I'm watching youquote:
Hoeveel vingers steek ik op?quote:
Meh, dat nou weer net nietquote:
0, want je was aan het typen.quote:
Wat is ditquote:Op zondag 22 mei 2016 16:12 schreef housesoftheholy het volgende:
By the way, wat denken jullie nou te winnen door een iemand die doodnormaal psychologisch mechanisme benoemt weg te zetten als kneus!? Dat het dan opeens niet meer zo werkt!? Of denken jullie er werkelijk neukcredits mee te krijgen?
Waarschijnlijk dat laatste. Zo van, kijk mij eens een zelfverzekerde man zijn. Ik klaag niet hoor. Ik ben stoer (waarmee je het mechanisme nog bevestigt ook)
Waar heb jij het ineens over zo out of the blue?quote:Op zondag 22 mei 2016 16:12 schreef housesoftheholy het volgende:
By the way, wat denken jullie nou te winnen door een iemand die doodnormaal psychologisch mechanisme benoemt weg te zetten als kneus!? Dat het dan opeens niet meer zo werkt!? Of denken jullie er werkelijk neukcredits mee te krijgen?
Waarschijnlijk dat laatste. Zo van, kijk mij eens een zelfverzekerde man zijn. Ik klaag niet hoor. Ik ben stoer (waarmee je het mechanisme nog bevestigt ook)
is een quote lijkt mequote:Op zondag 22 mei 2016 16:14 schreef Remqo het volgende:
[..]
Waar heb jij het ineens over zo out of the blue?
dat kan ik makkelijk met 1 handquote:
Oh, die dan wel.quote:Op zondag 22 mei 2016 15:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
Gutmensch ken je wel denk ik, das remlof
Zelfs als een vrouw met tientallen kerels in bed heeft gelegen heeft ze er alsnog honderden afgewezen. Misschien zelfs wel duizenden.quote:
Braddie is niet psychisch gestoordquote:Op zondag 22 mei 2016 16:12 schreef housesoftheholy het volgende:
quote:
Google dan luiaardquote:Op woensdag 18 mei 2016 19:41 schreef Puntenjager het volgende:
Wie? Relmof?quote:Op zondag 22 mei 2016 16:16 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
ja nu komt die kankerkneus hierheen
bedankt
nou en, gebeurt er nog eens wat manquote:Op zondag 22 mei 2016 16:16 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
bedankt
quote:Op zondag 22 mei 2016 16:16 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
bedankt
Nee, dat kan je niet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |