SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar hou tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur, of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
stond ook niet op de planning voor vandaagquote:
Onvoorziene omstandigheden. Komt mooi uit want het is zo benauwd als de beulen op het ogenblik.quote:
quote:Op zondag 22 mei 2016 13:16 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Onvoorziene omstandigheden. Komt mooi uit want het is zo benauwd als de beulen op het ogenblik.
quote:Op zondag 22 mei 2016 13:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
Leuk, nu op Nat Geo over Napster.
Metallica, Napster bad!
quote:Op zondag 22 mei 2016 14:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
En daar zit je dan in de bibiotheek om series te downloaden zodat ik vanavond wat te doen heb
Klacht: geen internet thuis
quote:Op zondag 22 mei 2016 14:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
En een download limiet hier denk ik, gaat niet veel sneller dan 130 kb/s
quote:Op zondag 22 mei 2016 14:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
En daar zit je dan in de bibiotheek om series te downloaden zodat ik vanavond wat te doen heb
je kan ook een dvd huren kost een euro per weekquote:Op zondag 22 mei 2016 14:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Bestaat dat nog?quote:Op zondag 22 mei 2016 14:21 schreef Karzai het volgende:
[..]
je kan ook een dvd huren kost een euro per week
quote:Op zondag 22 mei 2016 14:25 schreef Karzai het volgende:
[..]
jazeker bij de bieb wel komt ook vage films tegen die je niet kan downloaden
Echt 80 wifinetwerken en alles beveiligdquote:Op zondag 22 mei 2016 14:20 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Volgens mij kan je beter bij de buren voor het raam gaan staan.
DVD?quote:Op zondag 22 mei 2016 14:21 schreef Karzai het volgende:
[..]
je kan ook een dvd huren kost een euro per week
Dan zal je richting Drenthe moeten.quote:Op zondag 22 mei 2016 14:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Echt 80 wifinetwerken en alles beveiligd
Waar is de tijd dat je gewoon in het park kon meeliften op een onbeveiligde wifi
quote:Op zondag 22 mei 2016 14:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
DVD?
Ik hoorde dat het een soort ronde schijf is met daarop een streamingdienst die maar 1 film kan afspelen
Ik ben geen fan
Die hype is volgens mij wel voorbij.quote:Op zondag 22 mei 2016 14:32 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Al die DVD-spelers die je voor een rol drop kan aanschaffen voor in de auto ook. Wie wil dat nou.
Hier staat 'ie (denkik) op max 150 kbs.. Maar over een kwartier is de laatste deel van mijn torrent (breaking badquote:Op zondag 22 mei 2016 14:31 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dan zal je richting Drenthe moeten.Hier bij de bieb kan je maar aan downloaden.
Volgens mij is het in Drenthe net ontdekt.quote:
Xzibit van Pimp My Ridequote:Op zondag 22 mei 2016 14:32 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Al die DVD-spelers die je voor een rol drop kan aanschaffen voor in de auto ook. Wie wil dat nou.
quote:Op zondag 22 mei 2016 14:36 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Volgens mij is het in Drenthe net ontdekt.Kost geen moer joh. Ze plakken het nog net niet aan een rol beschuit.
Ben je een hele middag kwijt om 20 minuten te kunnen kijken vanavond?quote:Op zondag 22 mei 2016 14:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hier staat 'ie (denkik) op max 150 kbs.. Maar over een kwartier is de laatste deel van mijn torrent (breaking badlaatste paar afleveringen) klaar.
Antiklacht: over een paar weken 200 mbit glazvezel turbo internet
Serieus?quote:Op zondag 22 mei 2016 14:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Xzibit van Pimp My Ride
Ook schermen zodat de mensen die achter je rijden kunnen meerijden en afgeleid worden
Neuh ik zit hier net een half uurtje of zoquote:Op zondag 22 mei 2016 14:37 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ben je een hele middag kwijt om 20 minuten te kunnen kijken vanavond?
quote:Op zondag 22 mei 2016 14:38 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Serieus?Levensgevaarlijk. Dat dat mag en kan in Amerika.
quote:Op zondag 22 mei 2016 14:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Neuh ik zit hier net een half uurtje of zo
en ik had nog 20% van die torrent over. Ik ging eerst bij mijn ouders die torrent snachts aan laten staan zodat ik de hele serie had. Was ik vergeten de oplader er in te doen en is alsnog alles incompleet
Dat is geen onverstandige beslissing.quote:Op zondag 22 mei 2016 14:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik heb ook nog maar een week voor mijn eindverslag stage
Ga ik zo maar 'ns een beginnetje aan maken nu ik hier toch ben
Wel verstandig, in plaats van series kijken.quote:Op zondag 22 mei 2016 14:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik heb ook nog maar een week voor mijn eindverslag stage
Ga ik zo maar 'ns een beginnetje aan maken nu ik hier toch ben
quote:Op zondag 22 mei 2016 14:44 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat is geen onverstandige beslissing.Ben ook weer weg. Succes.
![]()
jaa het is wel weekend hequote:Op zondag 22 mei 2016 14:44 schreef Melting het volgende:
[..]
Wel verstandig, in plaats van series kijken.
quote:Op zondag 22 mei 2016 15:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Geen gratis koffie in de bibliotheek
Zit hiernaast jaquote:Op zondag 22 mei 2016 15:16 schreef Melting het volgende:
[..]
Jij wil het onderste uit de kan hè?
Dan moet je even naar de supermarkt lopen.
Het gaat niet alleen om de kosten.quote:Op zondag 22 mei 2016 15:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Zit hiernaast ja
Maar gratis koffie moet toch kunnen. Wat kost dat nou op jaarbasis.
Zit btw aan het plein waar ook 'the passion' was.
Moet toch een mooie ontmoetingsplaats zijn hier? Maatschappelijke functie alles. Maar wel koffie van 2 euroquote:Op zondag 22 mei 2016 15:19 schreef Melting het volgende:
[..]
Het gaat niet alleen om de kosten.
Ook de overlast van mensen die gratis koffie komen drinken.
Wat zet ik er op?quote:Op zondag 22 mei 2016 16:11 schreef Gtaboy107 het volgende:
Wie gooit mij even op het rooster voor nu? Wil wel gaan draaien namelijk.
quote:Op zondag 22 mei 2016 16:11 schreef Gtaboy107 het volgende:
Wie gooit mij even op het rooster voor nu? Wil wel gaan draaien namelijk.
quote:Op zondag 22 mei 2016 16:20 schreef Gtaboy107 het volgende:
Ik zit al te draaien, vergeet ik op live te drukken.![]()
Het is dat ik even op de website ging kijken of de tag goed werd weergeven maar die stond er niet. Gek hé.quote:
Topquote:Op zondag 22 mei 2016 16:24 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Yes, het nieuwste nummer, Dark Necessities
Zei me niets inderdaad.quote:Op zondag 22 mei 2016 16:24 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Yes, het nieuwste nummer, Dark Necessities
Komt omdat ik hem ook niet in Top of Flop ga draaienquote:
Joh, Meltingquote:
Post NL levert toch niet op zondag?quote:Op zondag 22 mei 2016 16:36 schreef Melting het volgende:
Hebben jullie wel eens ooit iets besteld wat op zondag geleverd zou moeten worden door Post NL?
Is me wel verteld, en bij pakket volgen staat ook van wel.quote:
PostNL en bezorgen, ik vertrouw er nooit meer in.quote:Op zondag 22 mei 2016 16:38 schreef Melting het volgende:
[..]
Is me wel verteld, en bij pakket volgen staat ook van wel.
Bozorgmoment 22 mei 13.25-15.25.
Dan zijn ze al ruim een uur en een kwartier te laatquote:Op zondag 22 mei 2016 16:38 schreef Melting het volgende:
[..]
Is me wel verteld, en bij pakket volgen staat ook van wel.
Bozorgmoment 22 mei 13.25-15.25.
Ja.... ik baal ook. Zeg dan dat je niet bezorgd.quote:Op zondag 22 mei 2016 16:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dan zijn ze al ruim een uur en een kwartier te laat
Oh, maar wel al excuses voor de vertragingquote:
Oh ja die vertraging heb ik ook wel eens gehad, maar dan komt het vandaag wel aan, hoewel ik nooit gehoord heb dat ze ook op zondag bezorgen.quote:
Ik heb vorig jaar mei bij een andere winkel iets besteld, is niet op zondag bezorgd.quote:Op zondag 22 mei 2016 16:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh ja die vertraging heb ik ook wel eens gehad, maar dan komt het vandaag wel aan, hoewel ik nooit gehoord heb dat ze ook op zondag bezorgen.
De chauffeur is al onderweg staat erquote:Op zondag 22 mei 2016 16:46 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar mei bij een andere winkel iets besteld, is niet op zondag bezorgd.Dus vrees het ergste.
Dat staat er al heel de middag.quote:
Als ze hier op zondag zouden bezorgen, zouden er paar christenen gewoon de wegen naar de stad blokkeren.quote:Op zondag 22 mei 2016 16:46 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar mei bij een andere winkel iets besteld, is niet op zondag bezorgd.Dus vrees het ergste.
Mag jij op zondag wel draaien?quote:Op zondag 22 mei 2016 16:47 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Als ze hier op zondag zouden bezorgen, zouden er paar christenen gewoon de wegen naar de stad blokkeren.
Alleen maar psalmen en gezangenquote:
Die vind ik eerlijk gezegd helemaal niet vervelendquote:Op zondag 22 mei 2016 16:49 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Oppassen hoor, anders gaat Mijn Gebed aan.
Ik heb hem niet meer.quote:Op zondag 22 mei 2016 16:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Die vind ik eerlijk gezegd helemaal niet vervelend
Of Unit Gloria/Robert Long met the last seven days
Foei, nog liegen op de dag des Heresquote:Op zondag 22 mei 2016 16:50 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Ik heb hem niet meer.LEUGENS! Ik heb hem wel.
quote:Op zondag 22 mei 2016 16:54 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
10 onze vaders en 3 wees gegroetjes en je bent er weer vanaf.
quote:Op zondag 22 mei 2016 16:54 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
10 onze vaders en 3 wees gegroetjes en je bent er weer vanaf.
En dus een kopje suiker van je wilde lenen?quote:Op zondag 22 mei 2016 16:56 schreef Melting het volgende:
Deurbel gaat. Ik denk... yes!
Blijkt het iemand te zijn die de buren helpt verhuizen.![]()
Man man man man man.quote:Op zondag 22 mei 2016 16:56 schreef Melting het volgende:
Deurbel gaat. Ik denk... yes!
Blijkt het iemand te zijn die de buren helpt verhuizen.![]()
quote:Op zondag 22 mei 2016 16:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En dus een kopje suiker van je wilde lenen?
Gelijk een rotschop geven, hoe durven ze?!quote:Op zondag 22 mei 2016 16:57 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee..... ze wisten niet precies welk nummer het was...
Ah, Bible-belt?quote:Op zondag 22 mei 2016 16:47 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Als ze hier op zondag zouden bezorgen, zouden er paar christenen gewoon de wegen naar de stad blokkeren.
Ik ben zó goed met buren etc.quote:Op zondag 22 mei 2016 16:58 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Gelijk een rotschop geven, hoe durven ze?!
Same here!quote:Op zondag 22 mei 2016 16:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Die vind ik eerlijk gezegd helemaal niet vervelend
Bijbelgordel ja.quote:Op zondag 22 mei 2016 16:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah, Bible-belt?
Ik had een collega die op zondag naar Uddel verhuisde. De bewoners daar lieten duidelijk merken dat ze dat niet op prijs stelden.
Toen hij een tijd later ook nog eens bezoek op zondag kreeg, kwamen ze weer bij hem aankloppen!
Een vriendin van me woonde in....pffff ben ff de naam van dat gehucht kwijt, maar ook op de Bijbelgordel. Ze waren daar in ieder geval wel modern genoeg om een appartementencomplex te hebben, waar zij dus in woonde.quote:
Welke provincie? Wil wel weten waar nu.quote:Op zondag 22 mei 2016 17:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Een vriendin van me woonde in....pffff ben ff de naam van dat gehucht kwijt, maar ook op de Bijbelgordel. Ze waren daar in ieder geval wel modern genoeg om een appartementencomplex te hebben, waar zij dus in woonde.
Maar als zij op zondag de wasgoed over het balkon hing, trok de onderbuurvrouw het naar beneden en flikkerde ze het naar beneden toe."Wij werken niet op zondag!"
Waardoor die buurvrouw hypocriet genoeg wel aan het werk was.quote:Op zondag 22 mei 2016 17:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Een vriendin van me woonde in....pffff ben ff de naam van dat gehucht kwijt, maar ook op de Bijbelgordel. Ze waren daar in ieder geval wel modern genoeg om een appartementencomplex te hebben, waar zij dus in woonde.
Maar als zij op zondag de wasgoed over het balkon hing, trok de onderbuurvrouw het naar beneden en flikkerde ze het naar beneden toe."Wij werken niet op zondag!"
quote:Op zondag 22 mei 2016 17:03 schreef MaryMouse het volgende:
Ik dacht even dat Kabouter Plop zou komen
Oh wacht, ik weet het al weer. Het was niet op de Bijbelgordel; het was in Rijssen of Goor, maar waar precies weet ik niet meer. Overijssel dus.quote:Op zondag 22 mei 2016 17:01 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Welke provincie? Wil wel weten waar nu.
Ben blij dat het hier nog niet zó erg is.
Ja ik denk dat Jezus minder moeite zou hebben met dat iemand ff de was op zondag uit de machine halen. dan dat je dat soort wraakacties uitvoert.quote:Op zondag 22 mei 2016 17:02 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Waardoor die buurvrouw hypocriet genoeg wel aan het werk was.
Overijssel represent!quote:Op zondag 22 mei 2016 17:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh wacht, ik weet het al weer. Het was niet op de Bijbelgordel; het was in Rijssen of Goor, maar waar precies weet ik niet meer. Overijssel dus.
Ik heb geen specifieke voorkeur eigenlijk, kan van alles wel genieten.quote:Op zondag 22 mei 2016 17:08 schreef Melting het volgende:
Gtaboy?
Mag ik vragen waar je muzikale voorkeur ligt?
Ik had namelijk iets totaal anders van je verwacht.
Alles > Adele. Als er iets is wat ik niet wil horen/draaien is het wel Adele. Leuke meid maar haar muziek is vreselijk.quote:
Om eerlijk te zijn blader ik gewoon door mijn collectie en als ik iets zie staan waar ik benieuwd naar ben gooi ik het gewoon op.quote:Op zondag 22 mei 2016 17:19 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
Maar idd, ik had deze muziek ook niet van je verwacht.
Waar draai jij dan mee?quote:Op zondag 22 mei 2016 17:19 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn blader ik gewoon door mijn collectie en als ik iets zie staan waar ik benieuwd naar ben gooi ik het gewoon op.Samen ontdekken, kan ik hem ook niet afzetten als ik het bagger zou vinden.
Mixxx, het zou wel kunnen maar dan laat ik hem liever op, want misschien vinden anderen het wel een fijn nummer.quote:
Ah, OK. Je kan om een Skip or Stay vragenquote:Op zondag 22 mei 2016 17:22 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Mixxx, het zou wel kunnen maar dan laat ik hem liever op, want misschien vinden anderen het wel een fijn nummer.
quote:Op zondag 22 mei 2016 17:22 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Mixxx, het zou wel kunnen maar dan laat ik hem liever op, want misschien vinden anderen het wel een fijn nummer.
Hoiquote:
Ik heb jarenlang in Deventer gewoond. Ik vond het eerst echt een kutstad, maar nu mis ik het wel!quote:
Deventer is ook een kutstad.quote:Op zondag 22 mei 2016 17:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb jarenlang in Deventer gewoond. Ik vond het eerst echt een kutstad, maar nu mis ik het wel!
Het viel reuze mee, slecht het laatste half uur was het wat nattig.quote:Op zondag 22 mei 2016 17:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hoi
En in de honkbal naar de regen gekeken?
Netjesquote:Op zondag 22 mei 2016 17:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het viel reuze mee, slecht het laatste half uur was het wat nattig.
Maar de 17e overwinning op rij vergoedde veel...
quote:Op zondag 22 mei 2016 17:29 schreef MadMaster het volgende:
Kreeg onderweg naar huis inspiratie, zullen we vanavond een Manic Sunday doen?
Doen!quote:Op zondag 22 mei 2016 17:29 schreef MadMaster het volgende:
Kreeg onderweg naar huis inspiratie, zullen we vanavond een Manic Sunday doen?
Jean Michel leeft toch nog?quote:
Zeker! Dit nummer moest ik altijd voor mijn keyboard lessen leren. Gewoon 1 miljoen mensen hebben bij je concert.quote:
Nicequote:Op zondag 22 mei 2016 18:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Op 22 november in de HMH te bewonderen, I'll be there...
Die filmmuziek avond?quote:Op zondag 22 mei 2016 18:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nice![]()
Ik doe het nog even rustig aan met concerten dit jaar. Augustus gaan we wel naar het concertgebouw
Viel mij ook op. Was blij dat ik de dag nadat je ons getipt had besteld heb. Rij 20 stoel 7 & 8. Iets verder naar achter en naar de zijkant dan ik gewild zou hebbenquote:Op zondag 22 mei 2016 18:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zitten we waarschijnlijk vlak bij elkaar, zoveel kaarten waren er niet meer...
Wij zitten op rij 23, geloof ik...quote:Op zondag 22 mei 2016 18:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Viel mij ook op. Was blij dat ik de dag nadat je ons getipt had besteld hebt. Rij 20 stoel 7 & 8. Iets verder naar achter en naar de zijkant dan ik gewild zou hebben
Als je die avond je bolhoed op hebt zal ik je wel herkennenquote:
Die heb ik wel vaker op gehad als herkenningspunt.quote:Op zondag 22 mei 2016 18:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Als je die avond je bolhoed op hebt zal ik je wel herkennen
Niet opgeslagen? Hangt nog ergens in de mail?quote:Op zondag 22 mei 2016 18:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die heb ik wel vaker op gehad als herkenningspunt.
Kan mijn bevestiging niet meer vinden...
Nee, ik heb hard copy tickets besteld en die heb ik wel al binnen.quote:Op zondag 22 mei 2016 18:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Niet opgeslagen? Hangt nog ergens in de mail?
Ah, dan zit je aan de andere kant van de zaalquote:Op zondag 22 mei 2016 18:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, ik heb hard copy tickets besteld en die heb ik wel al binnen.
Mail waarschijnlijk weggegooid.
Even inloggen op de website zegt:
Grote Zaal Achterzaal Rang 1 Rij 22 Stoel 34
Grote Zaal Achterzaal Rang 1 Rij 22 Stoel 33
Geen bril verwarming hebbenquote:
Die bolhoed valt desondanks wel op...quote:Op zondag 22 mei 2016 18:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ah, dan zit je aan de andere kant van de zaal
Zit straks de halve zaal vol met bolhoedenquote:Op zondag 22 mei 2016 18:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die bolhoed valt desondanks wel op...
Ik heb nog nooit 2 bolhoeden bij een gelegenheid gezien.quote:Op zondag 22 mei 2016 18:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zit straks de halve zaal vol met bolhoeden
we zien tegen die tijd welquote:Op zondag 22 mei 2016 18:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit 2 bolhoeden bij een gelegenheid gezien.
Maar wie weet, vanwege het karakter van het concert dit keer juist wel...
Preciesquote:
Smakelijkquote:
Heb je (Steve Harley &) Cockney Rebel - Sebastian?quote:Op zondag 22 mei 2016 18:23 schreef Gtaboy107 het volgende:
Ik verleng het draaien nog met een half uur, tot 7 uur ben ik beschikbaar. Iemand nog een verzoekje?
Zeker, komt eraan!quote:Op zondag 22 mei 2016 18:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Heb je (Steve Harley &) Cockney Rebel - Sebastian?
Ik niet. Vind de muziek zo wel lekker.quote:Op zondag 22 mei 2016 18:23 schreef Gtaboy107 het volgende:
Ik verleng het draaien nog met een half uur, tot 7 uur ben ik beschikbaar. Iemand nog een verzoekje?
En dit is absoluut waarquote:
Haha ik wist dat dit ging komen.quote:Op zondag 22 mei 2016 18:27 schreef Melting het volgende:
![]()
Wat een bullshit!
We hebben u om 18:10 uur gemist.
Eerste bezorgpoging niet geslaagd. Tweede poging volgt.
Er is hier niemand aan de deur geweest!
En je kan ze nu ook niet bellenquote:Op zondag 22 mei 2016 18:27 schreef Melting het volgende:
![]()
Wat een bullshit!
Nee.... maar ik ga nu de firma waar ik het gekocht heb, wel bellen.quote:
Goed planquote:Op zondag 22 mei 2016 18:30 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee.... maar ik ga nu de firma waar ik het gekocht heb, wel bellen.![]()
Zij kunnen er niets aan doen, maar dan zijn ze in ieder geval op de hoogte.
quote:Op zondag 22 mei 2016 18:27 schreef Melting het volgende:
![]()
Wat een bullshit!
Weer terug vertaald naar Skippyboulderquote:
quote:Op zondag 22 mei 2016 18:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Weer terug vertaald naar Skippyboulder
Dat was ik ook niet van plan....quote:Op zondag 22 mei 2016 18:43 schreef ToT het volgende:
Kryptonine.......
Echt, wie Batman vs Superman nog niet gezien heeft: bespaar je de moeite!
Dat zeiden ze ook toen ik tussen 14:45 en 15:30 ging hardlopen. Bleek dus niet zo te zijn.quote:Op zondag 22 mei 2016 18:45 schreef Melting het volgende:
Om 19.00 even een stukje wandelen. Het blijft droog volgens Buienradar tot 20.00.
Mooi, kan ik een uurtje pittenquote:Op zondag 22 mei 2016 18:45 schreef Melting het volgende:
Om 19.00 even een stukje wandelen. Het blijft droog volgens Buienradar tot 20.00.
Hé Luckyquote:
Lucky.quote:
Vertel!quote:Op zondag 22 mei 2016 18:46 schreef Melting het volgende:
[..]
Lucky.
Ik heb een leuke site voor je gevonden.
quote:Op zondag 22 mei 2016 18:47 schreef Melting het volgende:
[..]
Jij gaat buiten toch wel eens uien kijken?
http://uienradar.mediocre.nl/
En altijd over mijn stad heen! Lekker!quote:Op zondag 22 mei 2016 18:47 schreef Melting het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hoef je de deur niet uit voor verse uienquote:Op zondag 22 mei 2016 18:49 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
En altijd over mijn stad heen! Lekker!
Scheelt inderdaad.quote:Op zondag 22 mei 2016 18:49 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hoef je de deur niet uit voor verse uien
quote:Op zondag 22 mei 2016 18:53 schreef MaryMouse het volgende:
Dit was trouwens het eerste nummer wat ik draaide nadat ik uit het ziekenhuis kwam
Jij bedankt voor het draaien. Het was een aangename showquote:Op zondag 22 mei 2016 18:55 schreef Gtaboy107 het volgende:
Laatste nummer! Mark Knopfler - Going Home. Thanks y'all.
Alvast bedankt Gtaboy!quote:Op zondag 22 mei 2016 18:55 schreef Gtaboy107 het volgende:
quote:Op zondag 22 mei 2016 18:55 schreef Gtaboy107 het volgende:
Helaas niet veel meegekregen maar wát ik hoorde was lekker. Dank je.quote:Op zondag 22 mei 2016 18:55 schreef Gtaboy107 het volgende:
Shit...quote:Op zondag 22 mei 2016 18:27 schreef Melting het volgende:
![]()
Wat een bullshit!
Ik ookquote:
Hopelijk vanaf september of zo weerquote:
Dat gaat je zo te zien prima afquote:Op zondag 22 mei 2016 20:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Moet ik eerst goed knuppelen...
[ afbeelding ]
Ik zie dat de uitzending al loopt...quote:Op zondag 22 mei 2016 20:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
We zijn al begonnen, vrije loop naar het eerste honk dan...
Als het maar weer niet vastloopt...quote:Op zondag 22 mei 2016 20:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik zie dat de uitzending al loopt...
quote:Op zondag 22 mei 2016 19:12 schreef MadMaster het volgende:
Heb je een 'Gemist' kaartje in de bus gekregen, Melting?
Zo niet, dan lullen ze zeker uit hun nek...
rennen vanavondquote:
De Bos staat al op de lijst...quote:Op zondag 22 mei 2016 20:21 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig verstond het gefluister niet vanwege een luidruchtige computer.
Zijn de verzoekjes al geopend?
Welke bekende mensen maken/maakten deel uit van deze groepquote:Op zondag 22 mei 2016 20:21 schreef ToT het volgende:
Wat fluisterde je daar over in het topic posten?
Of je minimaal 2 leden van deze band weet te posten, het liefst met naam...quote:Op zondag 22 mei 2016 20:21 schreef ToT het volgende:
Wat fluisterde je daar over in het topic posten?
Nou, ehhh....Mike in ieder geval dus.quote:Op zondag 22 mei 2016 20:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Welke bekende mensen maken/maakten deel uit van deze groep
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |