Waarom nog een jaar?quote:Op zondag 22 mei 2016 11:58 schreef Stimorol- het volgende:
Ik heb nog een jaar om zwanger te raken.
Wie biedt zich aan.
Ja.quote:Op zondag 22 mei 2016 12:03 schreef deadprez het volgende:
even een vraag voor de niet-rokers hier, merk je er iets van als je in een winkelstraat bijvoorbeeld loopt en er komt iemand langs met een peuk?
jaquote:Op zondag 22 mei 2016 12:03 schreef deadprez het volgende:
even een vraag voor de niet-rokers hier, merk je er iets van als je in een winkelstraat bijvoorbeeld loopt en er komt iemand langs met een peuk?
Ja. Ik ruik het als iemand langs heeft gelopen met een sigaret in zijn hand.quote:Op zondag 22 mei 2016 12:03 schreef deadprez het volgende:
ligt aan hoeveel wind er staat tochquote:Op zondag 22 mei 2016 12:03 schreef deadprez het volgende:
roken op de fiets is sws kutquote:Op zondag 22 mei 2016 12:04 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ligt aan hoeveel wind er staat toch
het ergste zijn die tyfusflikkers die roken terwijl ze fietsen en ik achter ze fiets
Verdwenen sowieso niet, en de geur al helemaal niet.quote:Op zondag 22 mei 2016 12:04 schreef deadprez het volgende:
echt?die rook is toch zo goed als meteen wel verdwenen
nee. jij stinkt ook.quote:Op zondag 22 mei 2016 12:04 schreef deadprez het volgende:
echt?die rook is toch zo goed als meteen wel verdwenen
peuk brandt vet snel op danquote:Op zondag 22 mei 2016 12:05 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
mijn moeder doet dat soms, hou je bek over mijn moeder wollah
somsquote:Op zondag 22 mei 2016 12:03 schreef deadprez het volgende:
dat is sowieso niets nieuwsquote:
whehehquote:Op zondag 22 mei 2016 12:06 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
mijn moeder fietst zo langzaam dat het lijkt alsof ze gewoon stilstaat
DM gewoon Nielsquote:Op zondag 22 mei 2016 11:58 schreef Stimorol- het volgende:
Ik heb nog een jaar om zwanger te raken.
Wie biedt zich aan.
33 iddquote:Op zondag 22 mei 2016 12:06 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wat ben jij 34 (of 33 als je 9 maanden zwangerschap meetelt)
Trekt overal in.quote:Op zondag 22 mei 2016 12:07 schreef Zosk het volgende:
Als je in de auto zit bij iemand die rookt is pas heerlijk.
wel hele lucht is smerig naast de gele tandenquote:Op zondag 22 mei 2016 12:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
dat is sowieso niets nieuws
Maar srs, gewoon in het voorbijgaan merk je dat toch nauwelijks lijkt me?
Dat snap ik ja, dat dat goor is als niet-roker.quote:Op zondag 22 mei 2016 12:07 schreef Zosk het volgende:
wel.quote:Op zondag 22 mei 2016 12:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
dat is sowieso niets nieuws
Maar srs, gewoon in het voorbijgaan merk je dat toch nauwelijks lijkt me?
ik ben de enige uit mijn familie die niet rookt, godverdomme dikke rookwalm alles als ze hier in de huiskamer op bezoek zijnquote:Op zondag 22 mei 2016 12:07 schreef Zosk het volgende:
Weyoquote:
Ik vind het smerig. Net zoals je ook honden goed ruikt in een autoquote:Op zondag 22 mei 2016 12:07 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat ook nog ja maar kan me geen kk schelen want is niet mijn auto.
hm okéquote:
Ik ben vandaag gestoptquote:Op zondag 22 mei 2016 12:08 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik ben de enige uit mijn familie die niet rookt, godverdomme dikke rookwalm alles als ze hier in de huiskamer op bezoek zijn
Ik ook zo goed als de enige.quote:Op zondag 22 mei 2016 12:08 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik ben de enige uit mijn familie die niet rookt, godverdomme dikke rookwalm alles als ze hier in de huiskamer op bezoek zijn
Voel me ook geen 33.quote:Op zondag 22 mei 2016 12:08 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Weyo
Had je iets jonger ingeschat, meer van 31 maar dat is omdat ik wist dat je 30+ bent. Anders zei ik 25 ofzo
Ja maar natte hond ruikt zo lekker.quote:Op zondag 22 mei 2016 12:08 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik vind het smerig. Net zoals je ook honden goed ruikt in een auto.
kquote:Op zondag 22 mei 2016 12:08 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Weyo
Had je iets jonger ingeschat, meer van 31 maar dat is omdat ik wist dat je 30+ bent. Anders zei ik 25 ofzo
Natuurlijk. Dat soort volk moet je vastbinden aan een flinke kei en vervolgens het water induwen.quote:Op zondag 22 mei 2016 12:09 schreef deadprez het volgende:
maar blijf er wel bij dat mensen die roken zelfs op fucking straat willen verbieden omdat ze er last van hebben zich niet zo aan moeten stellen met hun fascistenkop
Dat vind ik sowieso echt de grootste onzin, heb jarenlang gerookt en ben geen anti roker oid. Wat mij betreft ook gewoon in cafés etc.quote:Op zondag 22 mei 2016 12:09 schreef deadprez het volgende:
maar blijf er wel bij dat mensen die roken zelfs op fucking straat willen verbieden omdat ze er last van hebben zich niet zo aan moeten stellen met hun fascistenkop
Nee, ik ben er serieus klaar mee. Zat de laatste tijd op een pakje per dag. Dan is het ziekelijk duur en je merkt het ook aan de adem dat het minder wordt.quote:Op zondag 22 mei 2016 12:10 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zou eerst maar een paar maanden wachten voordat je zegt dat je echt gestopt bent
Jaren later valt het nog steeds niet mee.quote:Op zondag 22 mei 2016 12:10 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zou eerst maar een paar maanden wachten voordat je zegt dat je echt gestopt bent
die mensen hebben gewoon gelijk weeniequote:Op zondag 22 mei 2016 12:09 schreef deadprez het volgende:
lekker man in de smerige rookwalm ook kanker krijgenquote:Op zondag 22 mei 2016 12:10 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat vind ik sowieso echt de grootste onzin, heb jarenlang gerookt en ben geen anti roker oid. Wat mij betreft ook gewoon in cafés etc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |