Om eerlijk te zijn blader ik gewoon door mijn collectie en als ik iets zie staan waar ik benieuwd naar ben gooi ik het gewoon op.quote:Op zondag 22 mei 2016 17:19 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
Maar idd, ik had deze muziek ook niet van je verwacht.
Waar draai jij dan mee?quote:Op zondag 22 mei 2016 17:19 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn blader ik gewoon door mijn collectie en als ik iets zie staan waar ik benieuwd naar ben gooi ik het gewoon op.Samen ontdekken, kan ik hem ook niet afzetten als ik het bagger zou vinden.
Mixxx, het zou wel kunnen maar dan laat ik hem liever op, want misschien vinden anderen het wel een fijn nummer.quote:
Ah, OK. Je kan om een Skip or Stay vragenquote:Op zondag 22 mei 2016 17:22 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Mixxx, het zou wel kunnen maar dan laat ik hem liever op, want misschien vinden anderen het wel een fijn nummer.
quote:Op zondag 22 mei 2016 17:22 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Mixxx, het zou wel kunnen maar dan laat ik hem liever op, want misschien vinden anderen het wel een fijn nummer.
Hoiquote:
Ik heb jarenlang in Deventer gewoond. Ik vond het eerst echt een kutstad, maar nu mis ik het wel!quote:
Deventer is ook een kutstad.quote:Op zondag 22 mei 2016 17:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb jarenlang in Deventer gewoond. Ik vond het eerst echt een kutstad, maar nu mis ik het wel!
Het viel reuze mee, slecht het laatste half uur was het wat nattig.quote:Op zondag 22 mei 2016 17:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hoi
En in de honkbal naar de regen gekeken?
Netjesquote:Op zondag 22 mei 2016 17:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het viel reuze mee, slecht het laatste half uur was het wat nattig.
Maar de 17e overwinning op rij vergoedde veel...
quote:Op zondag 22 mei 2016 17:29 schreef MadMaster het volgende:
Kreeg onderweg naar huis inspiratie, zullen we vanavond een Manic Sunday doen?
Doen!quote:Op zondag 22 mei 2016 17:29 schreef MadMaster het volgende:
Kreeg onderweg naar huis inspiratie, zullen we vanavond een Manic Sunday doen?
Jean Michel leeft toch nog?quote:
Zeker! Dit nummer moest ik altijd voor mijn keyboard lessen leren. Gewoon 1 miljoen mensen hebben bij je concert.quote:
Nicequote:Op zondag 22 mei 2016 18:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Op 22 november in de HMH te bewonderen, I'll be there...
Die filmmuziek avond?quote:Op zondag 22 mei 2016 18:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nice![]()
Ik doe het nog even rustig aan met concerten dit jaar. Augustus gaan we wel naar het concertgebouw
Viel mij ook op. Was blij dat ik de dag nadat je ons getipt had besteld heb. Rij 20 stoel 7 & 8. Iets verder naar achter en naar de zijkant dan ik gewild zou hebbenquote:Op zondag 22 mei 2016 18:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zitten we waarschijnlijk vlak bij elkaar, zoveel kaarten waren er niet meer...
Wij zitten op rij 23, geloof ik...quote:Op zondag 22 mei 2016 18:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Viel mij ook op. Was blij dat ik de dag nadat je ons getipt had besteld hebt. Rij 20 stoel 7 & 8. Iets verder naar achter en naar de zijkant dan ik gewild zou hebben
Als je die avond je bolhoed op hebt zal ik je wel herkennenquote:
Die heb ik wel vaker op gehad als herkenningspunt.quote:Op zondag 22 mei 2016 18:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Als je die avond je bolhoed op hebt zal ik je wel herkennen
Niet opgeslagen? Hangt nog ergens in de mail?quote:Op zondag 22 mei 2016 18:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die heb ik wel vaker op gehad als herkenningspunt.
Kan mijn bevestiging niet meer vinden...
Nee, ik heb hard copy tickets besteld en die heb ik wel al binnen.quote:Op zondag 22 mei 2016 18:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Niet opgeslagen? Hangt nog ergens in de mail?
Ah, dan zit je aan de andere kant van de zaalquote:Op zondag 22 mei 2016 18:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, ik heb hard copy tickets besteld en die heb ik wel al binnen.
Mail waarschijnlijk weggegooid.
Even inloggen op de website zegt:
Grote Zaal Achterzaal Rang 1 Rij 22 Stoel 34
Grote Zaal Achterzaal Rang 1 Rij 22 Stoel 33
Geen bril verwarming hebbenquote:
Die bolhoed valt desondanks wel op...quote:Op zondag 22 mei 2016 18:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ah, dan zit je aan de andere kant van de zaal
Zit straks de halve zaal vol met bolhoedenquote:Op zondag 22 mei 2016 18:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die bolhoed valt desondanks wel op...
Ik heb nog nooit 2 bolhoeden bij een gelegenheid gezien.quote:Op zondag 22 mei 2016 18:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zit straks de halve zaal vol met bolhoeden
we zien tegen die tijd welquote:Op zondag 22 mei 2016 18:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit 2 bolhoeden bij een gelegenheid gezien.
Maar wie weet, vanwege het karakter van het concert dit keer juist wel...
Preciesquote:
Smakelijkquote:
Heb je (Steve Harley &) Cockney Rebel - Sebastian?quote:Op zondag 22 mei 2016 18:23 schreef Gtaboy107 het volgende:
Ik verleng het draaien nog met een half uur, tot 7 uur ben ik beschikbaar. Iemand nog een verzoekje?
Zeker, komt eraan!quote:Op zondag 22 mei 2016 18:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Heb je (Steve Harley &) Cockney Rebel - Sebastian?
Ik niet. Vind de muziek zo wel lekker.quote:Op zondag 22 mei 2016 18:23 schreef Gtaboy107 het volgende:
Ik verleng het draaien nog met een half uur, tot 7 uur ben ik beschikbaar. Iemand nog een verzoekje?
En dit is absoluut waarquote:
Haha ik wist dat dit ging komen.quote:Op zondag 22 mei 2016 18:27 schreef Melting het volgende:
![]()
Wat een bullshit!
We hebben u om 18:10 uur gemist.
Eerste bezorgpoging niet geslaagd. Tweede poging volgt.
Er is hier niemand aan de deur geweest!
En je kan ze nu ook niet bellenquote:Op zondag 22 mei 2016 18:27 schreef Melting het volgende:
![]()
Wat een bullshit!
Nee.... maar ik ga nu de firma waar ik het gekocht heb, wel bellen.quote:
Goed planquote:Op zondag 22 mei 2016 18:30 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee.... maar ik ga nu de firma waar ik het gekocht heb, wel bellen.![]()
Zij kunnen er niets aan doen, maar dan zijn ze in ieder geval op de hoogte.
quote:Op zondag 22 mei 2016 18:27 schreef Melting het volgende:
![]()
Wat een bullshit!
Weer terug vertaald naar Skippyboulderquote:
quote:Op zondag 22 mei 2016 18:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Weer terug vertaald naar Skippyboulder
Dat was ik ook niet van plan....quote:Op zondag 22 mei 2016 18:43 schreef ToT het volgende:
Kryptonine.......
Echt, wie Batman vs Superman nog niet gezien heeft: bespaar je de moeite!
Dat zeiden ze ook toen ik tussen 14:45 en 15:30 ging hardlopen. Bleek dus niet zo te zijn.quote:Op zondag 22 mei 2016 18:45 schreef Melting het volgende:
Om 19.00 even een stukje wandelen. Het blijft droog volgens Buienradar tot 20.00.
Mooi, kan ik een uurtje pittenquote:Op zondag 22 mei 2016 18:45 schreef Melting het volgende:
Om 19.00 even een stukje wandelen. Het blijft droog volgens Buienradar tot 20.00.
Hé Luckyquote:
Lucky.quote:
Vertel!quote:Op zondag 22 mei 2016 18:46 schreef Melting het volgende:
[..]
Lucky.
Ik heb een leuke site voor je gevonden.
quote:Op zondag 22 mei 2016 18:47 schreef Melting het volgende:
[..]
Jij gaat buiten toch wel eens uien kijken?
http://uienradar.mediocre.nl/
En altijd over mijn stad heen! Lekker!quote:Op zondag 22 mei 2016 18:47 schreef Melting het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hoef je de deur niet uit voor verse uienquote:Op zondag 22 mei 2016 18:49 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
En altijd over mijn stad heen! Lekker!
Scheelt inderdaad.quote:Op zondag 22 mei 2016 18:49 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hoef je de deur niet uit voor verse uien
quote:Op zondag 22 mei 2016 18:53 schreef MaryMouse het volgende:
Dit was trouwens het eerste nummer wat ik draaide nadat ik uit het ziekenhuis kwam
Jij bedankt voor het draaien. Het was een aangename showquote:Op zondag 22 mei 2016 18:55 schreef Gtaboy107 het volgende:
Laatste nummer! Mark Knopfler - Going Home. Thanks y'all.
Alvast bedankt Gtaboy!quote:Op zondag 22 mei 2016 18:55 schreef Gtaboy107 het volgende:
quote:Op zondag 22 mei 2016 18:55 schreef Gtaboy107 het volgende:
Helaas niet veel meegekregen maar wát ik hoorde was lekker. Dank je.quote:Op zondag 22 mei 2016 18:55 schreef Gtaboy107 het volgende:
Shit...quote:Op zondag 22 mei 2016 18:27 schreef Melting het volgende:
![]()
Wat een bullshit!
Ik ookquote:
Hopelijk vanaf september of zo weerquote:
Dat gaat je zo te zien prima afquote:Op zondag 22 mei 2016 20:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Moet ik eerst goed knuppelen...
[ afbeelding ]
Ik zie dat de uitzending al loopt...quote:Op zondag 22 mei 2016 20:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
We zijn al begonnen, vrije loop naar het eerste honk dan...
Als het maar weer niet vastloopt...quote:Op zondag 22 mei 2016 20:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik zie dat de uitzending al loopt...
quote:Op zondag 22 mei 2016 19:12 schreef MadMaster het volgende:
Heb je een 'Gemist' kaartje in de bus gekregen, Melting?
Zo niet, dan lullen ze zeker uit hun nek...
rennen vanavondquote:
De Bos staat al op de lijst...quote:Op zondag 22 mei 2016 20:21 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig verstond het gefluister niet vanwege een luidruchtige computer.
Zijn de verzoekjes al geopend?
Welke bekende mensen maken/maakten deel uit van deze groepquote:Op zondag 22 mei 2016 20:21 schreef ToT het volgende:
Wat fluisterde je daar over in het topic posten?
Of je minimaal 2 leden van deze band weet te posten, het liefst met naam...quote:Op zondag 22 mei 2016 20:21 schreef ToT het volgende:
Wat fluisterde je daar over in het topic posten?
Nou, ehhh....Mike in ieder geval dus.quote:Op zondag 22 mei 2016 20:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Welke bekende mensen maken/maakten deel uit van deze groep
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |