Kansloos dit..quote:Op maandag 23 mei 2016 12:02 schreef muhahaha het volgende:
Ik heb weinig tijd om te koken. Guildleader eist dat iedereen stipt om 7 uur inlogt zodat we half 8 kunnen gaan raiden. We hebben al een paar pogingen op de eindbaas gedaan en staan in de top 10 van de wereld
Goeie. Moest gniffelen.quote:Op maandag 23 mei 2016 12:05 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Jij hebt je lul naar Suudowoodoo genoemd
nee. dat over die soepkip was gewoon een serieuze opmerking.quote:Op maandag 23 mei 2016 12:12 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Ga je nou m'n humeur verpesten nu ik vrolijk van dit nummer ben geworden?
Oh.quote:Op maandag 23 mei 2016 12:17 schreef Biekuh het volgende:
[..]
nee. dat over die soepkip was gewoon een serieuze opmerking.
naar ernst en bobbie heb ik trouwens nooit gekeken
ahzo. je hebt tig karkassen van gewone kippen nodig voor een fatsoenlijke bouillion omdat de kippen die je in de supermarkt koopt maar een paar weken geleefd hebben en dus geen smaak hebben. als je gewoon bij de poelier een soepkip koopt (die dus veel ouder is/was) heb je er maar eentje nodig. is veel minder omslachtig dan tig karkassen invriezen, en mogelijk ook goedkoper. snappie.quote:Op maandag 23 mei 2016 12:18 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Oh.Maar nee, heb er inderdaad nooit van gehoord (op het liedje na dan, dacht dus dat het een grapwoord was). En je hebt een hoop gemist in je jeugd.
Ahaa, thanks voor de info! Ga vanmiddag toevallig toch even langs de poelier.quote:Op maandag 23 mei 2016 12:25 schreef Biekuh het volgende:
[..]
ahzo. je hebt tig karkassen van gewone kippen nodig voor een fatsoenlijke bouillion omdat de kippen die je in de supermarkt koopt maar een paar weken geleefd hebben en dus geen smaak hebben. als je gewoon bij de poelier een soepkip koopt (die dus veel ouder is/was) heb je er maar eentje nodig. is veel minder omslachtig dan tig karkassen invriezen, en mogelijk ook goedkoper. snappie.
Haha, neequote:Op maandag 23 mei 2016 11:59 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Je bent gewoon een prutser met messen.
Te veel moeite man, het leven is al zo kort en dan nog verneuken aan tomatensausjes maken die 1% beter smaken dan die uit de fabriekquote:
Jijquote:Op maandag 23 mei 2016 11:50 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Dat is toch heerlijk, man... Pasta "eieren met spek". Het is gewoon een Italiaanse uitsmijter.
Wie heeft het hier over schillen, mafketel.quote:Op maandag 23 mei 2016 11:48 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
5 uur
Misschien als je je snijwerk verricht met een aardappelschilmesje.
Nederlandersquote:Op maandag 23 mei 2016 12:42 schreef Donnis het volgende:
[..]
Te veel moeite man, het leven is al zo kort en dan nog verneuken aan tomatensausjes maken die 1% beter smaken dan die uit de fabriek![]()
!!!
Leg me dat eens uit...quote:Op maandag 23 mei 2016 12:48 schreef meamzpejuang het volgende:
Potjes groente zijn vaak gezonder dan verse groente ;P
Echt een gevalletje [citation needed]quote:Op maandag 23 mei 2016 12:48 schreef meamzpejuang het volgende:
Potjes groente zijn vaak gezonder dan verse groente ;P
Typisch weer die Nederlandse haat naar eten. Eten moet, het is een last.quote:Op maandag 23 mei 2016 12:42 schreef Donnis het volgende:
[..]
Te veel moeite man, het leven is al zo kort en dan nog verneuken aan tomatensausjes maken die 1% beter smaken dan die uit de fabriek![]()
!!!
Hoewel ik boerenkoolstamppot echt lekker vind, is het echt zo'n armoedig, inspiratieloos paupergerecht zonder passiequote:Op maandag 23 mei 2016 13:00 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Typisch weer die Nederlandse haat naar eten. Eten moet, het is een last.![]()
Verse groenten worden van oudsher beschouwd als de beste leverancier van de noodzakelijke voedingsstoffen voor het lichaam. Daarnaast zijn groenten die vers van het land komen, natuurlijk heel erg lekker en vol van smaak. Maar de verse groenten die je in de supermarkt koopt, of zelfs bij de groenteboer, zijn natuurlijk niet zo vers als we zouden willen.quote:
Doe me een lol en zoek even de ingrediėnten op van spaghetti carbonara en leg me uit hoe dat anders is dan een uitsmijter-spek met pasta in plaats van brood.quote:
quote:Op maandag 23 mei 2016 12:02 schreef muhahaha het volgende:
Ik heb weinig tijd om te koken. Guildleader eist dat iedereen stipt om 7 uur inlogt zodat we half 8 kunnen gaan raiden. We hebben al een paar pogingen op de eindbaas gedaan en staan in de top 10 van de wereld
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |