nee hoorquote:Op maandag 23 mei 2016 19:30 schreef Germano het volgende:
[..]
Laat maar zitten joh. Je bent er zo eentje die zijn mening bij iedereen erin moet stampen.
Het was een vergelijking waarmee ik wilde aangeven dat Braddie toch niet heel erg flipte.quote:Op maandag 23 mei 2016 19:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Mmg is toch de enige die dat deed? Of naar wie refereer je nu?
Dan mag ik toch hopen dat je snapt wat ik bedoel. Hoef je het niet mee eens te zijn, als je het maar snapt.quote:
Toedeledokiequote:Op maandag 23 mei 2016 19:34 schreef xcachet het volgende:
Ik ga er even tussenuit en daarna slapen.
Doeg lieverds.
Groetjes.quote:Op maandag 23 mei 2016 19:34 schreef xcachet het volgende:
Ik ga er even tussenuit en daarna slapen.
Doeg lieverds.
come and find outquote:Op maandag 23 mei 2016 19:35 schreef xcachet het volgende:
[..]
Is dat doei zoals jullie dat zeggen in dat dorp van je?
doe ik wel voor je, vriend.quote:Op maandag 23 mei 2016 19:35 schreef Germano het volgende:
Ik moet even mijn velletje naar achteren trekken en zo.
Maar jij snapt dan neem ik aan ook wel wat ik bedoel. Zoals ik al zei, de politie werkt niet (enkel) mee aan dat soort programma's omdat ze graag voor entertainment op tv zorgen.quote:Op maandag 23 mei 2016 19:35 schreef Germano het volgende:
[..]
Dan mag ik toch hopen dat je snapt wat ik bedoel. Hoef je het niet mee eens te zijn, als je het maar snapt.
Wat is je argument nu? Gister was jij nog kinderlijk aan het schelden met kkdoek en weet ik veel wat voro een religie opmerkingen, heb ik nu een braddie gepullt en hele forum geblokt? En vind jij dat dan niet triest? Als jij aangeeft anderen triest te vinden door te kkren op een ander moet jij die rol ook niet aannemen. Dat is hypocriet.quote:Op maandag 23 mei 2016 19:33 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
'jaaaa maaar iedereen kkrt hier wel eens op elkaar'
kind
Nou eigenlijk wel. Dat vindt hij zelf ook in die quote.quote:Op maandag 23 mei 2016 19:34 schreef Germano het volgende:
[..]
Het was een vergelijking waarmee ik wilde aangeven dat Braddie toch niet heel erg flipte.
Toch?
niet gelezenquote:Op maandag 23 mei 2016 19:37 schreef Crip het volgende:
[..]
Wat is je argument nu? Gister was jij nog kinderlijk aan het schelden met kkdoek en weet ik veel wat voro een religie opmerkingen, heb ik nu een braddie gepullt en hele forum geblokt? En vind jij dat dan niet triest? Als jij aangeeft anderen triest te vinden door te kkren op een ander moet jij die rol ook niet aannemen. Dat is hypocriet.
En ik had het een tijd ook heel erg opgenomen voor Braddie, maar na zoveel voornemens die hij heeft gemaakt had ik er eigenlijk ook genoeg van. Hij deelt die shit en dan krijg je ook raar commentaar.
Dus voel je niet verheven als een 27 jarige die doekgrapjes en bomgordel grapjes maakt naar een 20 jarig meisje. Want je bent dan net zo kkr zielig als de rest van ons.
Pff, wat een lap tekst.quote:Op maandag 23 mei 2016 19:37 schreef Crip het volgende:
[..]
Wat is je argument nu? Gister was jij nog kinderlijk aan het schelden met kkdoek en weet ik veel wat voro een religie opmerkingen, heb ik nu een braddie gepullt en hele forum geblokt? En vind jij dat dan niet triest? Als jij aangeeft anderen triest te vinden door te kkren op een ander moet jij die rol ook niet aannemen. Dat is hypocriet.
En ik had het een tijd ook heel erg opgenomen voor Braddie, maar na zoveel voornemens die hij heeft gemaakt had ik er eigenlijk ook genoeg van. Hij deelt die shit en dan krijg je ook raar commentaar.
Dus voel je niet verheven als een 27 jarige die doekgrapjes en bomgordel grapjes maakt naar een 20 jarig meisje. Want je bent dan net zo kkr zielig als de rest van ons.
Ja, kloptquote:Op maandag 23 mei 2016 19:38 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik weet dat je het wel hebt gedaan.![]()
Weer een discussie gewonnen.
Was even vergeten dat het not done is om meer dan twee zinnen te typen op het internet.quote:
Ging je maar afvallen ahahaquote:Op maandag 23 mei 2016 19:39 schreef Crip het volgende:
[..]
Was even vergeten dat het not done is om meer dan twee zinnen te typen op het internet.
k ga weer afkorten
Ahahahaha.quote:
Man, kom niet meer bij.quote:Op maandag 23 mei 2016 19:43 schreef deadprez het volgende:
hele topic meteen stil is iedereen doodgegaan van het lachen door die fantastische grap van catkiller
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |