deadprez het volgende:
hallo tardis
Hey vriend.
pi_162442965
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 19:39 schreef NoelGallagher het volgende:

[..]

Ja, klopt ;(

nee maar ff srs. iedereen weet hier volgens mij dat bradster autistisch is en weet ik wat nog meer. vind best dat daar rekening mee gehouden kan worden...
Zo erg gaat het niet met braddie hoor, hij functioneert grotendeels gewoon als een normaal persoon. Hij doet hier altijd of zijn leven het einde van de wereld is, dit is niet het geval. Braddie is geen mongool hij weet dat hij verkeerd zit door altijd maar weer bepaalde dingen te plaatsen hier. En dat besef heeft hij heus wel.
Ik kkr elke hersenscheet hier en doe eens in de zoveel tijd echt vervelend maar ik weet wat ik wel en niet kan plaatsen hier. En bullshit bewaar ik voor FOK!

Braddie is niet de enige met issues in zijn leven, hij moet zich een beetje gaan vermannen.
pi_162442978
quote:
1s.gif Op maandag 23 mei 2016 19:40 schreef Catkiller het volgende:

[..]

Nog droger dan je vriendin.
pi_162442986
quote:
Hallo vriendjes.
Hey mooie vent.
  maandag 23 mei 2016 @ 19:45:43 #258
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_162443001
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 19:44 schreef Crip het volgende:

[..]

Onmogelijk
[/quote]
  maandag 23 mei 2016 @ 19:46:21 #259
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_162443013
quote:

[..]

OOOOOOOOOOOOOOOHHHHHHHHHHHHHHHHHH

quote:
1s.gif Op maandag 23 mei 2016 19:45 schreef Catkiller het volgende:

[..]

Onmogelijk
Je hebt geen vriendin?
pi_162443029
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 19:39 schreef NoelGallagher het volgende:

[..]

Ja, klopt ;(

Ik vind het geen vrijbrief om maar alles te kunnen zeggen.
pi_162443051
quote:

[..]

Zo erg gaat het niet met braddie hoor, hij functioneert grotendeels gewoon als een normaal persoon. Hij doet hier altijd of zijn leven het einde van de wereld is, dit is niet het geval. Braddie is geen mongool hij weet dat hij verkeerd zit door altijd maar weer bepaalde dingen te plaatsen hier. En dat besef heeft hij heus wel.
Ik kkr elke hersenscheet hier en doe eens in de zoveel tijd echt vervelend maar ik weet wat ik wel en niet kan plaatsen hier. En bullshit bewaar ik voor FOK!

Braddie is niet de enige met issues in zijn leven, hij moet zich een beetje gaan vermannen.
Als hij niet altijd anderen net zo hard zou afbranden had hij sws wel op meer draagvlak kunnen rekenen.

Blondje93 maakte hij ook altijd keihard belachelijk bijv.
pi_162443070
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 19:46 schreef Kurovski het volgende:

[..]

Ik vind het geen vrijbrief om maar alles te kunnen zeggen.
poe hey wat voor ergs heeft ie gezegd dan :')
  maandag 23 mei 2016 @ 19:49:18 #263
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_162443095
quote:
9s.gif Op maandag 23 mei 2016 19:46 schreef Dagoduck het volgende:

[..]

OOOOOOOOOOOOOOOHHHHHHHHHHHHHHHHHH

[..]

Je hebt geen vriendin?
Jawel. :'(
[/quote]
pi_162443108
Snel noem iets wat ik kan vragen aan een date
  maandag 23 mei 2016 @ 19:49:46 #265
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_162443117
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 19:49 schreef Oberkullie het volgende:
Nee voel mij bedrogen nu
[/quote]
pi_162443123
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 19:49 schreef Oberkullie het volgende:
neuken?
pi_162443141
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 19:48 schreef NoelGallagher het volgende:

[..]

poe hey wat voor ergs heeft ie gezegd dan :')
Hij heeft vaker tegen chloro gezegd dat ze kanker mag krijgen en dat hij haar wilt neersteken etc, tegen stimo zei hij ook krijg kanker en je kanker moeder en weet ik veel wat. Zelfde geldt voor Chai
Voor mij kk moslim, doek kankermens etc etc.

Hij doet harder dan de opmerkingen die wij hem geven hoor :')
pi_162443161
quote:
1s.gif Op maandag 23 mei 2016 19:47 schreef Chai het volgende:

[..]

Als hij niet altijd anderen net zo hard zou afbranden had hij sws wel op meer draagvlak kunnen rekenen.

Blondje93 maakte hij ook altijd keihard belachelijk bijv.
Ja precies.
pi_162443183
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 19:50 schreef Crip het volgende:

[..]

Hij heeft vaker tegen chloro gezegd dat ze kanker mag krijgen en dat hij haar wilt neersteken etc, tegen stimo zei hij ook krijg kanker en je kanker moeder en weet ik veel wat. Zelfde geldt voor Chai

dat is inderdaad wel heel erg grof ja. word er zelfs een beetje naar van als ik het lees
pi_162443191
quote:
1s.gif Op maandag 23 mei 2016 19:49 schreef Catkiller het volgende:

[..]

Nee voel mij bedrogen nu
Had je maar pics moeten sturen gr
pi_162443204
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 19:51 schreef NoelGallagher het volgende:

[..]

dat is inderdaad wel heel erg grof ja. word er zelfs een beetje naar van als ik het lees
Maar voor jou zijn dat normale dingen vgm, beetje zelfde als braddie. :)
pi_162443213
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 19:36 schreef NoelGallagher het volgende:

[..]

doe ik wel voor je, vriend.
Morgen beter.

quote:
10s.gif Op maandag 23 mei 2016 19:36 schreef deadprez het volgende:

[..]

Maar jij snapt dan neem ik aan ook wel wat ik bedoel. Zoals ik al zei, de politie werkt niet (enkel) mee aan dat soort programma's omdat ze graag voor entertainment op tv zorgen.
Yes sir.
pi_162443220
Morgen eindelijk weer skaten. :)
En vanaf overmorgen 3 weken niet. :{
pi_162443231
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 19:52 schreef Crip het volgende:

[..]

Maar voor jou zijn dat normale dingen vgm, beetje zelfde als braddie. :)
mwah, ben ook niet vies van een scheldwoordje hier of daar maar zeggen dat iemand daadwerkelijk kanker mag krijgen vind zelfs ik wel wat te fur gaan hoor
pi_162443240
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 19:52 schreef Kurovski het volgende:
Morgen eindelijk weer skaten. :)
En vanaf overmorgen 3 weken niet. :{
ga je weer op zee?
pi_162443248
Maar serieus weet niks meer te zeggen op Tinder
pi_162443265
quote:

[..]

TR
pi_162443268
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 19:53 schreef Oberkullie het volgende:
lekker geforceerd dingen zoeken om te zeggen is ook niks. dus neeext
pi_162443279
quote:
Daar hoef je niet eens na te denken wat je zegt :').
"Wat vind je van spaghetti?" werkt al bij wijze van spreken.
pi_162443283
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 19:53 schreef NoelGallagher het volgende:

[..]

mwah, ben ook niet vies van een scheldwoordje hier of daar maar zeggen dat iemand daadwerkelijk kanker mag krijgen vind zelfs ik wel wat te fur gaan hoor
En blondje die hij altijd belachelijke maakte was daadwerkelijk beperkt op het gebied van intelligentie..
pi_162443290
quote:

[..]

Is toch niet erg of zo.
pi_162443297
quote:
13s.gif Op maandag 23 mei 2016 19:54 schreef Oberkullie het volgende:

[..]

TR
mss kun je die tijd beter steken in je smooth lopende tinder gesprek
pi_162443312
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 19:54 schreef NoelGallagher het volgende:

[..]

lekker geforceerd dingen zoeken om te zeggen is ook niks. dus neeext
Ja kut man maar hij is echt knap
pi_162443324
BOE!
Zonder wrijving geen glans
pi_162443326
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 19:53 schreef NoelGallagher het volgende:

[..]

ga je weer op zee?
Bietje klooien rondom het Dolwin Alpha Platform.
pi_162443336
quote:
9s.gif Op maandag 23 mei 2016 19:55 schreef Germano het volgende:

[..]

Is toch niet erg of zo.
mij boeit het echt geen flikker als mensen dat zeggen op het internet. Naja behalve als mensen onnodig gemeen gaan doen tegen mij op basis van geloof. maar boeiend alsnog.

Wil gwn aangeven dat braddie altijd feller reageert dan de mensen die kritiek geven
pi_162443365
quote:
13s.gif Op maandag 23 mei 2016 19:54 schreef Oberkullie het volgende:

[..]

TR
Waarom zou je daar een TR voor doen? Crip citeert alleen iemand.
  maandag 23 mei 2016 @ 19:57:19 #288
445804 Opsonisatie
cheat codes
pi_162443367
quote:
Vraag of hij soa's heeft
Op donderdag 6 april 2017 17:43 schreef JimmyDean het volgende:
smerig
pi_162443376
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 19:56 schreef Crip het volgende:

[..]

mij boeit het echt geen flikker als mensen dat zeggen op het internet. Naja behalve als mensen onnodig gemeen gaan doen tegen mij op basis van geloof. maar boeiend alsnog.

Wil gwn aangeven dat braddie altijd feller reageert dan de mensen die kritiek geven
Het was sarcasme. Zoals hij zelf heeft aangegeven kan hij niet nadenken als hij emotioneel is.
pi_162443377
Ander onderwerp ff
Vanaf welke leeftijd zouden jullie dochters make-up mogen dragen?
pi_162443380
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 19:56 schreef Crip het volgende:

[..]

Dat komt door zijn aandoening. Deadprez heeft dat ook een beetje
pi_162443391
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 19:57 schreef Kurovski het volgende:

[..]

Waarom zou je daar een TR voor doen? Crip citeert alleen iemand.
Oooooooooh meen je
  maandag 23 mei 2016 @ 19:57:59 #293
395200 deadprez
One more rail
pi_162443393
ik sta inderdaad bekend om mijn overdreven felle reacties
Stop the violence
Down with the hate
pi_162443394
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 19:57 schreef Crip het volgende:
Ander onderwerp ff
Ik heb geen flauw idee. Dat regelt haar moeder maar.
  maandag 23 mei 2016 @ 19:58:25 #295
395200 deadprez
One more rail
pi_162443411
quote:
Ander onderwerp ff
hier heb ik echt nog nooit over nagedacht
Stop the violence
Down with the hate
pi_162443417
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 19:57 schreef deadprez het volgende:
ik sta inderdaad bekend om mijn overdreven felle reacties
wllah jij bent chillste persoon die ik ken, komt zeker door al die jonkos
pi_162443430
quote:
1s.gif Op maandag 23 mei 2016 19:57 schreef Opsonisatie het volgende:

[..]

Vraag of hij soa's heeft
Nee wil ff normaal doen tegen deze
  maandag 23 mei 2016 @ 19:59:28 #298
395200 deadprez
One more rail
pi_162443446
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 19:58 schreef Crip het volgende:

[..]

wllah jij bent chillste persoon die ik ken, komt zeker door al die jonkos
denk t

daarom moet iedereen gwn wiet roken en dan is er wereldvrede
Stop the violence
Down with the hate
pi_162443451
quote:
Ander onderwerp ff
Naar school 18 denk ik.
pi_162443453
quote:
1s.gif Op maandag 23 mei 2016 19:59 schreef Oberkullie het volgende:

[..]

Nee wil ff normaal doen tegen deze
:').
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')