Hallo mede-user.quote:
Zo erg gaat het niet met braddie hoor, hij functioneert grotendeels gewoon als een normaal persoon. Hij doet hier altijd of zijn leven het einde van de wereld is, dit is niet het geval. Braddie is geen mongool hij weet dat hij verkeerd zit door altijd maar weer bepaalde dingen te plaatsen hier. En dat besef heeft hij heus wel.quote:Op maandag 23 mei 2016 19:39 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, klopt
nee maar ff srs. iedereen weet hier volgens mij dat bradster autistisch is en weet ik wat nog meer. vind best dat daar rekening mee gehouden kan worden...
Onmogelijkquote:
OOOOOOOOOOOOOOOHHHHHHHHHHHHHHHHHHquote:
Je hebt geen vriendin?quote:
Ik vind het geen vrijbrief om maar alles te kunnen zeggen.quote:Op maandag 23 mei 2016 19:39 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, klopt
nee maar ff srs. iedereen weet hier volgens mij dat bradster autistisch is en weet ik wat nog meer. vind best dat daar rekening mee gehouden kan worden...
Als hij niet altijd anderen net zo hard zou afbranden had hij sws wel op meer draagvlak kunnen rekenen.quote:Op maandag 23 mei 2016 19:44 schreef Crip het volgende:
[..]
Zo erg gaat het niet met braddie hoor, hij functioneert grotendeels gewoon als een normaal persoon. Hij doet hier altijd of zijn leven het einde van de wereld is, dit is niet het geval. Braddie is geen mongool hij weet dat hij verkeerd zit door altijd maar weer bepaalde dingen te plaatsen hier. En dat besef heeft hij heus wel.
Ik kkr elke hersenscheet hier en doe eens in de zoveel tijd echt vervelend maar ik weet wat ik wel en niet kan plaatsen hier. En bullshit bewaar ik voor FOK!
Braddie is niet de enige met issues in zijn leven, hij moet zich een beetje gaan vermannen.
poe hey wat voor ergs heeft ie gezegd danquote:Op maandag 23 mei 2016 19:46 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik vind het geen vrijbrief om maar alles te kunnen zeggen.
Jawel.quote:Op maandag 23 mei 2016 19:46 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
OOOOOOOOOOOOOOOHHHHHHHHHHHHHHHHHH
[..]
Je hebt geen vriendin?
Nee voel mij bedrogen nuquote:Op maandag 23 mei 2016 19:49 schreef Oberkullie het volgende:
Snel noem iets wat ik kan vragen aan een date
neuken?quote:Op maandag 23 mei 2016 19:49 schreef Oberkullie het volgende:
Snel noem iets wat ik kan vragen aan een date
Hij heeft vaker tegen chloro gezegd dat ze kanker mag krijgen en dat hij haar wilt neersteken etc, tegen stimo zei hij ook krijg kanker en je kanker moeder en weet ik veel wat. Zelfde geldt voor Chaiquote:Op maandag 23 mei 2016 19:48 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
poe hey wat voor ergs heeft ie gezegd dan
Ja precies.quote:Op maandag 23 mei 2016 19:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Als hij niet altijd anderen net zo hard zou afbranden had hij sws wel op meer draagvlak kunnen rekenen.
Blondje93 maakte hij ook altijd keihard belachelijk bijv.
dat is inderdaad wel heel erg grof ja. word er zelfs een beetje naar van als ik het leesquote:Op maandag 23 mei 2016 19:50 schreef Crip het volgende:
[..]
Hij heeft vaker tegen chloro gezegd dat ze kanker mag krijgen en dat hij haar wilt neersteken etc, tegen stimo zei hij ook krijg kanker en je kanker moeder en weet ik veel wat. Zelfde geldt voor Chai
Voor mij kk moslim, doek kankermens etc etc.
Hij doet harder dan de opmerkingen die wij hem geven hoor
Maar voor jou zijn dat normale dingen vgm, beetje zelfde als braddie.quote:Op maandag 23 mei 2016 19:51 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
dat is inderdaad wel heel erg grof ja. word er zelfs een beetje naar van als ik het lees
Morgen beter.quote:
Yes sir.quote:Op maandag 23 mei 2016 19:36 schreef deadprez het volgende:
[..]
Maar jij snapt dan neem ik aan ook wel wat ik bedoel. Zoals ik al zei, de politie werkt niet (enkel) mee aan dat soort programma's omdat ze graag voor entertainment op tv zorgen.
mwah, ben ook niet vies van een scheldwoordje hier of daar maar zeggen dat iemand daadwerkelijk kanker mag krijgen vind zelfs ik wel wat te fur gaan hoorquote:Op maandag 23 mei 2016 19:52 schreef Crip het volgende:
[..]
Maar voor jou zijn dat normale dingen vgm, beetje zelfde als braddie.
ga je weer op zee?quote:Op maandag 23 mei 2016 19:52 schreef Kurovski het volgende:
Morgen eindelijk weer skaten.
En vanaf overmorgen 3 weken niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |