dan ben jij mijn piemelprinsesquote:Op zondag 22 mei 2016 15:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik ook van jou, je bent mijn kutnerd
die OP maakt de tt wel goedquote:
ik zag het jaquote:
Boere Turken?quote:Op zondag 22 mei 2016 15:17 schreef Chai het volgende:
Buiten allemaal getoeter van verdwaalde GAE Turken
Doe ik het voorquote:
doeiquote:
Jogy is srs de enige BNW'er die niet zwakbegaafd is.quote:Op zondag 22 mei 2016 15:33 schreef deadprez het volgende:
Ik zit topic in BNW te lezen over de zogenaamde LGBT-agenda en het valt me op dat al die zogenaamd vrijdenkende complotters verrassend vaak achter conservatief christelijke praatjes aanlopen.
Hehe, zitten er wel meer hoor. Maar ja, dat zijn dan wel weer allemaal debunkers, zegt op zich ook wel weer iets denk ik.quote:Op zondag 22 mei 2016 15:37 schreef zeer het volgende:
[..]
Jogy is srs de enige BNW'er die niet zwakbegaafd is.
Die "debunkers" zijn pas de echte sheeple daar hoor omgquote:Op zondag 22 mei 2016 15:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
Hehe, zitten er wel meer hoor. Maar ja, dat zijn dan wel weer allemaal debunkers, zegt op zich ook wel weer iets denk ik.
En Lavenderr was sws een betere mod dan jogy
whaat nieuwe ui kan ik niet aanquote:Op zondag 22 mei 2016 15:39 schreef Crip het volgende:
Ik heb zin in groentensoep met gehaktballetjes.
Ik nietquote:Op zondag 22 mei 2016 15:39 schreef Crip het volgende:
Ik heb precies dat gemaakt.quote:Op zondag 22 mei 2016 15:39 schreef Crip het volgende:
Valt reuze mee, maar dat is wel het verwijt dat de complottertjes ook altijd maken ja.quote:Op zondag 22 mei 2016 15:39 schreef zeer het volgende:
[..]
Die "debunkers" zijn pas de echte sheeple daar hoor omg. Die staan open voor exact 0% iets anders dan dat zij denken. Twijfel is de grootste vorm van zekerheid wat mij betreft.
Kweenie, als je beetje mee post hangen die gasten je wel heel snel je keel uit hoor.quote:Op zondag 22 mei 2016 15:40 schreef deadprez het volgende:
[..]
Valt reuze mee, maar dat is wel het verwijt dat de complottertjes ook altijd maken ja.
zag net naakt foto van je ;squote:Op zondag 22 mei 2016 15:41 schreef Crip het volgende:
Hallo mijn ui word heletijd veranderd, ik zie er twee. Wat zien jullie?
een blond animemeisje ofzoquote:Op zondag 22 mei 2016 15:41 schreef Crip het volgende:
Nu een meisje. Zojuist zo'n figuur met hoed.quote:Op zondag 22 mei 2016 15:41 schreef Crip het volgende:
Maar dan zien we jequote:Op zondag 22 mei 2016 15:42 schreef zeer het volgende:
[..]
kan gewoon fappen als ik ingelogd ben hoor
dt bedoelde ik nie ;squote:Op zondag 22 mei 2016 15:42 schreef zeer het volgende:
[..]
kan gewoon fappen als ik ingelogd ben hoor
Wauw.quote:Op zondag 22 mei 2016 15:45 schreef Chai het volgende:
Lol een of ander gekkie in POL heeft 3 uur door Utrecht gelopen, omdat hij de afgesproken plek niet kon vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |