Hahahaquote:
KUT nu heb ik hier zin inquote:
Serieus? Weet je echt niet hoe je pasta saus maakt? Een tomatensaus is echt makkelijk gemaakt, bolognaise heeft vooral wat tijd nodig (is meer een vlees stoofpot dan een tomatensaus), maar is ook simpel.quote:Op maandag 23 mei 2016 11:18 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Hoe maak je dan macaroni zonder pakje? En nasi? Bami?
Die e nummers boeien me niet zoveel, maar meestal zit er zoveel zout in dat je je nieren gewoon voelt verschrompelen. En het is vrijwel altijd toch een beetje teleurstellend qua smaak. Je hoeft echt geen 3 sterren Kok te zijn om wat beters op tafel te zetten.quote:Op maandag 23 mei 2016 12:11 schreef sirdanilot het volgende:
Terechte klacht.
Potjes en pakjes vol e621 bevattende poeders en sperma saus
Zet jezelf toch niet zo voor schut johquote:Op maandag 23 mei 2016 13:15 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Doe me een lol en zoek even de ingrediënten op van spaghetti carbonara en leg me uit hoe dat anders is dan een uitsmijter-spek met pasta in plaats van brood.
En dat maakt het minder overgewaardeerd omdat precies?quote:Op maandag 23 mei 2016 11:50 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Dat is toch heerlijk, man... Pasta "eieren met spek". Het is gewoon een Italiaanse uitsmijter.
Beetje vreemd antwoord inderdaad.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 03:22 schreef Cazzette het volgende:
[..]
En dat maakt het minder overgewaardeerd omdat precies?
Waarom moeilijk doen als je ook makkelijk kuntquote:Op dinsdag 24 mei 2016 03:46 schreef robijnwasverzachter het volgende:
[..]
Beetje vreemd antwoord inderdaad.
On-topic; terechte klacht wel. Kant-en-klare pastasauzenterwijl je met verse tomaten basilicum en knoflook zoveel beter kunt
Chimeids worden daar nat van. Liefde gaat immers door de maag en roofies zijn minder verdacht in een dressing dan in een cocktail.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 03:51 schreef lol_wut het volgende:
[..]
Waarom moeilijk doen als je ook makkelijk kunt
Tijd verspillen aan koken
Gewoon wegsturen wanner ze in de keuken over je schouder gaan meekijkenquote:Op dinsdag 24 mei 2016 04:03 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Chimeids worden daar nat van. Liefde gaat immers door de maag en roofies zijn minder verdacht in een dressing dan in een cocktail.
... is geen uiteenzetting van de verschillen. Toe maarquote:Op dinsdag 24 mei 2016 01:28 schreef kataklysm het volgende:
[..]
Zet jezelf toch niet zo voor schut joh
Omdat het, ondanks het weinig ingrediënten heeft, best nog wel lastig is om de boel niet in roerei te laten veranderen. Ik denk dat daar de clue zit. Carbonara is heel moeilijk om goed uit te voeren, zonder 'vals' te spelen met room.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 03:22 schreef Cazzette het volgende:
[..]
En dat maakt het minder overgewaardeerd omdat precies?
Wat is er mis met roerei?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 05:02 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
omdat mensen zo'n simpel doch heerlijk recept niet op waarde weten te schatten. En het, hoewel het weinig ingrediënten heeft, best nog wel lastig is om de boel niet in roerei te laten veranderen.
Dat is aan de droge kant om als saus te dienen.quote:
Roerei!quote:Op dinsdag 24 mei 2016 05:08 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Dat is aan de droge kant om als saus te dienen.
Het is ook niet bedoeld daarvoor.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 05:08 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Dat is aan de droge kant om als saus te dienen.
het ei in pasta carbonara vormt de 'saus'. Dus wil je niet dat dat roerei wordt, want dat maakt het minder geschikt voor die toepassing.quote:
ik heb al een kokquote:Op dinsdag 24 mei 2016 15:16 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Ik wil wel m'n signature dish voor je maken in ruil voor een fapsessie.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |