TRquote:Op maandag 23 mei 2016 19:50 schreef Crip het volgende:
[..]
Hij heeft vaker tegen chloro gezegd dat ze kanker mag krijgen en dat hij haar wilt neersteken etc, tegen stimo zei hij ook krijg kanker en je kanker moeder en weet ik veel wat. Zelfde geldt voor Chai
Voor mij kk moslim, doek kankermens etc etc.
Hij doet harder dan de opmerkingen die wij hem geven hoor
lekker geforceerd dingen zoeken om te zeggen is ook niks. dus neeextquote:Op maandag 23 mei 2016 19:53 schreef Oberkullie het volgende:
Maar serieus weet niks meer te zeggen op Tinder
Daar hoef je niet eens na te denken wat je zegtquote:Op maandag 23 mei 2016 19:53 schreef Oberkullie het volgende:
En blondje die hij altijd belachelijke maakte was daadwerkelijk beperkt op het gebied van intelligentie..quote:Op maandag 23 mei 2016 19:53 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
mwah, ben ook niet vies van een scheldwoordje hier of daar maar zeggen dat iemand daadwerkelijk kanker mag krijgen vind zelfs ik wel wat te fur gaan hoor
Is toch niet erg of zo.quote:Op maandag 23 mei 2016 19:50 schreef Crip het volgende:
[..]
Hij heeft vaker tegen chloro gezegd dat ze kanker mag krijgen en dat hij haar wilt neersteken etc, tegen stimo zei hij ook krijg kanker en je kanker moeder en weet ik veel wat. Zelfde geldt voor Chai
Voor mij kk moslim, doek kankermens etc etc.
Hij doet harder dan de opmerkingen die wij hem geven hoor
Ja kut man maar hij is echt knapquote:Op maandag 23 mei 2016 19:54 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
lekker geforceerd dingen zoeken om te zeggen is ook niks. dus neeext
mij boeit het echt geen flikker als mensen dat zeggen op het internet. Naja behalve als mensen onnodig gemeen gaan doen tegen mij op basis van geloof. maar boeiend alsnog.quote:
Waarom zou je daar een TR voor doen? Crip citeert alleen iemand.quote:
Vraag of hij soa's heeftquote:Op maandag 23 mei 2016 19:53 schreef Oberkullie het volgende:
Het was sarcasme. Zoals hij zelf heeft aangegeven kan hij niet nadenken als hij emotioneel is.quote:Op maandag 23 mei 2016 19:56 schreef Crip het volgende:
[..]
mij boeit het echt geen flikker als mensen dat zeggen op het internet. Naja behalve als mensen onnodig gemeen gaan doen tegen mij op basis van geloof. maar boeiend alsnog.
Wil gwn aangeven dat braddie altijd feller reageert dan de mensen die kritiek geven
Dat komt door zijn aandoening. Deadprez heeft dat ook een beetjequote:Op maandag 23 mei 2016 19:56 schreef Crip het volgende:
[..]
mij boeit het echt geen flikker als mensen dat zeggen op het internet. Naja behalve als mensen onnodig gemeen gaan doen tegen mij op basis van geloof. maar boeiend alsnog.
Wil gwn aangeven dat braddie altijd feller reageert dan de mensen die kritiek geven
Oooooooooh meen jequote:Op maandag 23 mei 2016 19:57 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Waarom zou je daar een TR voor doen? Crip citeert alleen iemand.
Ik heb geen flauw idee. Dat regelt haar moeder maar.quote:Op maandag 23 mei 2016 19:57 schreef Crip het volgende:
Ander onderwerp ff
Vanaf welke leeftijd zouden jullie dochters make-up mogen dragen?
hier heb ik echt nog nooit over nagedachtquote:Op maandag 23 mei 2016 19:57 schreef Crip het volgende:
Ander onderwerp ff
wllah jij bent chillste persoon die ik ken, komt zeker door al die jonkosquote:Op maandag 23 mei 2016 19:57 schreef deadprez het volgende:
ik sta inderdaad bekend om mijn overdreven felle reacties
denk tquote:Op maandag 23 mei 2016 19:58 schreef Crip het volgende:
[..]
wllah jij bent chillste persoon die ik ken, komt zeker door al die jonkos
Naar school 18 denk ik.quote:Op maandag 23 mei 2016 19:57 schreef Crip het volgende:
Ander onderwerp ff
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |