Hebben ze dildo's voor.quote:Op zondag 22 mei 2016 16:31 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat is ook mijn bedoeling, wil weten hoe het voelt.
Alsof mensen met talent bij FOK! gaan werkenquote:Op zondag 22 mei 2016 16:32 schreef deadprez het volgende:
http://frontpage.fok.nl/s(...)nieuw-pr-talent.html
Ha, ik heb gelijk, het is er iig geweest
Maar er zijn nooit meer prijsvragen, dus vraag me af of het er nog steeds is.quote:Op zondag 22 mei 2016 16:32 schreef deadprez het volgende:
http://frontpage.fok.nl/s(...)nieuw-pr-talent.html
Ha, ik heb gelijk, het is er iig geweest
wow fylax pik je dit?quote:Op zondag 22 mei 2016 16:35 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Alsof mensen met talent bij FOK! gaan werken
hoezo djeez is toch ook een woordenkunstenaarquote:Op zondag 22 mei 2016 16:35 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Alsof mensen met talent bij FOK! gaan werken
Waarom weet je dit.quote:Op zondag 22 mei 2016 16:36 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik moet echt lachen. In bijna elk nummer van Faberyayo komt iets voor over zijn zonnebril.
als hij fok op zijn cv vermeld werkt dat eerder afschrikwekkendquote:Op zondag 22 mei 2016 16:36 schreef deadprez het volgende:
[..]
hoezo djeez is toch ook een woordenkunstenaar
wie?quote:Op zondag 22 mei 2016 16:36 schreef deadprez het volgende:
[..]
hoezo djeez is toch ook een woordenkunstenaar
Denk het wel, hij heeft de website van zijn bedrijfje ook bij al zijn berichten staanquote:Op zondag 22 mei 2016 16:37 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
als hij fok op zijn cv vermeld werkt dat eerder afschrikwekkend
Je kon laatst nog een landkaart op Canvas winnen in TRV.quote:Op zondag 22 mei 2016 16:35 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Maar er zijn nooit meer prijsvragen, dus vraag me af of het er nog steeds is.
manmanmanquote:Op zondag 22 mei 2016 16:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
Denk het wel, hij heeft de website van zijn bedrijfje ook bij al zijn berichten staan
vermeldtquote:Op zondag 22 mei 2016 16:37 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
als hij fok op zijn cv vermeld werkt dat eerder afschrikwekkend
whooptiefuckingdooquote:Op zondag 22 mei 2016 16:37 schreef Remqo het volgende:
[..]
Je kon laatst nog een landkaart op Canvas winnen in TRV.
Hork heeft er eentje gewonnen
Maarja ik heb ooit een hangstoel gewonnenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |