Om eerlijk te zijn blader ik gewoon door mijn collectie en als ik iets zie staan waar ik benieuwd naar ben gooi ik het gewoon op.quote:Op zondag 22 mei 2016 17:19 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
Maar idd, ik had deze muziek ook niet van je verwacht.
Waar draai jij dan mee?quote:Op zondag 22 mei 2016 17:19 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn blader ik gewoon door mijn collectie en als ik iets zie staan waar ik benieuwd naar ben gooi ik het gewoon op.Samen ontdekken, kan ik hem ook niet afzetten als ik het bagger zou vinden.
Mixxx, het zou wel kunnen maar dan laat ik hem liever op, want misschien vinden anderen het wel een fijn nummer.quote:
Ah, OK. Je kan om een Skip or Stay vragenquote:Op zondag 22 mei 2016 17:22 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Mixxx, het zou wel kunnen maar dan laat ik hem liever op, want misschien vinden anderen het wel een fijn nummer.
quote:Op zondag 22 mei 2016 17:22 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Mixxx, het zou wel kunnen maar dan laat ik hem liever op, want misschien vinden anderen het wel een fijn nummer.
Hoiquote:
Ik heb jarenlang in Deventer gewoond. Ik vond het eerst echt een kutstad, maar nu mis ik het wel!quote:
Deventer is ook een kutstad.quote:Op zondag 22 mei 2016 17:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb jarenlang in Deventer gewoond. Ik vond het eerst echt een kutstad, maar nu mis ik het wel!
Het viel reuze mee, slecht het laatste half uur was het wat nattig.quote:Op zondag 22 mei 2016 17:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hoi
En in de honkbal naar de regen gekeken?
Netjesquote:Op zondag 22 mei 2016 17:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het viel reuze mee, slecht het laatste half uur was het wat nattig.
Maar de 17e overwinning op rij vergoedde veel...
quote:Op zondag 22 mei 2016 17:29 schreef MadMaster het volgende:
Kreeg onderweg naar huis inspiratie, zullen we vanavond een Manic Sunday doen?
Doen!quote:Op zondag 22 mei 2016 17:29 schreef MadMaster het volgende:
Kreeg onderweg naar huis inspiratie, zullen we vanavond een Manic Sunday doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |