Het zijn ook allemaal van die aparte types die hulp komen zoeken op t internet voor hun serieuze en persoonlijke probzquote:Op zondag 22 mei 2016 10:10 schreef deadprez het volgende: [..] R&P is sowieso wel echt een forum waar je van de ene verbazing in de andere valt als je daar een beetje gaat lurken.
![]()
Ik kom hier ook nog niet zo lang.quote:Op zondag 22 mei 2016 10:15 schreef xcachet het volgende:
@zosk, ik had je tot een tijdje terug nog nooit zien posten
Pakt gewoon zijn oude verslaving weer op.quote:Op zondag 22 mei 2016 10:16 schreef deadprez het volgende:
zosk is old skool sc'er toch, uit de tijd van voor de ban van noel en zo
sws is het niet mogelijk om hier voor altijd weg te gaanquote:
Triest maar waar.quote:Op zondag 22 mei 2016 10:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
sws is het niet mogelijk om hier voor altijd weg te gaan
hotel california dit
Nogal grof taalgebruik weer gisteren. Ook gewoon TR voor gedaan.quote:
gewoon je lot accepterenquote:
Waarom reageer je nou steeds op mij?quote:Op zondag 22 mei 2016 10:20 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Nogal grof taalgebruik weer gisteren. Ook gewoon TR voor gedaan.
Eeuwigheid geleden voor mij. Denk toch wel een jaartje of 5.quote:
er zijn veel jongeren, dus is wel tof, vriendelijke mensen enzoquote:Op zondag 22 mei 2016 10:25 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Eeuwigheid geleden voor mij. Denk toch wel een jaartje of 5.
Ik ben prima mensen tegen het lijf gelopen in en om kerken. Ik heb alleen niks met geloof.quote:Op zondag 22 mei 2016 10:26 schreef Yiha3 het volgende:
[..]
er zijn veel jongeren, dus is wel tof, vriendelijke mensen enzo
begrijp ikquote:Op zondag 22 mei 2016 10:28 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik ben prima mensen tegen het lijf gelopen in en om kerken. Ik heb alleen niks met geloof.
nou weet ik niet bijzonder veel van de islam, maar volgens mij zijn de meeste moslims het hier niet mee eensquote:Op zondag 22 mei 2016 10:30 schreef Montelly het volgende:
,,Ramadan is de maand van verovering en de jihad”,
De weg kwijt deze honden.quote:Op zondag 22 mei 2016 10:30 schreef Montelly het volgende:
'IS roept op tot nieuwe aanslagen in Westen'
Volgelingen van islamitische Staat zijn in een audioboodschap opgeroepen tijdens de ramadan aanslagen te plegen in Europa en de Verenigde Staten. Zij moeten het volgens de terreurgroep ,,overal een gevaarlijke maand maken voor ongelovigen”.
,,Ramadan is de maand van verovering en de jihad”, aldus de boodschap. Die zou afkomstig zijn van IS-woordvoerder Abu Mohammed al-Adnani, maar de echtheid is nog niet vastgesteld. De vastenmaand ramadan gaat begin juni van start.
dat willen ze toch ookquote:Op zondag 22 mei 2016 10:34 schreef Kurovski het volgende:
Ik vind het vrij dom van extremisten om te denken dat 'het westen' ooit gaat toegeven. Het zorgt alleen maar voor meer polarisatie en dus meer instabiliteit.
quote:Op zondag 22 mei 2016 10:35 schreef Crip het volgende:
mijn broer zag me bijna nekkid, kreeg hartkloppingen.
Denk dat je broer meer geschrokken is.quote:Op zondag 22 mei 2016 10:35 schreef Crip het volgende:
mijn broer zag me bijna nekkid, kreeg hartkloppingen.
hahahahahahquote:Op zondag 22 mei 2016 10:39 schreef Montelly het volgende:
[..]
Denk dat je broer meer geschrokken is.
Ik snap dat niet. Wat is het voordeel? Een samenleving met angst vind ik niet bepaald iets om naar uit te kijken.quote:
Geen enkel normaal mens snapt dat.quote:Op zondag 22 mei 2016 10:42 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik snap dat niet. Wat is het voordeel? Een samenleving met angst vind ik niet bepaald iets om naar uit te kijken.
Hoef ik jou trouwens ook niet te vragen.
quote:
Als je te bang wordt blaas je jezelf gewoon op en kom je in de hemel, dus no problem.quote:Op zondag 22 mei 2016 10:42 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik snap dat niet. Wat is het voordeel? Een samenleving met angst vind ik niet bepaald iets om naar uit te kijken.
Hoef ik jou trouwens ook niet te vragen.
Plus bitches.quote:Op zondag 22 mei 2016 10:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Als je te bang wordt blaas je jezelf gewoon op en kom je in de hemel, dus no problem.
Lukt niet. ff fiets ophalen danmaar. Ik was zo lam gisteren dat ik niet eens meer kon fietsen. Wel lekker gedanst trouwens op 70s disco met wat dames.quote:
quote:Op zondag 22 mei 2016 11:05 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Lukt niet. ff fiets ophalen danmaar. Ik was zo lam gisteren dat ik niet eens meer kon fietsen. Wel lekker gedanst trouwens op 70s disco met wat dames.
Link?quote:Op zondag 22 mei 2016 11:18 schreef deadprez het volgende:
Leuk, ze roepen in NWS nu al op tot deportatie van moslims inclusief onteigening van bezittingen wegens geleden schade.
Zouden we echt eerst weer oorlog of andere grootschalige ellende nodig hebben om deze tendens te keren?quote:Op zondag 22 mei 2016 11:18 schreef deadprez het volgende:
Leuk, ze roepen in NWS nu al op tot deportatie van moslims inclusief onteigening van bezittingen wegens geleden schade.
Ik weet het niet.. Begint wel een beetje eng te worden allemaal.quote:Op zondag 22 mei 2016 11:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Zouden we echt eerst weer oorlog of andere grootschalige ellende nodig hebben om deze tendens te keren?
quote:Op zondag 22 mei 2016 11:18 schreef deadprez het volgende:
Daar heb je er ook een hoop van op Facebookquote:Op zondag 22 mei 2016 11:18 schreef deadprez het volgende:
Dit lijkt mij een heel goed plan.quote:Op zondag 22 mei 2016 11:21 schreef Drug het volgende:
[..]![]()
ff serieus ik stel voor een mondiale MDMA-knuffelsessie en dan gewoon klaar met die bullshit. ik moet letterlijk een klein beetje huilen van deze reactie.
Nederland mijn Vaderlandquote:Op zondag 22 mei 2016 11:21 schreef xcachet het volgende:
[..]
Daar heb je er ook een hoop van op Facebook
Jezusquote:Op zondag 22 mei 2016 11:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
NWS / respecteer jij buitenlanders wel voldoende?
Ik ga zo soep maken. Was het eigenlijk gisteren al van plan.quote:
hoe was je dutje?quote:Op zondag 22 mei 2016 11:24 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik ga zo soep maken. Was het eigenlijk gisteren al van plan.
slapen is voor apenquote:
Je mag het namens mijn account zeggen.quote:Op zondag 22 mei 2016 11:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik wou wat over NWS zeggen maar ik doe het niet, want dan mag ik weer een dag weg
Was berenpak2 bezet?quote:Op zondag 22 mei 2016 11:26 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Je mag het namens mijn account zeggen.
Mijn wachtwoord is berenpak46
Ik ben gwn gebleven toen ik laatst inhoudelijk ietwat kritisch wasquote:Op zondag 22 mei 2016 11:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik wou wat over NWS zeggen maar ik doe het niet, want dan mag ik weer een dag weg
Goede oplossing inderdaad gvd.quote:Op zondag 22 mei 2016 11:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
NWS / respecteer jij buitenlanders wel voldoende?
Wellicht dat jij wat meer krediet hebt op FOK!quote:Op zondag 22 mei 2016 11:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ben gwn gebleven toen ik laatst inhoudelijk ietwat kritisch was![]()
Krediet heb ik van hzaw geleerd, ik kopieer dingen van hem.quote:Op zondag 22 mei 2016 11:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wellicht dat jij wat meer krediet hebt op FOK!
Ik snap nog steeds niet wat er nou precies allemaal aan de hand is in dat filmpjequote:Op zondag 22 mei 2016 11:26 schreef Zosk het volgende:
[..]
Goede oplossing inderdaad gvd.
Maar dat filmpje, man man man.!
Misschien moet ik dat voortaan maar ook doenquote:Op zondag 22 mei 2016 11:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Krediet heb ik van hzaw geleerd, ik kopieer dingen van hem.
Ik had laatst kwark die smaakte naar kots. Had groot ingeslagen, liters kwark in huis met kottsmaak.quote:Op zondag 22 mei 2016 11:25 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik heb vet gore yoghurt als ontbijt want beachbody moet eraan komen he
Is het al winter
Hij liet hem gisterenavond in de bushalte zitten en reed gewoon door, en de buschauffeur heeft volgens mij kanker.quote:Op zondag 22 mei 2016 11:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet wat er nou precies allemaal aan de hand is in dat filmpje
Ik was een post aan het typen, maar toch besloten niet op invoeren te drukken.quote:Op zondag 22 mei 2016 11:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
wauwquote:Op zondag 22 mei 2016 11:27 schreef Chai het volgende:
[..]
Krediet heb ik van hzaw geleerd, ik kopieer dingen van hem.
De combinatie gebruikersnaam/wachtwoord is niet correct. Ga terug en probeer het opnieuw, of vraag een nieuw wachtwoord via de passmailer.quote:Op zondag 22 mei 2016 11:26 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Je mag het namens mijn account zeggen.
Mijn wachtwoord is berenpak46
quote:Op zondag 22 mei 2016 11:28 schreef Zosk het volgende:
[..]
Hij liet hem gisterenavond in de bushalte zitten en reed gewoon door, en de buschauffeur heeft volgens mij kanker.
slecht skateweer?quote:Op zondag 22 mei 2016 11:29 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Lukte niet, dus maar even m'n fiets opghaald.
Beetje zwakbegaafdheid misschien?quote:Op zondag 22 mei 2016 11:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet wat er nou precies allemaal aan de hand is in dat filmpje
Mens is gewoon helemaal in de stress, maar ik snap niet zo goed waarom. Moet ook wel zeggen dat die omstanders op een behoorlijk neerbuigend toontje tegen haar praten.quote:Op zondag 22 mei 2016 11:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Beetje zwakbegaafdheid misschien?
Dat stemmetje
Wat heb je ermee gedaan?quote:Op zondag 22 mei 2016 11:28 schreef Drug het volgende:
[..]
Ik had laatst kwark die smaakte naar kots. Had groot ingeslagen, liters kwark in huis met kottsmaak.
[ afbeelding ]
HAHAHAAHHA GODVERquote:Op zondag 22 mei 2016 11:29 schreef Drug het volgende:
[..]
De combinatie gebruikersnaam/wachtwoord is niet correct. Ga terug en probeer het opnieuw, of vraag een nieuw wachtwoord via de passmailer.
Ik ben nog onder invloed van gisteren dus skaten is niet zo'n goed plan.quote:
ahaha tochquote:Op zondag 22 mei 2016 11:31 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wat heb je ermee gedaan?
[..]
HAHAHAAHHA GODVER
O dat moest dat gifje uitbeeldenquote:Op zondag 22 mei 2016 11:31 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wat heb je ermee gedaan?
[..]
HAHAHAAHHA GODVER
Als hij nou gewoon die bus instapt en normaal vraagt waarom hij hem gisterenavond liet zitten, dan zou het gesprek heel anders verlopen. Als je gelijk begint met kankerflikker etc dan schiet je jezelf in de voeten.quote:Op zondag 22 mei 2016 11:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
Mens is gewoon helemaal in de stress, maar ik snap niet zo goed waarom. Moet ook wel zeggen dat die omstanders op een behoorlijk neerbuigend toontje tegen haar praten.
wat had je op?quote:Op zondag 22 mei 2016 11:31 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik ben nog onder invloed van gisteren dus skaten is niet zo'n goed plan.
valt meequote:Op zondag 22 mei 2016 11:33 schreef deadprez het volgende:
onder invloed skaten is juist hartstikke leuk man
skateboarden dan wel
jij vindt niks leukquote:
Mooi zo.quote:
onterechtquote:Op zondag 22 mei 2016 11:40 schreef deadprez het volgende:
Ah die TS heeft ook al een ban.
Dat hebben ze snel afgehandeld.
ben je weer ongesteldquote:Op zondag 22 mei 2016 11:40 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
jmmr dat iedere kneus mod mag zijn
ben je weer in zo'n bui jaquote:
net was het nog onterechtquote:Op zondag 22 mei 2016 11:45 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hso, is gwn terecht maar mwn kan andete meningwn weer eens njwt aan
plsquote:Op zondag 22 mei 2016 11:46 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
het os terecht dat il het onterecht vind, snap jr wel toch
TRquote:Op zondag 22 mei 2016 11:47 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
niemand geeft een kanker sorry maat
ja doe maarquote:
Doe 'ns niet ajbquote:Op zondag 22 mei 2016 11:47 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
TR gezet, onterecht mensen hun mening willen belemmeren.quote:Op zondag 22 mei 2016 11:47 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Als iemand anders kanker zegt flipt hij hem helemaal de pan uit.quote:Op zondag 22 mei 2016 11:47 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wie?quote:Op zondag 22 mei 2016 11:48 schreef Zosk het volgende:
[..]
Als iemand anders kanker zegt flipt hij hem helemaal de pan uit.
Wat heb jij vanmorgen gesliktquote:Op zondag 22 mei 2016 11:49 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
och hebben we frass weer, zegt niets behalve.[naam]god en tr ga lekker naar vbl ofzo
Nou er kwam net een mooie schuit voorbij en wilde even checken waar 'ie heengaat.quote:Op zondag 22 mei 2016 11:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik vind het zeer vervelend voor je Niels, ik hoop dat je deze moeilijke tijden door kan komen
meestal wel tochquote:Op zondag 22 mei 2016 11:50 schreef deadprez het volgende:
hzaw je gedraagt je echt als een teringkneus momenteel
wrs een aanslagquote:Op zondag 22 mei 2016 11:51 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Nou er kwam net een mooie schuit voorbij en wilde even checken waar 'ie heengaat.
jouw hautaine linkse opstelling tegenover andersdenkenden vind ik net zo ergquote:Op zondag 22 mei 2016 11:50 schreef deadprez het volgende:
hzaw je gedraagt je echt als een teringkneus momenteel
valt wel meequote:
okquote:Op zondag 22 mei 2016 11:51 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
jouw hautaine linkse opstelling tegenover andersdenkenden vind ik net zo erg
just stahp plsquote:Op zondag 22 mei 2016 11:51 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
jouw hautaine linkse opstelling tegenover andersdenkenden vind ik net zo erg
kkquote:Op zondag 22 mei 2016 11:54 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja nogal logisch dat de minderheid die hij constant verdedigs hem nu komt verdedigen
je bent nog dommer bezig dan jimmydean, en dat zegt echt veel dude.quote:Op zondag 22 mei 2016 11:54 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja nogal logisch dat de minderheid die hij constant verdedigs hem nu komt verdedigen
Vind ik fijn.quote:Op zondag 22 mei 2016 11:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wrm scheld je gelijk daarmee?
Dat is oud nieuws.quote:Op zondag 22 mei 2016 11:55 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
Een Maleisische studente heeft in Australië zo'n 4,6 miljoen dollar (circa 2,9 miljoen euro) uitgegeven nadat ze ontdekte dat ze onbeperkt rood kon staan bij haar bank. De 21-jarige Christine Jia Xin Lee dacht naar eigen zeggen dat het geld afkomstig was van haar rijke ouders.
De studente gebruikte het geld onder meer om kleren, schoenen en handtassen aan te schaffen, zo berichtte The Sydney Morning Herald zondag. De bank bevroor haar rekening vorig jaar, nadat de vrouw in een dag tijd 1,15 miljoen dollar had weggesluisd. Toen pas bleek dat ze door een fout van de bank onbeperkt geld kon opnemen.
niet om het een of het ander maar jimmy is stuk intelligenter dan jijquote:Op zondag 22 mei 2016 11:55 schreef Crip het volgende:
[..]
je bent nog dommer bezig dan jimmydean, en dat zegt echt veel dude.
lol ok jimmyquote:Op zondag 22 mei 2016 11:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
niet om het een of het ander maar jimmy is stuk intelligenter dan jij
quote:Op zondag 22 mei 2016 11:57 schreef Der_Mann het volgende:
hoi Der_Mann fijn dat je er bent
bedankt, fijn om er weer te zijn
quote:
hey poepiequote:Op zondag 22 mei 2016 11:57 schreef Der_Mann het volgende:
hoi Der_Mann fijn dat je er bent
bedankt, fijn om er weer te zijn
plsquote:Op zondag 22 mei 2016 11:58 schreef Stimorol- het volgende:
Ik heb nog een jaar om zwanger te raken.
Wie biedt zich aan.
je vriend wellichtquote:Op zondag 22 mei 2016 11:58 schreef Stimorol- het volgende:
Wie biedt zich aan.
Wat is dit.quote:Op zondag 22 mei 2016 11:58 schreef Stimorol- het volgende:
Wie biedt zich aan.
en vragen of chloro hem wilt vasthoudenquote:Op zondag 22 mei 2016 11:55 schreef deadprez het volgende:
en dan dadelijk gaat ie weer een paar uurtjes emo doen
Waarom nog een jaar?quote:Op zondag 22 mei 2016 11:58 schreef Stimorol- het volgende:
Wie biedt zich aan.
Ja.quote:Op zondag 22 mei 2016 12:03 schreef deadprez het volgende:
even een vraag voor de niet-rokers hier, merk je er iets van als je in een winkelstraat bijvoorbeeld loopt en er komt iemand langs met een peuk?
jaquote:Op zondag 22 mei 2016 12:03 schreef deadprez het volgende:
even een vraag voor de niet-rokers hier, merk je er iets van als je in een winkelstraat bijvoorbeeld loopt en er komt iemand langs met een peuk?
Ja. Ik ruik het als iemand langs heeft gelopen met een sigaret in zijn hand.quote:Op zondag 22 mei 2016 12:03 schreef deadprez het volgende:
ligt aan hoeveel wind er staat tochquote:Op zondag 22 mei 2016 12:03 schreef deadprez het volgende:
roken op de fiets is sws kutquote:Op zondag 22 mei 2016 12:04 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ligt aan hoeveel wind er staat toch
het ergste zijn die tyfusflikkers die roken terwijl ze fietsen en ik achter ze fiets
Verdwenen sowieso niet, en de geur al helemaal niet.quote:Op zondag 22 mei 2016 12:04 schreef deadprez het volgende:
echt?die rook is toch zo goed als meteen wel verdwenen
nee. jij stinkt ook.quote:Op zondag 22 mei 2016 12:04 schreef deadprez het volgende:
echt?die rook is toch zo goed als meteen wel verdwenen
peuk brandt vet snel op danquote:Op zondag 22 mei 2016 12:05 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
mijn moeder doet dat soms, hou je bek over mijn moeder wollah
somsquote:Op zondag 22 mei 2016 12:03 schreef deadprez het volgende:
dat is sowieso niets nieuwsquote:
whehehquote:Op zondag 22 mei 2016 12:06 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
mijn moeder fietst zo langzaam dat het lijkt alsof ze gewoon stilstaat
DM gewoon Nielsquote:Op zondag 22 mei 2016 11:58 schreef Stimorol- het volgende:
Wie biedt zich aan.
33 iddquote:Op zondag 22 mei 2016 12:06 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wat ben jij 34 (of 33 als je 9 maanden zwangerschap meetelt)
Trekt overal in.quote:Op zondag 22 mei 2016 12:07 schreef Zosk het volgende:
Als je in de auto zit bij iemand die rookt is pas heerlijk.
wel hele lucht is smerig naast de gele tandenquote:Op zondag 22 mei 2016 12:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
dat is sowieso niets nieuws
Maar srs, gewoon in het voorbijgaan merk je dat toch nauwelijks lijkt me?
Dat snap ik ja, dat dat goor is als niet-roker.quote:Op zondag 22 mei 2016 12:07 schreef Zosk het volgende:
wel.quote:Op zondag 22 mei 2016 12:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
dat is sowieso niets nieuws
Maar srs, gewoon in het voorbijgaan merk je dat toch nauwelijks lijkt me?
ik ben de enige uit mijn familie die niet rookt, godverdomme dikke rookwalm alles als ze hier in de huiskamer op bezoek zijnquote:Op zondag 22 mei 2016 12:07 schreef Zosk het volgende:
Weyoquote:
Ik vind het smerig. Net zoals je ook honden goed ruikt in een autoquote:Op zondag 22 mei 2016 12:07 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat ook nog ja maar kan me geen kk schelen want is niet mijn auto.
hm okéquote:
Ik ben vandaag gestoptquote:Op zondag 22 mei 2016 12:08 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik ben de enige uit mijn familie die niet rookt, godverdomme dikke rookwalm alles als ze hier in de huiskamer op bezoek zijn
Ik ook zo goed als de enige.quote:Op zondag 22 mei 2016 12:08 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik ben de enige uit mijn familie die niet rookt, godverdomme dikke rookwalm alles als ze hier in de huiskamer op bezoek zijn
Voel me ook geen 33.quote:Op zondag 22 mei 2016 12:08 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Weyo
Had je iets jonger ingeschat, meer van 31 maar dat is omdat ik wist dat je 30+ bent. Anders zei ik 25 ofzo
Ja maar natte hond ruikt zo lekker.quote:Op zondag 22 mei 2016 12:08 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik vind het smerig. Net zoals je ook honden goed ruikt in een auto.
kquote:Op zondag 22 mei 2016 12:08 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Weyo
Had je iets jonger ingeschat, meer van 31 maar dat is omdat ik wist dat je 30+ bent. Anders zei ik 25 ofzo
Natuurlijk. Dat soort volk moet je vastbinden aan een flinke kei en vervolgens het water induwen.quote:Op zondag 22 mei 2016 12:09 schreef deadprez het volgende:
maar blijf er wel bij dat mensen die roken zelfs op fucking straat willen verbieden omdat ze er last van hebben zich niet zo aan moeten stellen met hun fascistenkop
Dat vind ik sowieso echt de grootste onzin, heb jarenlang gerookt en ben geen anti roker oid. Wat mij betreft ook gewoon in cafés etc.quote:Op zondag 22 mei 2016 12:09 schreef deadprez het volgende:
maar blijf er wel bij dat mensen die roken zelfs op fucking straat willen verbieden omdat ze er last van hebben zich niet zo aan moeten stellen met hun fascistenkop
Nee, ik ben er serieus klaar mee. Zat de laatste tijd op een pakje per dag. Dan is het ziekelijk duur en je merkt het ook aan de adem dat het minder wordt.quote:Op zondag 22 mei 2016 12:10 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zou eerst maar een paar maanden wachten voordat je zegt dat je echt gestopt bent
Jaren later valt het nog steeds niet mee.quote:Op zondag 22 mei 2016 12:10 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zou eerst maar een paar maanden wachten voordat je zegt dat je echt gestopt bent
die mensen hebben gewoon gelijk weeniequote:Op zondag 22 mei 2016 12:09 schreef deadprez het volgende:
lekker man in de smerige rookwalm ook kanker krijgenquote:Op zondag 22 mei 2016 12:10 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat vind ik sowieso echt de grootste onzin, heb jarenlang gerookt en ben geen anti roker oid. Wat mij betreft ook gewoon in cafés etc.
zou niet eens kunnen roken als ik het wilde, ben al straatarmquote:Op zondag 22 mei 2016 12:10 schreef Germano het volgende:
[..]
Nee, ik ben er serieus klaar mee. Zat de laatste tijd op een pakje per dag. Dan is het ziekelijk duur en je merkt het ook aan de adem dat het minder wordt.
Dit was ook mijn motivatie om te stoppen, nooit problemen mee gehad om te stoppen.quote:Op zondag 22 mei 2016 12:10 schreef Germano het volgende:
[..]
Nee, ik ben er serieus klaar mee. Zat de laatste tijd op een pakje per dag. Dan is het ziekelijk duur en je merkt het ook aan de adem dat het minder wordt.
quote:
quote:Op zondag 22 mei 2016 12:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
lekker man in de smerige rookwalm ook kanker krijgen
wil ze dan altijd van de fiets aftrappenquote:Op zondag 22 mei 2016 12:04 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ligt aan hoeveel wind er staat toch
het ergste zijn die tyfusflikkers die roken terwijl ze fietsen en ik achter ze fiets
Oh oh oh laten we auto's dan maar ook verbieden want fijnstof etc in lucht en vieze uitlaatwalm !!!1!1!1quote:Op zondag 22 mei 2016 12:09 schreef deadprez het volgende:
Ik weet nog dat je mocht roken in het vliegtuig. Ondenkbaar tegenwoordig.quote:Op zondag 22 mei 2016 12:09 schreef deadprez het volgende:
dan blijf je maar thuisquote:Op zondag 22 mei 2016 12:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
idd lekker stoer roken toen je 14 was en er 10-20 jaar laterbnog in blijven hangenquote:Op zondag 22 mei 2016 12:11 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
die mensen hebben gewoon gelijk weenie
Denken dat ik ooit in cafés kom.quote:Op zondag 22 mei 2016 12:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
jouw posts ookquote:Op zondag 22 mei 2016 12:11 schreef Germano het volgende:
[..].
Dan trek maar gauw je spijkerbroek uit. Ook die zijn kankerverwekkend.
Alleen met uitgaan is het even wennen denk ik.quote:Op zondag 22 mei 2016 12:11 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dit was ook mijn motivatie om te stoppen, nooit problemen mee gehad om te stoppen.
Maar je blijft altijd dat gevoel houden, ongeacht hoelang je al gestopt bent. Daarom:
[..]
ewaaquote:
gewoon snel stalen pijp tussen de wielspaken doenquote:Op zondag 22 mei 2016 12:11 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
wil ze dan altijd van de fiets aftrappen
Werkt wel goed in ieder geval.quote:Op zondag 22 mei 2016 12:11 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zou niet eens kunnen roken als ik het wilde, ben al straatarm
Wat een pussyquote:Op zondag 22 mei 2016 12:12 schreef Catkiller het volgende:
Germano moet huilen van de enge plaatjes en nu is hij gestopt met roken.
Heb jij nog niet geslapen of wat is dit dat je er zo vroeg bent elke keerquote:
niet even wennen, gewoon pure helquote:Op zondag 22 mei 2016 12:12 schreef Germano het volgende:
[..]
Alleen met uitgaan is het even wennen denk ik.
dat eerstequote:Op zondag 22 mei 2016 12:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb jij nog niet geslapen of wat is dit dat je er zo vroeg bent elke keer
Heb nog geen nieuw pakje gezien G.quote:Op zondag 22 mei 2016 12:12 schreef Catkiller het volgende:
Germano moet huilen van de enge plaatjes en nu is hij gestopt met roken.
Een rokende medepasagier was een terechte reden geweest voor een aanslagquote:Op zondag 22 mei 2016 12:12 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik weet nog dat je mocht roken in het vliegtuig. Ondenkbaar tegenwoordig.
Daar was ik sowieso al nooit te vinden.quote:Op zondag 22 mei 2016 12:12 schreef Germano het volgende:
[..]
Alleen met uitgaan is het even wennen denk ik.
Dus je zit eraan te denken om een "Mattie Valk" te pullen?quote:
Goddome dpquote:
Nooit. Dan liever dumpen.quote:Op zondag 22 mei 2016 12:14 schreef Montelly het volgende:
[..]
Dus je zit eraan te denken om een "Mattie van der Valk" te pullen?
Scheelt dat de helft maar rookt, dus de andere helft niet.quote:Op zondag 22 mei 2016 12:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
niet even wennen, gewoon pure hel
maar als je daar eenmaal overheen bent ben je er denk ik wel ook gewoon vanaf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kater?quote:Op zondag 22 mei 2016 12:14 schreef Chloroform het volgende:
Ben brak, heb zin in cheeseburger
Of big tasty
Of dubbele whopper
Hoi liefje, heb je lekker geslapenquote:
Om 12 uur 's middags gvd.quote:Op zondag 22 mei 2016 12:14 schreef Chloroform het volgende:
Of big tasty
Of dubbele whopper
Nee gwn gaarquote:
Klinkt goed, die laatste kost trouwens ook 8 euro of zoquote:Op zondag 22 mei 2016 12:14 schreef Chloroform het volgende:
Of big tasty
Of dubbele whopper
Ja boeiequote:
quote:Op zondag 22 mei 2016 12:15 schreef Germano het volgende:
[..]
Scheelt dat de helft maar rookt, dus de andere helft niet.dp en cruijff, nu ben ik alertSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kun je net zo goed blijven roken.quote:Op zondag 22 mei 2016 12:16 schreef Germano het volgende:
[..]
Klinkt goed, die laatste kost trouwens ook 8 euro of zo.
hehehequote:Op zondag 22 mei 2016 12:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dp en cruijff, nu ben ik alert
Boeie heb dikke cash money flowquote:Op zondag 22 mei 2016 12:16 schreef Germano het volgende:
[..]
Klinkt goed, die laatste kost trouwens ook 8 euro of zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |