dan ben jij mijn piemelprinsesquote:Op zondag 22 mei 2016 15:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik ook van jou, je bent mijn kutnerd
die OP maakt de tt wel goedquote:
ik zag het jaquote:
Boere Turken?quote:Op zondag 22 mei 2016 15:17 schreef Chai het volgende:
Buiten allemaal getoeter van verdwaalde GAE Turken
Doe ik het voorquote:
doeiquote:
Jogy is srs de enige BNW'er die niet zwakbegaafd is.quote:Op zondag 22 mei 2016 15:33 schreef deadprez het volgende:
Ik zit topic in BNW te lezen over de zogenaamde LGBT-agenda en het valt me op dat al die zogenaamd vrijdenkende complotters verrassend vaak achter conservatief christelijke praatjes aanlopen.
Hehe, zitten er wel meer hoor. Maar ja, dat zijn dan wel weer allemaal debunkers, zegt op zich ook wel weer iets denk ik.quote:Op zondag 22 mei 2016 15:37 schreef zeer het volgende:
[..]
Jogy is srs de enige BNW'er die niet zwakbegaafd is.
Die "debunkers" zijn pas de echte sheeple daar hoor omgquote:Op zondag 22 mei 2016 15:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
Hehe, zitten er wel meer hoor. Maar ja, dat zijn dan wel weer allemaal debunkers, zegt op zich ook wel weer iets denk ik.
En Lavenderr was sws een betere mod dan jogy
whaat nieuwe ui kan ik niet aanquote:Op zondag 22 mei 2016 15:39 schreef Crip het volgende:
Ik heb zin in groentensoep met gehaktballetjes.
Ik nietquote:Op zondag 22 mei 2016 15:39 schreef Crip het volgende:
Ik heb precies dat gemaakt.quote:Op zondag 22 mei 2016 15:39 schreef Crip het volgende:
Valt reuze mee, maar dat is wel het verwijt dat de complottertjes ook altijd maken ja.quote:Op zondag 22 mei 2016 15:39 schreef zeer het volgende:
[..]
Die "debunkers" zijn pas de echte sheeple daar hoor omg. Die staan open voor exact 0% iets anders dan dat zij denken. Twijfel is de grootste vorm van zekerheid wat mij betreft.
Kweenie, als je beetje mee post hangen die gasten je wel heel snel je keel uit hoor.quote:Op zondag 22 mei 2016 15:40 schreef deadprez het volgende:
[..]
Valt reuze mee, maar dat is wel het verwijt dat de complottertjes ook altijd maken ja.
zag net naakt foto van je ;squote:Op zondag 22 mei 2016 15:41 schreef Crip het volgende:
Hallo mijn ui word heletijd veranderd, ik zie er twee. Wat zien jullie?
een blond animemeisje ofzoquote:Op zondag 22 mei 2016 15:41 schreef Crip het volgende:
Nu een meisje. Zojuist zo'n figuur met hoed.quote:Op zondag 22 mei 2016 15:41 schreef Crip het volgende:
Maar dan zien we jequote:Op zondag 22 mei 2016 15:42 schreef zeer het volgende:
[..]
kan gewoon fappen als ik ingelogd ben hoor
dt bedoelde ik nie ;squote:Op zondag 22 mei 2016 15:42 schreef zeer het volgende:
[..]
kan gewoon fappen als ik ingelogd ben hoor
Wauw.quote:Op zondag 22 mei 2016 15:45 schreef Chai het volgende:
Lol een of ander gekkie in POL heeft 3 uur door Utrecht gelopen, omdat hij de afgesproken plek niet kon vinden.
Wie?quote:Op zondag 22 mei 2016 15:45 schreef Chai het volgende:
Lol een of ander gekkie in POL heeft 3 uur door Utrecht gelopen, omdat hij de afgesproken plek niet kon vinden.
linkquote:Op zondag 22 mei 2016 15:45 schreef Chai het volgende:
quote:
quote:Op zondag 22 mei 2016 13:34 schreef Kaas- het volgende:
De zaterdag begon niet al te best. Van de nacht ervoor had ik nog een flinke kater, maar ik had in de ochtend verplichtingen in Amsterdam dus ben ik kotsmisselijk en veel te moe toch maar met flinke tegenzin op pad gegaan. Gaandeweg de dag begon ik me beter te voelen en eigenlijk rond de tijd dat ik in Utrecht aankwam begon de kater op de achtergrond te raken (met het eerste biertje was die definitief weg). Op het station m'n reistas in een kluis geflikkerd en vanaf daar een kwartiertje door de zon gelopen op weg naar het café. Onderweg nog even gel gekocht en voor een autospiegel m'n haar gefatsoeneerd, want dat zat in de war door de wind.
Eenmaal aangekomen zo tegen vier uur in de middag bleken Euribob en Paper_Tiger er al te zijn. Waar Euribob doorgaans de dronken schreeuwlelijk is, was hij vandaag eigenlijk wel redelijk rustig en stond hij het meeste bier af aan de buren. Maar Euri was wel weer ouderwets vrolijk en gezellig. Paper_Tiger is zo'n ondernemersmiljonair die veel te vroeg met pensioen zal gaan, op een racemotor naar de meet komt, een lekker wijf als vriendin heeft, en dus best wel een baasje is. We kwamen erachter dat ik z'n vrouwtje die ochtend toevallig zelfs gesproken had. Ik probeerde hem de hele tijd een beetje te zieken, maar PT is een veel te vrolijke kerel dus de beledigingen over en weer werden constant hard weg gelachen.
Niet veel later voegden Friek_ en Kowloon zich bij de groep. De typische gezellige Brabo Friek zat te klagen over dat er te weinig respect voor gezag is vandaag de dag en had aan P_T precies de juiste persoon om daar hard tegenin te gaan. Kowloon is de rustige schattige jongen die er constant wat economische analyses doorheen gooit.
Het bier vloeide al behoorlijk toen ook Gutmensch zich bij de groep voegde. Gutmensch deed de godganse tijd hard z'n best om D66 de grond in te praten, maar kreeg als enige linkse user op de meet honderd-en-één sneren over de PvdA terug. Vooroordelen werden daarbij over en weer niet geschuwd. Waar Gutmensch online regelmatig zo'n zure is, is hij irl juist een ontzettend vrolijke en goedlachse kerel.
Het was zo gezellig en we zaten zo lekker op het terras in de zon met onze halve liters bier dat we helemaal vergaten in het topic op Fok te kijken en hadden daardoor gemist dat Leandra en PolitiekGeaard blijkbaar ook al drie kwartier in het café waren maar ons niet konden vinden. Toen deze twee zich bij de groep voegden, had Leandra dan ook direct het hoogste woord hierover. Toch bijzonder hoe de eerste vrouw op een POL-meet in jaren vanaf minuut 1 zit te zeiken, maar dat terzijde. Door de twee nieuwkomers hadden we te weinig ruimte en begon het personeel te zeiken over hoe asociaal we erbij zaten en zijn we de boel een beetje gaan verschuiven.
PolitiekGeaard is ook een hele relaxte knakker uit het oosten des lands die ondanks dat hij de rest nog niet eerder ontmoet had zich direct als een vis in het water voelde met een biertje aan tafel. Leandra is ook een heel tof wijf. Ondanks haar gezeur en constante geleuter over haar kinderen - waar ze elke keer dan ook direct voor terecht gewezen werd - kan je heel erg met haar lachen. Topvrouw.
Aan tafel ging het weinig over politiek. Als het over politiek ging was het eigenlijk enkel om elkaars partijen even goed af te zeiken of om dat libertaristische geleuter van die P_T met z'n allen weg te lachen. Maar veel meer dan over politiek ging het over seks, drugs, filosofie, de barman, het koningshuis, en over Leandra haar kinderen. Ja, en volgens mij had Kowloon het af en toe in z'n eentje over meteorologie of zo. P_T had voornamelijk vieze praatjes en kon niet vaak genoeg herhalen dat ik in het echt schijnbaar net zo'n klootzak als op Fok ben. En zoals altijd natuurlijk lekker roddelen over users die er niet waren, dat is misschien nog wel het leukste en dat ging heerlijk ongenuanceerd.
Fenomeen Drugshond was inmiddels al enkel uren in de buurt en hoewel Gutmensch hem constant een GPS-locatie stuurde en hem met berichtjes de goede kant op probeerde te sturen, lukte dit niet. Drugshond heeft echt gewoon uren door Utrecht gezworven zonder ons te vinden en had al besloten om maar gewoon een coffeeshop in te duiken, om weer naar Eindhoven terug te keren, toen hij ons plotseling puur toevallig vond, terwijl wij inmiddels allemaal al dachten dat hij niet meer zou komen. Maar Drugshond is wel echt een toffe knakker. Tot mijn verbazing produceert hij irl coherente zinnen en ik heb hard kunnen lachen met deze zeer vrolijke topgozer.
We hebben uiteindelijk ook allemaal avondeten besteld op het terras - de saté was niet slecht - terwijl vooral het bier maar bleef komen. Om tien uur moest ik als eerste weg om de laatste ov-mogelijkheid voor mij te kunnen halen. Van vier tot tien de hele tijd gewoon in een shirt op het terras kunnen zitten, zo lekker warm was het. Toen iedereen gauw even gedag gezegd, geknuffeld en gezoend en naar het station gelopen met Euribob en daar de trein gehaald. Uiteindelijk op het terras zo'n 50 euro de neus moeten betalen geloof ik. Eenmaal thuis (even na twaalven) nog even wat extra biertjes op het eigen terrasje gepakt en zo lekker afgesloten.
Was echt een reuze gezellige meet waar enorm veel gelachen werd. Zo met 9 man was ook perfect. In deze grootte kon je nog met z'n allen rond de tafel staan en elkaar allemaal spreken. Er was ook niemand die er niet goed tussen paste, leuke groepsdynamiek. Volgende keer weer.
quote:Op zondag 22 mei 2016 13:40 schreef Friek_ het volgende:
Gisteren was het eindelijk zo ver: de POLmeet. Een prachtig zonnige dag met een licht briesje. Na mezelf te hebben ingecheckt in Eindhoven, stapte ik de trein in en liep ik direct door naar de eerste klas. Daar kon ik eindelijk rustig zitten tussen mijn soort mensen (lees: de hoofdconducteurs). Eenmaal aangekomen in Utrecht baande ik mij een weg door de krioelende massa aan dagjesmensen en liep ik Oudegracht af, op weg naar Eetcafé de Poort.
Daar aangekomen werd ik verwelkomd door Paper_Tiger, Kowloon, Euribob en Kaas-. Drie en een halve homo, zullen we maar zeggen. Al snel kon ik een witbier van de tap bestellen (Blanche de Namur, voor de liefhebbers) en kon het gelul over van alles en helemaal niks van start gaan. Kaas- dreigde eerder af te haken die dag vanwege een fikse kater en open dag, maar wist zich toch de vermannen. Als langstuderend econoom wil hij nu blijkbaar iets met vliegtuigjes doen. Dat die lulhannes maar eens belasting gaat betalen. Na verloop van tijd schoven ook Gutmensch, PolitiekGeaard en Leandra aan. Die laatste gooide direct maar de beuk erin door te vragen waarom we niet in hemelsnaam op FOK! naar haar zojuist geposte bierglas keken. Ze worden voor minder opgesloten.
Ondertussen ontvouwden zich allerlei gesprekken over uiteenlopende onderwerpen. Kaas- ondervroeg Paper_Tiger nog eens naar de escapades uit zijn twintiger jaren, terwijl Euribob maar lekker over hem heen bleef hangen. Leandra knalde moeiteloos de ene naar de andere anekdote eruit. Gutmensch bazelde iets onzinnigs over zijn geliefde PvdA. Overigens heb ik met Gutmensch een aardige weddenschap afgesloten: wanneer de PvdA meer dan 15 zetels haalt bij de volgende Tweede Kamerverkiezingen, krijgt hij een krat Grolsch van me. Als het minder of gelijk wordt aan 15, dan krijg ik uiteraard de gouden rakkers. We zullen het zien.
Rond 18.30u begon men honger te krijgen en uit het niets kwam Drugshond ineens voorbij lopen. Drie uur had hij door Utrecht zitten lopen en nu pas had hij ons gevonden. Tot ieders verbazing bleek hij coherente zinnen te kunnen formuleren - verrassend, gezien het feit dat men onderhand een Enigma nodig heeft om zijn posts te ontcijferen. Dit vormde wellicht grootste verrassing van deze meet, al was de massale coming out bij de vorige meet nog wat opzienbarender. Ook besloten Gutmensch en Leandra na een lange periode van onthouding weer één sigaretje op te steken. Oh nee, dat was helemaal niets. Jakkie bah. Nee nee, helemaal niet lekker meer. Maar even nog een hijsje hoor! Jaja, zo kennen wij er meer, mensen.
Het bestelde eten varieerde van kipsaté tot runderentrecote en smaakte prima. De gehele meet was het zodanig prima weer dat we in ieder geval buiten bleven staan. Vanaf dit punt beginnen mijn herinneringen ietwat vager te worden, aangezien er tegen dit tijdstip alweer redelijk wat bier verwerkt was. Leandra versprak zich en zei per abuis iets gemeens over een crewlid. Wie? Dat zal voor altijd geheim blijven. Want what happens in Utrecht, stays in Utrecht (behalve de herpes op die bakkes van Kaas- dan).
Euribob, Kaas- en PolitiekGeaard besloten na enige tijd af te haken en niet lang daarna volgden Gutmensch en Drugshond ook. Resultaat was dat ik samen met Kowloon en Leandra overbleef. Onderwerp van gesprek was de bliksemcarrière van Kowloon en hoe hij het ging maken in de wereld. Rond 23.30u besloten we dat het wel mooi genoeg was. We liepen richting Utrecht Centraal en daar kreeg ik zelfs drie afscheidszoenen van Kowloon. Hoewel.. genoeg? De nachtelijke posts suggereren dat Leandra en Kowloon nog even goed hebben doorgezakt in Amersfoort. Wat daar gebeurde zullen we nooit weten. Want ook hier geldt: what happens in Amersfoort, stays in Amersfoort. Rond 1.00u keerde ik terug in Eindhoven. Tot mijn grote vreugde trouwens, want mijn angst was dat ik in de trein in slaap zou vallen en ergens in de krochten van Limburg zou eindigen. En dat gunnen we niemand.
Fin.
quote:
quote:Op zondag 22 mei 2016 13:40 schreef Friek_ het volgende:
Rond 18.30u begon men honger te krijgen en uit het niets kwam Drugshond ineens voorbij lopen. Drie uur had hij door Utrecht zitten lopen en nu pas had hij ons gevonden. Tot ieders verbazing bleek hij coherente zinnen te kunnen formuleren - verrassend, gezien het feit dat men onderhand een Enigma nodig heeft om zijn posts te ontcijferen. Dit vormde wellicht grootste verrassing van deze meet, al was de massale coming out bij de vorige meet nog wat opzienbarender. Ook besloten Gutmensch en Leandra na een lange periode van onthouding weer één sigaretje op te steken. Oh nee, dat was helemaal niets. Jakkie bah. Nee nee, helemaal niet lekker meer. Maar even nog een hijsje hoor! Jaja, zo kennen wij er meer, mensen.
Gutmensch ken je wel denk ik, das remlofquote:Op zondag 22 mei 2016 15:55 schreef Germano het volgende:
Ken ze allemaal niet. Wel gemeet bij STH gok ik?
Wist niet dat remqo zo'n pol fanaat wasquote:Op zondag 22 mei 2016 15:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
Gutmensch ken je wel denk ik, das remlof
quote:Op zondag 22 mei 2016 16:00 schreef Willoow het volgende:
[..]
Wist niet dat remqo zo'n pol fanaat was
Ik kwam er alleen om te zuipenquote:Op zondag 22 mei 2016 16:00 schreef Willoow het volgende:
[..]
Hahaquote:Op zondag 22 mei 2016 16:00 schreef Willoow het volgende:
[..]
Lurkerquote:
Ik kom net binnenquote:
nee 020 plsquote:Op zondag 22 mei 2016 13:18 schreef zeer het volgende:
[..]
Was gisteren bij Spirit restaurant echt niet normaal lekker gegeten. Een vegan kapsalon vooraf en een goed bord van het buffet als hoofdgerecht. Rabarber crumble en perenkruimeltaart als toetje
. Zit er over na te denken te emigreren naar 010
.
quote:Op zondag 22 mei 2016 15:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, tegen iedereen hier. Er is bijna geen topicreeks waar zoveel bans vallen als in deze en dat is niet iets om trots op te zijn.
Lol, is nog niet veel veranderd door de jaren heen dusquote:
Jajaquote:
quote:
Maar dat is maar 1% van users die hier post ofzo :squote:Op zondag 22 mei 2016 16:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
Lol, is nog niet veel veranderd door de jaren heen dus
Ik heb het net gezien, was spannendquote:
I'm watching youquote:
Hoeveel vingers steek ik op?quote:
Meh, dat nou weer net nietquote:
0, want je was aan het typen.quote:
Wat is ditquote:Op zondag 22 mei 2016 16:12 schreef housesoftheholy het volgende:
By the way, wat denken jullie nou te winnen door een iemand die doodnormaal psychologisch mechanisme benoemt weg te zetten als kneus!? Dat het dan opeens niet meer zo werkt!? Of denken jullie er werkelijk neukcredits mee te krijgen?
Waarschijnlijk dat laatste. Zo van, kijk mij eens een zelfverzekerde man zijn. Ik klaag niet hoor. Ik ben stoer (waarmee je het mechanisme nog bevestigt ook)
Waar heb jij het ineens over zo out of the blue?quote:Op zondag 22 mei 2016 16:12 schreef housesoftheholy het volgende:
By the way, wat denken jullie nou te winnen door een iemand die doodnormaal psychologisch mechanisme benoemt weg te zetten als kneus!? Dat het dan opeens niet meer zo werkt!? Of denken jullie er werkelijk neukcredits mee te krijgen?
Waarschijnlijk dat laatste. Zo van, kijk mij eens een zelfverzekerde man zijn. Ik klaag niet hoor. Ik ben stoer (waarmee je het mechanisme nog bevestigt ook)
is een quote lijkt mequote:Op zondag 22 mei 2016 16:14 schreef Remqo het volgende:
[..]
Waar heb jij het ineens over zo out of the blue?
dat kan ik makkelijk met 1 handquote:
Oh, die dan wel.quote:Op zondag 22 mei 2016 15:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
Zelfs als een vrouw met tientallen kerels in bed heeft gelegen heeft ze er alsnog honderden afgewezen. Misschien zelfs wel duizenden.quote:
Braddie is niet psychisch gestoordquote:Op zondag 22 mei 2016 16:12 schreef housesoftheholy het volgende:
quote:
Google dan luiaardquote:Op woensdag 18 mei 2016 19:41 schreef Puntenjager het volgende:
Wie? Relmof?quote:Op zondag 22 mei 2016 16:16 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
ja nu komt die kankerkneus hierheen
bedankt
nou en, gebeurt er nog eens wat manquote:Op zondag 22 mei 2016 16:16 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
bedankt
quote:Op zondag 22 mei 2016 16:16 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
bedankt
Nee, dat kan je niet.quote:
doe rustig guusquote:Op zondag 22 mei 2016 16:16 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
bedankt
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
jawel de andere hand is voor chips etenquote:
quote:Op zondag 22 mei 2016 16:19 schreef Germano het volgende:
Gaat iedereen nu oude koeien uit de sloot halen?
quote:
ja weet je, ik snap dat je daar wat slecht tegen kan, maar je kunt niet van iedereen verwachten dat ze dat woord maar gaan vermijdenquote:
doerak, rekel, schavuit!quote:
Op ze neerkijken vanwege hun tokkietaalgebruik mag wel.quote:Op zondag 22 mei 2016 16:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja weet je, ik snap dat je daar wat slecht tegen kan, maar je kunt niet van iedereen verwachten dat ze dat woord maar gaan vermijden
wel mooi dat ie daarmee eigenlijk erkent dat ie zelf een tokkie is, gezien zijn taalgebruik de laatste tijd als ie boos isquote:Op zondag 22 mei 2016 16:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Op ze neerkijken vanwege hun tokkietaalgebruik mag wel.
ooit waren ze hipquote:
wat?quote:Op zondag 22 mei 2016 16:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Guus wordt binnenkort aangesteld als PR loopjongen van FOK!.
en belhamelquote:
waarom zou je dat willenquote:Op zondag 22 mei 2016 16:26 schreef Chai het volgende:
[..]
neequote:Op zondag 22 mei 2016 16:26 schreef Zosk het volgende:
[..]
Meesten weten gewoon hoeveel cm een inch is.
Zal hem met open armen ontvangen achter.quote:Op zondag 22 mei 2016 16:26 schreef Chai het volgende:
[..]
helemaal nietquote:Op zondag 22 mei 2016 16:26 schreef Zosk het volgende:
[..]
Meesten weten gewoon hoeveel cm een inch is.
kan wel leukere posities in de crew bedenkenquote:
Guusje mag ook wel met mij gaan FOBO-modden hoor.quote:Op zondag 22 mei 2016 16:27 schreef deadprez het volgende:
[..]
kan wel leukere posities in de crew bedenken
dan zou ik toch voor pr gaan als ik guus wasquote:Op zondag 22 mei 2016 16:28 schreef Fylax het volgende:
[..]
Guusje mag ook wel met mij gaan FOBO-modden hoor.
Pubers kunnen niet elke positie vervullen.quote:Op zondag 22 mei 2016 16:27 schreef deadprez het volgende:
[..]
kan wel leukere posities in de crew bedenken
pls neequote:Op zondag 22 mei 2016 16:28 schreef Fylax het volgende:
[..]
Guusje mag ook wel met mij gaan FOBO-modden hoor.
quote:Op zondag 22 mei 2016 16:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
dan zou ik toch voor pr gaan als ik guus was
dat heb ik nooit gezegd trouwensquote:Op zondag 22 mei 2016 16:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
dan zou ik toch voor pr gaan als ik guus was
Kom dan.quote:Op zondag 22 mei 2016 16:29 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
dat heb ik nooit gezegd trouwens
ik heb gezegd dat er naar mijn mening een pr-team moest komen
Dan ben je nog steeds een eend, hou je bek maar gewoon.quote:Op zondag 22 mei 2016 16:28 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Uit de VS, daar gebruiken ze juist inches
Echt fucking dom jij.
quote:Op zondag 22 mei 2016 16:30 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
net afgekeken, helemaal uitgedroogd door het huilen
en nu ga ik weer verder met niks doen
Dat was er toch trouwens wel? Ik heb volgens mij weleens users met een PR-tagje gezienquote:Op zondag 22 mei 2016 16:29 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
dat heb ik nooit gezegd trouwens
ik heb gezegd dat er naar mijn mening een pr-team moest komen
Eenden hebben toch geen bek joh, idiootquote:Op zondag 22 mei 2016 16:29 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dan ben je nog steeds een eend, hou je bek maar gewoon.
Jawel godverdomme.quote:Op zondag 22 mei 2016 16:30 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Eenden hebben toch geen bek joh, idioot
als ze er al zijn, dan zijn ze niet heel erg actief op fok zelfquote:Op zondag 22 mei 2016 16:30 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat was er toch trouwens wel? Ik heb volgens mij weleens users met een PR-tagje gezien
nee truequote:Op zondag 22 mei 2016 16:30 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
als ze er al zijn, dan zijn ze niet heel erg actief op fok zelf
minder drugs nemen manquote:Op zondag 22 mei 2016 16:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee true
misschien vergis ik me ook wel
Vast wel.quote:Op zondag 22 mei 2016 16:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee true
misschien vergis ik me ook wel
Dat is ook mijn bedoeling, wil weten hoe het voelt.quote:Op zondag 22 mei 2016 16:31 schreef Germano het volgende:
Kap eens met dat gezeik. Jullie lijken wel een stelletje wijven zo.
doe niet zo malquote:
Hebben ze dildo's voor.quote:Op zondag 22 mei 2016 16:31 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat is ook mijn bedoeling, wil weten hoe het voelt.
Alsof mensen met talent bij FOK! gaan werkenquote:Op zondag 22 mei 2016 16:32 schreef deadprez het volgende:
http://frontpage.fok.nl/s(...)nieuw-pr-talent.html
Ha, ik heb gelijk, het is er iig geweest
Maar er zijn nooit meer prijsvragen, dus vraag me af of het er nog steeds is.quote:Op zondag 22 mei 2016 16:32 schreef deadprez het volgende:
http://frontpage.fok.nl/s(...)nieuw-pr-talent.html
Ha, ik heb gelijk, het is er iig geweest
wow fylax pik je dit?quote:Op zondag 22 mei 2016 16:35 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Alsof mensen met talent bij FOK! gaan werken
hoezo djeez is toch ook een woordenkunstenaarquote:Op zondag 22 mei 2016 16:35 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Alsof mensen met talent bij FOK! gaan werken
Waarom weet je dit.quote:Op zondag 22 mei 2016 16:36 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik moet echt lachen. In bijna elk nummer van Faberyayo komt iets voor over zijn zonnebril.
als hij fok op zijn cv vermeld werkt dat eerder afschrikwekkendquote:Op zondag 22 mei 2016 16:36 schreef deadprez het volgende:
[..]
hoezo djeez is toch ook een woordenkunstenaar
wie?quote:Op zondag 22 mei 2016 16:36 schreef deadprez het volgende:
[..]
hoezo djeez is toch ook een woordenkunstenaar
Denk het wel, hij heeft de website van zijn bedrijfje ook bij al zijn berichten staanquote:Op zondag 22 mei 2016 16:37 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
als hij fok op zijn cv vermeld werkt dat eerder afschrikwekkend
Je kon laatst nog een landkaart op Canvas winnen in TRV.quote:Op zondag 22 mei 2016 16:35 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Maar er zijn nooit meer prijsvragen, dus vraag me af of het er nog steeds is.
manmanmanquote:Op zondag 22 mei 2016 16:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
Denk het wel, hij heeft de website van zijn bedrijfje ook bij al zijn berichten staan
vermeldtquote:Op zondag 22 mei 2016 16:37 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
als hij fok op zijn cv vermeld werkt dat eerder afschrikwekkend
whooptiefuckingdooquote:Op zondag 22 mei 2016 16:37 schreef Remqo het volgende:
[..]
Je kon laatst nog een landkaart op Canvas winnen in TRV.
Hork heeft er eentje gewonnen
Maarja ik heb ooit een hangstoel gewonnenquote:
eyyquote:
Stiekem ben je wel boos op jezelf nuquote:Op zondag 22 mei 2016 16:38 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
ben itt djeez geen woordkunstenaar, dus maakt nie uit
nee ben rustige jongenquote:Op zondag 22 mei 2016 16:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Stiekem ben je wel boos op jezelf nu
quote:
heya zalwelquote:
excuses aanvaardquote:Op zondag 22 mei 2016 16:41 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
owh nou sorry dat ik besta :s
etsu weer zekerquote:Op zondag 22 mei 2016 16:42 schreef Zosk het volgende:
[..]
Diep gekwetst nu, ben ooit door een hommel aangevallen.
Dat was natuurlijk weer hommeles.quote:Op zondag 22 mei 2016 16:42 schreef Zosk het volgende:
[..]
Diep gekwetst nu, ben ooit door een hommel aangevallen.
geen zorgen mattiquote:Op zondag 22 mei 2016 16:43 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dankje dacht even dat we geen vriendjes meer waren
quote:
jij kan er ook niets aan doenquote:Op zondag 22 mei 2016 16:41 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
owh nou sorry dat ik besta :s
hey sniffiequote:Op zondag 22 mei 2016 16:45 schreef Zosk het volgende:
[..]
Heb niet zoveel haargroei om fluffie te zijn.
I'm trying hard to fap to this.quote:
4 uur is ook zo watquote:
niet gekliktquote:Op zondag 22 mei 2016 16:49 schreef defokkingfoker het volgende:
WTF GAST GWN ELKE DAG DOET HIJ DAT![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
https://www.youtube.com/channel/UCqW54i24PGw1q7IxciRmgTA/videos
quote:Op zondag 22 mei 2016 16:49 schreef Germano het volgende:
[..]
Hier kan ik niet tegen hè. Dat getreiter met die smiley altijd.
Wat een figuur.quote:
Dat kan ik niet eens.quote:Op zondag 22 mei 2016 16:51 schreef Germano het volgende:
Godverdomme, moet er niet aan denken om elke dag 4 uur lang mijn pis op te houden.
Denk wel veel views dan.quote:Op zondag 22 mei 2016 16:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
idd komt het uit alle gaten, overal lekkage
Ligt eraan hoeveel je drinkt natuurlijk.quote:Op zondag 22 mei 2016 16:55 schreef Chloroform het volgende:
Hoezo kunnen jullie niet vier uur niet pissen, wat een wijven
ik wel hoowr maar lul gewoon mee met sniffiequote:Op zondag 22 mei 2016 16:55 schreef Chloroform het volgende:
Overactieve blaas bestaat gewoon hoor, hoef je geen wijf voor te zijn.quote:Op zondag 22 mei 2016 16:55 schreef Chloroform het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |