Ik ben zó goed met buren etc.quote:Op zondag 22 mei 2016 16:58 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Gelijk een rotschop geven, hoe durven ze?!
Same here!quote:Op zondag 22 mei 2016 16:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Die vind ik eerlijk gezegd helemaal niet vervelend
Bijbelgordel ja.quote:Op zondag 22 mei 2016 16:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah, Bible-belt?
Ik had een collega die op zondag naar Uddel verhuisde. De bewoners daar lieten duidelijk merken dat ze dat niet op prijs stelden.
Toen hij een tijd later ook nog eens bezoek op zondag kreeg, kwamen ze weer bij hem aankloppen!
Een vriendin van me woonde in....pffff ben ff de naam van dat gehucht kwijt, maar ook op de Bijbelgordel. Ze waren daar in ieder geval wel modern genoeg om een appartementencomplex te hebben, waar zij dus in woonde.quote:
Welke provincie? Wil wel weten waar nu.quote:Op zondag 22 mei 2016 17:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Een vriendin van me woonde in....pffff ben ff de naam van dat gehucht kwijt, maar ook op de Bijbelgordel. Ze waren daar in ieder geval wel modern genoeg om een appartementencomplex te hebben, waar zij dus in woonde.
Maar als zij op zondag de wasgoed over het balkon hing, trok de onderbuurvrouw het naar beneden en flikkerde ze het naar beneden toe."Wij werken niet op zondag!"
Waardoor die buurvrouw hypocriet genoeg wel aan het werk was.quote:Op zondag 22 mei 2016 17:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Een vriendin van me woonde in....pffff ben ff de naam van dat gehucht kwijt, maar ook op de Bijbelgordel. Ze waren daar in ieder geval wel modern genoeg om een appartementencomplex te hebben, waar zij dus in woonde.
Maar als zij op zondag de wasgoed over het balkon hing, trok de onderbuurvrouw het naar beneden en flikkerde ze het naar beneden toe."Wij werken niet op zondag!"
quote:Op zondag 22 mei 2016 17:03 schreef MaryMouse het volgende:
Ik dacht even dat Kabouter Plop zou komen
Oh wacht, ik weet het al weer. Het was niet op de Bijbelgordel; het was in Rijssen of Goor, maar waar precies weet ik niet meer. Overijssel dus.quote:Op zondag 22 mei 2016 17:01 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Welke provincie? Wil wel weten waar nu.
Ben blij dat het hier nog niet zó erg is.
Ja ik denk dat Jezus minder moeite zou hebben met dat iemand ff de was op zondag uit de machine halen. dan dat je dat soort wraakacties uitvoert.quote:Op zondag 22 mei 2016 17:02 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Waardoor die buurvrouw hypocriet genoeg wel aan het werk was.
Overijssel represent!quote:Op zondag 22 mei 2016 17:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh wacht, ik weet het al weer. Het was niet op de Bijbelgordel; het was in Rijssen of Goor, maar waar precies weet ik niet meer. Overijssel dus.
Ik heb geen specifieke voorkeur eigenlijk, kan van alles wel genieten.quote:Op zondag 22 mei 2016 17:08 schreef Melting het volgende:
Gtaboy?
Mag ik vragen waar je muzikale voorkeur ligt?
Ik had namelijk iets totaal anders van je verwacht.
Alles > Adele. Als er iets is wat ik niet wil horen/draaien is het wel Adele. Leuke meid maar haar muziek is vreselijk.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |