Voor mijn gevoel zijn alle onderwerpen al geweest hoor. Verwacht niet dat ze een mening heeft over het vertrek van Pietje Paniek bij het Sinterklaasjournaal.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 17:31 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nee, dat is echt geen gespreksstof, echt gewoon niet.
Jij weet gewoon niet hoe je een fatsoenlijk gesprek moet voeren omdat je vrijwel geen sociaal contact hebt en vanwege je ASS. Het is je al 80.000 keer verteld, zorg eerst eens dat je sociaal mee kunt komen voordat je je in de datingwereld stort.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 17:28 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Geen idee, maar je kan toch wel wat zeggen? Mensen met een hele kar vol die geen bon willen en mensen met 1 artikel die per se de bon willen? Hoeft niet spannend ofzo, maar ze verwacht wel van mij allemaal verhalen. Ze reageert ook kortaf en zonder leestekens dus je weet niet of ze 'leuk' ook leuk zegt. Het kan ook een niet geïnteresseerde leuk zijn.
'Wat zijn je plannen aankomende weekend?'quote:Op dinsdag 24 mei 2016 17:32 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel zijn alle onderwerpen al geweest hoor. Verwacht niet dat ze een mening heeft over het vertrek van Pietje Paniek bij het Sinterklaasjournaal.
Dat is toch een normaler onderwerp dan of een klant een bonnetje wil.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 17:32 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel zijn alle onderwerpen al geweest hoor. Verwacht niet dat ze een mening heeft over het vertrek van Pietje Paniek bij het Sinterklaasjournaal.
Werkt alleen als je zelf ook wat te melden hebt toch? Geen vragen oproepen die je zelf niet positief kunt beantwoorden. Komt lullig over als ze plannen heeft en ik eigenlijk niet. Deze week zit er geen date in bij haar dus tja.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 17:34 schreef wiskundenoob het volgende:
[..]
'Wat zijn je plannen aankomende weekend?'
Dus lekker luchtig zonder diepgang?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 17:37 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat is toch een normaler onderwerp dan of een klant een bonnetje wil.
'Waarom ben je zo stil?'quote:Op dinsdag 24 mei 2016 17:37 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Werkt alleen als je zelf ook wat te melden hebt toch? Geen vragen oproepen die je zelf niet positief kunt beantwoorden. Komt lullig over als ze plannen heeft en ik eigenlijk niet. Deze week zit er geen date in bij haar dus tja.
Die vraag is toch gewoon een manier om te praten over wat je leuk vindt om te doen in je vrije tijd.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 17:37 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Werkt alleen als je zelf ook wat te melden hebt toch? Geen vragen oproepen die je zelf niet positief kunt beantwoorden. Komt lullig over als ze plannen heeft en ik eigenlijk niet. Deze week zit er geen date in bij haar dus tja.
Je leest dat weer helemaal verkeerd.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 17:15 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Wat voor type past er dan bij mij? Niet zo'n bazig type iig.
Vraag eens wat over haar favoriete films.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 17:32 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Note: doe die niet door haar sociale media af te struinenquote:Op dinsdag 24 mei 2016 18:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vraag eens wat over haar favoriete films.
Zoek iets van gezamenlijke interesses.
Ik zal wel ouderwets zijnquote:Op dinsdag 24 mei 2016 17:32 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Maar je wilt dus nog steeds daten omdat je niks beters te doen hebt? Waarom niet deze links laten liggen en op zoek naar een betere match?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 17:37 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dat is ook kut ja.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 19:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zal wel ouderwets zijnMaar waarom al die vragen via whatsapp en zo? Je kunt haar toch gewoon mee uitvragen, dan kun je het allemaal vragen als je tegenover elkaar zit. Als je 100 jaar blijft whatsappen dan ben je op een gegeven moment wel uitgeluld ja.
Volgens mij zou ik zelf totaal ongeschikt zijn voor dit nieuwe 'daten'
Jaquote:Op dinsdag 24 mei 2016 18:27 schreef Bananenpap het volgende:
Loopt het bij dat andere meisje wel soepel Deez?
Op dit moment? Knullig gezegd misschien maar niemand. Jouw 'eisen' qua wat je zoekt zijn gewoon totaal onrealistisch en des te eerder je dat beseft en er iets aan doet, des te groter is de kans dat het wellicht ooit nog iets word met jouw liefdesleven.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 17:15 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Wat voor type past er dan bij mij? Niet zo'n bazig type iig.
Helemaal mee eens! Gewoon afspreken en je ziet wel of het klikt. Mijn ervaring is wel dat als het online al niet klikt dat in irl ook niet gebeurt. Ik vraag mij wel af of dat in real life daten Deezer wel goed af gaat. Ik denk niet dat hij in staat is om een spontaan gesprek te kunnen voeren.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 19:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zal wel ouderwets zijnMaar waarom al die vragen via whatsapp en zo? Je kunt haar toch gewoon mee uitvragen, dan kun je het allemaal vragen als je tegenover elkaar zit. Als je 100 jaar blijft whatsappen dan ben je op een gegeven moment wel uitgeluld ja.
Volgens mij zou ik zelf totaal ongeschikt zijn voor dit nieuwe 'daten'
Of misschien juist wel? Niet iedereen is handig met dat online geklets. Sowieso zie je dan geen gelaatsuitdrukking, lichaamstaal en hoor je geen stem, dan kunnen sommige dingen die je 'zegt' verkeerd overkomen.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 19:48 schreef Bananenpap het volgende:
Helemaal mee eens! Gewoon afspreken en je ziet wel of het klikt. Mijn ervaring is wel dat als het online al niet klikt dat in irl ook niet gebeurt.
Ik vraag mij wel af of dat in real life daten Deezer wel goed af gaat. Ik denk niet dat hij in staat is om een spontaan gesprek te kunnen voeren.
Deezertje heeft eerder al aangegeven ASS te hebben en ontzettend moeite te hebben met lichaamstaal, gelaatsdrukkingen, intonatie, etc. Als hij online al elke zin loop te overdenken vraag ik mij af hoe dat in het echt zal zijn als er allerlei prikkels op hem af komen. Maar goed, we zullen zien, hopelijk springt morgen de vonk over.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 19:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Of misschien juist wel? Niet iedereen is handig met dat online geklets. Sowieso zie je dan geen gelaatsuitdrukking, lichaamstaal en hoor je geen stem, dan kunnen sommige dingen die je 'zegt' verkeerd overkomen.
Dan kan het gebeuren dat het online niet lijkt te klikken maar irl wel.
Online ben ik wel veel spontaner iig.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 20:03 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Deezertje heeft eerder al aangegeven ASS te hebben en ontzettend moeite te hebben met lichaamstaal, gelaatsdrukkingen, intonatie, etc. Als hij online al elke zin loop te overdenken vraag ik mij af hoe dat in het echt zal zijn als er allerlei prikkels op hem af komen. Maar goed, we zullen zien, hopelijk springt morgen de vonk over.
Dat wordt dus nog lastig tijdens de echte date..quote:Op dinsdag 24 mei 2016 20:05 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Online ben ik wel veel spontaner iig.
Ja nou wie niet zou ik bijna zeggenquote:Op dinsdag 24 mei 2016 20:05 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Online ben ik wel veel spontaner iig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |