Achter de hand houden voor wat? Voor als je zin hebt om met iemand te appen die vragen stelt die je niet leuk vindt?quote:
Die andere meid zegt ook doodleuk dat haar date van vorige week tegenviel, dus die wed ook op meerdere paarden tegelijk. Als ze allebei wegvallen moet ik weer helemaal overnieuw beginnenquote:Op dinsdag 24 mei 2016 14:32 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Ik dacht dat je zo'n goudeerlijke aardige gentleman was?
Dat was vorige week dus al verleden tijd?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 14:35 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Die andere meid zegt ook doodleuk dat haar date van vorige week tegenviel, dus die wed ook op meerdere paarden tegelijk. Als ze allebei wegvallen moet ik weer helemaal overnieuw beginnen
Een date kan tegenvallen, maar jij vindt haar nu al niet leuk overkomen op de app, je vindt haar niet aantrekkelijk en je hebt haar al in het hokje vervelende controlfreak gestopt. Je hoeft niet meer op date om het te laten tegenvallen, want het is al niet leuk.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 14:35 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Die andere meid zegt ook doodleuk dat haar date van vorige week tegenviel, dus die wed ook op meerdere paarden tegelijk. Als ze allebei wegvallen moet ik weer helemaal overnieuw beginnen
Maar je voelt je niet prettig bij haar, wat valt er dan in hemelsnaam achter de hand te houden?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 14:35 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Als een spiegelbeeld.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 14:24 schreef Bananenpap het volgende:
Ze klinkt eigenlijk als de geschikte partner voor Deezer.
Maar. Je. Vind. Haar. Niet. Leuk.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 14:35 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Inderdaad. Als hij dan zo zuinig op zijn geld is zou ik het zeker niet besteden aan iemand die je op voorhand al helemaal niks vind.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 14:37 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Een date kan tegenvallen, maar jij vindt haar nu al niet leuk overkomen op de app, je vindt haar niet aantrekkelijk en je hebt haar al in het hokje vervelende controlfreak gestopt. Je hoeft niet meer op date om het te laten tegenvallen, want het is al niet leuk.
Niet eens geld. Ik zou mijn vrije tijd en energie te kostbaar vinden om te stoppen in mensen die ik niet mag. Sterker nog, dat vind ik ook, dus ik probeer dat tot een minimum te beperken. Sommige dingen kom je niet onderuit, maar zoiets als dit wel.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 16:35 schreef viceversa het volgende:
[..]
Inderdaad. Als hij dan zo zuinig op zijn geld is zou ik het zeker niet besteden aan iemand die je op voorhand al helemaal niks vind.
Dan moet je wel wat met je tijd te doen hebben.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 16:39 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Niet eens geld. Ik zou mijn vrije tijd en energie te kostbaar vinden om te stoppen in mensen die ik niet mag. Sterker nog, dat vind ik ook, dus ik probeer dat tot een minimum te beperken. Sommige dingen kom je niet onderuit, maar zoiets als dit wel.
Dus jij hebt zo weinig te doen dat je het zelfs aangenaam vindt om om te gaan met iemand die je niet moet?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 17:03 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dan moet je wel wat met je tijd te doen hebben.
Ik zou nog liever niks te doen hebben dan op een date gaan met iemand die me niet leuk lijkt.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 17:03 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Gast, heb gewoon wat zelfrespect, je laat je toch niet als voetveeg gebruiken?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 17:03 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Stel je voor dat je eens iets met je leven gaat doen.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 17:03 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Wat voor type past er dan bij mij? Niet zo'n bazig type iig.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 17:09 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Stel je voor dat je eens iets met je leven gaat doen.
Het type vrouw waar jij naar op zoek bent rent hard weg zodra ze er achter komen hoe je echt bent.
stuur blondje_93 eens een dmquote:Op dinsdag 24 mei 2016 17:15 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Wat voor type past er dan bij mij? Niet zo'n bazig type iig.
Wat verwacht je in hemelsnaam voor verhalen van haar over haar bijbaan als kassameisje?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 17:21 schreef Deezertje het volgende:
Ze antwoord dat ze echt niks weet zo over haar werk.. halve dag laterik merk dat ik uitgepraat ben. Vragen hoe haar dag is reageert ze ook op 'goed hoor '. Wat moet je daar dan nog op zeggen. Ze wilt ook niet teveel zeggen wat ze gedaan heeft. Ze reageert sowieso kortaf maar laat het gesprek wel voortkabbelen.
Geen idee, maar je kan toch wel wat zeggen? Mensen met een hele kar vol die geen bon willen en mensen met 1 artikel die per se de bon willen? Hoeft niet spannend ofzo, maar ze verwacht wel van mij allemaal verhalen. Ze reageert ook kortaf en zonder leestekens dus je weet niet of ze 'leuk' ook leuk zegt. Het kan ook een niet geïnteresseerde leuk zijn.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 17:24 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Wat verwacht je in hemelsnaam voor verhalen van haar over haar bijbaan als kassameisje?
Nee, dat is echt geen gespreksstof, echt gewoon niet.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 17:28 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Geen idee, maar je kan toch wel wat zeggen? Mensen met een hele kar vol die geen bon willen en mensen met 1 artikel die per se de bon willen? Hoeft niet spannend ofzo, maar ze verwacht wel van mij allemaal verhalen. Ze reageert ook kortaf en zonder leestekens dus je weet niet of ze 'leuk' ook leuk zegt. Het kan ook een niet geïnteresseerde leuk zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |